תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
התחלתי ללמוד באינטרנט C ואני צריך קומפלייר+הסבר איך משתמשים בו...
-
- 1 תגובה
- 970 צפיות
-
-
בוקר טוב לכולם, יש לי מחר בגרות מדעי המחשב א' בגאווה. הבגרות עם חומר פתוח אז הייתי שמח אם מישהו היה מביא לי קישור לקובץ עם הרבה פעולות בסיסיות וגם מורכבות כדי שאני יוכל לבוא עם זה לבגרות. תודה רבה ובהצלחה לכולם!
-
- 1 תגובה
- 969 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מעוניין להתחיל ללמוד VB,אין לי נסיון עבר באף שפת תיכנות. הייתי שמח אם מישהו מכיר אתר בעברית (למרות שגם באנגלית זה בסדר) שמלמד את השפה. הסתכלתי בסטיקי ולא מצאתי קישור ללימוד VB. תודה מראש! נועם
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
היום גיליתי שהאתר שלי מוצג בצורה מורחבת בגוגל יש אפשרות לשלוט על הקישורים הנוספים המוצגים ? או שגוגל עושה את זה לבד לפי טאגי ה META ? * לגבי טאגי ה META, כרגע האתר מציג כותרת ותיאור זהים, אבל בעתיד אני יעדכן את האתר שימשוך מהמסד נתונים לפי הדף
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
-
-
חברה...זו בעיה שהמון אנשים ששאלתי לא הבינו מה לעשות...(ושאלתי תותחים) אז ככה: יש לי VB סקריפט שנמצא בדף HTML הסקריפט: <body> <input type=text id=target style="width:0%"> <input type=text id=referer style="width:0%"> <script type="text/javascript"> <!-- target.value = "[url]http://www.walla.com"[/url] referer.value = "[url]http://www.Google.com"[/url] //--> </script> <script language=vbs for=butt > dim ie set ie=createobject("InternetExplorer.Application") ie.visible=true dim ref if not left(lcase(referer.value), 8) = "referer:" then ref = "referer: " ie.navigate target.value, , , , ref & referer.value </script&g…
-
- 6 תגובות
- 969 צפיות
-
-
אני בטוח שזה דבר פשוט לעשות, אבל אני לא מצליח להבין איך עושים את זה... יש לי סטרינג כזה: C:\Documents and Settings\Ilan\Desktop\Movie.wmv אני רוצה להוריד ממנו את החלק Movie.wmv\ זה אפשרי? הסטרינג יהיה שונה בכל מחשב (זאת אומרת שאני לא יכול לדעת בדיוק מה ההכתובת של הקובץ) ורק הMovie.wmv ישאר אותו דבר.. אפשרי למחוק אותו?
-
- 7 תגובות
- 969 צפיות
-
-
אני מחפש בסיס נתונים בJAVA שיכול להיות מוטמע בתוך תוכנית ושלא ידרוש התקנות נוספות על המחשב שעליו רצה התוכנה. יש משהו כזה?
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
אוקי אז נתנו לי את הקוד ליצירת קובץ.. אבל הבעיה היא שכשאני עושה $username == $_POST["username"]; $fopen = fopen('users/$username.user', 'w'); $filename = 'users/$username.user'; $somecontent = ""; זה שומר לי את השם קובץ בשם $username ולא מה שקבוע במשתנה $username איך אני מתקן את זה? תודה
-
- 3 תגובות
- 969 צפיות
-
-
ערב טוב, טוב תראו זה המצב - יש לי קובץ word 2007, שהוא למעשה טופס עם טבלה.. ויש גם קובץ excel עם רשימה בצורת טבלה ובה כל מיני פרטים (לצורך העניין A,B,C,D,E,F) אני רוצה לבנות אלגוריתם שיעבור רשומה רשומה בקובץ excel (מדובר בכ-70 רשומות), יכניס אותו לקובץ word תחת התאים המתאימים בטבלה, וישמור אותו תחת שם מסוים.. השאלה שלי היא למעשה איך עושים את זה? תחת איזו שפת תיכנות?
-
- 2 תגובות
- 969 צפיות
-
-
שלום לכולם! אני מתחיל (אבל מתחיל מתחיל+) בפרולוג, אני יודע שהיא לא שפה מודרנית אבל זה מה לומדים בבית הספר. עכשיו, יש לי שאלה קטנה. אם למשל כותבים: כלב (ציפי). והשאילתה: ? - כלב (ציפי). אז התשובה תיהיה נכונה. ---------- אז מה שהמחשב בעצם עשה, זאת התאמה של השאילתה לתוכנית? (כן.) השאלה שלי היא כזאת, איך הוא עושה את ההתאמה הזאת? הרי המחשב לא "מצלם" את הביטוי הזה. אני חושב שזה איכשהו קשור לספרות בינאריות...(לכל אות מספר בינארי שונה). אני יודע שזאת שאלה דיי מעצבנת ונכנסת ליותר מידיי פריטים...אך אני סקרן לדעת. תודה רבה!
