תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
איך אני יסביר משהו כזה כמו הרשמה כזאת... שישימו שם אימייל שם פלאפון וכל זה ושרק אני יראה את זה... יש דבר כזה מוכן משה PHP לא? אשמח אם תעזרו לי
-
- 7 תגובות
- 898 צפיות
-
-
כתבתי את הקוד הבא: CWnd* firstWin = FindWindow(NULL, "FirstWin"); firstWin->DestroyWindow(); הקוד הנ"ל מוצא את החלון הפתוח firstWin אך משום מה הוא לא סוגר לי אותו. למישהו יש רעיון? האם יש פונקציה אחרת לסגירת החלון? תודה מראש, שלומי
-
- 7 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום לכולם רגע לפני שאני יורה בעצמי מרוב ייאוש ועצבים אני פונה אליכם בבקשת עזרה, אני מנסה לממש את עיקרון ה abstract factory, כאשר המימוש הוא לצורות דינאמיות וצורות סטטיות, אבל איכשהו נוצר מצב בעייתי של Error 16 error LNK1120: 2 unresolved externals שגורם לעוד כמה שגיאות בהמשך, אני מעלה פה את ההגדרות של המחלקות, בתקווה שמישהו יוכל לאתר לי משהו בעייתי שם, הפרוייקט עצמו הוא קצת יותר רחב ומכיל עוד דברים, יכול להיות שהם גורמים לבעיה אני כבר לא יודע.. השאלה אם מותר להעלות כאן פרוייקט? בכל מקרה, אשמח אם מישהו יוכל לאתר את התקלה ולגאול אותי מייסורי נ.ב. מקווה שאני לא עובר פה על חוקי הפורום באופן כלשהו, זו פעם ראשונה שאני מעלה כאן מלא קבצים ואם זה לא תקין אז מצטער מראש ולא ל…
-
- 6 תגובות
- 898 צפיות
-
-
שלום. לפני כמה זמן ביקשתי עזרה בהתקנת שרת SMTP- (אני עדיין מסתבך עם זה- אבל זה לא הנושא כרגע). בחיפושים שלי לפתרון הבעיה שלי מצאתי הרבה הצעות לשימוש בפונקציות שונות שעובדות על LINUX וPEARL. בכל אופן נשארתי מבולבל מכל העיניין. נחוץ לי פונקציה לשליחת מייל שיעבוד גם על ווינדוס וגם על לינוקס ועל רוב שרתי האחסון. (אני מנסה להשתמש כרגע בפונקציה mail() אבל כמו שציינתי קודם אני לא מצליח להגדיר את שרת הSMTP על המחשב שלי) מישהו יכול לתת לי בבקשה סיכום קצר על האפשרויות השונות? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 898 צפיות
-
-
כתבתי היום איזה structure אחד וניסיתי להגדיר בתוכו משתנה מטיפוס string (לא שכחתי להוסיף את הinclude המתאים), והקוד לא מתקמפל. אני מתאר לעצמי שזה בגלל שstring זה "משתנה" (לא בדיוק משתנה) דינאמי, שאין לו גודל קבוע, ובגלל זה הstructure לא מסכים לקבל אותו, אבל בכל זאת מאוד נוח לעבוד איתו. יש איזושהי דרך שאפשר בכל זאת להשתמש במשתנה string בstructures? (אולי להגדיר לו גודל קבוע כמו נגיד מערך של תווים?). תודה! קטע קוד לדוגמא: #include <string> struct MyStruct { string name; int something; };
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
יש לי תוכנית(שפת C) ויש לי מחשב ישן "שמותקן" עליו רק DOS. אני רוצה לעשות ככה שכל פעם שאני מפעייל את המחשב שהתוכנית שלי תרוץ אוטומטית - התוכנית מקומפלת ויש קובל EXE.... השאלה שלי די פשוטה....איך אני עושה את זה? ואם יש מישהוא שמכיר פקודות DOS ל C כמו גישה לתיקיה...מחיקה של קבצים...שם תיקיה נוככית...כאלה... אז אפשר להוסיף תודה
-
- 2 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום לכולם זה התרגיל: זה הפתרון שלי: public class arr1 { public static void g (int [ ] a,int i ) { if (i>0 || i<a.length) { if ( i== a.length-1){ if (s(a,i)< 0) a[i] = -a[i]; } else { if (s(a,i)< 0) a[i] = -a[i]; g(a,i+1); } } } עכשיו בדקתי את הפתרון והוא נכון בתנאי שמוכנס לi הערך 0 ל i. איך אני יכול לוודא שמוכנס כזה ערך ברקורסיה? לא הצלחתי לחשוב על משהו אחר מאשר השורה הראשונה שכתבתי בשיטה בין 0 לסוף המערך.. או שיש דרך אחרת לכתוב את השיטה. זה קורה לי בהרבה תרגילי מ…
-
- 5 תגובות
- 897 צפיות
-
-
זה עושה הכל חוץ מלשלוח את הנתונים לDateBase, עזרה?????
