עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. תכנתתי בactionscript 3.0 קליינט שמקבל מידע משרת (הוא פותח בעזרת URLLoader דף על שרת) השרת שולח כל פעם משהו אחר אבל הפלאש מתעצל ולוקח מהמטמון במקום מהשרת וכך יוצא שבמקום לקבל 10 דברים שונים אני מקבל 2-3 דברים מתוך ה10 שחוזרים על עצמם מה לעשות? שלא יגע בCACHE...

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  2. Started by blackthought,

    מישהו בבקשה יכול לומר לי איזה ערך בדיוק אופרטור % מחזיר ? נתנו לי דוגמא 8%3 מחזיר 2 לא הבנתי מדוע.

  3. Started by xlSnaK,

    אני צריך לכתוב תוכנית המקבלת כקלט 3 נתונים : 2 הנתונים הראשונים הם מס' שלמים והנתון השלישי הוא אחד הסימנים: + או - . על התוכנית להציג ולפתור תרגיל חשבוני בהתאם לפעולה החשבונית הנקלטת.לדודגמא: עבור הקלט + 12 10 יתקבל הפלט : 10+12=22 תודה זה ממש ממש דחוף

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  4. Started by nir567,

    מישהו יודע לעשות סיהוס ו -קו-סינוס בפסקל וכמו כן shift sin,cos תודה..

    • 2 תגובות
    • 880 צפיות
  5. Started by Da-Funk,

    אוקיי אז יש לי Stored Procedure הבאה: שילוב של כמה SELECT כדי למשוך נתונים ממס' טבלאות - Auctions , Profile , Bids עכשיו הבעיה היא שאם אף אחד לא עשה BID , הווה אומר השורה ב BID ריקה שאר הנתונים לא חוזרים , וזה מציק כי אני רוצה לקבל את הנתונים חזרה בין אם מישהו עשה BID ובין אם לא הנה הפונקציה ALTER PROCEDURE dbo.wcbs_auction_summery ( @AuctionID int ) AS SELECT x.*, y.* , z.* FROM (SELECT a.AuctionTitle , a.StartingPrice as 'Starting Bid' , a.BuyoutAmount as 'Buyout Price' , a.DatePublished ,datediff(day , getdate() , a.DateOfExpire) as 'Time till end' , a.DateOfExpire , p.City , p.Country FROM Auctions a INNER JOIN ProfileTable_1 p ON a.UserID = p.UserID WHERE a…

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  6. Started by BURTON,

    כבר הרבה זמן לא כתבתי בVBA אז יכול להיות ששכחתי את הסינטקס בקיצור אני מנסה לקרוא לתאים באקסל ככה xyz = cells(5,3) ואני מקבל את השגיאה הבאה: מה הVBA רוצה ממני?? או אם הטעות שלי אז מישהו יכול להזכיר לי את הנוסח [attachment deleted by admin - 90 dayss]

    • 0 תגובות
    • 879 צפיות
  7. Started by alonezer,

    יש סעיף בשאלה שבו 1) יוצר חשבון חדש-(שורה חדשה במטריצה) אז השאלה שלי היא איך אפשר להוסיף שורה למטריצה קיימת? תודה. עריכה: נראה לי מצאתי דרך, לפתוח מטריצה חדשה עם +1 בשורות ולהעתיק את השניה. תאשרו לי שזאת הדרך הנכונה בבקשה. עוד שאלה אחת זה אם אני מקבל סטרינג של 8 תווים איך אני בודק ש4 הם מספרים ו4 הם אותיות? תודה שוב. כתבתי את זה ככה:(snif זה סניף הבנק) static string newaccount (string [,] a) { int snif; string [,] pass= string [a.GetLength(0)+1,a.GetLength(1)]; Console.WriteLine("Enter the number of the snif"); snif = int.Parse(Console.ReadLine()); if(a.GetLength(0)<20) for (int i = 0; i < a.GetLength(0); i++) { …

    • 7 תגובות
    • 879 צפיות
  8. Started by redead,

    יצא לי לכתוב כבר קודים בג'אווה ועכשיו שאני מסתכל על כמה דוגמאות קוד מספר אני רואה שיש לי בתחילת כל תוכנית את השורת קוד הבאה : static Scanner reader=new Scanner(System.in); אני לא כולכך מבין למה צריך את השורה הזאת למה היא בדיוק עוזרת? תודה.

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  9. Started by Nahum2,

    [הסרתי את הכתובת] זה לא מפואר אני יודע. בכל מקרה איך אני מוסיף סייר קבצים כך שאפשר יהיה לראות\להוריד את כל הקבצים בתקייה מסויימת (בסגנון FTP) אבל עם HTML.

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  10. יש דרך לקבל את השם של המכשיר שמחובר בכל אחד מהcom ports? כי השם של הcom לא עוזר לי.