-
- 7 תגובות
- 969 צפיות
-
-
בוקר טוב! לאלו מכם שיצא להגיש עבודות בתכנות ונתבקשו לצרף גם דמוי קוד לתכנית, מה נהוג לגבי ה- output? האם output ניתן לכתוב רק בסוף הדמוי קוד? מה אם במהלך התכנית שלי יש הדפסות שצריכות להתרחש בתוך לולאה מסויימת, האם ניתן לכתוב output גם בתוך לולאה במהלך הדמוי קוד? תודה לעוזרים!
-
- 7 תגובות
- 969 צפיות
-
-
-
טוף, אז הסיפור הוא כזה - אני מנסה ללמוד תכנות כבר שנים, כל פעם אני אומר לעצמי שזהו - אני הולך ללמוד נונ-סטופ אבל אז אני פשוט נתקע בקיר הזה שנקרא שעמום. בכללי אני מאוד אוהב תכנות, אני מאוד אוהב לפתור בעיות. אבל כל פעם אני נתקע עם הראש בקיר, או יותר נכון נושא מסויים (כזה או אחר, לא משו ספציפי) שפשוט משעמם אותי למוות. בסופו של דבר אני פשוט עוזב את זה ומוצא לעצמי תעסוקה אחרת. מה שאני בעצם אומר פה זה שאני צריך עזרה ממכם בכמה דברים: 1. איזה שפה הייתם ממליצים לי ללמוד? רוב הניסיון שיש לי זה בC++, בנושאים די בסיסייים. בעקרון אני מתעניין גם בתכנות אתרים ואינטרנט וגם בתוכנות, אבל אני רוצה שפה שמשתמשים בה המון כיום, לא אכפת לי שזה יהיה קשה. 2.מאיזה ספר עדיף ללמוד? אנגלית\עברית - לא …
-
- 3 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום! יש לי מחלקה בשם board. אני רוצה להפעיל בה את פונקצית addCar שנמצאת במחלקת car והיא תוסיף מכונית ל - board. הפונקציה addCar צריכה להשתמש בנתונים של ה - board כולל עדכון נתונים ב- board. איך אני מבצע את ההצבעה הזו "אחורנית" מ- car ל - board? תודה
-
- 2 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום לפני שבועיים התחלתי ללמוד ריקורסיה ואני מתקשה בזה כמו דג שמנסה לשחק כדורגל... עכשיו, אני צריך לבנות מתודה רקורסיבית שתקבל מספר n ותכתוב את n המספרים הראשונים בסדרה שבה כל מספר שווה לערך המספר הקודם ועוד המיקום שלו. יעני: 1,2,4,7,11...n או נוסחה בצורה של מערך: arr[i]=arr[i-1]+(i-1) ניסיתי לפתור את זה ככה שישנו משתנה בתוך המתודה שכולל את המיקום וגדל כל פעם ב1, הבעיה היא רק שאני לא מבין איך אני אעשה שהערך שלו יישמר בכל שלב של הריקורסיה. תודה לכל העוזרים
-
- 5 תגובות
- 968 צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי את התוכנה eclipse indigo שאיתה אני מתכנת בjava. היא עובדת תקין והכל פגז.. אני רוצה להשתמש בתוכנה הזאת כדי לתכנת גם בc\c++ ולא ליצור שתי תוכנות eclipse. אשמח לעזרה/הפנייה למדריך טוב כדי להתאים את התוכנה שיש לי ל3 השפות הנ"ל... תודה רבה, assli100
-
- 2 תגובות
- 968 צפיות
-
-
<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd">[/url] <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=windows-1255"> <title>Insert title here</title> </head> <script type='text/javascript'> function chang(i){ var a=document.getElementById('test'); var b=document.getElementById('bg'); var c=document.getElementById('box'); if(i==1){ a.color="red"; } if(i==2) { a.size=" 4"; } if(i==3){ a.face="courier, bookman"; } if(i==4){ b.bgColor = 'blue' ; } if(i==5){ a.style='underline'; } if(i==6) { c.border="2"; } } </script> <body> <ce…
-
- 6 תגובות
- 968 צפיות
-
-
הדבקתי תמונה של לוח דמקה ותמונה של חייל דמקה עכשיו שאני שם את החייל מעל התמונה ואני שקיפות אז הוא גם משקף לי דרך הלוח? איך כדי ליצור את החייל והלוח האם מומלץ דרך ה TOOLBOX הוא פשוט להתשמש במחלקה של ה BITMAP
-
- 0 תגובות
- 968 צפיות
-
-
צהריים טובים. אני עובד עכשיו על הפרוייקט html לבגרות (זה עם ה-asp וה-java..), ויש לי 2 שאלות. א. יש לי כמה קליפים בקובץ של קוויק טיים (mov.), ורציתי לדעת איך אני יכול לשלב אותו באתר שלי. (שמורים על המחשב, לא על שרת כלשהו). כמו-כן ראיתי בהרבה אתרים שקוויק טיים מנגן (לפחות בפיירפוקס) גם קבצי mp3, מישהו יודע איך אני יכול לעשות גם את זה? חוץ מהם יש לי גם כמה קבצי ווידאו בפורמטים של מדיה פלייר (בעיקר wma), אופן ההוספה שלהם שונה? ב. משום מה פיירפוקס לא מזהה את הקידוד העברי Hebrow Windows-1225, ואם אני לא משנה ידנית כל פעם את הקידוד אני מקבל ג'יבריש. יש איזה קוד שמטפל בעניין? תודה מראש.
