עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by niv251,

    הי אני רוצה להתחיל ללמוד שפת C אין לי שום ידע קודם בשפות תיכנות.. אז אם אפשר בבקשה ספר/מדריך למתחילים לשפת C .. אני רוצה להתחיל ללמוד בתוכנה VISUAL STUDIO6 אז אם יש מדריך/ספר לשימוש התוכנה גם יכול לעזור מאוד.. תודה לכל העוזרים

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  2. Started by Systema,

    יש לי תרגיל בג'אוה די מסובך ואני צריך עזרה במשהו.. איך לגלות למספר N כמה פעמים יש בו 1000, כמה פעמים 500, 100, 50, 10, 5 ,1 למשל- בשביל 560 יש לו 0 פעמים 1000 פעם 1 500 0 פעמים 100, פעם 1 50, פעם 1 10, 0 פעמים 5, 0 פעמים 1, אני צריך לדעת לגלות את זה. עוד שאלה קטנה טכנית- יש לי משתנה בוליאני f שהוא מוגדר לפני לולאת FOR והיא אומרת ככה: for (int i=0; i<other.length || !f; i++)l מה אומר החלק של f! תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  3. Started by ras81,

    שלום ברצוני לקרוא מידע מקובץ אשר יקרא גם אותיות וגם מספרים כלומר, אני מקבל קובץ שמכיל את השורה " D 231" אז הוא יקבל צ'אר D וINT של 231. איך אני עושה את זה? כמובן בהנחה שיש כמה שורות וכל שורה אני רוצה לקלוט בנפרד עד סוף הקובץ. תודה לכל מי שיעזור

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  4. Started by NadavAfuta,

    Response.Write "<TD> <form name='edit' method='post' action='infochange.asp'><input type='hidden' name='user' value='<%=rs("username")%>'></form><a href='/infochange.asp' onclick='edit.submit()'> עריכה </a> </TD>" אני מנסה שבלחיצה על עריכה, ישלח הטופס ל infochange.asp, אבל מקבל שגיאה: Error Type: ‏‏שגיאת קומפילציה של Microsoft VBScript (0x800A0401) ‏‏נדרש סוף משפט /getdata.asp, line 43, column 124 זו השורה ששלחתי לכם.

    • 2 תגובות
    • 890 צפיות
  5. הרבה אתרי תיירות ישראלים למינהם שותלים את האתר של אופרן השכרות רכב בתוך האתר שלהם כ- IFRAME מה שפותח פתח לפרצות אבטחה בהן נחשף מידע על השרתים ומשמש קצה חוט בידי האקרים להתקפות על השרתים עושה רושם שרוב אתרי התיירות הישראלים פותחו בידי איזו ספקית אחת ולכל אתר הצמידו CSS אישי, אבל המנגנון זהה בכולם. רצ"ב דוגמית כאשר האתר של אופרן נחשף במערומיו [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 890 צפיות
  6. Started by ~שירה,

    כתבתי תכנית (המנסה לממש קוד הופמן) ויש לי בעיה עם מצביעים: זו התכנית: (יש ערימת מינימום המכילה איברים מסוג TAV . כל פעם לוקחים שני איברים מינימלים- מחברים אותם ומכניסים למקום המתאים בערימה עד שנוצר עץ. אח"כ כל בן ימני מקבל את הקוד 1 ובן שמאלי 0 והקוד של כל תו הוא המסלול אליו מהשורש (יוצא שתו בעל שכיחות נמוכה יהיה לו קוד ארוך, ותו עם שכיחות גבוהה יהיה לו קוד קצר)) struct tav { char value; int incidence; tav* right; tav* left; char *son; char *kod; tav(); bool operator<(tav &t) const; bool operator>(tav &t) const; }; void Huffman::build() { tav lft, rght, ezer; while(check()==false) { lft = heap.RemoveTop(); strcpy(lft.son,"0"); str…

    • 4 תגובות
    • 890 צפיות
  7. אני רוצה לבנות תוכנה שתזהה תנועה של היד או תנועה של משהוא אחר מוחשי ותוכל להפוך את זה לתנועה במחשב (נגיד כדור שעושה אותם תנועות) איפה אני מתחיל?

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  8. Started by greenvector,

    איך אפשר לייצר כפתור שמתחבר לרשת WIFI מסויימת? כלומר, במקום להשתמש בכלי המובנה של הווינדוס לאיתור רשתות והתחברות, לבנות תוכנה עם כפתור יחיד (לצורך העיניין) שכל מה שהוא עושה זה מתחבר לרשת XYZ. תודה.