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  11. Started by gkman,

    היי לכולם- בהמלצתכם התחלתי לעצב את האתר שלי עם תגיות DIV- הרבה יותר פשוט מטבלאות - תודה. אבל בכל זאת יש לי DIV שאני משתמש לעטוף את התפריט ( התפריט מאונך) שלי. הבעיה היא שאני רוצה שהגודל של הDIV יגיע עד סוף העמוד ובנתיים הוא רק נצמד לטקסט. נסיתי להגדיר HEIGHT ל- מאה אחוז אבל אז הוא רק מגדיל אותו לאורך של הגודל של המסך וכשאני גולל למטה עוד הוא מפסיק. יש הצעות?

    • 1 תגובה
    • 879 צפיות
  12. שמתי תמונה על width :100% בשביל שתהיה לכל הרוחב של המסך על התמונה הזאת יש כפתורים שרציתי להפוך לכפתורים באמצעות map טאג קבעתי איזור של כפתור בריבוע מסוים על התמונה לפי פיקסלים אבל ברגע שנכנסים לאתר הגודל של התמונה משתנה לפי הרוחב של המסך (width 100% ) והאיזור זז הצידה מהאיזור שהוא אמור להיות בגלל שזה הולך לפי פיקסלים איך אני יכול לגרום לזה שהאיזורים ישארו במקום שלהם? אני עובד עם PHP ו XHTML אם אי אפשר, איזה עוד דרך אפשר לעשות תפריט לרוחב עם תמונות שישאר באותו הגודל בכל רזולוציה (כשעשיתי width 100% כאשר כל הכפתורים נמצאים על תמונה אחת הגודל של התמונה הלך לפי הרזולוציה של המסך עצמו וככה כיוון את עצמו איך אפשר לעשות את זה עם כמה תמונות נפרדות שאמורות לשמש תפריט לרוחב…

    • 4 תגובות
    • 879 צפיות
  13. Dim findmark As String Dim reckmark Dim str findmark = InputBox("הכנס מספר קבוצה לאיתור קבוצה מבוקשת") If Len(findmark) = 0 Then Exit Sub With Adodc1.Recordset recmark = .Bookmark .MoveFirst .Find "num_kvuza = '" + findmark + "'" str = " select * from hanichim where num_kvuza =" & num_kvuza & " " Adodc2.RecordSource = str Adodc2.Refresh If .EOF Then MsgBox "קבוצה לא נמצאה" .Bookmark = recmark End If End With בעקרון זה ככה : יש שניי טבלאות , אחת חניכים והשניה קבוצות. השאילתא מחפשת מספר חניכים שנמצאים בקבוצה. התוכנית לא הצליחה לעבוד בשל השגיעה לאחר החיפוש תודה לכל העוזרים.

    • 6 תגובות
    • 879 צפיות
  14. there is : "news.txt" that goes as follows: my script goes like this: read.php <?php function getnews() { $filename = "news.txt"; $newsf = fopen($filename,"r"); $i=0; while ((!feof($newsf)) && ($i<20)) { $tmpname = fgets($newsf); $newss = "News Name"; while ($tmpname != $newss) { $tmpname = fgets($newsf); } $NNames[] = fgets($newsf); $NDates[] = fgets($newsf); $tmpnews = fgets($newsf); $endon = "End News"; while ($tmpnews != endon) { $sumn = $sumn . $tmpnews; $tmpnews = ""; $tmpnews = fgets($newsf); } $NNews[] = $sumn; $sumn = ""; $i++; } fclose($newsf); } ?>

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  15. Started by AMIT_MEG,

    אני רוצה ליקנות ספר להתחיל ללמוד שפת תיכנות אני חשבתי c או c++ אמרו לי שהספר #C כשפת אם ספר טוב אני רוצה לדעת אם הוא בא עם תוכנה ואני לא יודע כלום על שפות תיכנו כלום אני ורצה לדעת אם הוא מלמד מההתחלה ממש

    • 5 תגובות
    • 879 צפיות
  16. יש לי תוכנית ב-Winform והעתקתי אותה לפרוייקט חדש ואני מקבל את השגיאה הנ"ל, חפרתי קצת והבנתי שאני צריך לשנות משהו ב-App.xaml אבל אין לי מושג איפה למצוא אותו, אשמח לעזרה.

    • 2 תגובות
    • 879 צפיות
  17. Started by AliceInChains,

    אני יודע שכך מוסיפים WEB SERVICE: http://imageshack.us/photo/my-images/263/85581898.png/ הבעיה - אין לי בכלל SOLUTION!!!: http://imageshack.us/photo/my-images/851/56573329.png *הבחנתי שהת'רד נוסף פעמים - היתה לי שגיאה עם הנתונים וכתוב שעלי לדווח למנהל... פתרון פשוט - לסמן בOPTIONS ALWAYS SHOW SOLUTION...... אפשר למחוק.

