תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני יודע שזאת שאלת צעירות ממש... אבל אחרי עבודה מרובה עם וויזואל סטודיו, נסגר לי טאב של העורך הוויזואלי(איפה שמוסיפים כפתורים, טקסטים וכולי לתוכנה). נשארתי עם שני קבצים, קובץ הקוד המקורי Program.cs, ועוד קובץ Program.Designer.cs... אין לי מושג איך להחזיר את החלון של העריכה, שלוחצים על DEBUG, התוכנה קופצת והכל רץ חלק, זה לא שנמחק לי משהו.. מישהו יודע איך מחזירים אותו?
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום חברי הפורום יש לי להגיש פרוייקט בvbs עד יום ראשון לסוף סמסטר ואין לי מושג יש לי פרוייקט מוכן טוב של מישהו לפני שנתיים אבל אני מפחד להגיש ככה אני חייב שמישהו יעשה לי מייק אפ עליו כגון שינוי משתנים אני מוכן לשלם זה דחוף מי שמרחם עליי ויכול לעזור שיתקשר 0542453505
-
- 0 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שמעו, אני ל איודע איך להשתמש בפונקציה DELAY איפה אני תוקע אותה? אני צריך לצייר קו ואני צריך שהוא יזוז... תודה לעוזרים אני צריך את זה עד מחר
-
- 5 תגובות
- 797 צפיות
-
-
בין אם בצורת ALERT או משו אחר אני מעוניין להקפיץ הודעה בשלב מסוים שלר שיר שהוא שיר רקע לאתר (דף יחיד עם שיר רקע) כיצד עושים זאת ?
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום. אחד מחברי קיבל תרגיל בMathlab ואינו יודע איך לפתור אותו, אשמח כל עזרה בפיתרון התרגיל. התרגיל והנתונים בקובץ המצורף. בתודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 797 צפיות
-
-
שלום אנשים חיפשתי ברחבי הרשת והבנתי שדברים כאלה הם לא פשוטים כמו להתייחס לערך שנמצא באותו דף כמו הסקריפט מה שאני רוצה זה בעצם, בעזרת Javascript, להוציא מידע שנמצא בhidden או תיבת טקסט, כשהhidden/text box נמצאים בframe/iframe האם זה אפשרי? ואם כן, איך? תודה מראש איל
-
- 4 תגובות
- 797 צפיות
-
-
שלום , אני מנסה להכניס קובץ לתוך טבלה לפי הקוד הבא : <?php $link = mysql_connect("localhost" , "root" ) or die(mysql_error()); ; mysql_select_db("table",$link) or die(mysql_error()); $file_handle = fopen("file.sql", "r"); while (!feof($file_handle)) { $line = fgets($file_handle); echo $line ; echo "<BR>" ; //mysql_query($line , $link); } fclose($file_handle); echo "done" ; ?> הקובץ כולל כמה מאות שורות עם פקודות SQL של הכנסה לטבלה . כשאני מריץ את זה בצורה הנוכחית זה מציג לי את זה תוך פחות משניה . כשאני מוריד את הערה ומנסה להכניס לטבלה זה מחזיר שגיאה אחרי 30 שניות ומכניס בערך 1500 שורות . (כשאני מריץ אני מוריד א…
-
- 4 תגובות
- 796 צפיות
-
-
שלום רציתי לדעת איך אני יכול לשלוט באיקס בפינה הימנית של החלון ? איך אפשר לאבטח את סגירת הפורם ?
-
- 5 תגובות
- 796 צפיות
-
-
צהריים טובים, אשמח אם תוכלו לעזור לי, איך אפשר לממש בצורה רקורסיבית הדפסת כל הסידורים האפשריים של רצף ספרות אשר ניצא במערך. למשל אם יש לי מערך שמכיל באינדקס 0 את הספרה 1, באינדקס 1 את 2 ובאינדקס 2 את 3, התוצאה צריכה להיות: 123 132 213 231 312 321 תודה רבה מראש.
-
- 2 תגובות
- 796 צפיות
-
-
ב VISUAL C++ 6 היה את Add Member Variable Wizard האם יש את זה גם ב גרסא של 2005 כי לא מצאתי את זה
-
- 0 תגובות
- 796 צפיות
-
-
דוגמה: <html> <body> bblablabla כאן ייכנס עמוד חיצוני </body> </html> תודה מראש ;D
-
-
מישהו יכול לאתר ? השפה היא JAVA... תודה ! ;D [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 796 צפיות
-
-
אני חייב דרייבר אשר דרכו אני יכול לראות פריימים של צילום בתוכנת וויזואל בייסיק תודה
-
- 0 תגובות
- 796 צפיות
-
-
אני מנסה ליצור footer שתמיד (בלי קשר לרזולוציה) ישב דבוק לתחתית המסך. יש כמובן שני מצבים: 1. כאשר התוכן בחלק העיקרי של האתר לא ממלא את כל המסך ואז יש רווח בין הFOOTER לבין התוכן. 2. כאשר התוכן מלא את כל המקום (תלוי כמובן ברזולוציה) ואז הFOOTER "דבוק" לתוכן וגם לתחתית המסך. אני פשוט לא מצליח לעשות את זה כמו שצריך עם CSS. מישהו בטח כבר נתקל בזה ויכול לעזור. נ.ב - נא לא לשלוח אותי סתם לגוגל - כבר חיפשתי שם ואפילו די הרבה ולא מצאתי משהו שעובד כמו שצריך בכל הדפדפנים.
