תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
כל פעם שאני עושה RUN התוכנה יוצאת ישר כשההרצה מסתיימת איך אפשר לגרום ל הודעה "press any key to continue " להופיע? אין לי כח לעשות READKEY לכל קובץ שאני עובר עליו..
-
- 3 תגובות
- 753 צפיות
-
-
יש לנו אתר שיש בו מחירון הייתי רוצה לעשות בצד שלו את תוצאה של מה שאני מסמן במחירון בהתאם: 1.שיזוז בהתאם לדף. 2.המלצות שמשתנות בהתאם לבחירה (לדוגמא:רצוי לחזק ב...) 3.הסבר משתנה בהתאם לבחירה. 4.מחיר משתנה . 5.ואם יש אפשרות לבנות דגם משתנה למשל להוסיף קווים למבנה מסויים בהתאם לבחירה. עד כמה זה מסובך או לא אפשרי אשמח אם תענו לי . תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 753 צפיות
-
-
אני רוצה לעשות פונקציה\פרוצדורה שמקבלת ערך בסוסגריים של 0 או 1 ולפי זה רושמת משהו... נגיד Drop(0) אז הוא ירשום 0 עם דיליי של 100 אם Drop(1) אז הוא ירשום 1 עם דילי של 1000 איך אני עושה את זה? כי פרוצדורה לא מקבלת ככה את המשתנים ופונקציה לא מסוגלת לרשום...
-
- 2 תגובות
- 753 צפיות
-
-
שלום, במסגרת בניית אתר אינטרנט לבגרות אני משתמש בסביבת העבודה eclipse באתר יש שימוש במסד נתונים mysql ושימוש בטכנולוגיית JSF על גבי APACHE TOMCAT 6 SERVER אני כבר די בסוף האתר אבל בגלל שזה חופשת פסח רציתי להעביר הכל לבית. הצהרתי על שימוש בJSF וMYSQL CONNECTOR ועדיין יש לי את הבעיה הבאה: http://i175.photobucket.com/albums/w154/nzehavi/JSF.jpg
-
- 1 תגובה
- 753 צפיות
-
-
-
יש לי קוד שכתוב ב VBS ובסוף הקוד הוא מציג את הפלט ב MSBOX, אני לא רוצה שזה יוצג בהודעה אלה יוקלד על המקלדת כמו כפתור מאקרו. ברגע שמפעילים אותו הוא יקליד את הקוד בתוכנה\כתבן וכו.. ואני יעשה לו SHORT KEY
-
- 0 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אני משתשמש בקומפילר ?Turbo C++ IDE והורדתי את הקובץ heb.com התוכנה עובדת רק שזה לא כותב לי בעברית זה כותב ג'יבריש מה לעשות?
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היי, חרשתי את האינטרנט ולא ממש מצאתי, אני צריך ליצור action שדומה ל: add_action(draft_to_publish) על מנת שאני אוכל לשלוח מייל אישור על פירסום הפוסט, הבעיה שלי שהפוסט הוא post type' ולפי הבנתי הaction הזה מאזין רק לפוסטים רגילים... עזרה מישהו? זה קוד שניסיתי- עם POST PUBLISH - ללא הועיל: function authorNotification($post_id) { $userMail=get_post_meta($post->ID,'wpcf-parent_email',true); $userName=get_post_meta($post->ID,'wpcf-user_parent',true); $message = " שלום ".$userName.", התמונה, ".$post->post_title." פורסמה לפי שיקולי המערכת ".get_permalink( $post_id ).". בהצלחה! "; if($userMail) { wp_mail($userMail, "התמונה שלך…
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
היי יש לי שאלה. להלן קוד קטן שקימפלתי: int main() { return 0; } וזה האסמבלי שלו שהתקבל אחרי קימפול: 08048374: 55 push %ebp 8048375: 89 e5 mov %esp,%ebp 8048377: b8 00 00 00 00 mov $0×0,%eax 804837c: 5d pop %ebp 804837d: c3 ret 804837e: 90 nop 804837f: 90 nop הנא עוד קוד void main() {} ושוב האסמבלי: 8048374: 55 push %ebp 8048375: 89 e5 mov %esp,%ebp 8048377: 5d pop %ebp 8048378: c3 ret 8048379: 90 nop 804837a: 90 nop 804837b: 90 nop 804837c: 90 …
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אני מחפש אתר/מדריך/משהו אשר מדריך תכנות בשפת C למי שברמה מתחיל-בינוני ומעלה, ע"פ תוכנית הלימודים של בית הספר.. כלומר עם טבלאות מעקב וכד'.. בתודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 752 צפיות
-
-
אני מאד צריך את הGIF של הסמיילים עם האנימציה מתוך msn messenger. אני יודע שצריך להשתמש ב בresource editor והורדתי את PE Explorer. אם מישהו כאן יודע לעשות את זה, או שכבר במקרה יש לו את הגיפים, מאד שמח לקבל ממנו עזרה.
