תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אהלן חברים אני מצטער אם אני עובר על חוקים אבל זה ממש חשוב, יש לי פרויקט למחר להגשה שאני אמור לבנות ספריה , התחלתי,נתקעתי הרבה ואין לי זמן לסיים עד מחר (במקביל מבחנים) יש מצב שמישו יוכל לעזור לי עם תוכנת teamviewer? אני לא מבקש לעשות את כל העבודה אבל בגלל לחץ של זמן אני פשוט לא אספיק, אני ישלם על הזמן ,מי שחזק בvb זה אמור להיות פשוט יחסית.. אשמח לכל עזרה שהיא תודה ! וסליחה אם עברתי שוב על החוקים כאן..
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
האלן אחרים אני מחפש סקריפט שמציג כמה תמונות (שיהיה 6) שמובילות ללינקים שונים כל אחת מהן וכל טעינה של הדף יש תמונות אחרות. מצידי יכול להיות מצב שתמונה תופיע שוב מיד אחרי שהופיע כבר.. העיקר שלא תהייה פעמיים או יותר את אותה תמונה בטעינה אחת...! מה הסרקריפט? אגב תשימו לב שזה לא Random image! כי בזה יש תמונה אחת שמתחלפת לתמונות אחרות.. אני מחפש כמה תמונות שמתחלפות לתמונות אחרות תודה!
-
- 4 תגובות
- 763 צפיות
-
-
שלום לכולם, התת כותרת למה שאני צריך היא: קישור האפליקציה לבסיס נתונים. יצרתי טבלה באקסס ואני לא מצליח כל כך עם ההגדרות של הBDE על מנת לשפוך את הנתונים לGRID שלי. אחר כך כמובן שאני אצטרך להגדיר בדלפי את הקישור לזה. אודה מאוד אם מישהו מכיר את הנושא ויוכל לעזור לי.
-
- 1 תגובה
- 763 צפיות
-
-
-
שלום! אני ממש חדש בתחום ואני משתמש בתוכנה WEB PAGE MAKER את הפונקציות הבסיסיות שבתוכנה אני מבין כמו איך לעשות לינקים וכו'. אני ממש צריך עזרה בהכנסת אופציה של עגלת קניות וחיפוש באתר עצמו. אשמח אם מישהו ישתף קוד של האופציה או יסביר כי ממש התיאשתי כבר... תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
יש לי רווחים בין תמונות בשורות ב PHP http://mhu27900.1111mb.com/register.php אני מודה מאוד מאוד מאוד למי שיעזור לי ! [אני כבר ]
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
היי, אני ושותף שלי מתחילים לפתח בASP.NET C# ואנחנו נתקלים בבעיה כאשר אנחנו רוצים לעבוד עם אותו הDB, איך אני אוכל לשתף אותו.. שהוא גם יוכל לעבוד איתו.. או בכללי, האם הVISUAL מאפשר עבודה משותפת כמו זאת? ואם כן איך.. תודה מראש, ליאור!
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
ככל הנראה התוכנה ממש יצורה. היא חכמה מאוד, ולא נותנת לך לעשות שגיאות, אבל עם זה, זה גם גורם להרבה דברים מעצבנים רצחח אני עכשיו פה מעוצבן על התוכנההה... רציתי תוכנה שתתמוך ב-UTF 8 עם PREVIEW והמליצו לי עלייה. אני יורד שורה, עושה"תצוגה" וזה מוחק לי את השורה כשאני חוזר לקוד המקור.. הוא לא נותן לעשות סתם שורות ריקות ולא נוח לי ככה... אין מצב לבטל את זה איכשהו? ועוד משהו, אשמח אם מישהו יתן לי קוד ל EMBED, איך שצריך לשים שיר באתר בצורה נכונה. תודה רבה לעוזרים. עריכה::::: עשיתי <body bgcolor="#0000"> נתתי סתם מספר לדוגמא ועשיתי PREVIEW וחזרתי לקוד מקור והוא שינה לי אותו ל CSS?! למה..?
-
- 2 תגובות
- 762 צפיות
-
-
שלום, אני בונה אתר ב - ASP.NET ויש לי בעית גישת בהעלאת קובץ לשרת. ברגע שהלקוח מנסה לעלות את הקובץ לשרת אז התוכנית נופלת בגלל בעית גישה. מצורפת תמונה לחריגה. צרפתי גם את הקוד. עזרתם תודה. protected void B_upload_Click(object sender, EventArgs e) { if (myFile.PostedFile != null) { // File was sent // Get a reference to PostedFile object HttpPostedFile upFile = myFile.PostedFile; // Get size of uploaded file int nFileLen = upFile.ContentLength; // Allocate a buffer for reading of the file byte[] myData = new byte[nFileLen]; // Read uploaded file from the Stream upFile.I…
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
היי, יש לי 2 שאלות: 1. האם מישהו יודע אם אפשר לדבר עם טלפונים סלולאריים ב-AT COMMAND דרך המחשב? 2. איפה אני יכול למצוא הסבר מפורט איך כל ה-USB עובד ומה בדיוק אני צריך לעשות בשביל לקרוא/לכתוב ל-USB מתוכנה. לא משנה לי באיזו שפת תכנות ואפשר גם הסבר ללינוקס. תודה רבה!
