עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. שלום כתבתי תוכנית פשוטה שקולטת מהמשתמש זמן בדקות ומתרגמת אותו לשעות ודקות. קוד התכנית: #include <stdio.h> int time,*phours,*pminutes; void ConvertTimeToHM (int time, int *phours, int *pminutes) { *phours=time/60; *pminutes=time%60; } void main(void) { printf("Enter a number representing minutes\n"); scanf("%d",&time); ConvertTimeToHM(time,phours,pminutes); printf("Hours: %d\n",*phours); printf("Minutes: %d\n",*pminutes); } כשאני מפעיל את התוכנית, אחרי קליטת הערך אני מקבל הודעת שגיאה של וינדוס, כזאת שלא בדיוק מפרטת מה הבעיה. מתברר שהשגיאה נגררת משתי הפקודות שימוש בפוינטרים שבתוך הפונקציה convert. לא משנה איזה ערך אני כותב שם אני מקבל הודעת שגיאה. תודה לעוזר…

    • 5 תגובות
    • 962 צפיות
  2. Started by Kirma,

    שלום יש לי קוד PHP וכאשר אני משתמש בפונקציה ALERT אני רוצה שזה יראה לי תשגיאה שהכנסתי באלרט ויחזיר אותי חזרה לדף שצפיתי בו ניסיתי את זה אבל לא עובד function alert($text) { print "<script>alert('$text')</script>"; document.location.href=history.go(-1); die; } [br]פורסם בתאריך: 7.05.2008 בשעה 16:25:28 מישהו ?

    • 6 תגובות
    • 962 צפיות
  3. Started by eliom,

    אפשר הסבר מהי הפונקציות cin.eof( ו cin.get()? תודה.

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות
  4. Started by Lior4543,

    אהלן, אני רוצה שתעזרו לי ותגידו לי בבקשה איך אני יכול להשתמש בפקד העלאה input type="file" ולהעלות קובץ לאחסון שלי..

    • 4 תגובות
    • 961 צפיות
  5. Started by solidus,

    אם מישהו יכול להמליץ לי על כאלו אני אשמח. תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 961 צפיות
  6. Started by shoshana,

    איך מכניסים תוכן של תיבת טקסט לStream לצורך שמירה בעזרת saveFileDialog?

    • 3 תגובות
    • 961 צפיות
  7. Started by guy81,

    סתם קטע קטן מתוכנית: mov dx, 10 mov ax,5 mul ax, dx ניסיתי לכתוב את הפקודה בכמה קומבינציות נוספות כמו למשל: mul ax, 5 ותמיד מופיעה לי השגיאה: error: invalid combination of opcode and operands מה הבעיה בקוד שרשמתי?

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  8. Started by Salwaby,

    אם מישהו יוכל לעזור לי בבקשה ולומר לי למה אי אפשר לעשות בתרגיל הבא ++a [size=78%]#include <stdio.h>[/size] void secret() { int a[] = {1,2,3,4,5}; int b, x = 0; for (b=5 ; b>0; b--) { x += *a; a++; } printf("%d\n",x); } עקרונית אני יודע בד"כ שבהתייחסות למערכים, הכוונה היא פוינטר למערך, ושניתן לקדם אותו וע"י כך בעצם "לקדם" את המערך גם כן.

    • 6 תגובות
    • 961 צפיות
  9. Started by Alex P,

    שלום, אני כמעט מסיים גרסה ראשונית של האתר שלי אך יש לי בעיה שאינני מצליח לפתור. עד עכשיו, כל הנסיונות שלי ליצור טופס כדי שהמבקרים יוכלו לשאול שאלות או לדווח על קישורים מתים, כל הנסיונות נכשלו. לא משנה אם אני מפנה את הטופס לקובץ או לדואר, כך או כך זה לא עובד. עד כמה שאני יכול לשפוט אני עשיתי את הכל נכון מבחינת תחביר ה HTML כך שהאפשרויות שנשארו הן : א - שזה משהו הקשור לדפדפן שאני עובד אתו - נטסקייפ 7 או ב- שזה קשור לדומיין שאני עובד תחתיו גאוסיטיס. אם מישהוא יכול לעזור לי אני מאוד יודה לו. אגב, אני רוצה את תוכן הטפסים רק לקריאה ולא לעיבוד עם CGI .

