עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by orninyo,

    שלום למה שאני מציג אייקון/לוגו שהכנתי בפוטושופ/פלאש בIE הוא נראה באיכות ירודה לאומת בFF ? ניסיתי בכל הפורמטים PNG JPG ואפילו BMP התמונה גדולה יותר מגודל תצוגתה בדפדפן

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  2. Started by genia,

    .

    • 1 תגובה
    • 799 צפיות
  3. אהלן, אני תכניתן יחסית "צעיר", באוגוסט 2005 סיימתי קורס תכנות של ממר"מ (בסמ"ח היום). לאחרונה קיבלתי בקשה מחבר של חבר של חבר לבנות איזה תכנה. אמרתי שאני אשמח והוא שקל מה הם התעריפים אז הבטחתי לבדוק את העניין ולחזור אליו. וכאן אתם נכנסים, התכניתנים היותר מנוסים. איך מתבצעת הגבייה? לפי שעה? לפי היקף הפרויקט? סכום מקדים עם אפשרות ליותר למקרה שהפרויקט יהיה יותר מסובך משחשבתי? לא לשכוח שאני עוד תכניתן די חדש וזאת פעם ראשונה שאני בונא תכנה בתשלום. בתודה מראש, גל.

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  4. Started by Zeev86,

    אהלן. אני מעוניין לשים 2 Listviews, הראשון בחלקו העליון של המסך, שיהווה לי בחירת קטגוריות של רשימות, ובכל שאר המסך למקם Listview נוסף עם רשימה של כל קטגוריה. הבעיה נוצרת כשאני מגדיר dock של האוביקט הראשון Top והשני אני מגדיר Fill. האוביקט השני מתמקם לכל המסך כך שחלקו העליון מוסתר על ידי האוביקט העליון. איך אני מגדיר שהdock של Listview שמוגדר עם כ-fill לא יתחיל מ0 של ציר ה-Y אלא 100 למשל, מתחת לאוביקט עם Dock שמוגדר על Top.

    • 0 תגובות
    • 799 צפיות
  5. Started by rjjb7,

    שלום, אני לומד באוניברסיטה את הקורס "מבוא למדעי המחשב ושפת Java" הבעייה היא שבקורס זה ניתנים כחומר לימוד רק דיסקים עם הרצאות שאני לא אוהב להקשיב להם. לכן, אני מחפש קישורים באינטרנט לשאלות ופתרונות מתוך הקורס "מבוא למדעי המחשב לשפת Java" או סתם ככה שאלות ותשובות בשפה זו אבל ברמה אוניברסיטאית. בנוסף, אשמח לקבל המלצות על ספרים מוצלחים בשפת ג'אווה אך בנושאים מקבילים לאלו הנלמדים בקורס זה כגון: רקורסיה, פולימורפיזם וירושה, רשימות מקושרות, עצים בינאריים, מחסניות ומבנים, מחלקות ושיטות וכן הלאה. תודה, רועי.

    • 2 תגובות
    • 799 צפיות
  6. Started by Little_AKA_Or,

    שלום P: אני כרגע בכיתה י', ביום ראשון יש לי בחינת מגן בפסקל. יש לי שאלה שאני חייב לוודא את התשובה שלה. כאשר יש לי פרוצדורה שמחזירה ערך בוליאני של True/False אני עושה את הזימון על המשתנים שעליהם צריכה לרוץ הפונקציה ובסופו של דבר מחזירה את הערך למשתנה בוליאני נוסף שאני יוצר בתכנית הראשית? (ז"א שהמשתנה הבוליאני שיצרתי שנמצא בתכנית הראשית מקבל את הערך True/False בעזרת זימון הפרוצדורה ואז אני בעצם יכול לעשות בו את השימושים שאסור לעשות עם פרוצדורה..) אני רוצה לוודא שזה נכון, ובמידה ולא לדעת איך אני בעצם מאפשר את השימוש בערך שמחזירה הפרוצדורה לכל דבר (ז"א שאני יכול להשתמש בו כתנאי ל- IF, יכול להציג אותו באמצעות WRITELN וכל השאר). תודה רבה

    • 4 תגובות
    • 799 צפיות
  7. Started by yz101,

    אני מחזיק מספר טבלאות. כל עוד הגודל נותן קטן למדי, סדר גודל של עד 1,500,000 אין בעיה. כאשר אני מעלה את הטבלא הגדולה של 3 מליון רשומות, ההעלאה שלה לוקחת המון זמן. כמה זמן? מעל שעתיים ואני מדבר על העלאה מקומית! כלומר השרת הוא המחשב שלי, אין רשת בכלל בסיפור! הטבלאות הן במנוע INNODB, מעבר לMYISAM כמובן משפר את הזמן לדקות בודדות, אבל זה לא עוזר לי כי בטבלא הנ"ל שני שדות שחייבים להיות FOREIGN KEYS לטבלאות השכנות. גם אם אני מעלה לINNODB ללא ההגדרה של המפתחות זה טס. אבל ברגע שאני יוצר את הFORIEGN KEY זו פעולה שלוקחת חזרה את כל ההפרש הנ"ל! כנ"ל כמובן לגבי העלאה לטבלת MYISAM והמרה לINNODB. והרי שבMYISAM אין FOREIGN KEYS. מה אני כן יכול לעשות כדי לזרז את ההעלאה והיצירה של הטבלא השלי…

