תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני מנסה לבנות לעצמי סביבת עבודה עם GRAILS בבית, פשוט יצאה הגירסה הראשונה ומעניין לי הסביבת עבודה והשפה (GROOVY), עדיין לא הבנתי איך אני עושה את זה.. האם אני צריך IDE נוסף מעבר לGRAILS עצמו ? האם התקשורת מול GRAILS היא רק בשורת פקודות ? אולי חסר לי משהו בהבנה הבסיסית... מישו יכול לעזור ?
-
- 1 תגובה
- 984 צפיות
-
-
נתונה מחלקה Matrix המצייגת מטריצה של מספרים שלמים public class Matrix { private int [ ] [ ] _mat; public Matrix (int [ ] [ ] mat) { _mat = new int [mat.length] [mat[0].length]; for (int i=0; i<mat.length; i++) for ( int j=0; j<mat[0].length; j++) _mat [i] [j] = j*2; } public String toString() { return _mat[1][2]+"/"; } public static void main (String [ ] args ) { Matrix [ ] [ ] c = new Matrix [10] [10]; System.out.println(c); } } אני רוצה שהיא תדפיס לי למשל את תא 1,2 אבל הוא נותן לי חירבוש כזה [[LMatrix;@dd5681 אני חושב שזה מקום בזיכרון(לא בטוח). תודה לע…
-
- 3 תגובות
- 984 צפיות
-
-
המטרה: שאוכל לכתוב משהו כזה ConsolWrite(ary) ואז באופן אוטומטי ידפיס לי את כל אברי המערך (מסוג arrayList) הבעייה: הפונקציה אמורה להחזיר מחרוזת. אבל מה להחזיר? כי צריך להציג כל תא במערך.
-
- 6 תגובות
- 984 צפיות
-
-
שלום. אני מחפש תוכנה שתעזור לי בעבודה. כבר שאלתי בעבר בפורום אחר, ונאמר לי להשתמש באקסל, אבל אקסל לא מספיק נגישה וקלה לשימוש עבור אנשי המשרד. מדובר במשרד שמקבל תרומות. אנחנו רוצים לעקוב אחרי התרומות הללו. התרומות מתקבלות בדרכים מסוימות - פייפאל, מזומן, אשראי. אנחנו שומרים על השם, שם המשפחה, מקום המגורים (כתובת מלאה), וכן הלאה. אין צורך להאריך - אנחנו רוצים כמה שיותר מידע על התורם. הבעיה היא לגשת למידע. למשל - כמה תרם "ישראל ישראלי" בסך הכל, מאז שנת 2005. כמה מהמשתתפים באירוע ההתרמה X, תרמו בפועל? מה היה הסכום הכולל? היכן מתגוררים התורמים הגדולים ביותר (באיזה עיר). אנחנו מחפשים תוכנה שיכולה לא רק לעשות זאת, אלא גם להיות נגישה למשתמש ההדיוט (יש לנו עובדים מבוגרים). …
-
- 1 תגובה
- 984 צפיות
-
-
התחלתי ללמד את עצמי דרך האינטרנט, ויש לי כמה שאלות: 1) איך אני רושם משהו באנגלית? 2) איך אני מיעג תמונה? 3) שכחתי אם אני אזכר אני אשאל.
-
- 5 תגובות
- 984 צפיות
-
-
יצא לי לקרוא בהרבה מקומות שהספרות בשפה הבינארית 0 ו-1 מיצגות רמות שונות של מתחים 1 מיצג 5 וולט ו0 מייצג שאין חשמל. עד כמה שהבנתי הדבר הזה איננו נכון- 0 מייצג רמה נמוכה של מתח 0.7 וולט ו1 מייצג 5 וולט (?) מישהו יכול לחדד לי את הדברים- להפנות אותי למקור מידע שיסביר לי מה נכון ולמה? תודה.
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יש לי קוד מקור של תוכנה אימול ואני רוצה ל'קמפל אותה כאילו שאניוכל בעצם להשתמש באימול ערכתי את האימול קצת בשביל הכיףך ועכשיו אני רוצה לדעת איך לקמפל את כל הקוד מקור שהוא בעצם המון תיקיות וקבצי c++ וגם ספריות למינהם אז רציתי לדעת איך אנימקמל את הכל להתקנה או למשהו דומה הקוד מקור הוןא בשפת התיכנות visual c++ יש לי את התוכנה Microsoft Visual C++ 6.0 אז בבקשהה תסבירו לי איך אני מקמפל
-
- 1 תגובה
- 983 צפיות
-
-
אני צריך תוכנה שכשנכנסים אליה אז אני אוכל לסמן כמה קבצי .html בctrl+a ואז היא תהפוך את השם נוכחי שלהם למה שבתוך ה <TITLE>***</TITLE> של הדף. אם זה לא אפשרי אז תגידו לי, ואם זה כן אז תגידו לי אם מישהו הכין או מתחיל להכין, או שתכינו בעצמכם (אם הייתי יודע תיכנות אני הייתי עושה)
-
- 7 תגובות
- 983 צפיות
-
-
נראה רעיון יפה http://www.hydepark.co.il/topic.asp?cat_id=23&topic_id=2622283&forum_id=20666
-
- 3 תגובות
- 983 צפיות
-
-
הי חברים. הכותרת אומרת הכל. אני צריך לשלוף תגים של MP3 (כותרת, אמן) בעברית בPHP יש למישהו רעיונות?
