עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by alex7788,

    יש לי יפונקציה שמקבלת קובץ לקריאה ואני צריך כל שורה מהקובץ לשלוח לפונקציה אחרת שעוה איתו משהו. אני יודע שאני צריך להשתמש ב fgets אז הגדרתי באפר בגודל 100 אבל איך אני יודע אם נגמר הבאפר? ואיך אני מקצה מחדש את הבאפר וחוזר לאותו מקום? תודה

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  2. חייב דחוף תודה.

    • 1 תגובה
    • 823 צפיות
  3. Started by BURTON,

    זה מעצבן אותי שבVB ניתנת לך רק האפשרות של הכפתרים הישנים איך אני מוסיף את הכפתורים החדשים היפים יותר לדוגמא הכפתור BROWSE בתחתית המסך של כתיבת ההודעות

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  4. אני עושה את המשחק Haxxagon כפרויקט סיום של י"ג תוכנה. בעיקרון בניתי מחלקה בשם Hexagon שהיא מכילה את הערכים של כלל משבצת. כדי לאתר מישבצת יצרת Vector <Vector<Hexagon>> tree ככה שכל עמודה של משבצות יהיה וקטור שמייצג ושומר אותה ולכל הוקטורים יהיה אחד שישמור את כולם במרוכז... public void paintComponent(Graphics g) { super.paintComponent(g); lenghtOfSide=calculateLength(); h=(int)(lenghtOfSide*0.86); d=(int)(lenghtOfSide*0.5); calcuAlignPoint(); startPoint=new Point( 0+alignPoint.x, getHeight()-h*5-alignPoint.y); //first hex Vector<Hexagon> vec=new Vector<Hexagon>(); hex.calcDimension(lenghtOfSide, d, h, startPoint.x,startPoint.y); …

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  5. Started by kisin,

    אני מנסה להוציא items לתוך dropdownlist הבעיה מתעוררת כשאני מנסה לגום לאחד מהם להיות selected אני מקבל את השגיאה: Cannot have multiple items selected in a DropDownList. הקוד: //populate dropdownlist ds = ExecuteSQL("SELECT * FROM Technicians ORDER BY LastName ASC"); for (int i=0;i<ds.Tables[0].Rows.Count;i++) { ListItem li = new ListItem(); li.Text = ds.Tables[0].Rows[i]["LastName"].ToString() + " " + ds.Tables[0].Rows[i]["FirstName"].ToString(); li.Value = ds.Tables[0].Rows[i]["ID"].ToString(); if ((int)ds.Tables[0].Rows[i]["ID"]==TechID) {li.Selected = true;}; dd1.Items.Add(li); } מישהו יכול לעזור לי ולהסביר לי מה הבעיה?

    • 3 תגובות
    • 823 צפיות
  6. שלום לכולם , אני חדש פה ובכלל בתחום המחשבים , ואחת התוכניות הראשונות בספר שממנו אני לומד , אינה עובדת ב VS , ונרשמת לי הודעת אזהרה . בתמונה המצורפת אתם יכולים לראות את התוכנית ואת האזהרה , בתודה מראש .. [attachment deleted by admin]

    • 3 תגובות
    • 823 צפיות
  7. קודם כל הבעיה ראשונה היא שאני לא יכול לעבור בין הטפסים... ברגע שאני לוחץ על כפתור לעבור לטופס אחר זה נותן לי את השגיאה הזאת http://www.rinat.biz/untitled.JPG בביצפר שלי זה עובד ואין שום בעיות רק אצלי בבית זה לא עובד... (בביצפר גם יש אופיס 2003 רק בעברית ואצלי זה באנגלית...) וכשאני נכנס לטפסים לא דרך טופס אחר אז זה הטופס נפתח טוב.... הבעיה השניה היא ששום פוקנציה של תאריך לא עובדת לי.... וגם כאן בביצפר עובד בבית לא...

    • 0 תגובות
    • 823 צפיות
  8. יש לי תיבת טקסט המזוהה ב-ID. אני רוצה לשנות את התוכן שלה מחלון אחר. הרעיון הוא שהחלון החדש שיפתח הוא למטרת ביצוע שמירה\טעינה של טקסט ל\מ-מסד נתונים. תיבחר אופציה מתוך תיבת בחירה, וביצוע טעינה יבצע הגשה של הטופס. הסקריפט PHP יטען את התוכן מהמסד, ובעזרת JS הדף יעדכן את תיבת הטקסט בעמוד הראשון (ואם אפשר גם יסגור את עצמו). השאלה היא איך עושים את העדכון של עמוד אחד משני. בשביל לשנות את התוכן של העמוד צריך להעביר את האובייקט document, אבל איך אני עושה את זה? אלא אם יש דרך אחרת?

