עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by gkman,

    שלום יש לי קוד בJS: לאכלוס אפשרויות לשדות של יום חודש ושנה (תאריך): function populate_date(){ var today = new Date(); var d = today.getDate(); var m = today.getMonth()+1; var y = today.getFullYear(); for (i=1;i<=31;i++){ if (i==d){ document.getElementById("sel_d").options[i-0] = new Option(i, i, true, false); }else{ document.getElementById("sel_d").options[i-0] = new Option(i, i, false, false); } } for (i=1;i<=12;i++){ if (i==m){ document.getElementById("sel_m").options[i-0] = new Option(i, i, true, false); }else{ document.getElementById("sel_m").options[i-0] = new Option(i, i, false, false); } } for (i=200…

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  2. Started by syaron66,

    שלום, אני מנסה זה זמן מה להבין איך אני יכול להפעיל חלון שונה, כלומר נניח וקיימת תוכנה שמראה את השעה אם לוחצים F1 היא מראה גם שניות עוד לחיצה מבטלת וכן הלאה. אני מעוניין לקבל שליטה על החלון כלומר להיות מסוגל לקרוא את השעה ו"ללחוץ F1" מתי שאני רוצה (מתוך תוכנה אחרת כמובן), קראתי הרבה על SPY++ ואני רואה שאני יכול לקגבל פירוט על החלון, אבל לא הבנתי איך אני יכול לנצל את המידע בתוכנה (אגב אני מתכנת בC++, אבל יכול גם בשפות אחרות אם יש צורך) תודה רבה לעונים

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  3. Started by neogod,

    למה ה dev c++ לא משהה את הפקודה printf כאשר אני עובד עם סיפריה stdio.h ????

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  4. Started by shaysil,

    מישהו בבקשה יוכל לעזור לי אני רוצה לבנות דף HTML שיש בו אזור שלושה פריימים 1. כותרת 2.תפריט 3. פריים שמשתנה על פי הנבחר בתפריט אני כבר כמה ימים מחפש תשובה לזה בתודה מראש שי

    • 1 תגובה
    • 765 צפיות
  5. Started by KKK,

    שלום כולם שאני משתמש בפקודה clrscr() יש שגיאה,הבנתי שהפקודה לא עובדת בתוכנה הזאת (וגם gotoxy),אז איך בכל זאת מנקים את המסך? תודה.

    • 2 תגובות
    • 765 צפיות
  6. זה אפשרי בכלל חוץ מכל האפשרויות הרגילות? (אני יודע שיהיה אליפסי, צבעוני, כל מיני שטויות).

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  7. Started by Gil3,

    שלום אני עובד בעבודה ועושה ואני עושה איזה בעולה בתוכנה שדורשת הרבה פעולות רובוטיות שלא משתנות שלא נעים לחזור עליהם כל פעם.. לאחרונה התחלתי קצת ללמוד(מהתנסות עצמאית) את השפה של התוכנת תכנות AutoIt3 כך שבמשך הזמן כתבתי לעצמי מספר סקריפטים ופתרונות לבעיות בווינדוס 7 וכעבור כמה זמן בעת שעבדתי בעבודה קפץ לי הרעיון לתכנט סקריפט שאני אעבוד דרכו. לא רק שהסקריפט מקצר את זמן העבודה ממקיסמום יומיים למקסימום שעתיים אלה גם מונע טעויות מאחר שהוא יוצר דוח שהתוכנה עצמה לא עושה.. יש בעיה אחת. הסקריפט עובד בצורה פרמיטיבית וטיפשית. הוא עובד על ידי הזזת העכבר במהירויות ממקום למקום והדבר דורש שהחלון יהיה במיקום מדויק וברזולוציה מסוימת איני יכול לתכנט שזה לא יהיה דרך הזזת העכבר מאחר שכל פרמט…

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  8. Started by neo690,

    האלן אחרים אני מחפש סקריפט שמציג כמה תמונות (שיהיה 6) שמובילות ללינקים שונים כל אחת מהן וכל טעינה של הדף יש תמונות אחרות. מצידי יכול להיות מצב שתמונה תופיע שוב מיד אחרי שהופיע כבר.. העיקר שלא תהייה פעמיים או יותר את אותה תמונה בטעינה אחת...! מה הסרקריפט? אגב תשימו לב שזה לא Random image! כי בזה יש תמונה אחת שמתחלפת לתמונות אחרות.. אני מחפש כמה תמונות שמתחלפות לתמונות אחרות תודה!

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  9. לא מצליח להשתמש בסקריפט של JAVA דרך פרמטר SRC והנתיב לקובץ עם סיומת JS. כאשר אני מריץ את הסקריםט באופן רגיל הוא עובד, וכשאני רק רוצה לתת נתיב לקובץ שמכיל את הסקריט הוא לא רץ !!! דוג' <script language="javascript" src="/file_name.js" > </script>

    • 3 תגובות
    • 765 צפיות
  10. Started by robicon,

    נתונים במחלקה לי שלושה int a,b,c ויש לי מחלקה לונג שמחברת בינהם בניתי מחלקה int get a שאמורה להחזיר את a בעזרת המחלקה של long שמחברת בניהם איך אני כותב את המחלקה של int get a

    • 4 תגובות
    • 765 צפיות
  11. מישהו מכיר?

  12. Started by SweeT_EviL,

    איך אפשר לעשות את זה? למי שלא הבין - להזיז את מקום הסמן שמופיע ב"DOS" ממקום למקום...

