תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
-
שלום, לקראת מתכונת שתהיה לי ביום ראשון אני מחפש תרגילים בC ואסמבלר, רצוי שיהיה עם פתרונות כדי שאדע עם עשיתי נכון. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
שלום לכולם, לאחרונה יצא לי להיתקל בDark GDK שאם הבנתי נכון בשיתוף עם מיקרוסופט (http://gdk.thegamecreators.com/), הנושא התחיל לעניין אותי, רק לאחרונה התחלתי ללמוד C (למרות שגם לפני היה לי ניסיון מועט מאוד עם השפה הזו) ולהפליא הבנתי את כול הקודים שיצא לי להיתעמת איתם בכמה משחקים בלי שום בעיה (אני משער שזה בגלל שיש לי שליטה בשפה אחרת, אחרי הכול לדעתי אם יש ידע בשפה אחת, זה לא קשה לעבור לשפה אחרת רק צריך לדעת את צורת הכתיבה). השאלה היא, האם זה תיכנות ברמה הממוצעת או האם הרמה של התיכנות היא ברמה פשוטה רק בכדי שיהיה לי קל להכין משחקים בלי להיתעסק עם הדברים האחרים? תמיד התעניינתי בתיכנות משחקים ואני רוצה להתחיל ללמוד על זה אבל אני לא רוצה להישתמש בDark GDK אם זה ברמה של תיכנות…
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
יש לי סוג קבצים בינריים שדורשים המרות פשוטות מסוג כל שהוא (שלא כאן המקום לפרט אותן). לאחר חיפושים ממושכים באינטרנט הגעתי לשלב היאוש, דהיינו אין שום תוכנה שתשביע את רצוני לצורך המרות אילו. להערכתי אוכל לבצע המרות אילו באמצעות תוכנה של 100 עד 300 שורות קוד, שתרוץ מ COMMAND LINE של מערכת הפעלה WINDOWS. אין לי שום צורך בתוכנה עם מימשק גרפי. לפני מספר שנים עשיתי פעולות דומות באמצעות סביבת עבודה DEV_CPP שכוללת קומפיילר C++ וכלי עזר בסיסיים לתיכנות. גודל קובץ ההתקנה של DEV_CPP הוא כ- 10 מגה בייט, זו תוכנה שהתקנתה אז הייתה קלה בהרבה בהשוואה לתוכנות C++ מקצועיות. אין לי שום חשק להתעסק בהתקנות גדולות שיטרידו אותי יותר מאשר כתיבת הקוד המבוקש. קיימת אולי בעיה טכנית. התוכנה מיושנת ו…
-
- 2 תגובות
- 885 צפיות
-
-
טוב אחרי קריאה באינספור דפי אינטרנט על הדברים האלה אני עדיין לא ממש מבין איך זה עובד(אם למישהו יש אתר בעברית זה יהיה מעולה), אני פשוט לא מבין מה קורה כשמציירים לדוגמא שני משולשים בZ שונים ?
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
-
שלום אני מעונין להוסיף מוזיקה לאתר דרך flash. כלומר בכל פעם שיכנסו לאתר המוזיקה תנוגן אוטומטית. האתר מורכב מחמישה דפי html, השאלה שלי היא איך אני יכול שהמוזיקה עדיין תמשיך להיתנגן למרות שהגולש יעביר דפים באתר. האם הדבר אפשרי?
-
- 1 תגובה
- 884 צפיות
-
-
שלום, אני במגמת מחשבים בבית ספר ואנחנו לומדים עכשיו ASP... הכנו לפי הוראות מהספר קובץ ASP שמקבל נתונים מהטופס הרשמה ומכניס אותם לטבלה של ACCESS. בבית ספר שיש בו מחשבי XP הכל עבד טוב ויפה כי יש שם IIS 6.0 אבל לי בבית יש VISTA ולכן IIS 7.0... אצלי בבית הקובץ שמקבל את הנתונים ומכניס לטבלה של ACCESS לא עובד וכותב שגיאה 500.... צירפתי את קובץ הASP אשר עבד לי בבית ספר אשמח אם תעזרו לי לפתור את הבעיה. תודה מראש אלון סיאני [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 884 צפיות
-
-
הכותרת אומרת הכל. יש לי תפריט פלאש יפה צבעוני שמלווה את כל האתר שלי, חוץ מבפורום PHPBB שהתקנתי. זה מסובך קצת. ניסיתי לעשות הפרדת פריימים - "מסך מפוצל" - פריים עליון דק - התפריט, פריים תחתון גדול - הפורום כולו. א ב ל ... 1) נוצרת תופעה לא יפה של תת גלגשת בפריים התחתון - הפורום. (את אורכי כל פריים חייבים לתת באחוזים או בפיקסלים, או שאני טועה???) 2) כאשר לוחצים על "התחבר" ומזינים שם משתמש וסיסמא, נהפך כל החלון לפריים אחד והתפריט היפה שלי עף קיבינימאט. תודה לכל העוזר, ירון.
