עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by etay34,

    שלום, אני בונה אתר ובאתר שלי יש כמו סקר שכאשר מסיימים אותו ועושים שלח הוא כביכול שולח את זה לאימייל שלי בצורה גלויה כלומר פותח פתאום את הOUTLOOK בשביל לשלוח את המכתב. מה שאני רוצה זה שכשאר מישהו ילחץ על שליחת הטופס זה ישלח לבד לאימייל שלי ובמקביל יעלה דף שאומר תודה שהצבעת משהו כזה. אז ככה.. השאלות לסיכום הם: 1. האם יש דרך לעשות את זה באופן סמוי כלומר שישלח את המכתב בלי להפעיל OUTLOOK? דרך אגב רשמתי בפקודה POST אם זה משנה. 2. אם באקטיב של הפקודה אני יכול לעשות 2 אקטיבים כלומר אחד לאימייל ואחד לדף אחר בנוסף לזה.? דבר שלישי ואחרון זה אם אפשר רק דרך HTML לעשות כפתור הוספה למועדפים כלומר שמישהו ילחץ על המילה וזה יעלה חלון הוספה למועדפים? תודה מראש חברה!

    • 1 תגובה
    • 839 צפיות
  2. Started by ex_,

    מצורף קובץ(אחד זה ה css ושני html) סה"כ אני רוצה תפריט פשוט בצד שמאל טקסט גדול ומחליף צבע שעוברים עליו עם העכבר עד כאן הכל עובד אבל אני לא מצליח לעשות רווח של 3ממ(בערך)בין הלינקים(שהם בצורה של רשימה)+להצמיד לצד שמאל זה מאוד פשוט למי שיודע css, אני לא מוצא את הבעיה תודה על העזרה! [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 839 צפיות
  3. Started by Lumber Jack,

    אז ככה, אני צריך להגיש פרוייקט ביחידה של התכנות בסביבת אינטרנט. השפות הם ASP JS HTML וכו'. אני צריך להגיש את הפרוייקט כשבועיים וחצי מהיום. הבעיה - אני לא יודע כלום , חוץ מHTML אני פשוט לא יודע מה עושים. הבנתי שאני צריך קודם כל איזה תוכנה כדי להתחיל (שרתי IIS?), איך אפשר לעשות את זה בלי דיסק של ווינדוס? ובכלל, יש לי איזה סיכוי להגיש את הפרוייקט הזה בזמן? אם כן, איך?

    • 6 תגובות
    • 839 צפיות
  4. במידה ויש לי שני רשימות שונות ששלחתי אליהן להוספה את אותו אובייקט, במידה ואעדכן את האובייקט איפשהו בתכנית אז הוא יתעדכן אוטומטית בשניהם ,נכון ?

    • 3 תגובות
    • 839 צפיות
  5. Started by Alex89,

    איך אני יוצר JTABLE עם כותרות לעמודות ושורה אחת של מידע (בלי מידע)?

    • 0 תגובות
    • 839 צפיות
  6. Started by spinchicken,

    שלום, אני מנסה להפעיל כמה לדים דרך יציאת המדפסת ב C++ אני כותב את הקוד הבא ומקבל שגיאה: #include <conio.h> #define Data 0x378 #define Status 0x379 #define Control 0x37a int Bits, Dummy; void main(void) { Bits=255; Dummy = _outp(Data,Bits); } מישהו יודע איך לעשות את זה?

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  7. Started by Alex89,

    אחרי שאני מריץ כמה פעמים תוכנית שאני כתבתי(לא משנה איזה). אני אפילו לא יכול לסגור את VC זה אומר לי תלחץ על כפתור STOP BUILD שהוא לא עובד... מישהו יודע למה זה קורה ואיך אני מתקן את זה?

    • 4 תגובות
    • 838 צפיות
  8. אני רוצה להוסיף לטקסט שנמצא בסתם דף HTML ראשי פרקים שיהיו בראש הדף. וכאשר אני אלחץ עליהם זה יעבור לראש הפרק בטקסט, אבל בלי לטעון מחדש, אלא רק שירד למטה... איך עושים את זה? ממה שהבנתי לראש הפרק צריך לשים קישור עם כוכבית ומספר, אבל איך אני מגדיר לאן הוא ילך? תודה

    • 2 תגובות
    • 838 צפיות
  9. Started by FireStar,

    שלום לכולם ושוב במסגרת שיעור תכנות, התחלנו ללמוד רקורסיה. כדי לפשט את הנושא, המרצה הראה לנו תכניות בגרפיקת הצב (דומה מאוד לשפת לוגו) ואמר לנו לתכנת כמה תוכניות בבית בשביל לתרגל את הרעיון. אני כמובן העתקתי בדיסקט את הספריה המתאימה עם הקובץ (turtle משהו), אך כשהגעתי הביתה לדיסקט כנראה היה רצון משלו...בקיצור לא עובד. אני די צריך את הקובץ הזה כדי לשבת על זה קצת בסופ"ש, אז מישהו יודע מאיפה אני יכול להוריד אותו? בנוסף לזה, האם מישהו מכיר אתרים שנותנים קודים ודוגמאות לכך?

