תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שוב שלום! לפני זמן מה שאלתי כאן איך אפשר לקבל פלט קלט מחלונות בC++. ייעצו להשתמש ב findwindow ניסיתי לעשות כן אך ניתקלתי בהודעת שגיאה ונאלצתי להוסיף את השורה - #pragma comment(lib, "User32.lib") בכל אופן אחרי שייצרתי חלון דמי בשם Form1 רציתי לראות אם אני יכול לשלוט בו HWND h=FindWindow (L"",L"Form1"); SetWindowPos(h,NULL,100,0,400,400,SWP_SHOWWINDOW); הבעייה היא שאני לא מצליח כלומר ההנדל תמיד מצביע על NULL כלומר הוא לא מזהה את החלון. אשמח אם מישהו יוכל לעזור (אגב לא מצאתי את ההודעה הקודמת בגלל זה אני לא ממשיך אותה... )
-
- 10 תגובות
- 887 צפיות
-
-
כרגע אני מתכנת תחת דוס בקומפילר Borland C ויש שם כל מיני פקודות ו includes כמו dos.h ופקודות כגון: delay, gotoxy, clrscr ויש עוד שאני לא מכיר שפשוט לא עובדות תחת שום בומפיילר של וינדוס אם זה Mucrosoft visual c++ ובים אם זה Borland c לוינדוס. האם יש לפקודות אלה תחילף לןוינדוס או שיש includes אחרים?
-
- 2 תגובות
- 887 צפיות
-
-
שלום וצהריים טובים לכולם,אני מחפש את הסקריפט שיענה במקומי כשאני לא נמצא (למירק..) אשמח אם תעזרו לי בהקדם, אסף.
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
אני רוצה לבנות מערך דו-מימדי / טבלה אני לא יודע בדיוק איך לבנות את זה לכן אני לא יודע אם זה מערך או טבלה בדיוק כמו באתר הזה: http://www.onemilliondollarpage.com/ אני רוצה שיהיה רקע של תמונה מסויימת באתר בדיוק כמו באתר הנ"ל, ואין לי מושג את האמת איך לחלק את הטבלה לגודל כזה, שיהיה בה רקע, ויראו את ה-border של כל פיקסל. תודה מראש לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה להשתמש ביציאת הCOM שלי במחשב לאיזה פרוייקט לפי מה שהבנתי היציאה בנויה מ 4 כפתורים ואפשר לפתוח \ לסגור אותם לפי איך שאני רוצה איך אני יכול לבנות תוכנה שתסגור לי כפתור מסויים? מישהו יכול לעזור לי ליצור תוכנה שתסגור \ תפתח כפתור מסויים של היציאה? מה הכתובת של היציאה באסמבלר? איך אפשר להשתמש בה באסמבלר? תודה ;D
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום לכולם. אני צריך לכתוב תוכנית שמקבלת מטריצה וממיינת את הערכים בכל עמודה לפי סדר יורד. לשם כך כתבתי שתי פונקציות: void firstSort(int mat[][COL]) { int i,j,k; for (i=0; i<COL; i++) for (k=0; k<ROW; k++) for (j=1; j<ROW; j++) if (mat[j-1][i] > mat[j][i]) swap(&(mat[j-1][i]), &(mat[j][i])); } void swap(int *x, int *y) //x gets the value in y { int *temp; temp=x; *x=*y; *y=*temp; } התוכנית עוברת קומפילציה ורצה אבל לא מבצעת את המשימה כמו שצריך. אם מישהו יכול לעזור לי כאן אני מאוד אודה לו. יום טוב
-
- 6 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, מישהו אולי מכיר אתר / מדריך טוב לפיתוח toolbars לדפדפנים השונים javascript או במקרה של אקספלורר ב c++ / #
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום, אני רוצה לעשות אם אפשר שאני יכנס לאתר מסוים ואני יגלוש ממנו, אני לא מדבר על PROXY אלא על אתר בתוך אתר -ז"א שהכותרת שלי לא תשתנה כשאני יגלוש. (יכול להיות ש"פריים" קשור איכשהו?) תודה מראש לעוזרים
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
טוב איבדתי את הספר של האסמבלר ואני צריך לדעת למחר איך להגדיר ולפנות אל רשומות באמסלי 8086 מצאתי בMSDN את הדבר הזה recordname RECORD fieldname:width [[= expression]] [[, fieldname:width [[= expression]]]]... אבל אני לא מבין איך בתכלס זה אמור להראות בתוכנית עצמה....
