תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
היי לכולם, אני מנסה למצוא אתר שמלמד איך לבנות טופס כזה בדיוק [ATTACH=CONFIG]7851[/ATTACH] האם מישהו יודע איפה אני יכולה לקבל את המידע, חיפשתי בהמון אתרים ולא הצלחתי למצוא פתרון לאיך לגרום לטופס כזה לפעול באתר. תודה מראש,
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כבר מלא זמן מחפש אלגוריתם או לוגיקה של אינטליגנציה מלאכותית של המחשב במשחק דמקה. אני מקווה שהבנתם את הכוונה אם לא אז תשאירו הודעה ואני יסביר יותר טוב. אללה חבר'ה מי שמוצא תותח.
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני עושה אתר אינטרנט - מערכת מידע אישית של סטודנטים(מערכת שעות, לוח מבחנים וכ"ו) כפרוייקט גמר וישנן מספר שאלות שלא מצאתי תשובות עליהן 1) ברצוני לעשות דף חיפוש של כל הסטודנטים שנמצאים ONLINE , עכשיו עשיתי טבלה חדשה שיש בה 3 שדות כינוי, שעת הרשמה, שעת סיום עכשיו הבעיה היא שאני לא יודע מתי הסטודנט מסיים לגלוש באתר כשהוא סוגר את הדפדפן(ע"י X של החלון) 2) איך אני יודע מתי נעשה רענון לדף? האם יש איזשהו ארוע או תנאי ואם כן אז מהו?(יעזור לי גם בJAVASCRIPT) 3) איך אני יכול לבטל את הכפתורים של BACK וFORWARD של הדפדפן? תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יוצרת שדה טקסט (TEXTAREA) ורוצה שבכל X זמן יודפס שם טקסט חדש. איך עושים את זה??? תודה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לעשות תוכנה שתהיה בכמה מחשבים ותסתנכרן ביניהם דרך האינטרנט. אמרו לי שצריך להשתמש ב winsock. מישהו יכול להסביר לי איך משתמשים בזה? תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד לאחרונה מסלול של תיכנות (MCPD) ויש לי שאלה קטנה, בעיקרון בשיעורים הראשונים עדיין לא התחלנו לתכנת ממש על המחשב אלא יותר תרשימי זרימה על הנייר, באחת השאלות נתקלתי במשהו שאין לי רעיון איך לפתור, אחד התרגילים היו לקלוט מספר ולהדפיס מאיזה ספרות הוא מורכב למשל אם אני קולט את המספר 123 אז אני אמור לקבל 1,2,3. הבעיה שלי היא שאני בתרגיל מקבל את הסדר הפוך למשל 3,2,1 איך אני יכול להפוך את זה בכילים שעומדים לרשותי כרגע ? (לולאת IF) תודה.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
באתר לימוד שלהם יש כבר גרסה 3.3. http://docs.python.org/3.3/ תודה.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יש לנו שני מחשבים לכל אחד IP שונה . אני רוצה לכתוב קובץ שברגע שאלחץ עליו הוא יקח את הרכיב מהמחשב השני ויעביר לראשון תודה.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, יש לי VISUAL STUIDO 2008, ווינדוס 7. התוכנה כבר עבדה על המחשב והרצתי עליה כמה תוכניות.. היום פתאום כל תוכנית שאני מריץ בה אני מקבל את הארור הבא: חיפשתי בגוגל..בגדול לא מצאתי שום פתרון רלוונטי..ניסתי להסיר את התוכנה ולהתקין מחדש, אין שינוי. ליצור פרוייקט/קובץ חדש גם לא עוזר. יש מצב מישהו נתקל פעם בבעיה הזאת ויודע מה לעשות? תודה!!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אז ככה.. תכנתתי ללקוח מערכת כלשהי על המחשב שלי הכל עבד טוב ויפה.. ועכשיו אחרי התקנה של המערכת אצלו בשרת מופיעה השגיאה הבאה: 1111: Invalid use of group function השאילת שאני משתמש בא ב group היא: select `downloads`.`id`,`downloads`.`name`,avg(`ranks`.`rank`) as `rank` from `downloads` left join `ranks` on `ranks`.`download`=`downloads`.`id` group by `downloads`.`id` order by avg(`ranks`.`rank`) desc limit 4 ועוד שאלה.. האם השגיאה: 1203: User ***** has already more than 'max_user_connections' active connections נובעת מאי שימוש בפונקציה mysql_close()? (אם לא אז ממה?) כי הבנתי שהחיבור למסד נסגר אוטומטית בסיום הטעינה.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת עם איזה שפה כדאי לי להתחיל לתכנת ואם אפשר לצרף גם קישורים בבקשה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
filter: progid:DXImageTransform.Microsoft.gradient(startColorstr='#252525', endColorstr='#0A0A0A'); הפקודה הנ"ל לא עובדת כמו שצריך עם border-radius, האם יש פתרון ידוע לבאג? תיאור הבאג: הפילטר לא מזהה את הגבול העגול ונותן רקע מרובע. לסיכום: מחפש פתרון ל gradient עם border-radius ב- IE9 במידה וישנו. אין צורך בפתרונות אלטרנטיבים.