-
- 0 תגובות
- 762 צפיות
-
-
אין לי קומפיילר בדוקטור גאווה, ניסתי לעשות לפי מדריך ולהכניס אותו אבל זה לא עובד.. תמונה: http://img529.imageshack.us/img529/611/75384528ly7.jpg
-
- 1 תגובה
- 762 צפיות
-
-
אני בונה עכשיו משחק בPHP, המשחק מציג מספרים ראנדומאלים בטבלה (שנבנים על ידי הPHP) והשחקן צריך ללחוץ עליהם לפי הסדר. הכנתי כפתור "משחק חדש" שמעדכן את השעון אבל אני רוצה שהוא גם יפעיל מחדש את המשחק (כשאני עושה onclick). ניסיתי לשים את כל הקוד של הPHP בתור פונקציה ואז להריץ אותה, אבל זה לא עובד כבר ממהתחלה (וגם לא כשאני שם אותה בonclick). מישהו יכול לעזור לי עם דרך או לטעון את הדף מחדש, או להריץ איכשהו מחדש את הקוד של הPHP (אני אל ייודע אם זה אפשרי)? המון תודה לעוזרים!
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לעשות כזה דבר: לקבל קובץ וידיאו שגולש יעלה לאתר מסויים, לדוגמא קובץ .avi או .mpg וכד', ולהמיר אותו ל swf רציתי לדעת איך אפשר לעשות זאת באמצעות סקריפט מסויים או משהו כזה אשמח לקבל פרטים אולי יש חברות שנותנות שירות זה או סקריפטים שאפשר לרכוש בתודה, לירן, המשך לילה נפלא
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
כתבתי שעון בפרולוג למשחק לוח שאני עושה בפרוייקט. איך אני מזמן אותו כך שהוא ירוץ במקביל ללולאת המשחק? במשחק הגעתי למצב שהשעון מוצג ומתעדכן שיש מהלכים של שחקן אנושי אך המטרה שלי שהוא יתעדכן כל הזמן בלי להיות תלוי במהלכים יש מישהו שיודע לעזור? תודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
כידוע לכם (או שלא) אני אחד ממנהלי אתר phpBBHebrew. לאחרונה אני בונה מערכת שהיא תוספת לאתר, ותכלול מאגר של מודים למערכת phpBBHeb. אחד מהחלקים במערכת הוא החיפוש, שהחליט לשגע אותי. הבעיה נוצרת בעיקר בשאילתות קצרות עם מילים קצרות, לדוגמא: SELECT title, title_en FROM mods WHERE title LIKE '%מין%' OR title_en LIKE '%מין%' (מין במובן של זכר/נקבה) השאילתא החזירה את התוצאות הבאות: רשימת איימלים שינוי צבע המנהלים והמנהלים הראשיים הערות אדמין בלוח בקרה גישות פורומים גלובאליות רשימת מנהלים תמונה לכל פורום עם גישה מלוח בקרה חוקים לכל פורום מין לוח בקרה למנהלים ומנהלים צעירים התוצאות היחידות שהשאילתא הייתה אמורה להחזיר הן: הערות אדמין בלוח בקרה מין לפעמים במקרים נדירים זה מחזיר לי …
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום לכולם ...יש לי בעיה שאני לא מצליח לפתור יש לי קלאס יוזר : var $Fname; var $Lname; var $UserName; var $Priv; var $proj=array(); function UserClass($fname,$lname,$username,$priv,$project) { $this->Fname=$fname; $this->Lname=$lname; $this->UserName=$username; $this->Priv=$priv; foreach($project as $value) { $this->proj[]=$value; } }//end constructou ופה אני יוצר את היוזר : $priv=$row['priv']; $proj=array("fdgf","gjhjh"); session_start(); $_user=new UserClass($row['First'],$row['Last'],$row['User_name'],$row['priv'],$proj); $_SESSION['user']=$_user; כמו ששמתם לי לב זה קלאס פשוט של יוזר ...הבעיה היא שיש …
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
אני לא יודע אם איתתי את זה נכון אבל כעיקרון אני צריך לדעת איך למצא סקריפטים למשחק מסוים ואני מעויין ללמוד את השפה הזאת מישהוא יכול להביא לי מדריכים בעיברית בשביל זה ?