-
- 0 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום אנשים מנסיון שלי, כשאני משתמש במשתנה ifstream מהספרייה fstream, לא מספיק לסגור את הקובץ ולפתוח מחדש כדי להשתמש שוב במשתנה לקריאה מקובץ אחר file.open(fileName); file.close זה לא מספיק מה עוד צריך? ואם אני עושה file.close לקובץ שלא פתוח, זה יעשה בעיות?
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
מטרת התוכנית: קוראת מהמשתמש מספרים שלמים בזה אחר זה וממשיכה כל עוד המספר שהוכנס הוא זוגי. #include <stdio.h> int main() { int num; printf("Enter an even number: "); scanf("%d", &num); if ( (num / 2) * 2 = num ) { printf("Enter an even number: "); scanf("%d", &number); } else { printf("You entered an odd number!"); } return(0); } מדוע מתקבלת שגיאת invalid lvalue in assignment בפונקצית if?
-
- 4 תגובות
- 886 צפיות
-
-
שלום ! התחלתי ללמוד c ++ וניתקלתי בכמה קשיים אני מקווה שמישהו יוכל להסביר לי בבקשה . http://vlib.eitan.ac.il/cplusplus/index6.htm את שני האחרונים לא הבנתי מדוע x=3 y=4 ( בלפני האחרון ) , זה משהו בנוגע לצד של ה++ ? ובהכי אחרון מדוע x=4 y=4 האם גם זה קשור בצד של ה ++ ?
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
-
שלומות אנשים, לאבא שלי ספרים רבים בבית והחלטתי לעשות רשימה און ליין של כל הספרים עם אפשרות להוסיף ספרים למסד וכד' (משעמם לי :<) עשיתי כמובן גם דף חיפוש אשר מחפש ספר לפי סופר, "הבעיה" היא שהחיפוש מחפש as it is , כלומר, בדיוק מירבי. דוגמא: נגיד אני מחפש ספר של אגאטה כריסטי, אם אקליד אגאטה כריסטי הספרים שלה יימצאו והם מוצגים יפה מאוד אבל אם אחפש אגאטה כריסט, אקבל הודעה כי אין סופר בעל השם הזה במאגר... הקוד של החיפוש: <% set c=server.createobject ("adodb.connection") DSN = "DRIVER=Microsoft Access Driver (*.mdb);DBQ=" & _ Server.MapPath("/arielkarlinsky/database/database_users.mdb") c.open dsn set r = server.createobject("adodb.recordset") r.acti…
-
- 6 תגובות
- 886 צפיות
-
-
בלי עורך, אלא רק קוד מה שאני רוצה זה להכניס כמה כפתורים לתוך פאנל מסויים. כמובן זה לא עובד לי כמו שאני רוצה [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 886 צפיות
-
-
-
שלום אני מתחיל-מתקדם בבנית אתרים ויש לי שאלה קטנה. אני רוצה לעשות מסגרת iframe כמו באתר הזה(סתם לדוגמא באתר הזה אפשר להוריד את המסגרת למטה כדי לראות מה יש בהמסך הדף). https://ssl.1buy1.co.il/pages.asp?id=8 בקיצור, מה הקוד למסגרת iframe פשוטה כמו באתר לדוגמא שהצגתי? תודה חברה!
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
מה זה ADO ואיך אני מיישם אותו בVB6 תודה בבקשה תעזרו..