-
- 6 תגובות
- 983 צפיות
-
-
הייתה לי אתמול שאלה במבחן בג'אווה והייתי רוצה לשמוע את דעתכם על הפיתרון שלי. השאלה היא בסיבוכיות. יש לי את המערך הממוין הבא: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9, 12, 20, 21, 22 ואת האובייקט הבא (אני לא זוכר איך הבנאי הלך אבל זה לא ממש משנה פה): public class Range{ private int big; private int small; public int[] arr; public int getBig() { return big; } public int getSmall() { return small; } } מהמערך המקורי נוצר מערך של אובייקטים מסוג Range: <1, 4>, <6, 9>, <12, 12>, <20, 22> כאשר לכל איבר במערך יש שדה מקסימום ושדה מינימום למשל האיבר הראשון במערך <1, 4> השדה מינימום שלו זה 1 והשדה מקסימום הוא 4. …
-
- 2 תגובות
- 983 צפיות
-
-
אני צריך את עזרתכם ביצירת תת תפריטים שמקבלים את המראה שלהם דרך קובץ הCSS שמוגדר לתפריט. אם אפשר ליצור כזה דבר בלי JAVASRIPT אז זה בכלל יהיה נפלא. תודה, lazyboy
-
- 4 תגובות
- 983 צפיות
-
-
לא בדיוק שפת תכנות אבל אני ינסה כאן את מזלי... אני מנסה לכתוב לקובץ לולאת For כך- ( for /f "tokens=1* delims=\" %a in ("%TDIR%") do ( echo %b ) > b.bat ונרשמת ההודעה do was unexpected at this time וזה בגלל שאני פותח סוגריים בdo וזה הכרחי בשבילי כי אני עושה הרבה פעולות בתוך הסוגריים... והשאלה שלי זה איך אני באמת כותב את זה? יש איזה סינטקס מיוחד? עזרתכם, תודה!
-
- 0 תגובות
- 983 צפיות
-
-
יש לי כמהשאלות 1.איזה תוכנה בונים אתר,מה עדיף JAVA או HTML ? 2.מאיזה שפה בנוי האתר וואלה? 3.איפה ואיך אני יכול ללמוד לבנות אתר ממש רציני אבל גם ממש מהר ובקלות?
-
- 7 תגובות
- 983 צפיות
-
-
האם כשנכנסים לאתר אינרטנט ללא הפונקציה, התמונות נשמרות כבר בCACHE, ונטענות ישר מהTEMP? מישהו יכול להסביר לי לשם מה הפונקציה הזאת?
-
- 6 תגובות
- 983 צפיות
-
-
בגדול זה לא עובד. int s3Dsudoko(queb q) { FILE *sudoko=fopen("c:\\S3D.txt", "r"); mat m={0}; vec v={0}; char x; int i,j,k; if(sudoko==0) { printf("IO Error.\n"); return(0); } for(k=0;k<9;++k) { x=fgetc(sudoko); if (x!=EOF) { for(i=0;i<9;++i) { for(j=0;j<9;++j) { if (x!='\n' && x!=' ' && x!=EOF) setCell(v,j,(int)x); else --j; x=fgetc(sudoko); } setVec(m,i,v); } setMat(q,i,k,m); } } fclose(sudoko); return(1); } typedef int vec[9]; int setCell(vec v, int culomn, int num) { v[culomn]=num; return(1); } typedef vec mat[9]; int setVec(mat m, int row, vec v) { i…
-
- 9 תגובות
- 982 צפיות
-
-
boolean state= false ; DataNode current = _start; while (current != null | | ! state) מה לא בסדר פה ? עריכה : הסתדרתי ההקווים היו | | רחוקים ......