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  10. אני רוצה להתחיל ללמוד תיכנות C אבל אני לא יודע כלום בתיכנות אף פעם לא נגעתי בנושא מה כדי לי לעשות איך ללמוד וכו ורציתי לדעת מה זה אסמבלר ומה השימושים שלה

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  11. Started by moskitos,

    התרגיל שלי הוא: Account class: Write a class for "Account". The class will contain the following fields: The first account number will be 1000, and every new account will get the next number. For this add a static field to Account class that will hold the last account number so far. Also add a static method that will initialize the field to 1000. התחלתי לרשום משהו ונתקעתי במתודה שאמורה להחזיק את החשבון האחרון שנפתח ולא ממש בהנתי מה רוצים ממני במתודה האחרונה בתרגיל: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace T295 { public class Account { public int AccountNumber; //set new account public void setAcco…

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  12. Started by Daniel Ben Hayoun,

    אהלן אולי מישהו כאן יוכל לעזור לי. מי שיצא לו להשתמש ב aws api gateway : אני מנסה לבנות מין database שאוגר את כל הבקשות והתשובות מ api מסוים ( לא משנה איזה נניח example.com) ומשנה אותם קצת ( נניח מוסיף header) שובר על זה את הראש כבר כמה ימים טובים ולא מוצא דרך , אם מישהו יצא לו לעשות משהו כזה אשמח לעזרה * הפרויקט הוא על aws api gateway אז אני חייב להשתמש בממשק הזה אז פתרונות של מוצרים אחרים לא יעזרו כאן משהו כזה:

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  13. אני משחק משחק רשת ישן . אין הרבה דוקומנטציה מחוץ למשחק והאינפורמציה שמקבלים על נשקים בclient לא מספקת. בגלל שהחברה שהמשחק בבעלותה נתנה לקהילה גישה לכלי הפיתוח של המפות של המשחק הצלחתי לתעד את המבנה של הקבצים שהמשחק משתמש בהם ( כעיקרון csv עם שורות ארוכות). השתמשתי במידע לכתוב תוכנית C שמיצרת עמודי HTML ומתעדת את רוב המידע החיוני על נשקים כמו קצב ירי,מהירות קליע, דיוק, הדף של הפיצוץ וכו. אני מדפיס את כל האינפורמציה הזאת ברמה מאוד בסיסית . אחת הבעיות העיקריות היא שכמות המידע גדולה מאוד יחסית בעיקר בגלל שהקליעים לפעמים הופכים לקליעים אחרים ויש להם גם לפעמים השפעות כמו "רעל" והאטה,שיתוק וכו. בקיצור האתר שלי לא הכי ברור וגם די מישן. הקבצים שאני יוצר גם כוללים הרבה מאוד חזרות כ…

    • 1 תגובה
    • 838 צפיות
  14. Started by maorbe,

    שלום אני מחפש לאתר שלי מערכת למניעה הצפה כמו שיש ברבה אתרים שצריך להעתיק כמה אותיות מתמונה לשדה מילוי דבר שמונה מתוכנה להציף את האתר. אם למישהו יש מושג אז בבקשה שיכתוב פה. תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 838 צפיות
  15. אני אסביר לכם מה אני רוצה לעשות אני עובד עם מערכת הפעלה WIN 7 בעברית עכשיו אני רוצה שכל שגיאה שאני אקבל הנוסח שלה כלומר במקום " לא יכול לאתר את מיקום הקובץ." אז היא תוצג לי באנגלית כאילו אני עובד עם WIN 7 באנגלית עכשיו אני שמתי לב שהשגיאה מושפעת משפת מערכת הפעלה איך אני יכול לשנות את זה בתוכנית שלי שבמקום " לא יכול לאתר את מיקום הקובץ." אז שיוצג הנוסח באנגלית בלבד כאילו אני נמצא על מערכת הפעלה WIN 7 בשפת הממשק אנגלית תודה רבה לכולם

    • 0 תגובות
    • 838 צפיות
  16. http://img242.imageshack.us/img242/1184/16143267fn3.png כמו זה רק בלי עיצוב, כפתור הבא והקודם. איך עושים דבר כזה??