-
- 3 תגובות
- 752 צפיות
-
-
אני צריך בפרוייקט לעבוד עם gps ומחשב כף יד. השפה היחידה שאני יודע היא c. השאלה שלי היא האם אפשר לתכנת בשפת c למחשב כף יד? ולקבל נתונים מה gps?
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
קראתי שהעדפות שלו הן כדלקמן (עד שני צעדים): 1.exact match 2.promotion 3.conversion 4.user defined conversion מישהו יכול בבקשה להסביר לי כל צעד (טוב , אולי חוץ מהראשון) ומה ז"א עד שני צעדים ? תודה !
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
ניסיתי את NOTEPAD++ מישהו מכיר סביבת עבודה יותר נוחה ?
-
- 2 תגובות
- 752 צפיות
-
-
יש לי פונקציה להוספת מיספור לפיסקה. Sub mySub() Selection.Fields.Add Range:=Selection.Range, Type:=wdFieldEmpty, Text:= _ "AUTONUMLGL \e ", PreserveFormatting:=True Selection.TypeParagraph End Sub כתבתי מסמך, ומספרתי את הפסקאות שלו בעזרת הפונקציה הנ"ל. כאשר אני באה לשורה המכילה מספר של פסקה, אני רוצה להפעיל פונקציה שתציג בהודעה את מספר הפסקה: Sub ShowNum() MsgBox ActiveDocument.Bookmarks("\line").Range.Text End Sub אבל אני מקבלת בהודעה ריבוע ריק. כיצד אפשר להציג את תוכן השדה?
-
- 1 תגובה
- 751 צפיות
-
-
-
יש את הבלוג של גוגל. האם אפשר ליצור בתוכו גלריית תמונות בהתאמה אישית? הם אני יכול לייצר כל תבנית שבא לי? אם כן- אפשר דוגמית? תודה
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
לדוגמה, בפורמים שכתובים ב PHP יש קבצי header ו footer (בפורמט tpl אם אני לא טועה). ואותם משלבים בכל העמודים ע"י פקודה שמוסיפה אותם בכל עמוד. יש אפשרות לעשות זאת בקבצי ASP? אם כן, איך? אם לא, יש הצעות איך אפשר לחסוך כתיבת החלקים בכל עמוד בנפרד (פרט לפריימים)? תודה.
-
- 6 תגובות
- 751 צפיות
-
-
טוב אני צריך עזרה להעביר את הפרוייקט שנכתב בסביבת BC לסביבת MSVC בבקשה... הקובץ הראשון זה הפרוייקט המקומפל והשני זה הקוד עצמו... זה פשוט לא הולך לי יש כל מני בעיות עם ה RES וכאלה. ואני ממש מתקשה.. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 751 צפיות
-
-
יש אפשרות להכניס בתוך הIFRAME ONCLICK? אם כן איך אני עושה שלוחצים על הIFRAME יפתח לי בדף חדש כתובת אינטרנט תודה מראש __________
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
שמתי DIV, עם WIDTH 50 אחוז עכשיו...אני מכניס אליו טקטס והטקטס מרחיב אותו!!! איך אני יכול לעשות שהרוחב שלו יהיה קבוע ולא יוכל להיתרחב עוד? ובמקרה שהטקסט יהיה רחב יותר מהרוחב של ה DIV אז הטקטס פשוט ירד שורה ולא ירחיב לי את ה DIV ? רועי
-
- 2 תגובות
- 751 צפיות
-
-
מישהו נתקל היום בבעיה בשרתים של BRINKSTER? חשבתי להמשיך היום משהו שהתחלתי לעשות פעם ולא סיימתי, ואני רואה שיש שם בעיה. באסה. עריכה: טוב הסתדר. כל היום זה היה כבוי.
-
- 0 תגובות
- 751 צפיות
-
-
משיהו יודע כיצד אני מציג את מגש הצבעים בתוך FRAME ב - VB ?
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
???
-
- 2 תגובות
- 750 צפיות
-
-
היי מקווה שתוכלו לעזור לי. ברשותי תוכנה, בעצם שתיים, צד שרט וצד לקוח, אני לוקח קובץ תמונה, ממיר אותו לbyte array ושולח דרך הקוד שנמצא למטה. בצד השיני אני מקבל את המידע, מפענח אותו, ומציג כתמונה. עקרונית התוכנה עובדת, הבעייה היא שלא כל פעם כל התמונה נשלחת, כשליש מהמקרים אני מקבל רק חלק מהתמונה. לאחר בדיקות אני משוכנע שהבעייה היא בשלב של השליחה, ולא קריאת הקובץ או הצגת התמונה. הקוד השולח: הקוד המקבל: מה יכולה להיות הבעייה שלא תמיד לא כל המידע מגיעה לצד השני? תודה מראש מיכאל
-
- 4 תגובות
- 750 צפיות
-


