עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by orenkv,

    פניתי גם בפורומים אחרים כי אני לא בטוח להיכן השאלה מתאימה. במידה וזהו לא הפורום המתאים, אם תוכלו להפנות אותי אליו זה יהיה נהדר! אני מחפש תוכנת התקנה פשוטה לתוכנה שפיתחתי, אבל אני פחות מסתדר עם INSTALLSHIELD. אתם מכירים תוכנה אחרת שקיימת וניתן להשתמש בה? לא חובה שתהיה חינאמית, העיקר שתהיה נוחה לתפעול ויעילה. תודה! אורן

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  2. Started by baruch_555,

    העלתי דף טופס HTML ודף ASP שמקשר לDataBase בשרת www.somee.com. איזה קוד צריך לרשום שיקשר לבסיס הנתונים? כמו זה?: oConn.Open "Driver={Microsoft Access Driver (*.mdb)};"&"Dbq= http://www.sitename.somee.com/ado/Database/myData.mdb;" & _ או משהו עם Mappath?

    • 1 תגובה
    • 882 צפיות
  3. Started by supra,

    שלום לכולם אני צריך עזרה דחופה מאוד.אני חייב לעשות היום שעורים ב turbo c++ אבל יש לי בעיה להתקין אותה במחשב שלי.יש לי windows xp ואני לא יודע איך להתקין את התוכנה תעזרו לי בבקשה

    • 5 תגובות
    • 882 צפיות
  4. Started by rosesr,

    אני מחפש IDE קל שיש לו סימון קוד אפשרות להריץ(בשרת) אבל נורא חשוב שתיהיה תמיכה מלאה בעברית ובבידי יש למישהו המלצות? תודה מראש מורוזס ;D

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  5. Started by Kostya,

    שלום! ראשית רציתי לשאול בקשר למוסג Platform, מה זה? ומה ההבדל בינו לבין IDE? שנית רציתי לדעת מהו ה- IDE הכי טוב שיש ומדריך טוב למתחילים ב- Java עדיף בעברית אבל גם אנגלית מתאים! תודה רבה לכל העוזרים!

    • 0 תגובות
    • 882 צפיות
  6. Started by SharonSx,

    שלום, אני רוצה לבנות תוכנה שמסכמת את כל הדרייברים שלי בדיסק ואז התוכנה קוראת להם מהדיסק. כמו דרייבירים של מדפסות וכאלה. עכשיו השאלה שלי היא באיזה שפה כדאי לבנות את זה? האם יש תוכנה שאני יכול להוריד והיא כבר תעשה את זה? אפשר לבנות את זה בVB? תודה,

    • 10 תגובות
    • 882 צפיות
  7. היי אני מעוניין להקים אתר אינטרנט להצגה של תכשיטים. עיצבתי את האתר בתוכנה שנקראת WebSite X5 v8 Evolution . עכשיו הבנתי שאני צריך דומיין להעלות אליו את האתר. אז חיפשתי מכירת דומיינים ומצאתי את זה: http://www.internic.co.il השאלה שלי היא - מה הלאה? אני רק קונה את הדומין ויכול כבר להעלות אליו את האתר שלי? זה מוגבל מבחינה של כמות מידע ? האם כל תוכנה לבניית אתרים אמורה להתאים או שיש שםות מסויימות בבניית אתרין שמתאימות ויש כאלו שלא? אודה לכם אם תוכלו לתת לי קצת ידע בנושא.

  8. Started by rubiliani,

    שלום.. מישהו יודע אם יש דרך לגבות DB של MySql דרך תוכנית?! אני צריך לכתוב תוכנית שעושה Backup וגם אפשרות ל-Restore.. תודה רבה! בבקשה אם אתם יכולים תעזרו זה ממש דחוף!!