    • 5 תגובות
    • 838 צפיות
  17. יש לי אובייקט שנוצר מClass שיצרתי בעצמי (מקומפל כDLL). אני רוצה להעביר אותו בין אפליקציה שיצרתי לWebService שיצרתי ועל כן יצרתי Reference גם באפליקציה וגם בWebService לאותו DLL. הבעיה היא שה VisualStudio מתריע שהאובייקט שחוזר מהWebService (דרך Soap) הוא מסוג SoapConnectionName.Object ולא OriginalNamespace.Object. במילים אחרות - הWebService יוצר את האובייקט מClass חדש ולכן הוא מזוהה מטיפוס אחר כאשר הוא חוזר לאפליקציה. מה ניתן לעשות בכדי להתגבר על הבעיה מלבד לשלוח לWebService אובייקטים בסיסיים (int,string וכדומה) תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  18. ניסיתי ליצור קובץ חדש עם אובייקט של IFSTREAM כדי להשוות מה שכתוב בו לקובץ אחר שמצליח להיפתח לי. מן הסתם בבדיקה הראשונה הקובץ הראשון עדיין ריק אבל בכל זאת אין אפשרות לפתוח אותו . צריך קודם לפתוח ולסגור עם אובייקט של OFSTREAM ורק אז יהיה ניתן לפתוח אותו אם אובייקט של IFSTREAM ? תודה

    • 1 תגובה
    • 837 צפיות
  19. Started by yoahe,

    אני למנסה להריץ קוד של צאט רגיל בין פלאפונים התקנתי את הטול קייט של J2ME והמולטור נפתח לי והוא מבקש שאני ילחץ ל LUNCH אבל שאני לוחץ בחלון הפלט ב ECLIEPs רשום לי את זה:Uncaught exception java/lang/ArrayIndexOutOfBoundsException. ואין שום תגובה מצד האמולטור מה זה אומר?

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  20. Started by IlanF,

    למה הסקריפט לא עובד לי בפיירפוקס? הוא עובד מצויין בIE אבל בFF לא עובד. <html> <head> <title>test</title> </head> <body> <bgsound id="BGSOUND_ID" /> <script> function stopMusic() { document.getElementById('BGSOUND_ID').src = ''; } function songtrack() { document.getElementById('BGSOUND_ID').src = document.form3.song.value; } </script> <form name="form3"> <select name="song"> <option>select song</option> <option value="song1.mp3">song 1 </option> <option value="song2.mp3">song 2 </option> </select> <input type="button" onClick="songtrack();" value="Play" /&…

    • 2 תגובות
    • 837 צפיות
  21. Started by bambolio,

    יש לי תוכנת Winform ובה Listbox שאליה אני מכניס את הקבצים שלי ומריץ אותם, כשאני לוחץ על כפתור ה-STOP אני רוצה שהתוכנה תעצור מההרצה אבל מה שקורה זה שאם אני הולך להריץ יותר מלופ אחד היא עוצרת את אותו הלופ ועוברת לבא בתור ולא יוצאת לגמריי המשתנה count סופר כמה לופים בעצם הרצתי ו-NumberOfLoops זה כמה אני הולך להריץ. מה שקורה כרגע ברגע הלחיצה על כפתור ה-STOP זה שה-CLASS שמריץ את הקבצים (נמצא בתוך ה-FOR ולא צירפתי אותו כי זה לא רלוונטי) מקבל ערך בוליאני שלילי ואז המשתנה ContinuePlay הופך שלילי וזה לא נכנס ללולאה אבל כאמור ללולאה הבאה כן, איך אני יכול להתגבר על זה ? while ((Count < numberOfLoops) && (ContinuePlay)) { for (int i = 0; (…

    • 3 תגובות
    • 837 צפיות
  22. בוקר טוב, מישהו יכול לכתוב פה את הקוד\ים הבסיסים שצריכים להופיע בדף אינטרנט לסלולארי? .wml ובנוסף אם אתם מכירים אתרים ישראלים עם מדריכים קלים לאתרי אינטרנט לסלולארי, אשמח לקבל לינקים.... כל מה שאני צריך בדף זה לינק לקובץ, בדומה ל ... שפה. תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 837 צפיות
  23. Started by ImFondOfComputers,

    האם מישהו מכיר ספר רקורסיה (ספרות מקצועית) שממש מכסה את כל התחום ומציג דרכים וטכניקות לפתרון בעיות רקורסיביות?

  24. Started by Get-Process,

    היי חברקה. אני צריך עזרה, מה עושה הפקודה Get-Job בPowershell?

  25. Started by barp12,

    איך משנים את הITEM המסומן בפקד הזה(זה שמסומן בכחול)? ניסיתי את הכול כלום לא עובד. ואם זה חשוב אני משתמש בREPORT STYLE וWIN32API

    • 0 תגובות
    • 836 צפיות

דיונים חדשים בפורומים