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום אני מנסה להשתמש ב- JTree כדי לייצג ספריה במערכת ההפעלה וכל מה שמתחתיה (תתי ספריות וקבצים). יש באינטרנט המון דוגמאות לזה וגם אצלי זה הלך ללא בעיות מיוחדות (פונקציה רקורסיבית לבניית מודל העץ). הבעיה שלי היא כזאת: בהתנהגות הדיפולטית שלו, JTree מניח שאם ל NODE מסויים אין ילדים אז הוא leaf node. בהתאם, הוא מייחס לו אייקון של קובץ ולא של סיפריה. אבל ב- filesystem שנתתי לו ישנן ספריות שהן ריקות ולא מכילות קבצים, אבל הן עדיין ספריות. מכיוון שאין להן ילדים אז ה JTree מציג אותן אוטומטית כקבצים. האם יש דרך לשנות את ההתנהגות הזאת ? בכל הדוגמאות שמצאתי באינטרנט לא הייתה התייחסות לבעיה הזאת ותמיד הדוגמה הייתה של ספריה שמכילה קבצים. תודה
-
- 2 תגובות
- 982 צפיות
-
-
אהלן,אני כותב פרוייקט בMVC.מדובר בבחירת רכב.לצורך העניין כבר בניתי DB,קישרתי אותו עם entity framework לפרוייקט,עשיתי כבר מסך שמציג הכל.בעמוד הבא,יצרתי DROPDOWNLIST שממנו המשתמש בוחר קטגוריה של רכב,לוחץ SUBMIT וכל הרכבים מהקטגוריה הרלוונטית מוצגים לו בטבלה עם כל תמונה ותיאור הרכב הספציפי.מישהו יודע איך עושים את זה?
-
- 0 תגובות
- 982 צפיות
-
-
חיפשתי ברשת פקודה לשליחת מקש shift, אבל מצאתי פקודות ששולחות מקש shift רק בצירוף מקשים אחרים. האם קיימת פקודה מסוימת שתפתור לי את הבעיה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 982 צפיות
-
-
אני לומד עכשיו C++. נתקלתי בדבר מוזר כזה: http://cplus.eitan.ac.il/main.php?id1=3&id2=3&id3=3&id4=1 Sub(int a, int b, int c): Base1(a), Base2(b), z(c) {} איך זה ייתכן שמכניסים ערך ל-z בצורה כזאת: z(c) הרי z הוא לא פונקציה. זה נכון בכלל מה שהם עשו? ובאיזה מקרים משימים ערך ל- z בצורה כזאת וממה זה שונה מ- z=c ?
-
- 6 תגובות
- 982 צפיות
-
-
שלום לכולם, זה קצת off אבל אולי תוכלו לעזור. אני צריך לאכסן כמה סירטוני FLV אצל מישהו שיכול לנגן אותם בסטרימינג. המאכסן היחיד שמצאתי הוא http://www.flvhosting.com והמחיר שלהם מתחיל מ-30$ לחודש, קצת יקר לי. מישהו מכיר שירותים דומים נוספים ? תודה רבה.
-
- 7 תגובות
- 981 צפיות
-
-
עכשיו אני לומד 3 יחידות פסקל עברתי אחד בציון 90 עכשיו השאלה שלי לגבי הפקודה array דוגמא הגדרתי מערך בשם A[1..100]of integer; עכשיו השאלה שלי לגבי זה אם אני רושם בתוך המערך ככה A [ I+2 [ d על תחשיבו את הD לא הצלחתי לעשות סוגרים ובחרתי שה-I יהיה 5 אז הוא יעבור לתא מספר 5? ואם זה ככה A+1 אז ובחרתי מספר 4 אז המשתמש בתא 4 יהיה המספר שבתוך התא + 1? אם לא הסברתי טוב אני יסביר שוב רק תעזרו
-
- 1 תגובה
- 981 צפיות
-
-
שלום לכולם, אני לא מתכנת מקצועי ואני צריך עזרה קטנה. בניתי פאנל ניהול ב-PHP שבו אני יכול להוסיף רשומות חדשות למסד נתונים ב-SQL וכמובן למחוק ולעדכן את אותה רשומה ספציפית לפי סינון ID. הכל עבד טוב עד שיום אחד אני מנסה למחוק ומקבל את השגיאה הזאת: [B]Forbidden[/B] You don't have permission to access /manager/index.php on this server. Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request. החברת איחסון אמרו לי שזה בגלל שאני שולח בקשה למחוק את כל הרשומות ביחד אז זה תוקע. אבל לא נגעתי בקוד אז איך פתאום זה השתנה למחיקה של כל הרשומות ? זה חלק מהלוג שגיאה שהם שלחו לי: DeleteId%5B%5D=790&ChangeUp=%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%9…
-
- 0 תגובות
- 981 צפיות
-
-
1. יש לי לוח מקשים מחובר לבקר 74C922 וממנו למיקרו 8051, אני רוצה שיהיה אפשר ללחוץ את המספר הלא שלם: 88.25 ושהוא ישמר במשתנה אחד. האם זה אפשרי? איך עושים זאת, איך גורמים לכך שכל המספר יהיה במשתנה אחד כלומר X=88.25 ? 2. אם כן, אפשר לעשות עם המשתנה הזה חישובים, כלומר להכפיל אותו ב 4 או כל מיני כאלה?
-
- 3 תגובות
- 981 צפיות
-


