עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by matanyaniv,

    רציתי לשאול מה אומרים כל אחד מהביטויים האלה בתור תנאי ללולאה: while(!degel)1 while(degel)1 (אל תתייחסו לספרה 1) לפי מה שאני זוכר הביטוי הראשון שואל: האם דגל לא השתנה (ז"א: אם דגל הוגדר בהתחלהבתור אפס והשתנה באחת הלולאות ל-1 אז הוא לא ייכנס ללולאה) לגבי הביטוי השני אני לא בטוח אם קיים ביטוי כזה אבל נדמה לי שהוא הופיע איפהשהו... צדקתי או שיש פרשנות אחרת לביטויים?

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  2. Started by unicorn,

    בס"ד ניסיתי לחפש מידע באינטרנט לגבי איך לעשות צ'ט וידאו והלכתי לאיבוד, אני כותב ב-PHP ויודע גם לבנות פלאש. מישהו יכול לכוון אותי איפה להתחיל? הדברים היחידים שהבנתי בנתיים, זה שאני צריך להתקין משהו על השרת שלי (לא הבנתי בדיוק מה) ושעדיף לעשות את זה בפלאש, כי דרכו פשוט יותר להתחבר למצלמה. כל עזרה תבורך, תודה מראש, אפיק.

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  3. Started by amitbl,

    שלום, אני ממש מקווה שתוכלו לעזור לי... אם אני יוצר new java class ומריץ אותה, אין לי אפשרות להשתמש בדיבאגר (האפשרות נחסמת). אני פשוט לא מבין למה, או איך כן להפעיל אותה. מישהו פעם אמר לי שבשביל להשתמש בדיבאגר חייבים להריץ java project, הבעיה היא שאני לא מבין בכלל מה זה java project, ואיך להפוך את הjava class שלי לproject. אם מישהו יודע להסביר לי אני אודה לו מאוד. עמית.

    • 0 תגובות
    • 861 צפיות
  4. יש לי קוד פייתון תקול: 1. למה לאחר שאני עושה הרשמה או כניסה- מוחזרת לי שגיאה 500? 2. למה קובץ ה-JSON לא נוצר ולא שומר את המשתמש הנוכחי? ואם הוא כן שומר- שומר לי כל פעם רק על השחקן הנוכחי ודורס את כל השחקנים? 3. למה כשנשמרים שחקנים חדשים בקובץ ה-JSON הם נשמרים ללא הפרמטר של COUNT_WIN, וכתוצאה מכך נוצר לי אובייקט לא שלם? (אני חושבת שזה גורם להרבה שגיאות) 4. למה כשאני רוצה שחק לאחר הרשמה או כניסה עדיין מופיעה לי ההודעה שאני צריכה לעשות log_in? 5. מיד כשאני מריצה את הלקוח מופיעה לי השגיאה הבאה: הקובץ לא נמצא או שהוא ריק — ניסיתי להכניס את הקובץ שלי מספר פעמים לבינה מלאכותית בשביל שתפתור לי את הבעיות, אך זה לא עזר. — אני מאד אשמח אם תוכלו לעזור לי. תודה מראש! להלן הקוד שלי: …

  5. שלום התחלתי ללמוד בפייתרון דרך האתר הנ"ל http://vlib.eitan.ac.il/python לאחר שמסימים שעור באתר יש מין בחינה קטנה עכשיו לא הצלחתי את השאלה האחרונה ואני צריך שמישהו יגיד לי מהיי ולמה ?? להלן הקישור http://vlib.eitan.ac.il/python/basic/functions/test.htm תודה מראש לכל העוזרים !!! ;D

    • 1 תגובה
    • 861 צפיות
  6. Started by elnat4,

    בוקר טוב. אני צריכה לרשום קוד שעושה כזה דבר: מקבל קובץ תמונה, ומחזיר אותו אחרי שהוא צבע בשחור (כלומר 0) כל פיקסל בתמונה שמספיק כהה וקרוב לשחור. (הצורך שלי בקוד הזה נובע מזה שיש לי קוד סריקה כלשהי לתמונה. הסריקה מזהה קווים בצבע שחור שנמצאים בתמונה אך ורק כשהם 0 (כלומר, ממש שחורים). אם למשל, יש קו בתמונה שהוא בצבע שחור חלש יותר, או חום כהה, למשל 20, הוא לא יזהה את הקו הזה.) הקוד הזה לא מסובך בכלל, והצלחתי לעשות אותו ב MATLAB (אבל C# אינני מכירה, לכן אני צריכה עזרה בידע שלכם). מה שעשיתי ב MATLAB הוא כך - התייחסתי אל התמונה, כמטריצה של פיקסלים. ובחרתי את המספר 30, להיות הגבול שממנו ומטה הפיקסל יצבע לשחור (ל - 0). כעת, עברתי בלולאה כפולה פיקסל אחר פיקסל, ושאלתי - אם הפיקסל מתח…