    • 2 תגובות
    • 823 צפיות
  9. Started by Jeka90,

    שלום. השאלה שלי נמצאת למטה וגם מה שעשיתי עד עכשיו. התחלתי לפתור את השאלה ואני מבין איך לעשות אותה בראש בל אני לא יודע כ"כ איך ליישם את זה בפסקל. קלטתי את כל הנתונים ועכשיו אני רוצה לבדוק אם SCORE1 גדול מ-SCORE2 ואם כן אז להוסיף לשחקן KOD1 ב- SCORE של המערך רשומות 5 נקודות ולהפך. אם ש תיקו אז לכל שחקן 2 נק'. בנוסף אני צריך לכתוב את התוכנית עם שגרות, אסור לרשום הכל ביחד... מישהו יכול לעזור לי בבקשה? תודה. [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 823 צפיות
  10. Started by yuval1101,

    היי, אז זה הולך ככה: יש לי 2 טבלאות- 1 של חיילים ולהם יש קוד שהולך ככה: 012345-7 ובטבלה השניה יש קוד כזה- 12345 אני צריך לבדוק שהקוד שבטבלה הראשונה יהיה זהה לקוד שבטבלה השניה אם נוריד ממנו את ה-0 בהתחלה ואתה המקף שבע הזה שיש לו בסוף ( בחרתי מספרים אקראיים ). כלומר לבדוק אם חלק מהקוד הראשון שווה לקוד השני. מישהו יכול לעזור לי בבקשה? ואם אני לא מובן אז תגידו לי ואני אסביר טוב יותר תודה מראש, יובל

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  11. Started by donkey kong,

    יש לי אפשרות להזיז כפתורים(JBUTTON) הזזה של הכפתורים מתבצעת ע"י פונקציות DRAG AND DROP כשאני ממזער, או מוחק מהרשימה את כפתור אחד, אז הכפתורים קופצים לנקודה אחרת על המסך בלי שהזזתי מה הבעיה??

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  12. Started by MasteRoi,

    אני מחפש כבר זמן רב את הגרסה הישנה (והטובה) של Borland c 3.1 (הגרסה של הדוס בעלת הרקע הכחול) מכל חיפושיי מצאתי רק גרסאות של ממשק ווינדוס, ואני מחפש את הגירסה שלעיל. תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  13. Started by 24zone,

    היי אנשים אני חדש בפורום ואני צריך עזרה בבניית אתרים יש לי הרבה רעיונות לאתרים אבל אין לימוסג כיצד אני צריך לבצא אותם מישהו יכול להסביר לי מהם שלבי העבודה בבנית אתרים עם אפשר כמה שיותר מפורט וגם מדריכים עם דוגמאות תודה רבה מראש לכול אחד שרוצה לעזור לי

    • 1 תגובה
    • 822 צפיות
  14. Started by SpiritKnight,

    http://planet.nana.co.il/havoc1/form.html משום מה, הבדיקות לטופס שנמצאות בתוך הפונקציה לא מתבצעות. כפי שניתן לראות הגאווה פעילה בטופס(יש פופאפ וטקסט של document.write) אך הפונקציה לא מתבצעת. רעיונות?

    • 2 תגובות
    • 822 צפיות
  15. אני צריך שרת טוב של FTP חינמי בלי פירסומות שיעבוד מהר ושאני יוכל להעלות לשם פורום שהכל יתמוך בו . ואולי איזה משהו שמבין בפורומים ויוכל לשמור איתי על קשר קרוב באיסיקיו או מסנג'ר... icq: 800097 messenger: kobitomi20@hotmail.com

    • 4 תגובות
    • 822 צפיות
  16. טוב, אני מקווה שהשאלה מתאימה לפורום הזה.. יש לי דף html שמחולק ל-frame set ימני ושמאלי אני עושה שהחלק הימני של ה-frame set יפתח לי קובץ pdf בחלק השמאלי. האם אפשר שהקובץ pdf יפתח ללא סרגל הכלים של acrobat reader כלומר: print, save וכדומה. תודה, ניר.

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  17. Started by skywalker13,

    אני מנסה לכתוב ב-css ככה: body { background-color: black; link: #b78725; vlink: #b78725; alink: #b78725;} אז אם הלינק הכל בסדר אבל אם ה-alink וה-vlink יש בעיה אז או שיש לי בעיה בדפדפן או שב-сss כותבים את זה אחרת. תודה מראש לכל העוזרים!!

  18. Started by efod26,

    מצטער ששוב אני מעלה את זה פשוט לא היה מענה אז נשאל שוב האם אפשרי בC++ להגביל ספרות לפני הנק'!!!?

