תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני צריך מהר שני סקריפטים, אחד ג'אווה סקריפט השני ASP הסקריפט בג'אווה סקריפט צריך לבצע: בדיקת קלט של טופס HTML: לבדוק אם השם משתמש(הוגדר כ-username) תקין...(במקרה זה תקין זאת אומרת כולל רק מספרים ואותיות)... לבדוק אם השם פרטי(הוגדר firstname) והשם משפחה(הוגדר lastname) תקינים(במקרה זה תקינים זאת אומרת שהם כוללים רק אותיות) לבדוק אם הסיסמה (הוגדרה password) זהה לאישור סיסמה(הוגדר password2)... אם משהו לא תקין תופיע הודעה (לדוגמא: passwords does not match) עד כאן ג'אווה סקריפט... ב-ASP הסקריפט צריך לבצע הכנסה של כל הפרטים לתוך קובץ Access. הסקריפט צריך להכניס את הפרטים הבאים: username firstname lastname password password2 gender country... הסקריפט צריך גם לבדוק אם השם משתמש…
-
- 0 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום לכם. אני כותב תרגיל בשפת ++C. יש לי מחלקה, שמימשתי עבורה את האופרטור * - כפל. Polynomial operator * (double x); עכשיו, אמרו שצריך לטפל במצב שיש לי משהו כמו: Polynomial temp = poly2 * 10; וגם למצב: Polynomial temp = 10 * poly2; מיותר לציין שפולי2 וטמפ הם מאותו מחלקה. איך אני גורם לאופרטור לעבוד גם כשהמספר בא קודם וגם כשהאובייקט בא קודם? ועוד שאלה, איך אני מקזז double בהדפסה, שיופיע רק עם 2 ספרות אחרי הנקודה? תודה מראש לעוזרים.
-
- 7 תגובות
- 996 צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי לעזאזל במה נכנס השימוש במצביעים אני לא מוצא תוכנה שתימצא בזה שימוש ואל תגידו לי - כגדי לגשת לתאים בזיכרון את זה אני יודע תביאו לדוגמא איזה תוכנה שאמורה להשתמש בזה תודה
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
הי חברה יש לי שאלה מערך בן 128 מקומות ממולא במפסרים אקראים...אחרי המילוי צריך למיין אותו בשיטת select עשיתי וזה לא מחזיר את זה ממוין חחח איך אני קורא לפונקציה תעזרו לי בבקשה עם הקוד! תודה רבה #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <math.h> #include <time.h> #include <conio.h> #define n 128 void select(int a[],int size) { int i,j,temp; for(i=0;i<size-1;i++) { for(j=i+1;j<size;j++) if(a[i]>a[j]) { temp=a[i]; a[i]=a[j]; a[j]=temp; } } } void main() { randomize(); clrscr(); int a[n],i,j; //klita for(i=0;i<n;i++) a[i]=random(5000)+1; //hadpasa for(i=0;i<n;i++…
-
- 5 תגובות
- 996 צפיות
-
-
היי אני רוצה להעביר קובץ ע"י bluetooth מ J2ME ל C# מישהו מכיר איזה דוגמה תודה
-
- 2 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום, אני עובד על פרוייקט כלשהו בקישור הבא. העמוד מכיל טקסט וקטעי אודיו שנמשכים מהשרת: http://www.rol.co.il/images/sites/jew/audio.html להרבה מן האנשים העמוד הנ"ל נתקע כיוון שהדפדפנים טוענים את הקבצים טרם שמיעתם - אוכל לבטל זאת? שרק מי שילחץ על play בקובץ מסויים - רק אותו קובץ יטען והשאר לא.
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
שלום לכולם החיים בלינוקס היו יפים עם gcc זמין אבל עכשיו אני בwindows xp וחסר לי קומפיילר ל-C (שיקבל קוד טקסטואלי ויריץ אותו). מצידי שיהיה רק ספריות בסיסיות וגישה דרך cmd (ה-DOS) באותו סגנון של gcc. לא חובה גרפיקה, לא חובה בכלל עורך קוד (יש לי כבר crimson editor). מי שמציע שיגיד אם זה גם חינמי או בתשלום. מי שיודע איך להריץ gcc על חלונות שיגיד. בברכה, אלדד
-
- 4 תגובות
- 996 צפיות
-
-
אם אני מאחסן בחבילת אחסון אשר נותנת דומיין חינם ורושמת: "דומיין ישראלי או עולמי חינם ללא כל התחייבות . הדומיין נרשם על שם הלקוח אך מיועד לשימוש בשרתי החברה בלבד" מה זה אומר לגבי הדומיין במקרה שאני רוצה לעבור לחברה אחרת? תודה.