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  8. Started by MATTAN,

    היי מה המצב רציתי לדעת איך אני יכול לעשות מין קישור מקובץ אחד לקובץ שני בשפת C למשל יש תפריט כזה 1. מחשבון 2.מעבד תמלילים 3.נגן תקליטורים ואם אני לוחץ על 1 אז תיפתח תוכנת המחשבון שאני בניתי ואחר כך בסיום התוכנית התוכנה הראשית שבה יש את התפריט תעלה שוב תודה לכול העונים

  9. שלום לכולם, אני משתמש בגרסה האנגלית של אקסל, ואני רוצה לקבל קלט מחרוזת מהמשתמש. אני משתמש בפעולה inputbox. הבעיה היא, שכשאני מנסה לכתוב בעברית, בחלון שאליו אני כותב הוא כותב ג'יבריש, ואז המקרו לא עובד. הערה- הרגע ניסיתי להעתיק דוגמא למה שמופיע בחלון של הקלט, אבל פה זה הופיע בעברית נורמלית.

    • 3 תגובות
    • 798 צפיות
  10. אז ככה, יש לי נגן... זה הקוד שלו: <a href="1.mp3" OnClick="play(this.href);return false">Play Song</a> <script type="text/javascript"> function play(what){ document.getElementById('music1').innerHTML="<embed type='application/x-mplayer2' id='music2' pluginspage='[url]http://www.microsoft.com/Windows/MediaPlayer/'[/url] src='"+what+"' name='MediaPlayer1' width='300' height='300' uimode='full' controltype='2' showcontrols='true' showstatusbar='false' AutoStart='true' loop='false'></embed>"; } </script> הוא משמיע רק MP3, והייתי רוצה שיראו Visualizations - כל הצורות האלה והצבעים שזזים בזמן ששומעים מוסיקה... מישהו יודע איך מאפשרים את זה בקו…

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  11. 1.כתבתי log on script שרץ אצל client וניגש לatteribute הactive directory הרלוונטים למשתמש שנכנס לרשת ואז הבעיה מתחילה... בהרצה אני מקבל security erorr ,מה עלי לעשות בכדי לאפשר לאפליקציה לרוץ בכל זאת מבלי לאפשר למשתמשים הרשאות של administrator 2.מהיכן ניתן לימצוא חומר בספריית MSDN שתאפשר לי למצוא פיתרון לבעיה .

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  12. Started by Vatos-Locos,

    הינה לדוגמא: http://www.spicygames.com/storm/forum דיברתי עם המנהל של החברת אחסון הוא אמר שהשרת תומך והוא יכול להסביר לי איך אבל אני קצת מרגיש באסה עם זה שאני מבקש ממנו כל דבר והוא גם ככה בן אדם עובד אז מישהו יכול ללמד אותי איך עושים את זה שיהיה כמה שמות משתמש עם סיסמאות.. תודה

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  13. Started by lior51,

    שלום אני רוצה לבנות תוכנה שתקבל פקודות מערכת ותבצע אותן איזו מחלקה מטפלת בזה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 798 צפיות
  14. יש לי את קובץ הASP הבא, והבעיה שכשאני מפעיל אותו הערכים באנגלית מוצגים כראוי, אך אלה שבעברית כג'יבריש. ניסיתי לשנות קידוד אבל אז העברית מופיע כראוי והאנגלית ג'יבריש... <html dir="rtl"> <table border="1" align="center"> <tr bgcolor="red"> <td align="center">שם העסק</td> <td align="center">בעל העסק</td> <td align="center">עיר</td> <td align="center">פלאפון</td> <td align="center">טלפון</td> <td align="center">פקס</td> <td align="center">כתובת</td> <td align="center">דוא"ל</td> <td align="center">מס' מוסכים</td> <t…

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  15. לכל המעוניין לעזור : ברצוני לכתוב תוכנית שקוראת מקובץ טקסט של 4000 תווים. התוכנית תמיר כל אות לערך הבינארי שלה ותציב במערך אותיות של 4000 תאים. לאחר מכן אני מבצע עוד כמה מניפולציות על הנתונים ואז ברצוני לכתוב לקובץ טקסט חדש מעיין טבלה שמציגה את הנתונים בצורה הבאה: char index hex value ascii value binar value 1 1fh blabla.. 10000101 אשמח לקצת הכוונה בנושא... scizoeffective@gmail.com

    • 4 תגובות
    • 798 צפיות
  16. Started by joni,

    התחלתי ללמוד C++ דרך www.Cprograming.com ואין לי תרגילים שם רק בחנים מישהו יכול לשלוח לינק של תרגילים פשוטים?

