תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
היי רציתי לדעת קצת על לימוד עצמאי של שפות תכנות , אני לומד בבית ספר java - ואני עושה 5 יחידות במחשבים . שנה שעברה למדנו pascal והשינוי לא היה משמעותי כל כך , רק להכיר את הפקודות החדשות והצהרות משתנים. רציתי לדעת אם אני יוכל ללמוד c++ או אסמבלר באופן עצמאי , על ידי מדריכים באינטרנט וכאלה (בעברית) ? השינוי בשפות הוא גדול ?! כי שמעתי ש סי שרפ מאוד דומה לג'אווה ... תודה
-
- 4 תגובות
- 868 צפיות
-
-
... [br]פורסם בתאריך: 11.11.2007 בשעה 23:11:40 אוקי הצלחתי,עכשיו אני צריך את החוק מצא_כל באנגלית, חיפשתי בכל התיקיות של הפרולוג ואין שם...
-
- 0 תגובות
- 868 צפיות
-
-
אני רוצה שמתי שמישהו נרשם אז הסיסמא שלו נכנסת למסד הנתונים מקודדת ככה שגם אני לא יוכל לדעת מהי. איך עושים את זה ב-asp?
-
- 2 תגובות
- 868 צפיות
-
-
עברתי קורס VB לפני שנתיים בחופש הגדול והוא היה מיעוד לבני נוער...כמו כן היו שם קורסים נוספים...וגם הם לבני נוער..
-
- 5 תגובות
- 868 צפיות
-
-
-
כתבתי אפליקצית web בשפת ++c המציגה את השעה. קראתי לתכנית בשם t5.cgi והצבתי אותה במחיצה: c:\inetpub\wwwroot\cgi-bin. המחשב שלי הוא win xp. קראתי לתכנית באמצעות ie בכתובת הבאה: http://localhost/cgi-bin/t5.cgi וקיבלתי בדפדפן את הכיתוב הבא: אח"כ העברתי את אותו הקובץ לשרת מארח (win 2003) האמור לתמוך בקבצי cgi וקראתי לקובץ באמצעות הדפדפן וקיבלתי: נכנסתי לשרת האיכסון ולחצתי במקש ימני על שם הקובץ וב properties סימנתי וי ל execute אך התוספת לא התקבלה. מישהו יכול להסביר לי מדוע לא עולה בידי להריץ את קובץ ה cgi ? תודה !
-
- 3 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום. יש לי מספר מסויים של תיבות טקסט, ואני צריך להחזיר את סמן העכבר (המוקד, המהבהב) לתיבת טקסט מסויימת בזמן לחיצה על מקש CMD. למישהו יש הצעות כיצד לעשות זאת ? תודה מראש !
-
- 2 תגובות
- 868 צפיות
-
-
שלום ברשותי טופס html של חברת נסיעות ברצוני לערוך את הטופס ולאפשר אופציה של נוסע אחד (כרגע יש בטופס אופציה פתוחה של 3 נוסעים כברירית מחדל) ברצוני לערוך את זה שבראש הטופס יהיה אפשרות לבחור מס' נוסעים והטופס יפתח אותם באופן אוטומטי ויציג את השורות שנבחרו כתנאי לבחירת מס' הנוסעים מצורף קובץ המקור של טופס הנסיעות הנ"ל אשמח אם תוכלו לעזור לי לערוך אותו מצורף קובץ ה html http://www.f2h.co.il/1936007626355
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
הרצתי את הקוד וקיבלתי את הפלט רק שאני מתקשה להבין איך מגיעים לפלט הזה.. אם אפשר הסבר פשוט ומובן לזה , זה נורא נורא יעזור לי תודה. #include <stdio.h> #include <sys/types.h> main() { pid_t pid; int stat, i; for (i=0; i<3; i++) { if (fork()==0) { printf("this is a child\n"); } else { printf("this is a parent\n"); if (i==2) wait(&stat); } } }
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם אני עובד בסביבת eclipse של java ופיתחתי אפלט עבור יישום באינטרנט. התוכנה שלי עובדת ב eclipse מצויין אבל כאשר אני מסתכל באינטרנט התוכנה לא עובדת באופן זהה בתוכנה שלי אני נותן אופציה להכניס קובץ input ולבצע עליו פעולה כלשהי, כאשר אני לוחץ על כפתור ה browse באמת נפתח לי dialog box שמבקש קובץ, אבל לאחר שאני בוחר קובץ שום דבר לא קורה. והתוכנה לא מציגה את מה שהיא אמורה להציג. יש למישהו מושג מה הבעיה? קישור לאפליקציה אפשר למצוא כאן: http://www.eng.biu.ac.il/~attiass/BDD/MTBDD/index.html בגדול , הכנסת הקובץ אמורה להראות כמו סוג של עץ בינארי. תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