-
- 3 תגובות
- 796 צפיות
-
-
שלום אני מעונין ללמוד לבנות אתרים בשפת PHP . אין לי נסיון בשום שפה אחרת..אני מתחיל מאפס בכל הקטע של התיכנות.... אז אני צריך לינקים למדריכים וגם תוכנות עם צריך תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 796 צפיות
-
-
-
שלום, אני צריך ליצור קובץ BAT שיפתח קובץ EXE ואחרי 30 שניות יסגור אותו . מה צריך לכתוב בשביל זה?
-
- 2 תגובות
- 795 צפיות
-
-
אני עכשיו בי'א לומד מחשבים (java, access) עם מורה שלא בדיוק יודעת מהחיים שלה (היא ביקשה מטכנאי לצרוב לה דיסק כי היא לא יודעת | בקיצר לא נראה שזה ממש יעזור לי בתכנות כל הלימודים האלה, מה שגם מתקדמים בקצב איטי וטיפשי... אז החלטתי שאני אלמד לבד בבית כי אני באמת אוהב את זה ורוצה לעסוק בזה כמקצוע. (אני עדיין אשאר במגמה כמובן אבל זה כדי לשחק בפלאש כל השיעורים) קראתי והתעניינתי בנושא ונראה לי שjava היא השפה המתאימה בשבילי ללמוד- מהירה, תומכת בכל המערכות, אפשר להריץ אותה על הרשת ומתקדמת כל הזמן. אז אני רוצה לקנות ספר java רציני כדי ללמוד ממנו, עדיף בעברית אבל לא חובה (יותר קל לקרוא בעברית אבל כל המושגים פשוט נשמעים מטומטמים בשפה שלנו) כרגע יש לי את הספר מבצפר: יסודות מדעי המ…
-
- 1 תגובה
- 795 צפיות
-
-
כשאני רושם (סלש a) אחרי הפקודה cout ושם את זה במרכאות , זה אמור כביכול לצפצף לי פעם אחת .. משום מה המחשב שלי לא מצפצף, אם מישהו יודע את הסיבה או איך אני יכול לפתור אני ממש אשמח לקבל תשובה .. אגב זה בשפת C++ ..
-
- 1 תגובה
- 795 צפיות
-
-
זה דבר פשוט מאוד מאוד בשביל מישהו שיודע את זה.. תקשיבו אנירוצה קובץ bat שאני ישים אותו שהוא יעלה לי עם המחשב ואז אחרי שהוינדוס עולה הוא יספור 10 שניות ואז הוא יפעיל לי תוכנה שנימצאת ב d:\aa\email.exe תתנו לי תקוד ואני ישמור את זה כ bat תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 795 צפיות
-
-
סיימתי לבנות תוכנה מסויימת כמה מאות שורות העתקתי אותה למחשב ובקימפול של התוכנית אפשר לומר שלא היו טעויות פרט לטעות אחת שחזרה על עצמה כ20 פעמים.... הטעות הזאת היא דווקא בנושא שדנתי בו בפורום והוא שליחת מערך לפונקצייה. והטעות הוא זה שהוא אומר שאין התאמה בין הערך שאני שולח לפונקצייה לבין הערך שהפונקצייה מקבלת. מוגדר לי בתחילת התוכנית הראשית מערך int a[9][9][11] I (לא להתייחס ל I זה בגלל בעיות כתיבה). שלחתי בתוכנית הראשית את הערך בפונקצייה כך function(a) I ובפונקצייה עצמה הצהרתי כך void function(int ***a) I. רק אם אני מגדיר את המשתנים מצהיר עליהם כ a*** אין בעיה אבל הרי השם מערך בC הוא ההמצביע לאיבר הראשון במערך וכאן מדובר במערך תלת מימדי ולכן לכאורה זה צריך להיות ***a/ בתודה…
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
שאלה פשוטה לי אליכם: מדוע בתכנית הפשוטה הזו המחשבת מכפלת שני מספרים, לא מספיק להכניס שני מספרים והתכנית מציגה את הפלט רק לאחר שקלט שלישי מוכנס? התכנית נעשתה ב-CodeBlocks. תודה.[br]פורסם בתאריך: 8.03.2010 בשעה 20:22:35 טוב נו, כמובן שפתרתי זאת על ידי הורדה של ה-\n מה-scanf. בכל זאת אשמח להסבר, מדוע זה קרה? [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 795 צפיות
-
-
כשמודבר בסרטוני רשת למשל ביוטיוב שאני מעלה על דף שלי, יש לי אפשרות לעשות מעין AutoPlay לסרטון שיתנגן אוטומטית עם העלאת הדף ללא צורך מצד הגולש ללחוץ על כפתור ה PLAY? זה למשל ה embed של סרטון מסוים: <object width="425" height="350"><param name="movie" value=" name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/watch?v=I6lmIchRlD4" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> אני אשמח, אם זה אפשרי, לקבל הדגמה עליו. תודה
-
- 4 תגובות
- 795 צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, בשעה טובה אני רוצה להתחיל להפעיל את הבלוג שלי, מצאתי ערכת נושא שמצאה חן בעייני(לא מתורגמת) וביצעתי בה את כל התרגומים הנחוצים לי והיישור לימין. המשתנה היחידי שנעלם לי הוא המשתנה של ימות השבוע, המטרה הסופית שלי היא שכאשר אני מפרסם פוסט יהיה רשום לי בצורה הבאה: "פורסם בתאריך יום שישי, 12 לאוגוסט בשעה 14:49:01 PM" במקום המצב הנוכחי שהוא: "פורסם בתאריך Friday, August 12, 2011 14:49:01 PM" תודה רבה על העזרה
-
- 1 תגובה
- 795 צפיות
-