    • 4 תגובות
    • 882 צפיות
  9. Started by yahalom,

    היי אני צריך דוגמה של mysql configuration file בשביל לעבוד עם NHibernate תודה

  10. Started by maori_0,

    שלום לכולם. איך אני יכול בשפת C# לפתוח קובץ לדוגמא כתבן ולכתוב משהו, דרך C#. תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 882 צפיות
  11. שאלה 2 פה: http://www.cs.bgu.ac.il/~spl121/wiki.files/11-a.pdf פתרון : http://www.cs.bgu.ac.il/~spl121/wiki.files/11-a-solution.pdf ביקשו להמיר ל- c ובאחד השדות כתבו: Pedestrian **_pedestrians אני מניח שהכוונה היא מצביע למערך שכל אחד בו הוא מסוג מצביע להולך רגל. אבל איך זה מובן מהסינקט פה?(אולי חסר סוגרים מרובעות?) שאלה שניה: מדוע במימוש ב- c כתבו בדיסטרקטור: virtual ~StairCaseImpl(){ delete[] _pedestrians; } לפי מה שלמדנו, בדיסטקרטור כותבים כל מיני פעולות שרוצים לבצע לפני המחיקה. ואחרי היציאה מהדיס' מתבצעת המחיקה, אז למה כאן המחיקה בפנים? שאלה שלישית: כאשר כתבו את הממשק והמימוש ב- cpp , בממשק הוסיפו וירטואל לכל הפונקציות, בעוד במימוש הויספו לדיסטקרטור בלבד. מדוע? …

  12. Started by PayneBack3251,

    שלום רב ניסיתי להתקין מוד של דרגות בפורום php ויש לי את הבעיה הזאת אחרי שכבר התקנתי את הכל Warning: main() [function.main]: Unable to access ./../language/lang_hebrew/lang_erc.php in /data/members/free/tripod/uk/i/p/w/ipwf/htdocs/phpBBHeb/admin/admin_ranks_whosonline.php on line 37 Warning: main(./../language/lang_hebrew/lang_erc.php) [function.main]: failed to open stream: No such file or directory in /data/members/free/tripod/uk/i/p/w/ipwf/htdocs/phpBBHeb/admin/admin_ranks_whosonline.php on line 37 Warning: main() [function.include]: Failed opening './../language/lang_hebrew/lang_erc.php' for inclusion (include_path='.:/data/apache/php/mmp_lib') in /data/members/free…

    • 10 תגובות
    • 882 צפיות
  13. Started by pssheba,

    שלום, ידוע לי שקיימת תכנית אשר בודקת דקדוק של שפת html ועוזרת לתקן טעויות. שם התכנית פרח מזכרוני. מישהו מכיר תכנית כזו המבקרת דקדוק של דף html ? כתובת להורדתה תחשב לבונוס ראוי לשמו ! תודה !

    • 2 תגובות
    • 881 צפיות
  14. שלום כולם, אני רוצה לבנות תוכנה שתדע ללכת ל-textBox מסויימת בתוך תוכנה מסויימת שלא אני בניתי, ולרשום שם כמה דברים. השאלה היא בעצם איך אני ניגש לתוכנית אחרת, בודק מהם הפקדים הנמצאים בה וניגש אליהם. תודה..

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  15. Started by dj shay 30010,

    אני רשום באתר מסוים וכל מה שאני רוצה לשנות נמצא בקובץ PHP באתר. אך אני יכול לשנות את הנתונים שיש בקובץ באתר (ניתן לעשות upload לקוצץ ולשנות אותו ???) תנו לי כל דרך או משהו פלייייייייז

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  16. Started by Chenos,

    היי אני חדש בפורום הזה אבל יש לי רק שאלה אחת...שמחולקת לכמה שאלות קטנות. איך אני ניגש לזיכרון במחשב בתוכנית שאני כותב בשפת c? יש איזו פונקציה מסויימת שאני לא מכיר או ספרייה שאף פעם לא שמעתי עליה? אני צריך רק כיוון מסויים לאיך אני עושה את זה זה הכל. תודה על העזרה.

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  17. Started by joni,

    אוקי אז סיימתי עוד כמה שעורים עכשיו בסוף כשיש מין בוחן קטן ואני לא הצלחתי את השאלה הלפני האחרונה והשאלה האחרונה אז קיוותי שמישהו יכול לעזור לי בבקשה להלך קישור : http://vlib.eitan.ac.il/python/basic/data_types/test.htm תודה מראש לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 881 צפיות
  18. Started by עמיתגל,

    שלום, אשמח לשיעורי אקסס אחד על אחד בתמורה לקופה ממוחשבת כוללת הכל או הפקת אירוע לעד 50 איש דוכני מזון והפעלות ועוד.... אני מהתחום הזה ! אשמח לפניות מאנשים רציניים שרוצים ללמד היטב !!! בכבוד רב, עמית גל. 0547949214