יש לי DATASET עם נתונים, שאני שומרת ברשימה. אני רוצה לשמור את הנתונים בקובץ אקסל. הקוד שכתבתי: System.Web.UI.WebControls.DataGrid grid = new System.Web.UI.WebControls.DataGrid(); grid.HeaderStyle.Font.Bold = true; grid.DataSource = lstStatistic; grid.DataBind(); // render the DataGrid control to a file using (StreamWriter sw = new StreamWriter("c:\\test.xls")) { using (HtmlTextWriter hw = new HtmlTextWriter(sw)) { grid.RenderControl(hw); } } הבעיה היא - שבקובת אקסל נשמרת לי רק העמודה הראשונה מהDATASET. מדוע?
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
do { rest*=10; cout<<rest<<endl; i=rest; cout<<i<<endl; } while(rest!=rest); זה הקוד (לפחות חלק ממנו) rest מוגדר כdouble i מוגדר כint יש לי מחיר - משתנה double בשם price עשיתי ככה: int i = price; double rest = price-i; ככה שמה שנשאר לי בrest זה המחיר פחות החלק השלם שלו - המספר שאחרי הנקודה עכשיו כמו ששמתם לב בקוד הזה אני מכפיל את זה ב10 כל הזמן ומשווה את זה לi, כדי שבסופו של דבר יהיה לי בi את המספר שאחרי הנקודה בprice עשיתי רק מספר אחד אחרי הנקודה, אני יודע שהתנאי עצירה אדיוטי, אבל עשיתי את זה בגלל שזה נכנס ללולאה אינסופית - במקור זה אמור להיות i!=rest בכל מקרה ההדפסה מראה לי שrest = 8 אחרי ההכפלה ב10 אחרי זה מכניסים לi את הערך של rest ומ…
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
שלום אני כותב תוכנה שתרוץ על כמה מחשבים ורציתי שכולם ישתמשו בקובץ נתונים אחד מה שחשבתי לעשות זה שמחש אחד יהיה מוגדר בתור ה"שרת" וכל שאר המחשבים בתור קליינטים. ואז הם יבצעו את הפעולות ע"י פניה למחשב השרת וממנו יתקבלו הנתונים מקובץ הנתונים. איך אני בעצם יכול ליישם בC# מימשוק בין תוכנות, סה"כ אני מעביר נתונים ברמה של STRINGING, INTEGERS, ו DATETIME יש איזושהי ספריה מוכנה שתומכת בדברים כאלה או שצריך לכתוב לבד? בתודה מראש רמי
-
- 2 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום הוספתי לדף html את קוד החיפוש של גוגל : <!-- Search Google --> <center> <FORM method=GET action="http://www.google.com/search"> <TABLE bgcolor="#FFFFFF"><tr><td> <A HREF="http://www.google.com/"> <IMG SRC="http://www.google.com/logos/Logo_40wht.gif" border="0" ALT="Google" align="absmiddle"></A> <INPUT TYPE=text name=q size=31 maxlength=255 value=""> <INPUT TYPE=hidden name=hl value="en"> <INPUT type=submit name=btnG VALUE="Google Search"> </td></tr></TABLE> </FORM> </center> <!-- Search Google --> איך אפשר עם פתיחת דף הhtml שהסמן יופיע כברירת מחדל בתוך תיבת הח…
-
- 3 תגובות
- 867 צפיות
-
-
בניתי שתי מחלקות שכל אחת מהן צריכה להפעיל מתודות בשנייה. המחלקות הן סינגלטון ולכן בכל אחת אני רוצה להחזיק פוינטר לשנייה. הבעייה היא שהגדרת פוינטר כמשתנה מחלקה בכל אחת מהן נכשל - ודי ברור למה - הפרהפרוססור פועל על אחת מהן לפני השנייה ולכן שהשנייה עדיין לא מכירה את הראשונה. איך אני פותר את הבעייה ?