-
- 0 תגובות
- 884 צפיות
-
-
ניסיתי בזמן ריצה ליצור טור לחצנים לדאטא גריד, זה הצליח, הבעייה הייתה כשניסיתי לשייך אותם למתודה כלשהי, בדאטא גריד יש מתודה שנקראת ItemCommand שאמורה להתבצע כל פעם שלוחצים על לחצן בדאטא גריד, אבל משום מה כשאני לוחץ על הלחצן בדאטא גריד שום דבר לא קורה .. הוא רק נכנס לפייג' לוד וזהו .. מישהו נתקל אי פעם בבעיה?
-
- 4 תגובות
- 884 צפיות
-
-
שלום, קצת רקע... אני מממשת אפליקציה web-ית - aspx, #C, שבהלכה נבנית טבלה דינמית. אחת העמודות בטבלה מכילה כפתור ImageButton. הבעיה היא שבלחיצה על אחד הכפתורים האפליקציה נעצרת ב pageLoad ולא מגיעה למאזין שהגדרתי. שאלותיי הן - 1. האם נכון יהיה ב pageLoad ליצור שוב את כל הטבלה הדינמית למרות שאני אמורה לעדכן רק תא בודד בטבלה? 2. במידה ו 1 חיובי, איך אחרי היצירה המחודשת ניתן לגרום לאפליקציה לבקר בפונקציית המאזין? תודה מראש..
-
- 1 תגובה
- 884 צפיות
-
-
אני צריך לרשום כמה דברים בC שאני צריך לרשום אותם או בHEXADECIMAL או בASCII. אז אם אני ישלב אסמבלר עם זה אני יסתדר או לחלופין איך לרשום קוד של משהו באסקי אצל משתנה/ישר הדפסה, כמובן שזה לא משנה.
-
- 6 תגובות
- 884 צפיות
-
-
שלום, שתי שאלות: 1. מה יותר מהיר: עבודה עם קבצי XML או עם מסד נתונים? 2. האם יש טעם לעשות הצפנה כפולה/משולשת לסיסמאות?נגיד להשתמש ב md5 ואז גם ב- encrypt תודה...
-
- 7 תגובות
- 884 צפיות
-
-
בניתי אתר לחבר כשאני כל הזמן השתמשתי בכרום ועכשיו אני רואה שיש בעיות עם IE זה האתר: http://www.tamiror.com שימו לב שהדף התרחב בIE והחץ השמאלי ב slideshow ברח הצידה תודה שבוע טוב איציק
-
- 2 תגובות
- 884 צפיות
-
-
לא ידעתי כ"כ איפה לשים את זה אם זה מתאים יותר לפורום אחר תעבירו.. 1. איך אני יכול להרשם לevent שיקפוץ כל פעם שאני מסמן (בדגש על מסמן, לא פותח) Icon במחשב שלי, לדוגמא: אני רוצה שיקפוץ לי event כל פעם שהמשתמש לוחץ על הicon של סל מיחזור או משהו כזה. משהו בסגנון של systemFileWatcher. 2. והיותר מעניין, קצת קשה לי להסביר את השאלה אז אני יציג אותה בעזרת דוגמה: אני משתמש ב-(EF4.0 (entity framework בפרויקט שלי, נוצר לי class בשם user (שמן הסתם מייצג משתמש במערכת ע"י הdb). עכשיו אני בונה Common בפרויקט ואני עושה שם interface בשם IUsers, ואחת הפונקציות שם צריכה להחזיר רשימה של האויבקט user שנמצא בdal, מה שבעצם מכריח אותי ליצור איזשהי תלות בין הcommon לdal, הפתרון היחידי שחשבתי …
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
שלום, יש לי שני מערכים חד מימדיים בסי ואני רוצה להציג אותם בדרך נורמאלית מערך 1:Name Name1 Name2 Name3 מערך 2: 1 2 3 4 3 2 1 זאת אומרת מערך אחד הינו מעריך של סטרינגים והשני של מספרים. המערכים שווי גודל. ואני רוצה להציג אותם שלכל ערך ממערך אחד יהיה ערך מתאים ממערך 2. לדוגמא: שם1 שם2 שם3 1 2 3 מישהו יודע איך מיישמים את זה?