    • 0 תגובות
    • 881 צפיות
  19. Started by OBR,

    היי יש לי שתי תוכניות שאני מתקשה להבין את הפלט,אשמח לקבל עזרה לגבי השורות המודגשות: 1. #include <stdio.h> #include <conio.h> unsigned sum_no_digits(unsigned long long n); void main(){ unsigned long long z; printf("number: "); scanf("%llu", &z); printf("Sum of non appearing digits in %llu is %u", z, sum_no_digits(z)); _getch(); } unsigned sum_no_digits(unsigned long long n){ unsigned sum=0, dig, cnt[10]={0}; while(n){ cnt[n%10]++; n /= 10; } for(dig=1; dig<10; dig++) if (!cnt[dig]) sum += dig; return sum; } 2.[code] [pre]#include <stdio.h> #include <conio.h> #define N 5 int number (int arr[], int n…

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  20. Started by or,

    טוב אז ככה יש לי 2 טפסים שצריכים להיות קשורים אחד לשני בקשר של: לחיצה בטופס אחד על אחד מ-3 הכפתורים שיש בטופס הזה תסגור את הטופס הזה ותפתח את השני עם ערך למשתנה גלובלי (public) אשר נקבע לפי הכפטור שלחצו עליו (בעט לחיצה על כל אחד מהכפטורים אני שולח לפונקצייה את הערך שצריך להיות למשתנה הזה ואני רוצה לדעת מה לכתוב בפונקציה הזאת כדי לסוגר את הטופס הזה ולפתוח את החדש) בעייה אחרת שלי היא לקבוע עדיפות לאחד הטפסים משמע: הוא פותח כודם את הטופס השני ולא את זה שנאי רוצה לפחות ראשון... קצת מידע טכני: לטופס עם ה-3 כפתורים קוראים LevelSelct ולשני- זה שנפתח ראשון אבל צריך להיפתח רק אחדי הלחיצה על אחד הכפתורים בטופס LevelSelct קוראים GameForm תודה מראש לכל מי שעוזר!!!!!!!!! אור חן

    • 1 תגובה
    • 881 צפיות
  21. Started by Mamimo,

    שלום, אני רוצה להודות לכל מי שעזר לי עד עכשיו בת'ראדים הקודמים!!!! כעת עלי לשלות HTTP HEADER דרך PERL בעת שליחת שאילה. חיפשתי ולא מצאתי הסבר כיצד, לפי מה שהבנתי זה פשוט ביותר כנראה שאני יותר מדי. אודה לעזרה.

    • 5 תגובות
    • 881 צפיות
  22. Started by Pure-Gold,

    אני שומר את קבצי הפרוייקט שלי בכונן רשת ולא על המחשב. אם אני מנסה להריץ את הקובץ מכונן הרשת אני מקבץ שגיאת אבטחה והיא: Request for the permission of type 'System.Security.Permissions.SecurityPermission, mscorlib, Version=2.0.0.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=b77a5c561934e089' failed. כאשר הפרוייקט על כונן פיזי במחשב אין שום בעיה. שיחקתי עם כלמני הגדרות אבטחה בתוכנית אבל לא הצלחתי. יש למישהו מושג אילו הגדרות צריך לשנות ? * הפרוייקט הוא ב CSharp Express 2005

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  23. Started by ISmile4U,

    אני זקוק לעזרה בפלאש אני מנסה להכי איזה אנימציה כל שהיא בפלאש המשלבת קטע מוסיקלי והיא העצה כולה מתפרדת ככפתור שעליו מקליקים אז הדפדפן טוען את העמוד . בכל אופן אני אודה לכל מי שיכול לנסות לעזור לי בנידון. צרו איתי קשר בפרטי אפשר ורצוי אולי אף ב ICQ תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 880 צפיות
  24. Started by efod26,

    מישו מבין ב-SQL יכול להסביר מהי בדיוק? תודה.

    • 1 תגובה
    • 880 צפיות
  25. Started by INON,

    שלום לכולם, הורדתי תוכנה כקובץ מקור, ואני מעוניין להשים לה מסך פתיחה, כמו בתוכנת האימיול. שכשאני יפתח את התוכנה הוא קודם כל יראה לי את הריבוע של התמונה ולאחר מכן יכנס לתוכנה. אודה לכל העונים על השאלה.

    • 6 תגובות
    • 880 צפיות

דיונים חדשים בפורומים