עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by davidcohen,

    היי רציתי לדעת קצת על לימוד עצמאי של שפות תכנות , אני לומד בבית ספר java - ואני עושה 5 יחידות במחשבים . שנה שעברה למדנו pascal והשינוי לא היה משמעותי כל כך , רק להכיר את הפקודות החדשות והצהרות משתנים. רציתי לדעת אם אני יוכל ללמוד c++ או אסמבלר באופן עצמאי , על ידי מדריכים באינטרנט וכאלה (בעברית) ? השינוי בשפות הוא גדול ?! כי שמעתי ש סי שרפ מאוד דומה לג'אווה ... תודה

    • 4 תגובות
    • 868 צפיות
  2. Started by Dano,

    ... [br]פורסם בתאריך: 11.11.2007 בשעה 23:11:40 אוקי הצלחתי,עכשיו אני צריך את החוק מצא_כל באנגלית, חיפשתי בכל התיקיות של הפרולוג ואין שם...

    • 0 תגובות
    • 868 צפיות
  3. Started by PhoenixBoy,

    אני רוצה שמתי שמישהו נרשם אז הסיסמא שלו נכנסת למסד הנתונים מקודדת ככה שגם אני לא יוכל לדעת מהי. איך עושים את זה ב-asp?

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות
  4. עברתי קורס VB לפני שנתיים בחופש הגדול והוא היה מיעוד לבני נוער...כמו כן היו שם קורסים נוספים...וגם הם לבני נוער..

    • 5 תגובות
    • 868 צפיות
  5. Started by Tharbad,

    יש איזה מדריך מקוצר בנושא? עדיף בעברית תודה

    • 1 תגובה
    • 868 צפיות
  6. Started by pssheba,

    כתבתי אפליקצית web בשפת ++c המציגה את השעה. קראתי לתכנית בשם t5.cgi והצבתי אותה במחיצה: c:\inetpub\wwwroot\cgi-bin. המחשב שלי הוא win xp. קראתי לתכנית באמצעות ie בכתובת הבאה: http://localhost/cgi-bin/t5.cgi וקיבלתי בדפדפן את הכיתוב הבא: אח"כ העברתי את אותו הקובץ לשרת מארח (win 2003) האמור לתמוך בקבצי cgi וקראתי לקובץ באמצעות הדפדפן וקיבלתי: נכנסתי לשרת האיכסון ולחצתי במקש ימני על שם הקובץ וב properties סימנתי וי ל execute אך התוספת לא התקבלה. מישהו יכול להסביר לי מדוע לא עולה בידי להריץ את קובץ ה cgi ? תודה !

    • 3 תגובות
    • 868 צפיות
  7. Started by Jek,

    שלום. יש לי מספר מסויים של תיבות טקסט, ואני צריך להחזיר את סמן העכבר (המוקד, המהבהב) לתיבת טקסט מסויימת בזמן לחיצה על מקש CMD. למישהו יש הצעות כיצד לעשות זאת ? תודה מראש !

    • 2 תגובות
    • 868 צפיות
  8. Started by RazKaziRo,

    שלום ברשותי טופס html של חברת נסיעות ברצוני לערוך את הטופס ולאפשר אופציה של נוסע אחד (כרגע יש בטופס אופציה פתוחה של 3 נוסעים כברירית מחדל) ברצוני לערוך את זה שבראש הטופס יהיה אפשרות לבחור מס' נוסעים והטופס יפתח אותם באופן אוטומטי ויציג את השורות שנבחרו כתנאי לבחירת מס' הנוסעים מצורף קובץ המקור של טופס הנסיעות הנ"ל אשמח אם תוכלו לעזור לי לערוך אותו מצורף קובץ ה html http://www.f2h.co.il/1936007626355

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  9. Started by redead,

    הרצתי את הקוד וקיבלתי את הפלט רק שאני מתקשה להבין איך מגיעים לפלט הזה.. אם אפשר הסבר פשוט ומובן לזה , זה נורא נורא יעזור לי תודה. #include <stdio.h> #include <sys/types.h> main() { pid_t pid; int stat, i; for (i=0; i<3; i++) { if (fork()==0) { printf("this is a child\n"); } else { printf("this is a parent\n"); if (i==2) wait(&stat); } } }

