תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,064 דיונים בפורום זה
-
יש לי את הספר "תכנות מונחה עצמים בשפת JAVA, הוצאת האוניברסיטה העיברית (עם ציור של איגואנה עליה)" ואני לא מבין כמה דברים: מה זה שיטות? מה זה שיטה "לתת מבלי לקבל?" ואיך אני רושם אותה ? (תנו דוגמא בבקשה) מה זה שיטה "לקבל מבלי להחזיר" ואיך אני רושם אותה? (גם דוגמא) לתת ולקבל (עוד שיטה), איך אני רושם אותה ותנו דוגמא בבקשה. מה זה שיטה בונה ומה תפקידה?ואיך אני רושם/מזהה שיטה בונה? זהוא לבנתיים... תודה לכל העוזרים!!!
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי ערך של DOUBLE שאני רוצה שהוא יכנס לתוך STRING איך שהוא... יעני אם רשום בDOUBLE 543.34 אז בSTRING יהיה רשום אותו דבר (רק שהוא יחשוב שזה תווים כאילו) ניסיתי לעשות CASTING הקומפיילר אמר שאי אפשר ניסיתי לעשות parseString אבל אין לSTRING תפקודה הזאת בכלל משהו יודע? SweeT EviL
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה להוריד קו תחתון מלינקים לאתר קטן שאני בונה איזה פקודה מורידה אותם? בתודה לעוזרים STONE COLD
-
- 5 תגובות
- 8.5k צפיות
-
-
שלום לכולם...אני צריך לעשות menu לתוכנית מסויימת(בחירה של מספרים בין 1 ל 5) כך שאם המשתמש מכניס מספר אחר הוא יאלץ לעשות זאת שוב ושוב... עד כאן הכל קל...עשיתי את זה עם SWITCH ו CASE ועם תנאי לפני הלולאה...הבעיה היא כאשר המשתמש מכניס 46 ואז ENTER...משום מה הוא לא מקבל את כתו בודד אלא כ2 מה שגורם לו להיכנס לתוכנית כ-4 וזה טעות!!! איך אני יכול לשנות את זה כך שהוא יכנס ללואה בכל מספר שונה מ 1-5? אך ורק על ידי CHAR...בלי מחרוזת או מערכים..ובלי getch....
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שנה שעברה לקראת סוף השנה המורה אמר שנבנה איזה תכנית נחמדה מה שבא לנו אז החלטתי לבנות איקס איגול, המשחק בנוי בצורה שכל אחת מ-9 המשבצות ממוספרת מ-1 עד-9 והמשתמש בוחר מספר ושם מופיע איקס, לאחר מכן התור עובר לשחקן עיגול, הוא בוחר מספר וכן הלאה עד שיש שורה או אלכסון והמשחק נגמר(כמו ה-NUMPAD במקלדת) למעשה זהו מערך חד מימדי בגודל 9, ונתונים הצירופים שצריך כדי לנצח (למשל 1,4,7 או 1,2,3) הכל עובד מצויין, אבל יש בעיה בבדיקת קלט, לפני שאני מכניס איקס או עיגול למשבצת, אני רוצה לוודא שהיא ריקה ואין שם איקס או עיגול, וכאן הבעיה. m הוא המערך שאותו אני רוצה לבדוק. N defined as 9 הנה שורות הקוד הרלוונטיות : void input_check(int m[N], int num); void main() { printf("Player X \n"); …
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
האם התו "n\" הוא אמור להוריד שורה כאשר אני משתמש ב-echo ב-PHP? בתודה מראש
-
- 1 תגובה
- 634 צפיות
-
-
יעני כל הJBUTTON JTEXTAREA JFRAME ועוד רבים (כמו בVB אפשר להגיד) איך אני יכול להשתמש בהם נגיד איך לעשות שאם לחצתי על הכפתור אז.. או כל מיני פקודות שימושיות שאני יכול לעשות עם הפקדים בJAVA הדבר היחיד "המשמעותי" (D=) שאני יודע זה לקחת מידע מתוך TEXTAREA (חוץ מכל השטותיים כמו להראות אותו שנות גודל ....)