-
- 5 תגובות
- 995 צפיות
-
-
למישהו יש מושג למה הקוד הזה לא עובד ב-IE וב-FF כן? function makeObject(){ var browser = navigator.appName; if(browser == "Microsoft Internet Explorer"){ var obj = new ActiveXObject("Microsoft.XMLHTTP"); }else{ var obj = new XMLHttpRequest(); } obj.overrideMimeType('text/xml'); return obj; } var request = makeObject(); var which; var id = 0; function getPage(which){ document.getElementById('nex').disabled = true; document.getElementById('pre').disabled = true; id = which ? id+1 : id-1; request.open('GET', 'find.php?id=' + id , true); request.send(null); request.onreadystatechange = parseAns; } function parseAns(){ if(request.readyState =…
-
- 4 תגובות
- 995 צפיות
-
-
מצאתי מחלקה בשם DND (DRAG AND DROP( לפי קודים שראיתי באינט' אני יודע שיש שם SOURCE שזה בעצם מה שאני מזיז (או שהבנתי לא נכון) איך אני מחייס לזה תמונה. אני רוצה לעשות DND לתמונה, איך אני עושה את זה עם המחלקה הזאת?
-
- 7 תגובות
- 995 צפיות
-
-
היי, אני עושה פרוייקט בבצפר, ואני צריך לקלוט מקש תוך כדי שהתוכנית רצה. יש אפשרות לקלוט מקש בלי לעצור את התוכנית? אם אני משתמש ב: mov ah, 1 int 21h אז זה עוצר את התוכנית עד שיש קלט.... עריכה: מצאתי שאפשר להשתמש בINT 16H AH=01H אבל אני לא יודע איך מוחקים את מה שהיה בBUFFER, ובגלל זה הוא עושה בעיות. מישהו יודע איך אני מוחק מהBUFFER?
-
- 1 תגובה
- 995 צפיות
-
-
-
השאלה היא יותר על הניסוח, ולא על איך לכתוב את האלגוריתם. השאלה: סכימת משקלי מכוניות (לצורך מעבר במעבורת) כל עוד הסכום אינו עולה על 100 טון אז מדובר בלולאת while שצריך לעשות ולחשב sum, עכשיו השאלה היא כזאת אם נגיד קלטתי: 50 טון, 45 טון, ועוד 10 טון הsum שלי יהיה 95 טון או 105 טון? אני מתכוונן האם בשאלה הם התכוונו ל"כל עוד הסכום (כולל הקלט עכשיו) אינו עולה על 100 טון, הוסף את הקלט לsum" או "קלוט משקלים והוסף אותם לSUM, הפסק כאשר sum גדול מ100 טון". אני יודע שהשאלה טיפשית, אבל תודה לכל מי שיעזור.
-
- 4 תגובות
- 995 צפיות
-
-
השאלה שנתנו לי היא: " פתח אלגוריתם שיקבל פרמטר רשימה L המכילה מספרים שלמים. על האלגוריתם להעביר לתחילת הרשימה את כל המספרים החיוביים תוך שמירה על הסדר היחסי של כל איבר ברשימה, ולהשאיר את הלא חיוביים בסוף הרשימה (0 ומטה). " אני צריך לבנות לזה ממשק עברי. (אתחל, עוגן, סוף, עוקב, קודם, הכנס, הוצא, עדכן, אחזר, רשימה ריקה). הבעיה היא שזה למחר ושכחתי את כל עניין הרשימה המקושרת [וגם אין לי זמן למוד אותו בימים הקרובים בגלל עומס מבחנים]. מישהו מוכן להראות לי איך לעשות דבר כזה? מאוד אודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 995 צפיות
-
-
אני רוצה שברגע שאני רושם שם שאמור להימצא בDB (כמו חיפוש שם פרטי) יושלם אוטו' בTEXTBOX מסוים (AUTOFILL)
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
-
היי, אתם יכולים להיא לי הורדה של Turbo Pascal 7 ? אני צריך גירסה שמתאימה ל Windows XP 64BIT
-
- 1 תגובה
- 994 צפיות
-
-
שלום,רציתי לדעת אם מישהו יוכל לעזור לי לכיוון או לתת איזה אלגוריתם אשר ידפיס לי את המטריצה הבאה : 1 | 2 | 3| 4 | 5 | 6 |7 24|25|26|27|28|29|8 23|40|41|42|43|30|9 22|39|48|49|44|31|10 21|38|47|46|45|32|11 20|37|36|35|34|33|12 19|18|17|16|15|14|13 בעיקרון אכפת לי מהיעילות ומהדרך עצמה.