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  10. Started by attiass,

    שלום לכולם אני עובד בסביבת eclipse של java ופיתחתי אפלט עבור יישום באינטרנט. התוכנה שלי עובדת ב eclipse מצויין אבל כאשר אני מסתכל באינטרנט התוכנה לא עובדת באופן זהה בתוכנה שלי אני נותן אופציה להכניס קובץ input ולבצע עליו פעולה כלשהי, כאשר אני לוחץ על כפתור ה browse באמת נפתח לי dialog box שמבקש קובץ, אבל לאחר שאני בוחר קובץ שום דבר לא קורה. והתוכנה לא מציגה את מה שהיא אמורה להציג. יש למישהו מושג מה הבעיה? קישור לאפליקציה אפשר למצוא כאן: http://www.eng.biu.ac.il/~attiass/BDD/MTBDD/index.html בגדול , הכנסת הקובץ אמורה להראות כמו סוג של עץ בינארי. תודה רבה מראש.

    • 4 תגובות
    • 867 צפיות
  11. Started by ~שירה,

    יש לי DATASET עם נתונים, שאני שומרת ברשימה. אני רוצה לשמור את הנתונים בקובץ אקסל. הקוד שכתבתי: System.Web.UI.WebControls.DataGrid grid = new System.Web.UI.WebControls.DataGrid(); grid.HeaderStyle.Font.Bold = true; grid.DataSource = lstStatistic; grid.DataBind(); // render the DataGrid control to a file using (StreamWriter sw = new StreamWriter("c:\\test.xls")) { using (HtmlTextWriter hw = new HtmlTextWriter(sw)) { grid.RenderControl(hw); } } הבעיה היא - שבקובת אקסל נשמרת לי רק העמודה הראשונה מהDATASET. מדוע?

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  12. do { rest*=10; cout<<rest<<endl; i=rest; cout<<i<<endl; } while(rest!=rest); זה הקוד (לפחות חלק ממנו) rest מוגדר כdouble i מוגדר כint יש לי מחיר - משתנה double בשם price עשיתי ככה: int i = price; double rest = price-i; ככה שמה שנשאר לי בrest זה המחיר פחות החלק השלם שלו - המספר שאחרי הנקודה עכשיו כמו ששמתם לב בקוד הזה אני מכפיל את זה ב10 כל הזמן ומשווה את זה לi, כדי שבסופו של דבר יהיה לי בi את המספר שאחרי הנקודה בprice עשיתי רק מספר אחד אחרי הנקודה, אני יודע שהתנאי עצירה אדיוטי, אבל עשיתי את זה בגלל שזה נכנס ללולאה אינסופית - במקור זה אמור להיות i!=rest בכל מקרה ההדפסה מראה לי שrest = 8 אחרי ההכפלה ב10 אחרי זה מכניסים לi את הערך של rest ומ…

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  13. Started by gmb,

    שלום אני כותב תוכנה שתרוץ על כמה מחשבים ורציתי שכולם ישתמשו בקובץ נתונים אחד מה שחשבתי לעשות זה שמחש אחד יהיה מוגדר בתור ה"שרת" וכל שאר המחשבים בתור קליינטים. ואז הם יבצעו את הפעולות ע"י פניה למחשב השרת וממנו יתקבלו הנתונים מקובץ הנתונים. איך אני בעצם יכול ליישם בC# מימשוק בין תוכנות, סה"כ אני מעביר נתונים ברמה של STRINGING, INTEGERS, ו DATETIME יש איזושהי ספריה מוכנה שתומכת בדברים כאלה או שצריך לכתוב לבד? בתודה מראש רמי

  14. שלום הוספתי לדף html את קוד החיפוש של גוגל : <!-- Search Google --> <center> <FORM method=GET action="http://www.google.com/search"> <TABLE bgcolor="#FFFFFF"><tr><td> <A HREF="http://www.google.com/"> <IMG SRC="http://www.google.com/logos/Logo_40wht.gif" border="0" ALT="Google" align="absmiddle"></A> <INPUT TYPE=text name=q size=31 maxlength=255 value=""> <INPUT TYPE=hidden name=hl value="en"> <INPUT type=submit name=btnG VALUE="Google Search"> </td></tr></TABLE> </FORM> </center> <!-- Search Google --> איך אפשר עם פתיחת דף הhtml שהסמן יופיע כברירת מחדל בתוך תיבת הח…

    • 3 תגובות
    • 867 צפיות
  15. Started by nirt,

    בניתי שתי מחלקות שכל אחת מהן צריכה להפעיל מתודות בשנייה. המחלקות הן סינגלטון ולכן בכל אחת אני רוצה להחזיק פוינטר לשנייה. הבעייה היא שהגדרת פוינטר כמשתנה מחלקה בכל אחת מהן נכשל - ודי ברור למה - הפרהפרוססור פועל על אחת מהן לפני השנייה ולכן שהשנייה עדיין לא מכירה את הראשונה. איך אני פותר את הבעייה ?