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
היי אני צריך לשלוח נתונים מ J2ME ל C# ע"י bluetooth אני מעוניין להעביר כמה סטרינגים לאפליקציה שלי אני לא מוצא דוגמה ב C# דוגמה / OPEN SORCE לגבי קבלת נתונים בסטרינגים ב C# ע"י bluetooth אשמח לעזרה , תודה
-
- 3 תגובות
- 886 צפיות
-
-
מה עושים במקרה כזה? האם צריך להשיג את ה-template בשתי גרסאות, או שיש דרך לקחת כל template, ולגרום לו להיות RTL? (בלי עריכה מטורפת של ה-CSS..)
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
האם מקובל בתעשייה לכתוב רקורסיה כך שהפונקציה הרקורסיבית היא פונקציית ה-MAIN? כלומר פונקציית ה-MAIN היא זו שקוראת לעצמה...
-
- 4 תגובות
- 885 צפיות
-
-
שלום, יש לי תוכנית java שיוצרת קובץ html. הקובץ הזה הוא למעשה טבלה, שאני מתייחס לכל תא בה בתור פיקסל וצובע אותו בצבע. יוצא לי קובץ די גדול - קצת יותר מ-2 מגה. עכשיו בשביל שאני אוכל להשתמש בקובץ הזה והוא לא יהיה גדול מידי ויהיה נוח להכניס אותו למצגות וכו', אני רוצה להפוך אותו לתמונה. אז זו בעצם הבעיה: איך הופכים דף html לתמונה?? חשבתי על print screen אבל התמונה יותר גדולה מהגודל של המסך אז אני אצטרך לעשות את זה בחלקים ולהדביק וזה סתם ייצא מגעיל. חיפשתי המון ברשת אבל כל מה שמצאתי זה תוכנות שעולות כסף או כאלה שאם לא עושים להם registration הן שמות כל מיני דברים מעצבנים בתמונה (אני מעדיף לא להשתמש בתוכנות גנובות כי זה לצרכים אקדמיים). אשמח לשמוע הצעות. תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
התחלתי לבנות אתר בשבילי סתם לכיף אין לי ידע מקצועי או משהו סתם יודע כמה קודים .. עכשיו שמתי טבלה עם 3 תאים בתא האמצעי יש תמונה שהיא תהיה הרקע והכפתורים של התפריט שמתי כמו שאני יודע את הרקע והכל טוב ויפה אני מקטין את הדף, מגדיל הכל נשאר במקום באותו תא שמתי גם את הכפתור ומיקמתי אותו אבל הוא כן זה כל פעם שאני משנה את הגודל של הדף הנה הקוד של התא הזה : <td align=right> <img src="כאן התמונה של הרקע"> <a href="קישור לדף "><img src="כפתור" border="0" width="0" heigy"0" alt="Events" style=position:absolute;width:108;height:43;right:317px;top:273 </a> </td> מה לעשות ? תודה רבה !!
-
- 3 תגובות
- 885 צפיות
-
-
public static int countArray(int []_arr){ int sign=_arr[0]+1; int count=0; boolean found=false; int start=_arr[0]; for (int i=1; !found; i=((i+1)%_arr.length)){ count++; if (_arr[i]==start){ _arr[i]=sign; //mark this place if (_arr[(i-count)%_arr.length]==_arr[i]) found=true; else _arr[i]=sign; } } return count; } מה שהקוד הזה אמור לעשות הוא בעצם להחזיר את הגודל של המערך בשיטה הבאה : ע"מ לדעת כמה מכוניות יש בחניון (או כמה איברים יש ברשימה המקושרת/מערך) נתחיל ממכונית כל שהיא ונזכור את המספר שלה עכשיו נתחיל לספור מכוניות אם נגיע למכונית שמסומנת כמו המספר של הראשונה (שאולי זו בדיוק היא) אז נבצע שני דברים הראשון נשנה את הסימן שעל…
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-
-
יש לי חשבון פעיל מאד ביוטיוב ויש לי גם חשבון בadsenes והבעיה היא שאני לא יודע איך לסנכרן בינהם יש פה מישהו שמבין?
-
- 1 תגובה
- 885 צפיות
-