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  7. בניתי אפליקציה שמשתמשת בקבצים מסויימים, איך אני יכול לנעול את כל הכפתורים ב-GUI בזמן שאני לוחץ על START ואז עד שהאפליקציה תסיים את העבודה שלה כל הכפתורים יהיו נעולים ? (חוץ מלמשל כפתור STOP)

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  8. Started by gal_il50,

    עלי ליצור דף מסויים ובו כמה נתונים שעלי להכניס: שם מין: שלוש checkbox שעלי לבחור אחד (גבר אישה ואחר) בסוף יש כפתור send ששלוח את הנתונים ואותם אני רושם לקובץ טקסט. השאלה שלי היא לגבי ה-checkbox, כשאני מריץ את הדף שהתקבל אני יכול לבחור כל אחד מה-checkbox ולא רק אחד איך אני יכול לעשות ככה שאם אני בוחר אחד ואח"כ מתחרט ובוחור אחר הראשון נכבה ? ואותו דבר בצד השני איפה שאני קולט את הנתונים איך אני שם מוודא מה לחוץ תודה.

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  9. Started by aerosmith,

    שלום לכולם.. לאחר בערך חצי שנה או שנה משהו בסביבות זה.. שאני לומד HTML החלטתי להתקדם שלב ולנסות שפה חדשה- PHP זה מה שנראה לי הכי רלוונטי בשבילי.. מאיפה אתם ממליצים לי להתחיל ללמוד? אתר? שיטת לימוד? וכו'... תודה. ועוד שאלה- האם הידע שלי ב HTML יעזור לי ב-PHP בהרבה דברים? כי ממה שהבנתי PHP משולב ב-HTML..

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  10. Started by e.s,

    מישהו יכול בבקשה?? תודה מראש!

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  11. Started by The Ghost,

    אני עובד על איזה פרוייקט שמשלב אלק' ותוכנה. אני רוצה שתיהיה לי אפשרות לקרוא ולכתוב מידע מהמחשב באמצצעות C# תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  12. Started by imac,

    היה לנו פעם נגד בבסיס שהיה בונה תוכנות ניהול ידע עם ACCESS. הנגד כבר לא כאן. אני חייב לציין שמה שהוא עשה עם התוכנה הזאת היה יוצא מן הכלל, הרי אני מאמין שרובכם יודעים מה יש במחשב צבאי כמעט כלום. דוגמה לתוכנה היה אישורי כניסה, היה חלון שבו הייתי מזין פרטים של בן אדם לוחץ אישור ואז יש לי אפשרות ללחוץ על הדפסה והוא מוציא לי את האישור שהתבסס ע"י תבנית שהכין. כמובן שאם אני רוצה לראות את כל האישורים הייתה אפשרות להדפיס דף מעקב שמראה לי את כל האישורים שהוצאנו ע"פ קטגוריות. אני ממש מעוניין לדעת מה צריך ללמוד כדי להתעסק עם התוכנה הזאת כי זה ממש שימושי בשבילי...

    • 2 תגובות
    • 860 צפיות
  13. Started by Boaz_fr,

    האם משהו נתקל פעם שפעולה כמו SET DATEFORMAT DMY לפני קריאה ל store procedure גורמת להאטה מטורפת בזמן ביצוע הפרוצדורה (מ 4 שניות ל 3 דקות)? למישהו יש רעיון מה אפשר לעשות?

    • 4 תגובות
    • 860 צפיות
  14. Started by eliil1,

    הם קשורים בכלל אחד לשני? ומה הם , זה כמו HTML או...? אודה מאוד לעזרה

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  15. Started by Shadowman,

    התקנתי תוכנה שמאפשרת להריץ שרת על המחשב התקנתי PHP והכל סבבה ועובד, עכשיו היסתבכתי עם ה MYSQL , הורדתי התקנתי מה הלאה? איך אני יוצר מסדי נתונים ואו מקשר אותו עם השרת?

    • 1 תגובה
    • 860 צפיות
  16. Started by Boomer,

    מישהו מכיר במקרה אתר טוב ללימוד אוטומוטים (נושא ביחידה חמישית במדעי המחשב)? פשוט שכחתי להקשיב למורה אז יש לי קצת בעיה בנושא למרות שאני יודע שהוא ממש קל ואני רק צריך להבין אותו טיפה... אז אם מישהו מכיר (גם באנגלית טוב) זה יהיה נחמד. תודה.