-
- 5 תגובות
- 994 צפיות
-
-
יש לי כי מיני דגימות שעשיתי עם התוכנה Wireshark, מעין כל מיני הקלטות מהאינטרנט ואני מעוניין לכתוב (ב-C#) כלי שמזריק את אותם הקלטות (Captures) ישר לכרטיס רשת במחשב שאני נמצא עליו ואין לי מושג איך בדיוק להתחיל, אשמח לעזרה ממי שמבין.
-
- 3 תגובות
- 994 צפיות
-
-
האם כל השפות הן שפות ווביות? מה בדיוק ההגדרה? האם אני בתאוריה יכול לבנות אתר ב-C++?
-
- 4 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום בניתי תוכנה ב- VS2008 ב- #C במחשב שלי. עכשיו אני רוצה להשים אותה במחשב של אחי שאין בו VS2008. איך אני עושה זאת? תודה מראש
-
- 10 תגובות
- 993 צפיות
-
-
האם יש פה מישהו מהצפון שיודע טוב ויז'ואל בייסיק 10 שמוכן לעשות עבודה וכמובן גם להסביר לי... ? דחוף ... !!! ביומיים הקרובים
-
- 0 תגובות
- 993 צפיות
-
-
שלום, אני משתמש בתוכנה Eclipse לתכנת בשפת J2me והתוכנה עובדת עם תוכנות אחרות מסביב - Wireless Toolkit, Sony Ericsson Emulator ועוד כל מיני.. מי שמתעסק עם התוכנה בודאי יודע על מה אני מדבר... הבעיה שאני מנסה להריץ את הקוד, הוא נותן לי שגיאה: Proxy could not open new connection to handset. Could not connect to the device. למי שמכיר את הבעיה, יודע איך לפתור אותה - אני אשמח לתשובה מהירה וברורה. תודה! --> תשובה שקבלתי בפורום תוכנה: מדובר על IDE וcompiler לכן הדיון מועבר לפורום שפות תיכנות שם אני מאמין שתוכל לקבל יותר עזרה. אם זה נותן קצה חוט למישהו. תודה.
-
- 0 תגובות
- 993 צפיות
-
-
יש לי מערכת סקרים מבוססת asp ומסד נתונים של ACCESS. עקב מגבלות מסויימות, אני לא יכול להשתמש יותר בשרת אינטרנט (קרי IIS), ולכן המוצר שיש לי עכשיו אינו רלוונטי. אני מעוניין לפתח אפליקציה מבוססת תוכנת access, כאשר יהיה ניתן ליצור סקר חדש בתוך אקסס (עם טפסים, או איך שלא קוראים לזה באקסס, מבטיח ללמוד לעומק), ולגשת (ז"א, לבצע) את הסקר מכמה מחשבים בו זמנית, שוב, מבלי להתבסס בכלל על שרת אינטרנט, ומבלי יכולת להריץ שום קובץ asp, aspx, php וכד'. כלומר, אפליקציה על טהרת תוכנת ה-Access בלבד (שכמובן מותקנת על כל המחשבים), בלי שרת אינטרנט כלל. האם אפשרי הדבר? האם אפשר לקבל הפניה לאתרים העוסקים בנושא? תודה מראש!
-
- 0 תגובות
- 992 צפיות
-
-
שלום אני מקווה שזה הפורום המתאים .... אני יסביר מה שנאי מחפש , אני מקווה שתבינו אני מחפש פקודה או דרך כלשהיא שיכולה בעזרת נוסחא אחרת ללכת לתא כלשהוא על פי תוצאה של תא אחר מנוסחא אחרת ... למשל בתא A1 יש לי נוסחא והתוצא שלה היא 3 , אז אני רוצה שבתא A2 תיהיה נוסחא שתשתמש בתוצא של A1 ותלך לתא C3 למשל . ואם התוצאה בתא A1 היתה 5 אז שהנוסחא בתא A2 תלך לתא C5 הבנתם ? אני מקווה שכן ... ואני מקווה שיש לכם איזה פתרון בשבילי , תודה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 992 צפיות
-


