תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני מהדר תכניות בשפת ++c באמצעות bcc32 ב syntax: bcc32 file1 file2 file3 כשיש לי הרבה קבצים, נניח 10 אני מבקש להדר באמצעות הפקודה: bcc32 file1 file2.......file10 אבל ההידור לא מתבצע. מישהו מכיר שיטת הידור בה מספר הקבצים להידור לא ימנע את ביצוע ההידור ? תודה !
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
-
כיצד ניתן באופן קבוע לערוך קוד בזמן ריצת התוכנית? למשל באפליקציית ווב, אם מריצים ללא שגיאות בעת ההרצה אז ניתן לערוך את הקוד, לעשות שמירה ואז ללחוץ אפ-5 אבל ברגע שיש את השגיאה הראשונה אז כבר אי אפשר לערוך את הקוד בזמן ריצה האם זה ניתן לשינוי?
-
- 4 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אני רוצה לשמוע חוות דעת על Virtuemart לעומת המתחרים קוד פתוח כמו prestashop magento וכו
-
- 0 תגובות
- 850 צפיות
-
-
אני נחום הנדסאי תוכנה .התחלתי בזמנו לתכנן משחק מחשב ב XNA2.0 זו ספריה מבוססת C#EXPRESS יש לי התחלה של של התחלה של מנוע גרפי. יש TERRAIN שניתן להסתובב עליו. ועוד כמה שטויות. אני מחפש מישהו מראשל"צ שמכיר את C# ברמה סבירה+ ידע ב גרפיקה מחשבית חובה. ידע ב XNA כמובן יבורך ביותר. שירצה אולי לפתח יחד איתי. המטרה הראשונית היא מנוע גרפי 3D ובעתיד אני לא ממש בטוח. אם מישהו מתעניין אבל חסר את הידע אני יכול להפנות אותכם לסיפרות המתאימה.
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני שולח מערך לפונקציה ואני מעוניין לראות את כל איברי המערך בזמן הפונקציה בתהליך ניפוי שגיאות לצורך מעקב, הקומפיילר מראה רק את האיבר הנוכחי (משמע אם אני שולח את כל המערך אני רואה רק את האיבר הראשון), לעומת זאת במערכים המקומיים אני רואה את כל האיברים שלהם. האפשרות היחידה שמצאתי זה להוסיף ידנית אחד אחד את כל איברי המערך ל-watch1. אני משתמש ב-VS. תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
-
-
איזה גרסה של visual basic יש בחבילת Visual Studio 2005
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום, אני כותב את בhtml, ואני רוצה ליצור כפתור ליד תיבת טקסט שכאשר לוחצים עליו הוא פותח קישור שמורכב מקישור בסיס ומה שהמשתמש כתב בתיבה. לדוגמה- אם המשתמש כותב בתיבה "green" הקישור שהכפתור יפתח יהיה www.google.com/green איך אוכל לעשות זאת? תודה!
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
- 1 follower
-
-
שלום לכולם אודה לכל מי שיעזור חייב עזרה בדחיפות אני יושב על השאלה הזאת המון זמן כתוב את הפונקציה int Contains(int number1, int number2).הפונקציה בודקת אם number1 מכיל את number2 . במידה וכן, הפונק' תחזיר את האינדקס שבו מופיע number2 ב number1 (מימין לשמאל).אחרת, הפונק' תחזיר -1.לדוגמה: number1 = 2265123 , number2 = 651 הפונק' תחזיר 4.number1 = 754763 , number2 = 222 הפונק' תחזיר -1.number1 = 693 , number2 = 693 הפונק' תחזיר 2.הערה: האינדקס מתחיל מאפס. עשיתי כל מיני סוגים של לולאות שסופרות כמה פעמים מספר אחד מופיע בשני אבל זה לא בכלום אשמח לקבל כיוון מפורט לפיתרון
-
- 0 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום לכולם איך אני יכול להוסיף לאתר שלי שקיים כרגע במנוע גוגל את זה: אני רוצה שכמו שאני רשמי לדוגמא hwzone בגוגל הוא מצא לי את האתר וגם הביא איתו את כל הקישורים שסימנתי בצבע שחור. אני גם רוצה שלאתר שלי יהיו את הקישורים שהקפתי בצבע השחור. איך אני עושה את זה? צריך לעשות משהו ב page description? איך בדיוק עושים את זה? תודה.
-
- 3 תגובות
- 849 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני רוצה ליצור רכיב ברמת האפליקציה (כמו לדוג' זיהוי מספר הנכנסים לאפליקציה) אני רוצה לעדכן כמה משתמשים נמצאים בדף מסוים ברגע נתון, אני גם רוצה לזהות כאשר הם עוזבים את הדף וכד', לידע הכללי- אני עובד עם v.s 2003 אני רוצה ליצור איזה CUSTEMCONTROL כדי שיאפשר לשים אותו בכל אפליקציה שרוצים. אשמח אם יש לכם דוגמאות או מקום לקרוא על הנושא. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 849 צפיות
-
-
לבדוק אם יש ( לא לקרוא אותם באתר שאני בונה, רק לראות אם וכמה הודעות נכנסות יש) למשל דרך חשבון ג'ימייל...אפשרי ? חוקי ? תודה מראש, דודו. אופס,נראה לי הייתי צריך לפתוח את זה בפורום תיכנות... שאחראי פורום יעביר אותי בבקשה...