  19. Started by B0necrack3R,

    האלן חברה.. יש לי בעיה קטנה! כשאני מנסה לעדכן קובץ MDB של acces דרך קוד ASP הוא כותב לי ש file is read only למרות שהוא לא ,וכשניסיתי על מחשב אחר הכל פועל בסדר! אני מצרף לכאן את קוד ההתחברות לקובץ אבל לא נראה לי שזו הבעיה.. אני משתמש בwinXP . מה לדעתכם יכולה להיות הבעיה? ואיך לפתור אותה? תודה מראש!! set cn=server.CreateObject("ADODB.Connection") cn.open "Provider=Microsoft.Jet.OLEDB.4.0;Data Source=" & Server.MapPath("yozma.mdb") Set rs = server.CreateObject ("ADODB.Recordset") SQL = "Select * from tblyozma" rs.Open SQL, cn, 2, 3

  20. Started by ac1240,

    אני צריך לעשות פרוייקט בVISUAL STUDIO שדררכו אני הולך להשתמש ב ASP ו VB וSQL+טיפ טיפה HTML והפרוייקט שלי הוא לבנות אתר העלאת קבצים כמו למשל RAPIDSHARE שאפשר לרשום משתמשים ,ההורדה תהיה עם תמונה בקוד הזיהוי וכל פעם אני יקבל תמונה חדשה ברנדום ואני חושב שזהו בעקרון. האם למישהו יש איזה שהוא אתר הכוונה למקרים כאלה ? תודה

    • 8 תגובות
    • 822 צפיות
  21. Started by moses_23,

    אחים! אני עדיין לא מבין את החומר המעצבן הזה... אני צריך עזרה בשאלות 1 ו- 2 3 ו-4 אני כבר עשיתי תודה! אם מישהו מתנדב לעזור או להסביר לי דרך האיי סיי או דרך המסנג'ר אני אשמח מאוד כי אני חייב להגיש את זה עד יום ראשון! תודה רבה לכולם!!!

    • 0 תגובות
    • 822 צפיות
  22. Started by SubX,

    בניתי קוד אשר יוצר במקרה זה (יכול להיות רנדומלי אם התלות במאגר נתונים) 4 תיבות של רשימות עם תיבות סימון (עם גלילה בשביל האסטטיקה) , אני רוצה לבצע עליהם בדיקות: 1. אם אין כלום בתיבת גלילה אז שתהיה הודעה מתאימה כמו "אין משתמשים ברשימה זו". 2. כשאני אסמן בתיבה מסויימת משתמשים , הוא ישרשר את השמות שלהם (עם תו מפריד אם ארצה לשלוף אותם חברה) לתיבת textarea ו/או למשתנה כך שאוכל לשלוח אותו למאגר נתונים. 3. אם סומן משתמש בתיבת רשימה אחרת , יתאפס השירשור והסימונים בתיבות האחרות. בגדול איך אני אדע את הגודל של הרשימה שנוצרה בJS ואיך אני מאפס את כל הסימונים בה אם יהיה צורך? הקוד הוא: <% dim i,j for i=0 to 3 %> <style> .students<%=i%> label { display: block; …

    • 2 תגובות
    • 821 צפיות
  23. Started by netanel38121,

    הנקודה שלי היא האם מישהו יכול להמחיש לי עד כמה זה קשה\או כמה רמת הקושי של זה קשה? מה צריך כדי להיות 1 מהמפתחים האלה שמפתחים משחקים כמו HL2 או DOOM3 Q4 COD וכו' מה זה דורש? איזה ידע צריך בעיקרון? והאם משתמש רגיל שבבית יכול לפתח גרפיקה כזאת במשחק שהוא יצר נניח לדוגמא DOOM3 . השאל היא רק לשם הסקרנות. כי תמיד רציתי לדעת איך זה עובד? איזה תוכנות דרושות כדי להגיע לרמה כזאת של גרפיקה.

    • 4 תגובות
    • 821 צפיות
  24. Started by sir f,

    http://www.microsoft.com/visualstudio/products/2010/default.mspx מבט ראשון על הגרסא הבאה של המהדר הנוח ביותר שאני אישית נתקלתי בו. מעניין איך יהיה כשהוא ישתחרר. (הערה-סביר להניח שאין לזה משמעות בשביל מתחיל חובב עלוב ועצלן כמוני, אבל אולי לחלק מהמשתמשים פה זה משנה)

    • 3 תגובות
    • 821 צפיות
  25. שלום. דבר ראשון אני רוצה להבהיר שאני מ-א-ו-ד חדש ב-VB (למעשה אני לא מכיר את השפה כלל) אז להתחשב. הבעיה היא כזאת: יש לי תיבת טקסט (TextBox) שמוגדרת כ-MultiLine ויש לה פס גלילה אנכי. אני רוצה כל פעם להוסיף לה שורה (אוטומטית, לא מהמשתמש) ושפס הגלילה תמיד ייגלל הכי למטה. אני יודע איך גוללים את התיבה אוטומטית למטה, הבעיה היא שכל פעם שנוספת שורה הפס גולל חזרה למעלה, ואז זה יוצר ריצודים (למטה-למעלה-למטה-למעלה). האם יש אפשרות לגרום לתיבה לא לגלול חזרה למעלה בהוספת טקסט?

    • 0 תגובות
    • 820 צפיות

דיונים חדשים בפורומים