  18. בניתי תוכנה שאמורה להפתח אצל כל המשתמשים ושאצל כולם היא תעלה את אותם הנתונים, אז כתבתי אותה שתקרא מהתיקייה של התוכנה בprogrem files וכן תכתוב לשם במידת הצורך, הבעיה היא שלא כל המשתמשים יכולים לכתוב לשם, אז איפה אפשר לשים קובץ כך שכולם יוכלו לקרוא/לכתוב ל/משם? ויש בעיה מוזרה, כשאני שומר את הנתונים (קלט חדש) בתוכנה ממשתמש שלא רשאי לכתוב לכונן C (לא מנהל) איכשהו הוא שומר את הנתונים במקום לא ידוע וכל פעם שאני מעלה את התוכנה אצל אותו משתמש הוא מעלה עם השינויים, אני בודק בקובץ המקורי שבו הנתונים אמורים להישמר - אין שום שינוי, וכן אם אני מעלה את התוכנה ממשתמש אחר הוא לא מעלה את השינויים, וזה גורם לבעיות בתוכנה, איך פותרים את זה? העלתי את כל התיקייה של הפרוייקט, אבל הפו…

    • 4 תגובות
    • 878 צפיות
  19. Started by kobine,

    הקובץ asp +הקובץ html http://planet.nana.co.il/kobinec/register.rar הבעיה היא בשדה day .. זה שדה select ומשום מה הוא לא קולט אותו מישהו יכול להגיד לי מה הבעיה?

    • 4 תגובות
    • 878 צפיות
  20. זה הקוד קודם כל: <div class=Section1 dir=RTL> <p class=MsoNormal dir=RTL><span lang=HE> <img src="[url]http://thumbnail008.mylivepage.com/chunk8/260267/300/small_26.jpg.jpg"[/url] height="100" width="100" style="float:right; border:1px solid black;"/> <font size=2> <strong> סופו חלוושי ייצגה את גרוזיה באירוויזיון 7002 בפינלנד </strong> <br> השנה גרוזיה השתתפה בפעם הראשונה בתולדותיה בתחרות הארוויזיון, תחרות שירים אירופאית. בגרוזיה בחרו את הזמרת - סופו חלוושי - לייצג אותם באירוויזיון. השיר שנבחר הוא "הסיפור שלי" או "חלום עם חזון" בתרגום מאנגלית. <br> גרוזיה התחילה את התחרות מחצי הגמר וסופו הצליחה לעלות לגמר ולזכות…

    • 7 תגובות
    • 878 צפיות
  21. יש לי מחרוזת $options="one,two,three"; אני צריך לחלק אתה לחלקים שבין הפסיקים ולהוסיף <li> ו </li> אז להוסיף משהו אחרי הצלחתי עם: $options2=str_replace("," , "</li>",$options); אבל איך אני מוסיף בהתחלה <li> ?

    • 4 תגובות
    • 878 צפיות
  22. יש לי שני אתרים, אחד רגיל (HTML) ואחד מבוסס ג'ומלה. הבנתי שזה לא טוב שהאתר יהיה נגיש בכתובת גם עם WWW וגם בלי אז אני רוצה שהכתובת תהיה רק בלי WWW כלומר רק ככה: http://website.co.il איך עושים את זה? האם זו אותה דרך עבור אתר ה-HTML ועבור אתר הג'ומלה? תודה מראש לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 878 צפיות
  23. שלום לכולם נדרשתי לבנות משחק ראשון שלי בארדואינו ואני עדיין לא שולטת טוב ישמח לעזרתכם 1.להדליק מיקום אקראי גם הכיוונים וגם האלכסונים שמיוצגים ע"י שתי נורות כלומר אם לדוגמא :דולקת גם הנורה הימנית וגם העליונה - יש להזיז באלכסון ימינה ולמעלה ולכבות את שניהם ואחרי 20 פעמים של הזזות נכונות לכבות את הנורות ושהמשחק יגמיר .

    • 1 תגובה
    • 878 צפיות
  24. Started by bigstar,

    הא אפשר לעבוד עם צלילים בjava וא"כ איך? ואיך אפשר לעבוד על גובה הצליל?

  25. UnregisterdInteger נתן לי את הקוד הבא: Set objMessage = CreateObject("CDO.Message") With objMessage With .Configuration.Fields .Item("[url]http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpserver"[/url]) = "smtp.gmail.com" .Item("[url]http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpserverport"[/url]) = 465 .Item("[url]http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpauthenticate"[/url]) = 1 .Item("[url]http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpusessl"[/url]) = True .Item("[url]http://schemas.microsoft.com/cdo/configuration/smtpconnectiontimeout"[/url]) = 60 .Item("[url]http://schemas.microsoft.com/cdo/configur…

    • 8 תגובות
    • 878 צפיות

דיונים חדשים בפורומים