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  13. Started by פיני1805,

    מישהו מכיר את השפה הזאת ? איזה מהדר יש לה ואיפה אפשר להשיג אותו? תודה

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  14. Started by OutRaGe,

    ...

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  15. Started by wons,

    אני רוצה לבנות מערכת קטנה שאפשר לצייר בה - מערכת של 90X180 פיקסלים ולאחר מכן ע"י התוכנה לזהות איזה פיקסלים צבועים ולהכניס למערך. למישהו יש רעיונות כיצד לעשות את זה?

    • 7 תגובות
    • 764 צפיות
  16. האם אפשר לגרום ל"מצגת" של פלאש (ז"א קובץ EXE, לא SWF) להריץ קבצים חיצוניים ולהעביר להם פרמטרים? בגרסאות ישנות, פקודת FSCOMMAND בשילוב עם EXEC נתנה את האפשרות להעביר פרמטרים לקבצים חיצוניים. (לדוגמא, תוכנת C++ שמקבלת פרמטרים בשורת ההפעלה שלה) אבל מאז שמישהו השתמש בזה בשביל להריץ את DEBUG ולהרוס קבצים האופציה של העברת פרמטרים נחסמה לחלוטין דרך הפקודות האלה. למרות כל זאת, האם מישהו מכיר דרך להעביר נתונים או פקודות לתוכנות/קבצים חיצוניים? האם יש דרך לשמור נתונים לקבצי TEXT עם ACTIONSCRIPT? אני רק רוצה לחזור ולהדגיש שאני מתכוון לישום לוקאלי ולכן פתרונות של PHP לא יעזרו. תודה, LazyBoy

    • 0 תגובות
    • 764 צפיות
  17. Started by IDAN AMRAM,

    קודם כל שלום לכולם!!!!!!!!! יש לי בעיה דחופה... אני חייב עליה תשובה כמה שיותר מהר.. יש לי תמונה כלשהי ואני רוצה שכאשר מקליקים על התמונה זה יהיה קישור לעמוד אחר..... אני לא יודע מה הפקודה :kopfpatsch:... אז אני צריך עזרה.... פקודה צריכה להיות או בHTML או ב ASP או משהו כזה... אני צריך את זה דחוף (אני יודע שזו שאלה טיפשית אבל אני יודע ליצור רק כפתור רגיל ולא עם תמונה ב HTML) תודה מראש לכל העוזרים החביבים :jump: עריכה: הייתה בעיה בכותרת של הת'רד והיא תוקנה... סליחה טעות שלי

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  18. Started by tk_mc,

    <?php mysql_connect("localhost","user","pass"); mysql_select_db("login"); $id = intval($_GET["id"]); $query = mysql_query("select * from forum where id=$id") or die(mysql_error()); $r = mysql_fetch_array($query); $id = $r["id"]; mysql_query("DELETE from forum where id=$id"); ?> אין ארור אין כלום ולא מוחק למה? :\

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  19. Started by Gal763,

    אני רוצה להוסיף אייקון של CHECK BOX (וי) ואני לא רוצה לעשות זאת בHTML עצמו, אלא בCSS... איך אני מגדיר בCLASS או משהו שכל פעם שאני שם קלאס תופיע התמונה? למשל <ul> <li class="tick">וי</li> </ul>

    • 2 תגובות
    • 764 צפיות
  20. Started by marvelX,

    אהלן חברים אני מצטער אם אני עובר על חוקים אבל זה ממש חשוב, יש לי פרויקט למחר להגשה שאני אמור לבנות ספריה , התחלתי,נתקעתי הרבה ואין לי זמן לסיים עד מחר (במקביל מבחנים) יש מצב שמישו יוכל לעזור לי עם תוכנת teamviewer? אני לא מבקש לעשות את כל העבודה אבל בגלל לחץ של זמן אני פשוט לא אספיק, אני ישלם על הזמן ,מי שחזק בvb זה אמור להיות פשוט יחסית.. אשמח לכל עזרה שהיא תודה ! וסליחה אם עברתי שוב על החוקים כאן..

  21. Started by THE--ONE,

    שלום לכולם, התת כותרת למה שאני צריך היא: קישור האפליקציה לבסיס נתונים. יצרתי טבלה באקסס ואני לא מצליח כל כך עם ההגדרות של הBDE על מנת לשפוך את הנתונים לGRID שלי. אחר כך כמובן שאני אצטרך להגדיר בדלפי את הקישור לזה. אודה מאוד אם מישהו מכיר את הנושא ויוכל לעזור לי.

    • 1 תגובה
    • 764 צפיות
  22. המטרה היא לעשות פעולה שקשורה לשעה של המערכת עליו פועלת התוכנה .

    • 6 תגובות
    • 764 צפיות
  23. Started by AyaBel,

    שלום לכולם.. אני צריכה עזרה. אם יש לי תמונה ואני רוצה להוסיף עליה טקסט. איך אני עושה את זה? אם אני לא טועה מדובר פה על מיפוי תמונה - Image Maps תודה לעוזרים .

    • 6 תגובות
    • 763 צפיות
  24. שלום! אני ממש חדש בתחום ואני משתמש בתוכנה WEB PAGE MAKER את הפונקציות הבסיסיות שבתוכנה אני מבין כמו איך לעשות לינקים וכו'. אני ממש צריך עזרה בהכנסת אופציה של עגלת קניות וחיפוש באתר עצמו. אשמח אם מישהו ישתף קוד של האופציה או יסביר כי ממש התיאשתי כבר... תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 763 צפיות

דיונים חדשים בפורומים