    • 2 תגובות
    • 961 צפיות
  10. Started by alex15,

    using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace ConsoleApplication1 { class Program { static void Main(string[] args) { Console.WriteLine("Please enter a sentence and press ENTER"); string input = Console.ReadLine(); int i = 0; Console.WriteLine("please enter your name"); string g = Console.ReadLine(); while (i < 10 ) { Console.WriteLine(input+g); i = i + 1; } } } } הקוד הזה קולט את מה שאתה רושם פעמיים ומדפיס . אבל הוא לא שם רווחים בין המילים .כאשר הוא מדפיס אותם . איך אני יכול לשים רווחים ? ב I למה שמנו אפס ולמה לא שמנו 5 או 9 או כל מס…

    • 1 תגובה
    • 961 צפיות
  11. Started by OBR,

    שלום,אני אשמח לקבל רמז איך להתחיל את התוכנית הבאה: כתבו תוכנית בה מוגדרים ארבעה מערכים שונים, בגודל 1, 8, 6 ו 12. עבור כל מערך: א. התכנית מבקשת וקולטת ערכים לתוכו. ב. מדפיסה את המערך לאחר קליטת הערכים. ג. שולחת את כתובת האיבר הראשון ואת אורך המערך לפונקציה sum_array (מוגדרת בהמשך), ד. מדפיסה את המערך אחרי השינוי. כתבו פונקציה המקבלת את כתובת התא הראשון ואת אורך המערך ומציבה בכל תא את סכום הערכים המקוריים שבתאים שלפניו, כולל אותו. בתא החמישי למשל – יוצב סכום הערכים המקוריים מתאים אפס ועד חמש (כולל). אני לא כל כך יודעת איך להתחיל לכתוב תוכנית שכל פעם מקבלת מערך מגודל שונה ושולחת אותו לפונקציה אשמח לקבל רמז(: תודה

    • 8 תגובות
    • 961 צפיות
  12. Started by nall,

    שלום , אני רוצה לנתב את הפלט מהמסך לקובץ זאת בעזרת הפונקציה freopen , עכשיו לאחר הפעולה אני רוצה להחזיר שוב את הפלט למסך איך בעצם זה מתבצע ? לא הצלחתי למצוא דוגמא רלוונטית , אשמח אם מישהו יוכל לעזור... תודה

    • 4 תגובות
    • 961 צפיות
  13. Started by D-M-X,

    איך אפשר לעשות שבעמוד ASP שיש בו טבלה שהכותרות ישארו למעלה וכל שאר העמוד יגלל? הציעו לי עם DIV אבל DIV מוגדר לפי פיקסלים ובמסך עם רזולוציה אחרת זה לא עובד יש מישהו הצעה אחרת?

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  14. Started by aloaloalo,

    שאלה פשוטה ... מה הפקודה בשביל לפתוח נגיד את התקייה c:\temp הכוונה בשביל שהתיקיה תיפתח ויראו אותה ומה הפקודה למחוק קובץ מאיזה שהו תיקייה ... ? תודה ...

    • 3 תגובות
    • 960 צפיות
  15. Started by avivlyaviv,

    שלום. נתנו לנו בבצפר שאלה בפרק של WHILE. צריכים לבנות תוכנית שמגרילה מספרם רנדומלים בין 8 -10 עד שהשתנה אומר לה להפסיק, ואז היא בודקת איזה מסםר הוגרל הכי הרבה פעמים. עכשיו אני חשבתי הצלחתי לעשות אתזה ככה שאחרי שהוא מגריל מספר הוא בודק אם המספר 8 או 9 או 10 ואז לכל אחד אני עושה מונה משלו.... הבעיה בדרך הזאת זה שאם היו מוגרלים מספרים בין 1 - 2000 אז זה בעיה.... באיזה עוד דרך אפשר לפתור אתזה?

    • 6 תגובות
    • 960 צפיות
  16. Started by gkman,

    שלום לכולם אני מנסה לרכז טבלה ב-HTML באמצע העמוד (ולא את התוכן) בלי להשתמש ב-ALIGN אלא בעזרת STYLE והמאפיין TEXT-ALIGN רק שזה מרכז לי את התוכן לאמצע ולא את הטבלה (ואילו בIE גם את הטבלה) ניסיתי גם לעטוף את הטבלה בתגיות DIV אבל התוצאה הייתה דומה מישהו יכול לעזור לי?

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  17. Started by ilia121,

    יש לי Database מסויים ולפיו אני רוצה ליצור גרפים בעזרת ה-MS Chart Control. אז איך עושים את זה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 960 צפיות
  18. Started by miaoo673,

    היי, באיזה מקרים calloc עלול להחזיר 0x00000000, מלבד מחסור בזכרון?