-
- 4 תגובות
- 897 צפיות
-
-
שלום רב, ברצוני לבקש המלצה לתוכנה עם ממשק פשוט יחסית לתכנת איתו בC. עד עכשיו עבדתי עם VISUAL STUDIO 2008 ואת האמת הוא יותר מידיי לכתיבה הבסיסית, שרמת הכתיבה מגיע עד רקורסיה. תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 897 צפיות
-
-
אני רוצה לפרסם כמה לינקים, אבל אני לא רוצה שהכתובת המלאה תופיע בהודעה. למשל, אני רוצה שמילה מסויימת תהיה בעצם קישור לאתר אינטרנט שאני אגדיר. איך אני עושה את זה?
-
- 5 תגובות
- 896 צפיות
-
-
מישהו יודע / יכול לתת קוד לאיך אני מחשב את הIDLETIME של המחשב? כלומר כמה זמן המשתמש לא נגע במחשב? חיפשתי באינטרנט לא מצאתי דרך פשוטה לעניין. בתודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 896 צפיות
-
-
יש לי אתר להגיש מחר שעוד לא סיימתי ואני לחוץ טילים. אני תקוע בכמה דברים קטנים בASP (לא משהו מסובך...מסד נתונים מסוג txt) ואני ממש צריך מישהו שיכול לעזור לי אחרת אני בבעיה רצינית... אם בראש של מישהו לעזור, שישלח לי בבקשה את המס' ICQ שלו ואני אצור איתו קשר. תודהה.... :-[
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
מה הקוד שעושה קול שעומדים עם העכבר על הכפתור??
-
- 6 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אין לי מושג למה, אבל אני לא יכול להוסיף אותו ויזואלית לFORM, אני צריך לכתוב אותו בקוד... אם מישהו יודע איך אפשר להכניס אותו, כמו בVB, בפשטות, אודה לו מאד... תודה מראש...
-
- 0 תגובות
- 896 צפיות
-
-
-
הנה הקוד... זה ממש בסיסי ואני בטוח שהטעות ממש קטנה... תודה מראש! template <class Kind> class Triangle { private: Kind TzelaA; Kind TzelaB; Kind TzelaC; public: Triangle(); Triangle(Kind, Kind, Kind); }; template <class Kind> Triangle::Triangle(Kind tzelaA, Kind tzelaB, Kind tzelaC) { if ( ((tzelaA + tzelaB) > tzelaC) && ((tzelaA + tzelaC) > tzelaB) && ((tzelaC + tzelaB) > tzelaA) ) { TzelaA = tzelaA; TzelaB = tzelaB; TzelaC = tzelaC; } else { cout << "Iligal Tzela valus... Defoult valus of 0 were instaled"; TzelaA = 0; TzelaB = 0; TzelaC = 0; } } template <class Kind> Triangle::Tria…
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
בירצוני ליצור גרף בVB ע"י הפקד CHART ולא דרך פתיחת הEXCEL האם משהו יכול לתת לי איזה קוד או אולי אפילו תוחנית קטנה שמשתמשת בפקד הזה תודה מראש לעוזרים BIG FOOT
-
- 0 תגובות
- 896 צפיות
-
-
אני בונה פרוייקט בשביל ההנדסאי.. בעיקרון הפרוייקט הוא בתחום האלקטרוניקה אבל מן הסתם יש גם הרבה תוכנה.. מה שאני רוצה לעשות זה לבחור צבע מסויים ומצלמת האינטרנט אמורה למצוא את אותו צבע (יש מנועי צעד והמצלמה מסתובבת) אופן הפעולה הוא שהמצלמה מצלמת תמונה מנתחת חלק מסויים ממנה נגיד מלבן באמצע התמונה, ואם הצבע מתאים לבחירה ישלח תו אסקי כלשהו למיקרו בקר האם אפשרי לבצע את זה?? תודה רבה לכל העוזרים ושיהיה לכם שבוע טוב!