-
- 7 תגובות
- 968 צפיות
-
-
למשל בריבוע 4X4: אם אני סוכם את כל סכומי העמודות וכל סכומי השורות למשתנה אחד, ושני סכומי האלכסונים למשתנה שני סכום האלכסונים חלקי 2 אמור להיות שווה ל (סכום כל העמודות+סכום כל השורות) חלקי 8 האם ניתן להסיק מכך שכל ריבוע שמקיים את התנאי הוא ריבוע קסם? (זה לא שאלה בשיעורי בית, פשוט במקום להשוות כל פעם את סכום השורה/עמודה, השתמשתי בשיטה הזאת, ואני רוצה לדעת אם זה עובד לשני הכיוונים)
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
איך אני יכול לתזמן עמוד מסויים שלאחר נגיד 5 שניות בצורה אוטומטית יעבור לעמוד אחר? באמצעות JS או HTML.
-
- 1 תגובה
- 967 צפיות
-
-
ד"א יש לי מחסור חמור מאוד ברעיונות לתוכנות, אם מישהו יכול לתרום קצת אז אני אשמח אז אלה התוכנות: 1. תוכנת בנצ'מארק חמודה שנקראת STRI=Super TRI=Super TRIangle שמאמצת את היכולות האריתמטיות של המעבד ע"י שימוש בסינוס, קוסינוס וטנגנס. 2. תוכנה חמודה שנקראת MC=Messenger Crazy. היא מחליפה כל שניה וחצי (או לפי כמות הזמן שאתם תקבעו לה) בין המצבים "נראה כלא מחובר" ו"מחובר" במסנג'ר, וכך לכל מי שברשימה שלכם מופיע הרבה פעמים החלון "[השם שלכם] התחבר". (כמובן שבמקום [השם שלכם] מופיע השם שלכם. הבעיה שלה - פועלת על מסנג'ר עד גרסה 4.7. גרסה שהיא מעל 4.7 לא תעבוד עם התוכנה הזו. 3. אותה התוכנה, רק שהיא נקראת MCPE=Messenger Crazy Passover Edition/Messenger Crazy Platinum Edition, מה שתרצו…
-
- 6 תגובות
- 967 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מנסה לעשות תוכנית באינטרנט של משחק בין שני אנשים נגיד אבן נייר ומספריים.. אז אני מקבל בחירה משחקן אחד , שומר במבנה נתונים , מקבל מהשני בודק אם כבר יש משהו במבנה נתונים אם יש מגיב השאלה אם יש דרך אחרת לעשות את זה ? ואם הדרך הזאת לא תהיה בעייתית אם יהיו הרבה משתמשים?
-
- 3 תגובות
- 967 צפיות
-
-
הייתי רוצה לדעת אם זה אפשרי לשלוח אובייקט בין דפים למשל אם בדף אחד יצרתי אובייקט מסוג person שמכיל למשל שם של אדם טלפון וכל מיני ואני רוצה לשלוח לדף אחר את person p=new person האם זה אפשרי?
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-
-
יש לי איזה תכנית שעבדה מצויין ב- Win98, אבל כשעברתי ל-2000 יש איתה איזה בעייה: איזור מסוים בתכנית נראה כג'יבריש. נראה לי שהתכנית נכתבה ב-Delphi. כנראה הגופן שהיא משתמשת בו לא מתאים ל-2000. השאלה שלי היא: האם יש איזושהיא דרך למצוא באיזה גופנים התכנה משתמשת?
-
- 0 תגובות
- 967 צפיות
-