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  17. Started by elad_jacoby,

    יש לי home edition, ומצאתי מדריך שצריך דיסק של windows 2000 ומתקינים דרכו את הIIS על windows xp home edition. למישהו יש דרך אחרת? או תוכנה אחרת במקום IIS שעובדת על Windows XP - Home Edition?

    • 0 תגובות
    • 798 צפיות
  18. Started by BIR,

    שלום וערב טוב לכולם. אשמח אם מישהו יעזור לי או יסביר לי איך אני לוקח תוכנית בC# ומתרגם אותה לאלגוריתם. בתודה מראש,אור.

    • 4 תגובות
    • 798 צפיות
  19. Started by Nurit2005,

    ייצרתי טופס צור קשר שבסופו נשלח לאימייל הטופס שלי הוא מוכן אך איך אני מאפשרת את שליחת התוצאות לאימייל ובאיזה קוד ואיך כותבים זאת מה שאני רק יודעת הוא שאת שם הקובץ מדבקים בנוסחה FORM ACTION בבקשה עזרה זה חשוב מאוד

  20. Started by idang,

    איפה אפשר להשיג VISAL BASIC ולא דמו !! ? ? הבנתי שבאתר של מיקרוסופט יש שם דמו של התוכנה אבל יש מצב להשיג אותה בגרסא מלאה ?

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות
  21. Started by kritikal,

    היי! יש לי חשבון FTP שרכשתי מאחת החברות בשוק. כמובן כמו בכל חברה ניתן לגשת אל החשבון דרך ה-HTTP - קרי http://serverhostname/accountname. כאשר אני יוצר תיקיות ב-FTP, כמובן שאני יכול לראותן דרך הHTTP, בעזרת הרשאות אני יכול להוריד ל"משתמשי הקצה" מלגשת אל אותן התיקיות. שאולתיי הן, הכיצד אני יוצר הרשאה, שכאשר משתמש מקליק על התקייה זה מבקש ממנו USER + PASSWORD בשביל לגשת אל אותו התקייה, באיזה שפה זה? והכיצד אני יוצר SWF כמו זה - http://www.landroverz.com , כאשר לוחצים REFRESH התמונה משתנה, בנוסף זה מראה לך את האיפי שלך. באיזה שפה זה?

    • 1 תגובה
    • 797 צפיות
  22. Started by D-M-X,

    איך אני יכול להשתמש בפונקציה REPLACE שמחליפה כל מופעשל תו מסוים בתו אחר כשהתו שאני רוצה להחליף הוא מרכאות? (הבעיתיות היא שאני לא מצליח לשים מרכאות בין מרכאות) תודה לעוזרים...

    • 8 תגובות
    • 797 צפיות
  23. יש לי בפרויקט שלי LABEL אשר את רושם את הטקסט בה דרך ה-CAPTION... השאלה שלי היא כיצד אני יכול לסדר/להפוך כך שהטקסט שאני כותב בעברית יופיע בהפעלת/הרצת התוכנית מימין לשמאל ?

    • 6 תגובות
    • 797 צפיות
  24. Started by Zeev86,

    היי. אני מנסה לדמות את הסימון של אוביקטים מרובים כמו שיש בחלונות, למשל בשולחן העבודה: כשאני מחזיק את הכפתור השמאלי של העכבר ומתחיל לגרור אותו לאיזשהו כיוון, מופיע ריבוע, וכל האוביקטים שבתוכו מסומנים ועליהם אני יכול לעשות לאחר מכן פעולות. אני מנסה לתכנת דבר זהה אצלי בתוכנה, אך עם הצלחה חלקית. הצלחתי עד עכשיו לעשות ריבוע, שאותו אני יכול לגרור רק לכיוון אחד. הבעיה מתחילה בזיהוי כיוון שאת החישובים שלו אני מתקשה ליישם. (למשל אם אני מתחיל סימון למעטה זה עובד, אבל כשאני רוצה לשנות כיוון למעלה, אני מקבל שגיאה, כי הגובה והרוחב של ריבוע לא יכול להיות שלילי) אין לי מושג אפילו איך הנושא הזה נקרא, לכן אשמח אם מישהו יכוון אותי לאיזשהו אתר שבו אני יכול להעזר. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 797 צפיות
  25. Started by davidcohen,

    איך אני יכול לקלוט מחרוזת ולהדפיס אותה פעמיים, נגיד ומהמחרוזת היא ABC אז להדפיס ABCABC אני יותר צריך שתדיגו לי איך מגיעים לדף עם הנוסחאות של הג'אווה , משהו עם ה F1 , (התוכנה זה eclipse )

    • 2 תגובות
    • 797 צפיות

דיונים חדשים בפורומים