תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני אמור להגדר משתנה בשם destination ולאתחל אותו במחרוזת "New York" בעזרת ה-case הבאים: תמונה ראשונה זה מה שאני עשיתי: תמונה שניה יש לי טעות בשור של Las Vegas מישהו יכול לתקן אותי? [attachment deleted by admin]
-
- 11 תגובות
- 951 צפיות
-
-
שלום. ישנה תוכנה שלא אציין את שמה. שמאפשרת חיבור בין מכשיר סלולראי אחד לשני בהסכמה. היא מתחברת באמצעות פרוטוקול Btspp:// ולאחר מכן כתובת מכשיר רציתי לדעת האם אפשר לבנות תוכנה למחשב שתוכל להתחבר דרך הפרוקוטול הנתון וכך יהיה אפשר להתחבר מהמחשב לסלולרי אם מישהו מכיר תוכנה כזאת..
-
- 8 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אבל break כזה שיוצא מכל הפונקציה (ולא רק מהלולאה האחרונה)? ???
-
- 4 תגובות
- 950 צפיות
-
-
זה משאיר לי את fixed קבוע משייט על המסך שאני גולל, אבל ב IE זה לא עובד, הבנתי שאין שם fixed יש דרך אחרת לקבל את האפקט עם CSS תודה <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Untitled Document</title> <style type="text/css"> <!-- #aa { width: 600px; margin-right: auto; margin-left: auto; border: medium solid #000000; } #inside { background-color: #996600; position: fixed; width: 600px; } --> &l…
-
- 5 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אם אני מחבר לד לפורט פלט 100H, ומחבר שמונה מתגים לפורט קלט 101H, הכוונה מ- D0 ועד D7. איך תיראה התוכנה שאני צריך לכתוב למעבד 8086, ע"מ לגרום להבהוב הלד בהתאם לנתון הנקלט ? הכוונה היא שכאשר למשל המתגים מראים 10H הלד יהבהב 16 פעם. אני יודע שאני אמור להשתמש בתוכנית ממש פשוטה אשר מעורבת בה תת שגרה בשם DELAY אשר גורמת להשהייה. תודה אנשים !
-
- 3 תגובות
- 950 צפיות
-
-
: הכל התחיל לפני כחודשיים, פחות או יותר - גלשתי לראשונה אל 'השרת העיור'. אחרי ששוטטתי קצת באתר והתרשמתי מהאווירה הקלילה ומהרצינות בה מתייחסים שם למוסיקה, חשבתי לעצמי -למה אין אתר דומה לספרים? ביקורות נלהבות יותר ופחות כלפי אלבומים, חשפו אותי, לא חובב גדול של מוסיקה, לסגנונות שלא הכרתי ולחוויות חדשות. אתר על ספרות יכול לעודד את הקריאה בקרב בני נוער ומבוגרים. באותו היום ממש, בעוד החזון הציוני הזה מתגבש בתוכי, דיברתי במקרה עם ידידה שלי, יוליה ברמן, והיא אמרה שהיא חשבה להקים בלוג ספרותי עם כל מיני ביקורות על ספרים שהיא קראה. כמו שבטח כבר ניחשתם, החלטנו לחבור יחדיו ולראות האם אפשר לעשות מעשה. טוב, אנחנו בורים לחלוטין בענייני מחשבים, בטח ברמת התכנות ולכן פנינו במייל לעורך '…
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
האם אני יכול להכניס פעולת חיבור או חיסור בתוך משתנה? כי התרגיל דורש שהמשתמש יכניס שני ספרות וסימן חיבור או חיסור והתוצאה תהיה לפי המספרים והפעולה.. לדוגמא 3 5 + 5+3=8 אם לא, אז איך אני עושה משהו כזה..