-
- 9 תגובות
- 867 צפיות
-
-
-
היי, אני מחפש ליצור איזה שהיא תוכנית קטנה, שתקבע לפיירפוקס ולדפדפן אקפלורר דף בית שאני אתן לה. מעין פקודת CMD או משהו כזה, האם קיים דבר כזה?
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
נכון בHTML יש את הפקודה MAILTO : ............. כדי לשלוח EMAIL אז אני רוצה שישלח הודעה מסויימת לדוגמא שישלח: [glow=red,2,300]הלקוח[/glow]:____ [glow=red,2,300]רוצה לבטל פגישה בתאריך[/glow]:____ [glow=red,2,300]בשעה[/glow]:____ שישלח את התבנית הזו ואת החסר(הקוים) לפי מה שהלקוח מלא.
-
- 4 תגובות
- 867 צפיות
-
-
* אם זה לא מתאים לפה תעבירו, לא ידעתי איפה לפרסם את האשכול הזה. ברוב האתרים האלה ההגבלה היא עד 10 מגה\\10 דקות אם אני לא טועה השאלה שלי היא.. אחרי שמעלים את הסירטון הקובץ ממיר את עצמו או מה? כי שרואים באתר סירטון הוא מוצג כקובץ פלש. \\ ואם הוא הוא מומר אז הוא שוקל על השרת פחות?
-
- 3 תגובות
- 867 צפיות
-
-
אני צריך לקרוא מתוך קובץ אחד ולהשוות נתונים לבערך 20 קבצים אחרים. 1. יש ספר הדרכה טוב שמישהו ממליץ? 2. איך אני ניגש לקובץ? 3. איך אני יוצר קובץ CSV חדש שמרכז בתוכו את כל השונויות שגיליתי? תודה.
-
- 5 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת, האם חייב פסיקה בשביל להשתמש בטיימר T1, T0 כדי ליצור אות PWM למנועים? אם כן, האם אפשר לקבל את קטע התוכנית העושה זאת בבקשב?... ואם לא, איך אני עושה זאת עם פסיקה? וגם כאן אם אפשר קטע תוכנית בבקשה... שאלה אחרונה בשפת C בקומפיילר של BORLAND מהי הפקודה שאיתה מנקים מסך במצב הגרפי ?? תודה , נתי[br]פורסם בתאריך: 30.01.2008 בשעה 18:22:08 בנושא ה-PWM אני מתכוון לאסמבלר...שוב תודה, נתי
-
- 3 תגובות
- 867 צפיות
-
-
שלום, בהנתן Script A ו Script B אני מעוניין מתוך Script A לקרוא ל Script B עם פרמטרים, כיצד אני מבצע את זה? מכו כן ראוי לציין שכל אחד מהם הוא standalone. תודה
-
- 0 תגובות
- 867 צפיות
-
-
-
יש לי ב DB טבלה כמו בתמונה T1 אני רוצה להציג אל המסך / ליצור ב DB / וכו טבלה כמו בתמונה T2 : לבחור רק חלק מהעמודות, ושלא יהיה משהוא שחוזר אל עצמו איך עושים את זה ? [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 867 צפיות
-
-
ואיך אני מכניס אליו תאריך לשדה תאריך?? תודה לכל העונים ;D
-
- 0 תגובות
- 866 צפיות
-