-
- 1 תגובה
- 896 צפיות
-
-
יש לי דף עם תיבת select, את האיבר הנבחר אני צריך למחוק מתוך המסד נתונים שלי. הבעיה שלי היא שאני לא יודע איך מוצאים איזה איבר נבחר ב-vbscript.
-
- 7 תגובות
- 896 צפיות
-
-
שלום רב, שאלתי מורכבת מכמה נושאים חלקם בתיכנות חלקם יותר בענייני חוקיות אם כך אתחיל: עקב צורך בתוכנת ארכיון ליישוב ניגשנו ורכשנו ליישוב תוכנת ארכיון ישראלית מקצועית בהמלצת התוכנה נכתב שיש צורך ב-Windows XP Pro לטענתם בשפה האנגלית (תיכף תבינו למה) המחשב אותו העברנו להתקנה היה מחשב בעל אותה מערכת ההפעלה רק בשפה העברית (מטעמי נוחות מלבד העובדה שכך אכן רכשנו את המחשב מלכתחילה) לאחר התקנת התוכנה ונסיון לעבוד איתה גילינו כי הפקדים בתוכנה כולל התפריטים מיושרים משמאל לימין (במקום מימין לשמאל) כולל תיבות הטקסט ועכשיו לנושא הכאוב: כמובן שלא מדובר כאן בקטנוניות אלא בפונקציה שממש מונעת מאיתנו לבצע עבודה שוטפת שדות ההזנה מיושרים לא נכון ולכן מחיקה וסימון של טקסט בעברית הופכת למטלה מסו…
-
- 4 תגובות
- 896 צפיות
-
-
היי , יש לי בבית ספר פרויקט לבנית אתר , הבעיה היא שהASP נכתב למעלה ולא במקום שאני רוצה (בתוך הריבוע האפור איך אפשר שהוא יכתוב את כל הRESPONSE בתוך הריבוע האפור? יש לי גם בעיה של ג'יבריש שמופיע , זה גם כן דיי מעצבן . תודה <%@ Page Language="C#" %> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html dir="rtl" ;xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <head > <title>איך כור גרעיני עובד?</title> <link href="styleglobal.css" rel="stylesheet" type="text/css"/> <link rel="SHORTCUT ICON" href="images/radioactive.ico"/> …
-
- 2 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שלום רציתי בבקשה לדעת איך אני יוצא מלולאה אינסופית שמקפיצה לי מסג'בוקס...בלי לצאת לגמרי מהתוכנה??? תודה רבה לעוזרים..
-
- 6 תגובות
- 895 צפיות
-
-
אני עכשיו רוצה להתחיל ללמוד php ולבנות משחק קטן משחק דפדפן די פשוט,אז אני בבקשה צריך הדרכה: מה כדאי להתחיל ללמוד קודם+הדרכה תודה מראש!
-
- 3 תגובות
- 895 צפיות
-
-
שאלה... אם נניח אני רוצה למצוא מתוך מאגר תלמידים של לימוד ספרדית את התלמידים שלקחו את כל הקורסים בספרדית המוצעים בבי"ס, איך אני אמור לעשות את זה טכנית אם אני יודע למצוא נניח את אלו שעברו קורס כלשהו ? האם אני מביע את זה ככאלו שעברו קורס כלשהו, מוסיף * בשביל לגרום לזה שהוא יבין שאני מחפש את אלו שעברו את כל הקורסים ומוסיף DISTINCT כדי לא להציג פעמיים את אותו התלמיד ? ואם לא אז מהי הפקודה שתיתן לי את כל המגוון ולא בהכרח לפחות קורס 1 אם אני לא יודע את המס' קורסים שיש אלא שזה מובע ע"י תכונה בלבד ? תודה !!
-
- 9 תגובות
- 895 צפיות
-
-
חברה חברה.. רציתי לשאול אם למישהו יש את משחק הרברסי בשפת הפרולוג.. או אפילו משחק בסגנון..אני צריך את הקוד המקורי!.. אם יש לכם את הקוד או שאתם מכירים מישהו שיש לו.. אז.. אני אודה לכם מאוד..
-
- 0 תגובות
- 894 צפיות
-