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  19. Started by speed42,

    שלום חברים, האם יש כאן מישהוא שמקרה יצא לו להתנסות עם תכנות משחקים ב ל KINECT? באיזה נושאים דרוש ידע כדי לפתח משהוא ברמה בסיסית? תודה.

    • 0 תגובות
    • 960 צפיות
  20. Started by ofer_shm,

    אני מנסה ליצור שאילתא וקצת הסתבכתי .. מה שיש לי זה טבלת של באגים שיש שם:id,step,openuser,last_change_user,comment,status שדה ה id ושדה step הם מפתחות המטרה שלכל באג יש מספר צעדים ...כלומר אם יש באג שהמספר שלו זה 1 אז שפותחים אותו יהיה id=1,step=1 אם מבצעים בו שינוי יהיה id=1 step=2 וכו, אני רוצה שאילתא שתחזיר לי את כל הבאגים אבל מכל באג את ה step האחרון שלו כלומר המקסמילאי אני מקווה שהצלחתי להסביר את עצמי כמו שצריך תודה בכל מקרה

    • 2 תגובות
    • 960 צפיות
  21. Started by LiroN,

    יש לי מחלקה ובה אני יוצר אובייקט עם ה design pattern SINGLTON ואני מעוניין באמצעות junit לבדוק את מתודת יצירת האובייקט איך אני עושה זאת?

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  22. באפליקציה שאני צריך לכתוב (#C), אני צריך להראות וידאו שנכנס מכרטיס דגימה ואז על המסך לצייר תמונה (bitmap) ככה שהתמונה תופיע מעל החלון אבל שרק החלקים שציירו בהם בתמונה יופיעו מעל הוידאו וששאר הוידאו לא יוסתר. כנראה שההסבר הזה קצת לא מובן, אז תסתכלו בתמונה שמצורפת. תחשבו שהתמונה זה כל ה-Form/Panel והריבוע השחור זה החלון וידאו והקווים האדומים זה התמונת bitmap שאני רוצה לצייר. כלומר במקרה הזה רואים את הקווים האדומים מעל החלון וידאו אך אין רקע לתמונה שמסתיר את החלון וידאו ולכן רואים את שניהם. האובייקט שמציג את הוידאו מממש את הממשק IVideoWindow של DirectShow. אני רואה לזה שתי פתרונות שונים: 1. הוא ליצור אובייקט כלשהו שעליו אני אצייר את הקווים עצמו יהיה שקוף (מלבד הקווים) ושהוא …

    • 2 תגובות
    • 959 צפיות
  23. Started by Stoichkov,

    שלום הבעיה שלי היא כזאת אני אמור להדפיס דרך משתנה int את המספר 0001 הבעיה שג'אווה ממירה אותו ל1 אוטומטי. רציתי לדעת האם יש דרך כלשהי לגרום לשפה להתייחס אליו כ- 0001 בתור קובץ int בלי להשתמש בstring תודה.

    • 5 תגובות
    • 959 צפיות
  24. יש אפשרות לדעת מה המימוש של הגרלת מספר אקראי בC# או בג'אווה (או בכל שפה אחרת...)?

  25. Started by Jobi222,

    היי, התחלתי ללמוד שפת C#, ונושא המחלקות אינו ברור לי כל-כך...מה השימוש בהן? נניח ובניתי תוכנית אשר עובדת עם DB של SQL (נניח חנות חיות), והקמתי מאגר המכיל לי את כל הפריטים שהחנות מציעה (מלאי), וגם בניתי ב-C# מערכת אשר מטפלת במלאי (מוסיפה, מחסירה, מתריאה אם חסר). אני יודע שהשאלה שלי קצת כללית, אבל היכן יבוא לידי ביטוי נושא המחלקות של OO, במערכת הזאת? (אפילו הדוגמא הכי קטנה תעזור, ע"מ שאני אוכל להבין את הנושא). אני מבין שלכל פריט (נניח במחלקת אוכל) יש דברים זהים: משקל, לאיזה בעל חיים וכד'. - אבל הדבר הזה גם בא לידי ביטוי ב-DB...לא? (אני יודע שלא ציינתי את נושא המתודות בתוך המחלקה, אשמח גם אם לדבר הזה תהיה התייחסות בתשובה) תודה.

    • 1 תגובה
    • 959 צפיות

דיונים חדשים בפורומים