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  9. Started by s7rmt,

    מי שהוא מוכן להסביר מה זה איפה משתמשים בזה איך אני יכול ללמוד להשתמש בזה וכו' כל פיסת מידע תעזור.... תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  10. היי (: החלטתי שלפני שאני מתחיל לימודים אקדמאים אני רוצה ללמוד תיכנות (ג'ון ברייס/מכללת נס) ככה רק כדי להתבסס ושתהיה לי עבודה סבבה ואפשרות לעבודות עצמאיות בזמן התואר. הדבר הראש שדיי קורץ לי והציעו לי ללמוד זה פיתוח PHP כשהייתי בתיכון עוד היינו מתעסקים הרבה עם מערכות פורומים SQL HTML CSS וכוכוכו אבל ברמה הנורא חובבנית וחשבתי שזה דווקא ישב עליי טוב אם אני יתן בזה גז עכשיו ואחרוש את התחום. רציתי לדעת אם באמת יש בתחום עבודה. ואם אפשר קצת יותר פירוט לגבי מה זה בעצם "פיתוח PHP" כי הבנתי מהיועצת שזה מעבר לסתם לדעת לתכנת בPHP לא יודע עד כמה זה קשור אבל סיימתי לימודי מדעי המחשב בתיכון עם ציונים ממש גבוהים. תודה רבה D:

  11. Started by ezid,

    יש לי בעייה בהפעלת DEV C++ בייחד עם ווינדוז 7 לאחר שאני מקמפל בהצלחה תוכנה: לאחר שאני מריץ אותה היא נסגרת בדיוק לפני שהיא צריכה להראות תןצאה לדוגמא: רשמתי תוכנה לחיבור שתי מספרים, קימפלתי בהצלחה ואני בוחר RUN נפתח חלון MS DOD ורשום להכניס מספר ראשון, אני מכניס מספר ולוחץ אנטר לאחר מכן מגיעה בקשה לרשום מספר שני, אני מכניס מספר שני ולוחץ אנטר אבל אז במקום שהתוכנה תרשום הסכום הוא ... החלון נסגר יש למישהוא רעיון איך ניתן לפתוא את זה ? שמתי לב שיש לי בעייה דומה לפעמים שאני מנסה להתחבר בטלנט למכשירים נ.ב- אין בעייה עם הקובץ שרשמתי ניסיתי אותו במחשב של הכיתה ולא היתה שום בעייה, הבעייה חוזרת בכל קובץ שאני מנסה להריץ

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  12. אני עושה את זה : <table> <td> <tr WIDTH=10> more than 10 </tr> <tr WIDTH=10> more than 10 </tr> </td> <td> <tr> more than 10 </tr> <tr> more than 10 </tr> </td> </table> והטבלה עדיין בעלת עמודות גדולות מ10 . מה לעשות ?

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  13. Started by neogod,

    נגדיר: אלכסון ראשי של מערך דו-ממדי b ריבועי בגודל nXn מכיל את האיברים b[0,0],b[1,1],...,b[n-1,n-1]). הוסיפו למחלקה Matrix שיטה בשם square. השיטה תבדוק האם קיים מערך דו-ממדי ריבועי חלקי בפינה הימנית התחתונה של המערך המאוחסן במחלקה Matrix אשר מכיל 1 -ים באלכסונו הראשי והיתר אפסים. אם קיים - השיטה תחזיר את מספר השורות/עמודות של מערך ריבועי חלקי זה; אם לא קיים - השיטה תחזיר 0. אני לא מצליח לחשוב על שיטה שאוכל למצוא את האפסים מסביב לאחדים בעזרת לולאות....מישהו יכול לתת כיוון ?

  14. Started by יוסי 123,

    שלום לכולם אני עובד על פיתוח תוסף לכרום ואני רוצה לייבא אלמנט html לjavascript מתוך אתר מסיום על ידי לחיצה על כפתור בתוך חלון התוסף מישהו יכול לעזור לי בזה בבקשה תודה רבה

    • 0 תגובות
    • 889 צפיות
  15. Started by yosda-boy,

    שלום רב, אני לומד c. ואני רוצה לתרגל את החומר, אשמח אם מישהו יכול להביא לי כמה תרגילים ברמה בינונית ב-.c אשמח לקבל כמה שיותר.