-
- 2 תגובות
- 849 צפיות
-
-
http://img16.imageshack.us/my.php?image=tabxru.jpg איך אני יכול לפרוש את הטאבים שכל טאב יהיה מחצית מהשורה?
-
- 4 תגובות
- 848 צפיות
-
-
יש לי את הקוד הבא: עכשיו במקום מספר 1 מתחילה הלולאה חיצונית K ובמקום 2 היא מסתיימת בסוף הלולאה K (מקום מספר 2) אני רוצה לשנות ערך במערך שהוגדר למעלה, אבל הערך לא משתנה לעומת זאת אם אני משנה אותו איפה שמוגדרים הערכים של המערך אז הוא משתנה אז איך אני משנה אותו בתוך הפרוצדורה? הקוד נועד למיין מערך של string-ים לפי הא"ב וכאשר נמצא הstring הכי "גדול" הוא מוכנס למערך אחר ונמחק מהמערך הראשון כדי שהקוד ימצא את הstring הכי "גדול" שאחריו אבל הבעיה שאני לא מצליח למחוק את הstring מהמערך הראשון אחרי שהוא מוכנס לשני
-
- 3 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום מישהו מכיר את הפונקציה\תגית שמוסיפה מוזיקת רקע למשחק שיצרתי ב-CPP ? אני יודע שיש גם תוכנות שמאפשרות ליצור התקנה למשחק (SETUP). מישהו מכיר? תודה
-
- 2 תגובות
- 848 צפיות
-
-
שלום, *** אני לא מחפש תשובה *** יש לי משימה לבנות תוכנית Python אשר המטרה שלה היא לקבל קלט של תיקיה c:/work ולבדוק אם יש בתיקייה שני קבצים זהים (תוכן זהה בקבצים), אני לא מדבר על סיומת JPEG, אני מדבר על נגיד תמונה זהה בword ותמונה רגילה בקובץ לדומגא: dardas.doc pic.jpeg. יש לי כמה רמזים: MD5 Hash תוכנית קצרה של 30- שוורת. עכשיו אין לי שמץ מה לעשות ישבתי עכשיו שעה וחפשתי באנטרנט דברים על פקודות של MD5 וHash בפייטון ומצאתי כמה לא שימושיות. אשמח אם מישהו יוכל לתת לי גם רמז מה זאת אומרת שהתוכן בקבצים זהה, לפי מה שחשבתי עליו אני צריך לעשות השוואה בין הHash אשמח לקבל כיוון חשיבה אך לא תשובה. בתודה מראש, MYSTERY
-
- 3 תגובות
- 848 צפיות
-
-
הי, אני משתמש ב FlashFXP. סרבר עם מערכת הפעלה LINUX. ניסיתי ליצור פונקציה שקוראת שמות של הקבצים מתיקיה מסוימת (שמות הקבצים בעברית) ואז משתמשת בשם הקובץ כדי לתת שם לתמונות בגלריה. ממש הסתבכתי עם זה. זה הופך את השם של הקובץ לג'יבריש. מישהו יודע איך לתקן את זה? תודה רבה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 848 צפיות
-
-
היי חבר'ה, אני צריך ליצור קשר עם בן אדם שיש לו רקע תכנותי לIPHONE לשאלות, בירורים וכו'. מישהו מוכן לעזור?
-
- 0 תגובות
- 848 צפיות
-
-
יש לי קלט של פעילויות {1,2....n} -עם זמני התחלה s_k וזמני סיום f_k עבור כל קטע j. אני מחפש פתרון בזמן הכי יעיל שאפשר( nlogn זה מצויין..) לבעיה הבאה: נסמן ב- p(j) לכל פעילות j, פעילות המתחילה מאוחר ביותר מבין כל הפעילויות בקלט המסתיימות לא אחרי s_j .(אם לא קיימת פעילות כזו p(j)=0). אני צריך למצוא את p(j) לכל j. ---- אם למשל במקום הקטע המודגש היה כתוב "מסתיימת" היה ניתן לעשות זאת באמצעות עץ חיפוש הממויין לפי זמני סיום ועבור כל וכל p(j) ניתן למצוא ב logn וסהה"כ nlogn. אך במקרה שלי קצת נתקעתי.
-
- 3 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
-
כדי לעבוד עם זה התקנתי על המחשב IIS עכשיו הפעולות של ה ASP עובדות בסדר, אני מצליח לקרוא מתוך מסד נתונים הבעיה היא שמתי שאני מנסה לעדכן מסד נתונים זה לא מצליח זה כותב לי שזה read only (בהגדרות זה לא לקריאה בלבד, זה כן עובד במחשב אחר שניסיתי בו) איך אני מתקן את ה IIS השגיאה: Error Type: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Cannot update. Database or object is read-only. /עבודה/kelet.asp, line 36
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
-
שלום, רציתי לדעת כיצד אוכל לצרף מתודה למופע ספציפי של אובייקט מסויים בזמן הרצה. הבנתי שצריך לשמור מצביע לפונ. כיצד עושים זאת?
-
- 2 תגובות
- 847 צפיות
-
-
הכנתי טופס מסויים, שיש בו מספר נתונים, כמו שם, אימייל וכו'. רציתי לדעת איך אני שולח את הנתונים שהתקבלו מהגולש לאימייל מסויים שאני יביא לו ב-action של הטופס, ניסיתי משהו אבל מה שאני מקבל באימייל זה Delievery Status Notiication, כלומר השליחה נכשלה. אז מה אני עושה כדי לגרום לזה לעבוד? תודה מראש לעוזרים.
-
- 3 תגובות
- 846 צפיות
-