    • 9 תגובות
    • 867 צפיות
  16. Started by ilia990,

    fd

    • 2 תגובות
    • 867 צפיות
  17. היי, אני מחפש ליצור איזה שהיא תוכנית קטנה, שתקבע לפיירפוקס ולדפדפן אקפלורר דף בית שאני אתן לה. מעין פקודת CMD או משהו כזה, האם קיים דבר כזה?

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  18. Started by creative,

    נכון בHTML יש את הפקודה MAILTO : ............. כדי לשלוח EMAIL אז אני רוצה שישלח הודעה מסויימת לדוגמא שישלח: [glow=red,2,300]הלקוח[/glow]:____ [glow=red,2,300]רוצה לבטל פגישה בתאריך[/glow]:____ [glow=red,2,300]בשעה[/glow]:____ שישלח את התבנית הזו ואת החסר(הקוים) לפי מה שהלקוח מלא.

    • 4 תגובות
    • 867 צפיות
  19. * אם זה לא מתאים לפה תעבירו, לא ידעתי איפה לפרסם את האשכול הזה. ברוב האתרים האלה ההגבלה היא עד 10 מגה\\10 דקות אם אני לא טועה השאלה שלי היא.. אחרי שמעלים את הסירטון הקובץ ממיר את עצמו או מה? כי שרואים באתר סירטון הוא מוצג כקובץ פלש. \\ ואם הוא הוא מומר אז הוא שוקל על השרת פחות?

    • 3 תגובות
    • 867 צפיות
  20. אני צריך לקרוא מתוך קובץ אחד ולהשוות נתונים לבערך 20 קבצים אחרים. 1. יש ספר הדרכה טוב שמישהו ממליץ? 2. איך אני ניגש לקובץ? 3. איך אני יוצר קובץ CSV חדש שמרכז בתוכו את כל השונויות שגיליתי? תודה.

    • 5 תגובות
    • 867 צפיות
  21. Started by nati_1988,

    שלום לכולם, רציתי לדעת, האם חייב פסיקה בשביל להשתמש בטיימר T1, T0 כדי ליצור אות PWM למנועים? אם כן, האם אפשר לקבל את קטע התוכנית העושה זאת בבקשב?... ואם לא, איך אני עושה זאת עם פסיקה? וגם כאן אם אפשר קטע תוכנית בבקשה... שאלה אחרונה בשפת C בקומפיילר של BORLAND מהי הפקודה שאיתה מנקים מסך במצב הגרפי ?? תודה , נתי[br]פורסם בתאריך: 30.01.2008 בשעה 18:22:08 בנושא ה-PWM אני מתכוון לאסמבלר...שוב תודה, נתי

    • 3 תגובות
    • 867 צפיות
  22. Started by miki_michal,

    שלום, בהנתן Script A ו Script B אני מעוניין מתוך Script A לקרוא ל Script B עם פרמטרים, כיצד אני מבצע את זה? מכו כן ראוי לציין שכל אחד מהם הוא standalone. תודה

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  23. Started by barp12,

    ואיך משתמשים בה בC++

    • 0 תגובות
    • 867 צפיות
  24. Started by Ash Binary,

    יש לי ב DB טבלה כמו בתמונה T1 אני רוצה להציג אל המסך / ליצור ב DB / וכו טבלה כמו בתמונה T2 : לבחור רק חלק מהעמודות, ושלא יהיה משהוא שחוזר אל עצמו איך עושים את זה ? [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 867 צפיות
  25. ואיך אני מכניס אליו תאריך לשדה תאריך?? תודה לכל העונים ;D

    • 0 תגובות
    • 866 צפיות

דיונים חדשים בפורומים