-
- 2 תגובות
- 743 צפיות
-
-
עד עתה השתמשתי ב tc lite . התקנתי את הגירסה 5.02 אהבתי את הממשק אך לא הצלחתי למצא את האפשרות output כמו שיש ב tc lite כמו כן ניסיתי להשתמש בצירופים של alt+ ו ctrl+ אך ללא הואיל. אודה לכם אלמו ???
-
- 2 תגובות
- 667 צפיות
-
-
הכוונה היא לעשות מחדש את הקוד שרשמתי במקרה שאני רושם משהו מסוים למשל. אם זה לא ברור תגידו אני אנסה להסביר טוב יותר
-
- 2 תגובות
- 623 צפיות
-
-
לכל מי שמכיר יוניקס יש פקודה בשם basename שמיבאה לי את שם הקובץ כאשר אני מקבל path מלה אני צריך פקודה דומה אבל ב dos?
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
אני לא מצליח לקלוט את החשבון הבינארי - ממש סתום בקטע, האם יש למישהוא מידע על אתר אינטרנט שעוסק בנושא בשפה עממית או כל עצה אחרת בנידון.... תבורכו כולכם על כל עזרה
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך את התשובה עד הבוקר, אז אם יש מישהו שיכול לבדוק את התרגיל ולתת לי תשובה כמה שיותר מהר אני אשמח. התוכנות של הפסקל במחשב שלי לא עובדות( dev pascal ו turbo pascl) לא יודע למה ואין לי זמן לבדוק למה. אני צריך שתאשרו לי האם הפתרונות שכתבתי נכונים: 1) כתוב פונקציה רקורסיבית המקבלת מערך וגודל המערך ומחזירה את האיבר הגדול במערך. הפתרון שלי: function f(a:vec; n:integer); begin if n=1 then f:=a[n] else if a[n]>f(a,n-1) then f:=a[n]; end; 2) כתוב פונקציה רקורסיבית המקבלת מערך, גודל המערך ומספר נוסף, ומחזירה כמה אברים במערך גדולים מהמספר הנוסף. הפתרון: function f(a:vec; n,x:integer); begin if n=1 then if a[n]>x then f:=1 else f:=0 else if a[n]>x then f:…
-
- 1 תגובה
- 646 צפיות
-
-
אז ככה, מימשתי רשימה מקושרת : template <class T> class List { private: template <class T> class ListNode { private: T object; ListNode<T> *nextNode; public: T &get() { return object; }; void set(T &object) { this->object = object; }; ListNode<T> *getNext() { return nextNode; }; void setNext(ListNode<T> *nextNode) { this->nextNode = nextNode; }; }; int size; ListNode<T> *headNode; ListNode<T> *currentNode, *lastCurrentNode; public: // Constructor List() { headNode = new ListNode<T>; headNode->setNext(NULL); currentNode = NULL; size = 0; }; // Copy Constructor List(…
-
- 6 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
התחלנו ללמוד c בבית ספר ואנחנו משתמשים בקומפיילר tclite... מישהו יכול להמליץ לי על קומפיילר יותר טוב ונוח לעבודה?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש אתר (רצוי בעברית) שיעזור לי ללמוד אלגוריטמיקה\++с ותכנות בסביבת אינטרנט (html, java-script, php...). תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 902 צפיות
-
-
-
שלום קיבלנו עבודה מסכמת לעשות טופס עם בדיקת תקינות לכל התאים בג'ווה סקריפט, עכשיו כשחשבתי על רעיונות לכתובת ומספר דירה עשיתי אותם בשתי תאים נפרדים וכך את הכתובת אני יוכל לבדוק שאין מספרים ואת המספרים אני יוכל לבדוק עליהם שאין אותיות אבל לא כל כך הלך ניסיתי לעשות דבר כזה(בכתובת עצמה): if(!isNaN(h)) עכשיו הבעיה פה היא שאם המשתמש מכניס לדוגמה את הכתובת ביא7ל1יק אז הטופס לא מציג שום שגיאה...רק אם מכניסים לו אך ורק מספרים רק אז הוא מציג שגיאה איך ניתן לעשות את הבדיקה? תודה מראש לעוזרים. ודבר שני אם אני רוצה לשנות את הצבע רקע וכו' ב-<input...> מה הצורת כתיבת עם style? כלומר <input type=.... style="...." איזה פקודות אפשריות לעיצוב ה-input …