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  16. לדוגמא אני כותב משחק טריוויה עם מערך שאלות ומערך תשובות. וכל פעם שמפעילים את התוכנית היא תשלוף/תקרא נתונים מקובץ (רשימת שאלות ותשובות) ותכניס אותם למערך המתאים. ואז השחקן מקבל שאלה ומכניס תשובה (שאלות אמרקאיות), והתוכנית משווה בין התשובות שלו לנכונות ונותנת נק' בהתאם. השאלה שלי היא בעצם האם זה אפשרי לעשות דבר שכזה בפסקל (שליפת/קריאת נתונים מקובץ)? ואם כן, כיצד אני כותב את הקובץ ופונה אליו? כיוון שהשנה כמעט הסתיימה (כיתה י' - מדעי המחשב א'), וסיימנו את כל החומר (כולל רשומות - שלא נכלל בבגרות - לכן נלמד אחרי), ולא למדנו על שיטה כזאת לשליפת/קריאת נתונים מקובץ. אני בספק אם זה אפשרי. מחכה לתשובה, תודה.

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  17. Started by nazgull,

    כתבו תוכנית הקולטת מהמשתמש אות אנגלית קטנה ומדפיסה משולש אותיות באופן הבא: בשורה הראשונה תופיע האות a , בשורה השנייה הרצף aba , בשורה השלישית הרצף abcba וכך הלאה עד שבמרכז השורה האחרונה תופיע האות שנקלטה. לדוגמא עבור הקלט d יודפס: a aba abcba abcdcba אשמח אם תפתרו לי את זה בבקשה

    • 3 תגובות
    • 889 צפיות
  18. Started by adlanm,

    איך הלך מה מי מו מה לאף אחד לא אכפת שהייתה בגרות :s05:

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  19. Started by kisin,

    שלום, אני מתקין אצלי באתר את מערכת הפורומים VBulletin ואני צריך עזרה בלהפוך את הפורום לעברית מלאה ובניהול שלו. יש פה מישהו שיכול לעזור לי?!

    • 1 תגובה
    • 889 צפיות
  20. יש לי תוכנית מסויימת שמציגה לי את שם הקובץ שהיא עובדת עליו ב-LABEL ואם שם הקובץ ארוך מידי היא לא מציגה את כולו והשם פשוט נחתך, בפרופרטי של אותו הלייבל שמתי את ה-AutoEllipsis על TRUE ועדיין שם הקובץ נחתך, יכול להיות שפיספסתי משהו ? תודה.

    • 2 תגובות
    • 889 צפיות
  21. Started by LazyBurger,

    חיפשתי שנתיים ואנלא מוצא הורדה... ניסיתי MASM זה לא מתקין, ניסיתי NASN זה רק מביא ללינוקס, חוץ מ1 שלא עושה כלום אם אפשר כמה שיותר פשוט ונוח =] ובדרך אני לא אתנגד למדריך בסיסי מאוד (חבל שאין בנעוץ יחד עם שאר שפות התכנות)

    • 1 תגובה
    • 888 צפיות
  22. Started by Aviv C,

    אני בונה מערכת פורומים כרגע. כשאני מוסיף הודעה חדשה אני רוצה לרשום למשתמש שההודעה נוספה ושאחרי כמה שניות הוא יועבר לנושא שהוא הגיב בו (זה מה שעושים חלק מהפורומים). אני יודע איך להשתמש ב- Timer (פחות או יותר) אבל רציתי לדעת איך אני יכול להעביר את המשתמש לנושא שהוא הגיב בו? כי הנושא שמור כמשתנה ב- ASP ואני הרי עובד עם JavaScript.

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות
  23. האתר הוא ***נמחק*** אם מגדילים את האתר אפשר לראות את הקווים

    • 2 תגובות
    • 888 צפיות
  24. Started by RainbowInBlack,

    אני מניח שהתראד הזה יהיה ל"ת רק אחזור על השאלה - מה ה IDE הכי נוח לעבודה עם Python ? כי אני מניח שאף אחד לא עובד מול ה Command Line שלו

    • 3 תגובות
    • 888 צפיות
  25. מחפש תוכנה לעבודה עם דיסאמבלר ועורך קסדצימלי

    • 4 תגובות
    • 888 צפיות

דיונים חדשים בפורומים