-
- 7 תגובות
- 950 צפיות
-
-
התוכנית הזאת לא עובדת לי משום מה ולא מזהה אפילו שהיא הגיעה לסוף הקובץ. אם מישהו יוכל לעזור לי לתקן אותה בבקשה אני כבר אובד עצות. בתודה מראש #include <iostream.h> #include <stdio.h> void main() { int y [50]; unsigned int i=50; FILE *f; cout<<"\n"; f=fopen("d:\\d1.txt","r"); while(!(feof(f))) { i--; fscanf(f,"%d ",&y[i]); } fclose(f); f=fopen("D:\\d2.txt","w"); for(;i<=50;i++) { fprintf(f,"%d ",y[i]); } fclose(f); }
-
- 6 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה להתחבר דרך putty כדי לקבל את ה-keymastet, appid וכו אבל מסיבה כלשהי זה מעלה לי פרטים מוזרים או שהוא פשוט לא מכיר אותי. אשמח לעזרה תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
- 1 follower
-
-
אלא אם כן עדיף ללמוד מאיזהשהוא אתר ואם כן איזה ?
-
- 6 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום אני קולט ערכים עבור 2 פרמטרים ומשתמש ב cin לצורך זה. להלן הקוד: // temp.cpp #include <iostream> using std::cin; using std::cout; int main() { int temp, temp1; cout << "First"; cin >> temp; cout << "\nSecond:"; cin >> temp1; return 0; } בהרצה אני מקבל: First ולוחץ על ctrl_z. אח"כ אני מקבל ע"ג המסך: Second ואינני יכול להקליד ערך למשתנה השני כי התכנית מסתיימת. שאלה: איך אני יכול להמשיך להציב ערכים באמצעות cin אחר לחיצה על ctrl_z? תודה !
-
- 8 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום רב, הקוד הבא: using System; using System.Collections.Generic; using System.ComponentModel; using System.Data; using System.Drawing; using System.Text; using System.Windows.Forms; using System.IO; using System.Drawing.Imaging; using System.Net; namespace VirusScaner { public partial class Form1 : Form { string printScreen = null; static int i = 0; public Form1() { InitializeComponent(); } זה חלק מהקוד.... עשיתי בDEV ושם זה אומר לי את זה: C:\Dev-Cpp\Makefile.win [build Error] [main.o] Error 1 מה הבעיה עם זה?..... השאלות שלי הן: האם היא כתובה בשפת C#? באיזו תוכנה אפשרות לעשות לה compile כי ניסיתי בdev c++ וב VB וזה לא נותן...יכול להיות שעשיתי …
-
- 8 תגובות
- 950 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי מה ירד בנושא זה כי יש לי מורה מפגרת שלא יודעת כלום מהחיים שלה תודה לכל העונים ;D
-
- 0 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום, אני בונה תוכנה ששואבת מידע מעמודי אינטרנט בתכיפות גבוהה. הבעיה שלי היא כזו: העמוד שאני רוצה לקרוא נראה שונה אם המשתמש מחובר עם השם משתמש שלו. כלומר, העמוד הוא פומבי וישנה גישה אליו גם אם המשתמש לא מחובר, אבל כשהוא מחובר מוצג מידע שונה. השאלה שלי היא איך אני יכול לפתוח סטרים כל פעם ולקרוא את הדף כאילו הייתי מחובר בתור משתמש. אני מקווה שאין צורך בכל פעם שפותחים את הסטרים - להתחבר מחדש, כי אז אני מניח שזה יקח זמן יקר (אני קורא מספר עמודים במקביל בתכיפות מאוד גבוהה). אשמח לעזרה, תודה גיא
-
- 2 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אני משתמש בשורה הבאה.. DateTime.Now.ToString("dd-MMM-yyyy ") ובמחרוזת חוזר לי שם היום וחודש בעברית ואני רוצה אותם באנגלית, איך אני יכול לעשות זאת? עריכה: פתרון DateTime.Now.ToString("ddd, dd MMM yyyy HH':'mm':'ss 'GMT'", new System.Globalization.CultureInfo("en-US"))