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
לאחרונה נודע לי כי נידבו אותי לבנות אתר לכיתה (אני אפילו לא יודע למה...) ושרוצים שהוא יהיה מוכן כמה שיותר מהר. החלטתי לבנות את האתר על בסיס המערכת PHPNUKE - אך כיוון שבזמן הבניה של האתר נוצרו המון בעיות החלטתי לנסות לחפש מערכת שונה, עם פחות בעיות. אתם מכירים מערכת חינמית לבניית אתרים, שמבוססת על שפת PHP? ד"א, ניסיתי גם את ג'ומלה (Joomla) - אבל בגלל שהשרת עובד ב-SAFE MODE אי-אפשר להתקין אותה ו/או להוסיף מודולים. יש אפשרות לכבות את מצב ה-SAFE MODE? בן.
-
- 4 תגובות
- 761 צפיות
-
-
פתחתי בסוף נושא חדש ולא בת'רד למטה כי זה נושא חדש ואולי יהיו הרבה תגובות השאלה: לפעמים יש אתרים שכשאשר מוצאים אותם בגוגל, גוגל מציג את הטקסט שבתוכם הפוך - כאילו הם לא מקודדים היטב. "פיצה מתי" - התוצאה השלישית והרביעית מוצגות בטקסט הפוך. איזה קוד צריך להכניס לאתר כדי שגוגל יקרא את הטקסט היטב? תודה תודה לכם
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום! אני עושה פרוייקט באקסס, ורציתי לדעת איף אני עושה שעולה חלון למשתמש, בו הוא מקליד ערך והתוכנה מחזירה בתמורה משהו.. בנוסף, רציתי לדעת גם איך אני לוקח שורה של ערך מקסימלי מטבלה(נניח העסקה שסכום הקנייה בה הוא הגבוה ביותר). אני אשמח לשמות, סירטוני וידאו, הסברים או כל דבר אחר --> תודה רבה רבה!!
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
למדתי פסקל ועכשיו אני לומד C איך לעזזל אני עושה מספר רנדום??? randomize(); X=random (300); אם אני טועה תגידו במה תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 761 צפיות
-
-
כרגע אני כותב (מסיים) תוכנה בדלפי בעתיד אני רוצה לשפר אותה ולכתוב אותה בג'אוה תוכנה זו כוללת בסיס נתונים( DATA BASE) השאלה שלי האם אני יוכל להעביר את הנתונים האלה אחכ לתוכנה ב JAVA? הערה: המסד נתונים בדלפי הוא בוני דרך Database Desktop (למי שמכיר) שזה קבצים עם הסיומת DB
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
היי עדיין תקוע בפרוייקט שלי תעזרו לי בבקשה למצא סקריפט שיקח את הפס קול של סרט(AVI) ויהפוך אותו לקובץ אודיו (WAV). בנוסף אצתרך לחלק את הפס קול לקבצים קטנים, כ10MB כ"א, איך עושים זאת? תודה מראש מיכאל
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-
-
שלום, אני מפתח אתר וחשבתי להתנסות לראשונה ב HTML 5, רציתי רק לדעת איך נקראת הפונקציה שאני אמור להשתמש בה בשביל הדבר הבא. יצירת כמו סרט מצלמה שכל תמונה בו היא עמוד, לחיצה על שם עמוד בתפריט למעלה תגלול את הסרט לעמוד הרצוי (מאוזן) כאשר כל פעם מופיעה רק "תמונה" אחת מתוך הסרט על המסך. במידה והטקסט גדול יותר מהטקסט הקודם או קטן יותר הסרט יתרחב או ייצר בהאתאמה. אשמח לעזרה
-
- 2 תגובות
- 761 צפיות
-
-
ORG 100h ; this directive required for a simple 1 segment .com program. MOV AX, 0B800h ; set AX to hexadecimal value of B800h. MOV DS, AX ; copy value of AX to DS. XOR CX,CX MOV Cl, 255 ; copy to the counter the higest ASCII value woot: ; the MOV DL, CL ; set DL to ASCII code of CX. MOV DH, CL ; set DH to binary value. MOV BX, CX ; set BX to CX. MOV [BX], DX ; copy contents of CX to memory at B800:255 LOOP woot ; repeats the drawing of ASCII CX in spot CX in color CX RET ; returns to operating system. why does it print only half of the codes? EDIT: nvm solved
-
- 0 תגובות
- 761 צפיות
-