-
- 6 תגובות
- 3k צפיות
-
-
התוכנית שאני צריך לעשות היא כזאת: תוכנית המציגה על המסך טבלה בגודל 6x6 גובה כל תא 30 נקודות ורוחבו 30 נקודות צבע התאים בעמודות (משמאל לימין) הוא: אדום, כחול, צהוב, ירוק, אפור וורוד בשורה הראשונה רק תא אחד צבוע (התא השמאלי ביותר), בשורה השנייה רק שני תאים צבועים (השמאליים ביותר), בשורה השנייה רק שני תאים צבועים (השמאליים ביותר) וכך הלאה עד שבשורה השישית כל התאים יהייו צבועים! תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 1 תגובה
- 770 צפיות
-
-
<html> <head> <script language="javascript"> var i ; var j ; for ( i == 1 ; i <= 10 ; j++ ) { for ( j == 1 , j <= 10 ; j++ ) { document.write ( i*j + " " ) ; } document.write ("<br />") ; } </script> <title>10X10</title> </head> <body> </body> </html> תודה מראש לכל העוזרים!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
1. השאלות שלי ככה: אחרי שאני מבצע % 2 על מספר מסויים, איך אני מקבל את הערך אחרי השארית? לדוגמא: אם ביצעתי על 2 % 9 אז השארית = ל1 והערך שנשאר אחרי השארית הוא 4... 2. אני צריך לקבל מספר כלשהו ולבדוק האם הוא עשרוני הוא בינארי איך אני יכול לבדוק זאת?
-
- 14 תגובות
- 19.7k צפיות
-
-
היינו: על איזו בעייה היא מנסה להתמודד ובאיזה דרך פיתרון התוכנית משתמשת.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
עשיתי את התנאי if (i == ans[0]||i == ans[1]||i == ans[2]||i == ans[3]) i אמור להיות מספר שנבחר ברנדומליות בין הטווח 0-3. ואני רוצה שהוא ידפיס כל פעם מחרוזת בסדר שונה. ולכן כל פעם שימצא מספר שדומה לאחד מהם הוא עוד פעם יקח מספר רנדומלי עד שיצא מספר לא משומש. אבל שאני מפעיל את התוכנית אני מקבל שגיאה: ISO C++ forbids comparison between pointer and integer ans זה מערך של מחרוזות. ואני משתמש במהדר DEV. תודה על העזרה.
-
- 4 תגובות
- 999 צפיות
-
-
אוקיי הרבה זמן אני לא התעסקתי ב-html/ ואני צריך לעשות מיפוי למשהו' השאלה שלי היא כזאת: אני יכול לעשות שבמקום שיהיה קישור יהיה תמונה? זה נורא חשוב או איך אני יכול לתכנת את זה שעל תמונה אני ישים תמונה אחרת דרך html, והתמונה זה כאילו עיצוב ואני רוצה לשים אלייה תמונות שלא יהיהו יחלק מהעיצוב ושיהיה ניתן לשנותם?
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לפני כמה ימים התחלתי ללמוד java script ונתקלתי בדבר הבא: a = a + 1 a+= 1 ++a a++ a = a - 1 a-=1 --a a-- a = a+b a+=b a = a - b a-= b a = a * b a* = b a = a / b a/ = b a = a % b a% = b וכל המשפטים באותה שורה עושים אותו דבר אבל אני ממש לא הבנתי את זה. כלומר לא הבנתי נגיד איך a = a + 1 זה אותו דבר כמו a++. מה לעזזל אומר כל פלוס איך אני אמור להבדיל???!!! זה בילבל אותי ממש. תודה לכל העוזרים!!!
-
- 1 תגובה
- 772 צפיות
-
-
יש לי דומיין בבעלותי ואין לי אחסנה. מעוניין להפנות את הדומיין ל-DNS במחשב שלי... האם זה אפשרי (בעצם יודע שכן, איך עושים את זה?) כרגע הדומיין נמצא על DNS של חברת אחסנה (DOMAINTHENET).... תודה לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 953 צפיות
-