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
אני אמור לכתוב תוכנית שתקבל טקסט מסויים, נק' התחלה של הטקסט ואורך ותציג אותו לדוגמא אני מכניס את המחזורת ABCDEF, נק' ההתחלה שלי היא 2 (מהאות השנייה במחרוזת) ואורך למשל 3 אז אני אמור לקבל את BCD. יש לי שגיאת קומפילציה שאומרת The name 'text' does not exist in the current context וגם The name 'length' does not exist in the current context ואין לי מושג למה. אגב אני אמור לכתוב את התוכנית עם שימוש במתודה. using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace T223 { class Program { //define method static string SubString(string text, int StartPosition, int length) { string ResultText = ""; for (int i = …
-
- 8 תגובות
- 950 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור שרשרת של תווים, מסוג Character כמובן, אני מכניס לו תוו אבל זה עושה אליו שגיע, למשל Node<Character> chain1 = new Node<Character> (c); זה אומר לי - c cannot be resolved
-
- 2 תגובות
- 950 צפיות
-
-
למה הקוד הזה לא עובד לי? אם יש למישהו רעיון אשמח מאד לתשובה תודה מראש:)https://github.com/f739/one יש פה קישור ל github
-
- 1 תגובה
- 950 צפיות
-
-
-
שלום יש כאן בחור שיודע טיפ טופ את שפת התיכנות ++C
-
- 7 תגובות
- 950 צפיות
-
-
שלום רב, ברצוני לשאול האם מישהו התנסה בכתיבת דרייבר לסביבת עבודה של DOS?
-
- 0 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אני רוצה ליצור חלון אליו אני מוסיפה panel מסוג BorderLayout. לכל איזור בפאנל הזה, אני רוצה להוסיף פאנל מסוג אחר. איך עושים את זה???? הצהרתי על חלון Frame: Frame f = new Frame ("Good Morning"); מה עכשיו?
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-
-
אני רוצה לשנות את הצורה של הטבלה ככה שהעמודות יהיו לרוחב, כלומר הheader column לא יהיה למעלה אלה בצד דוגמא: ---------------- כותרת| פרטים | ... ----------------- כותרת| פרטים | ... -----------------
-
- 1 תגובה
- 949 צפיות
-
-
שלום, התחלתי ללמוד ASP.NET וגיליתי כמה חזק באמת ה.NET. יש לי שרת אכסון שתומך בASP.NET, אבל יש לי בעייה - פרוייקט בדיקה שכתבתי, שרץ מצויין על המחשב שלי, לא רץ על השרת. את הפרוייקט קימפלתי על המחשב שלי והרצתי, והוא רץ חלק, ואז העליתי את התיקייה כמו שהיא לאינטרנט, וניסיתי להריץ - קיבלתי הודעת שגיאה שאומרת למעשה שאי אפשר להציג הודעת שגיאה כי זה חסום לRemote Computers - הגיוני. ערכתי את קובץ ההגדרות כפי שנאמר לי בהודעת השגיאה, אך עדיין קיבלתי את אותה הודעת שגיאה. מישהו יודע מה עוד אני צריך לעשות? אולי יש קובץ הגדרות שונה שמוגדר אצל השרת? עוד שאלה: אילו קבצים אני צריך להעלות? כי אני מניח שאני לא ממש צריך להעלות את כל הפרוייקט על כל חלקיו, אלא רק חלק מהקבצים - אז אילו כן להעלות?…
-
- 1 תגובה
- 949 צפיות
-
-
אני עולה לי"א , למדתי בי' פסקל , החומר היה די קל , הוצאתי 100 , בקיץ שקלתי להמשיך ללמוד פסקל , אז אם אפשר איזה מדריך טוב באינטרנט ( את התוכנה יש לי ) ... עכשיו גם אם אפשר המלצה ללמוד שפה נוספת ( ואם אפשר גם שם תוכנה שם שזמינה להורדה ) ומדריך אליה גם , תודה .
-
- 2 תגובות
- 949 צפיות
-