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
-
אני צריך אותה לפרויקט ולא מוצא אותה. אם למישהו יש אני מאוד אודה לו.
-
- 7 תגובות
- 883 צפיות
-
-
שלום רב, אני מחפש שרת שתומך ב-asp ושהוא בחינם אם יש לכם שרתים שתומכים ב-10 מגה או יותר אני אודע לכם... תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
יש לי פונקציה שמוצאת מספר ראשוני יש לי פונקציה שנותנת מערך של ראשונים בתחום מסוים עכשיו איך אני לכל הרוחות עושה פוקנציה שמקבל מספר שלם ומחזירה את המספר הראשוני הסמוך לו כאשר הפעלת הפונקציה על המספר 27 תחזיר את הערך 29 , והפעלת הפונקציה על 20 תחזיר 19 , במקרים של שוויון למשל עבור הערך 9 הפונקציה צריכה להחזיר את הקרוב ביותר מלמטה 7. בתור התחלה עשיתי כמובן שאם המספר שאני מקבל הוא ראשוני אז מן הסתם שיחזיר את עצמו אבל מעבר לזה אני לא יודע מה לעשות.. תודה
-
- 5 תגובות
- 883 צפיות
-
-
היי אני חדש פה בפורום יש לי כמה שאלות שאשמח אם מישהו יוכל לענות לאחרונה נכנסתי חזק לרעיון של לעשות כסף מהאינטרנט איכשהו הבנתי שיש צורך בדרך כלל באתר שדרכו אפרסם מוצר או שאחרים יפרסמו בו פרסומות בכל אופן הבנתי שאצטרך אתר. אין לי שום רקע בבניית אתרים ורוב המידע הוא חדש עבורי השאלה שלי היא מה בעצם ההבדל בין אתר שאני בונה בחינם באמצעות תוכנות כמו דרים וויבר או ג"ומלה לבין אתר שאשלם עליו כסף איך זה מתבטא במה שאוכל לעשות עם כל אחד מהאתרים? השאלה השנייה היא האם יש הבדל על איזה שרת אשים את האתר? כי אני רואה שהמון חברות מציעות את עצמן שישימו בהם את האתר שלהם ללא תשלום וישנן כאלה שמציעות בתשלום של דולרים מעטים בערך 20 דולר.. מה ההבדל ודבר אחרון מהי עלות הקמה בערך של אתר בסדר גודל "…
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה אני מקווה שזה המקום הנכון ושמרתי על הכללים.. אני רוצה בבקשה לדעת מה הסביבה המולמצת לפיתוח בשפה הזו NETBEANS או VISUAL STUDIO ? מה יותר נוח ומומלץ?:] תודה לעוזרים אוראל.
-
- 1 תגובה
- 883 צפיות
-
-
האם ניתן לכתוב את הקוד הבא ב- ASP והוא יהיה תקין? הקוד: <% dim i as integer i=1; if i>4 then i=1; end if response.write("<img src="imgs/"&i&".jpg"\>") <script type="text/javascript"> setInterval('location.reload()',5000) </script> %>
-
- 2 תגובות
- 883 צפיות
-
-
ניסיתי באמת את כל הדרכים בתוכנה למימוש שליחה וקבלה (וירטואלית) של מייל והוא נותן לי שגיאות ריצה לא ברורות בשתי מחלקות (כשמות הקובץ), אשמח אם מישהו יוכל לכוון אותי לשגיאה תודה ! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 883 צפיות
-
-
קראתי על הפרופרטיס הזה ואני עדיין לא מבין מה הקטע שלו בדיוק? איך אני יודע לזהות אותו, אשמח להסבר פשוט עם דוגמאות תודה
-
- 0 תגובות
- 883 צפיות
-