    • 0 תגובות
    • 860 צפיות
  17. שלום , אני רוצה ליצור עמוד אינטרנט שיש בו תמונות וכאשר העכבר עומד על תמונה מופיע בצד של העמוד מידע על התמונה ו\או התמונה עצמה תשתנה . באיזו שפה כדאי להשתמש בשביל זה ? ומה הפקודות \ מחלקות הבסיסיות שאני צריך ללמוד בשביל זה ? תודה .

    • 3 תגובות
    • 860 צפיות
  18. Started by kisin,

    אני בונה מערכת לשליחת ניוזלטר לאתר עם הרבה משתמשים ואני צריך לבנות אותה בצורה יעילה מבחינת שרת הדואר. אם אני אשלח את הניוזלטר לכל משתמש רשום אז ניוזלטר אחד ישלח אלפי פעמים (במידה ויש אלפי משתמשים). איך ניתן לייעל את התעבורה הזאת? למישהו יש רעיון? אם זה משנה, אני בונה את המערכת בPHP.

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  19. שלום. אני עובד על קובץ ועם FileOutputStream וfileinputstream,בjava. הבעיה בזמן ריצה לא ב קומפילציה. אני עושה תוכנה שתעשה עם הקובץ משהו.מה? זה כבר סיפור ארוך. יש לי קובץ עם סדר של byteים.נגיד ככה. [LEFT]0,0,0,0,1,1,1,1,1,1 0,0,0,0,1,1,1,1,1,1 0,0,0,0,1,1,1,1,1,1[/LEFT] עכשיו אני רוצה לשנות משהו בתוך הקובץ.אני יודע בדיוק מאיפה עד איפה.נגיד ככה. [LEFT]0,0,0,0,1,1,1,1,1,1 [COLOR=#ff0000]2,2,2,2,2,2,2,2,2,2[/COLOR] 0,0,0,0,1,1,1,1,1,1[/LEFT] עכשיו איך אני עושה את זה?אם אני עושה FileOutputStream out = new FileOutputStream( myFile ); הכול נמחק.אם אני עושה FileOutputStream out = new FileOutputStream( myFile,true ); שזה יכתוב מהסוף זה גם לא עוזר כי אני רוצה לכתוב בא…

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  20. Started by orninyo,

    שלום אם אני יוצר session בתוך סקריפט שמריץ הcron האם תהיה גישה לסשן הזה מהוסט של אורח באתר? אם לא, איזו דרך יש להעביר נתונים מcron לדף המוצג במחשב של משתמש קצה חוץ מדרך הDB? תודה.

    • 7 תגובות
    • 859 צפיות
  21. Started by robicon,

    רציתי לדעת מה השיטות שלכם כאשר אתם מקבלים קוד ונשאלים מה הוא עושה. או יותר נכון כיצד אתם מריצים את הקוד על דף ? ךדוגמא קוד public class IntVector { private int []_arr; /** * Constructor for objects of class IntVector */ public IntVector(int size) { _arr= new int[size]; } public int what () { int m =_arr[0]; for (int i=0; i<_arr.length; i++) for (int j=i; j<_arr.length; j++) { int s=_arr[i]; for (int k=i+1; k<=j; k++) s += _arr[k]; if (s > m) m=s; } return m; }

    • 5 תגובות
    • 859 צפיות
  22. Started by nehmia,

    אני רוצה ללמוד c ו-html יש לי ידע מאוד בסיסי... איפה אני יכול ללמוד? מאיפה להוריד מדריכים?

    • 6 תגובות
    • 859 צפיות
  23. שלום לכל קוראי הפורום! אני מחפש Source File ב-++C, אשר דרכו אני אוכל לפתוח קבצי JPEG ו-BMP במצב גרפי... אני משתמש ב-Visual CPP, אך סביבת העבודה תהיה ב-DOS... תודה לכל העוזרים! HFDO5

    • 0 תגובות
    • 859 צפיות
  24. Started by Zeev86,

    יש לי mysql בשרת מסוים. איך אני גורם לקוד הבא להתחבר אליו? Driver={MySQL ODBC 5.1 Driver};Server=localhost;Database=myDataBase; User=myUsername;Password=myPassword;Option=3; אני לא מבין מה אני צריך לרשום בserver, את הIP של השרת? את הדומיין? את הכתובת המלאה לתיקיה שבה מותקן הmysql? וזה משנה מה אני רושם בdriver?

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  25. Started by 8us.co.il,

    איך אני עושה שינוי HTML בהרבה דפי HTML בו זמנית? נגיד להוסיף איזה פרסום בכל דפי הHTML שלי בלי לערוך דף דף?

    • 4 תגובות
    • 859 צפיות

דיונים חדשים בפורומים