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי שאלה לגבי אפקט מסויים, באתר הזה: http://www.wix.com/website-template/view/html/654?utm_content=ma_html_fwt_temp_1_3intdes&utm_medium=template_banner&utm_campaign=ma_fwt&utm_source=freewebsitetemplates&experiment_id=ma_html_fwt_temp_1_3intdes&utm_term=services כל פעם שאתם לוחצים על אחד מהכפתורים בתפריט התוכן "עף" שמאלה ומוחלף ע"י התוכן הרוולנטי אשר נכנס לאתר מצד ימין איך עושים את זה? תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אם אני עושה סינכרון על אובייקט מסוים ובתוכו אובייקט אחר, האם גם אליו לא יכול לגשת תרד אחר כשתרד אחר שם.הנה דוגמא מקוד..(זה קטע די ארוך אבל תתעלמו מההתחלה ורק ה-2 שורות הראשונות של ה- run הן הענייןיש פה סיכנרון על this ושורה מתחת סינכרון על buffer שהוא שדה של this... public class ProtocolTask implements Runnable { private final ServerProtocol _protocol; private final StringMessageTokenizer _tokenizer; private final ConnectionHandler _handler; /** * the fifo queue, which holds data coming from the socket. Access to the * queue is serialized, to ensure correct processing order. */ private final Vector<ByteBuffer> _buffers = new Vector<ByteBuffer&…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
רציתי לדעת , איך אפשר ליצור קובץ autorun שיבצע את הפעולות הבאות עם הכנסת ה cd/dvd הוא יריץ תמונה , קובץ wav ולאחר מכן קובץ HTML יש לי ידע בסיסי ב VB
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היי. סיימתי לעבוד על תוכנה (עבודה ארוכה של מספר שבועות שישבתי ימים ולילות), הכל עובד טוב ויפה, עד שניסיתי להוריד את התוכנה בעבודה, לראות איך היא עובדת במחשב אחר. ולמרבה ההפתעה, לאחר ההתקנה, ESET מצא וירוס מסוג Downloader Trojan SSA. (התוכנה שלי מורידה קבצים) מה עושים במקרה כזה? בESET משתמשים הרבה אנשים, ואם האנטי וירוס הזה יחסום לי את התוכנה, זה בעצם יחסום לי אחוז גדול מקהל היעד שאליו אני מכוון. אשמח לעצות! תודה מראש לכל מי שיעזור. עריכה: מוזר ביותר. בדקתי את אותו הקובץ באתרים שונים ואף אחד מהם לא מצא שום וירוס (כולל NOD32!) www.drweb-online.com Engine version: 5.0.2.3300 Total virus-finding records: 2608444 File size: 1.65 MB File MD5: c4b74710738d1de2bb4ffdb763420160 Be…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני רוצה שאיזה מכתנת תותח, יכתוב לי תוכנה קצרה, באמת, ושיגיד לי באיזה שפה הוא כתב אותה, ואם הוא יכול להסביר לי את הצעדים שהוא עשה. התוכנה עושה דבר פשוט, אני נותן לה PATH זאת אומרת תקייה. לדוגמא: c:\windows התוכנה תחזיר פלט, או תשים בקבוץ, את רשימת כל התקיות בתקייה ואת הגודל שלהם. תודה לכולם.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אני סטודנט למדעי המחשב, ואני מעוניין לתרגל את ה-JAVA ברמה גבוהה יותר (שרתים, עבודות עם ספריות, GUI וכל מה שאני לא מכיר ואתם יכולים להמליץ לי להשקיע) האם יש אתר שקיימים בו עבודות\תרגילים ברמה גבוהה לתרגול ? ושאלה שנייה, מה הולך היום בשוק, על מה לעבוד? האם יש שפה חמה היום? מה אתם ממליצים תודה רבה
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אנשים. חיפשת בפורום ולא מצאתי קישור ולכן אשאל האם מישהו מכם מכיר קישור למאגר מידע עם כל רשימת הערים+ רחובות +איזור גאוגרפי+שכונות? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, ניקלתי בכמה מקומות שהורדתי משחק XNA, זאת הייתה התקנה של המשחק ובין היתר זה מתקין את הדברים שדרוש בשביל להפעיל את המשחק( ספרית.net directx וספרית xna) חיפשתי הרבה דבר כזה ולא מצאתי לכן אני פונה לכאן. מישהו יודע איך עושים את זה? כלומר קובץ התקנה שבודק אם הכל מותקן ואם לא מתקין מה שצריך. אני לא מתכוון איך ליצור תוכנה כזו, מן הסתם יש משהו מוכן שמקבל את הexe של המשחק ויוצר את הקובץ התקנה השאלה אם מישהו מכיר את זה? תודה רבה מראש דרך אגב מדובר על גירסא 3
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי קובץ שבו יש שני תווים 0 ו-1 אני אמור להדפיס למסמך חדש כמה רצף של 0=יש בשורה וכן כמה 1=יש בשורה לדוגמא : 0000011111001101 פלט צריך להיות:5-5-2-2-1-1 גודל שורה עד 100 תווים
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום גילתי שאפשר להוריד בחינם (כולל ההרשמה) כל מיני דברים של vs.net 2005 את הגירסאות אקספרסס ואפשר להוריד עם זה גם msdn אומנם דיי מצומצם אבל זה עדיין עוזר מאוד http://msdn.microsoft.com/ עכשיו שם בתפריט השמאלי הולכים פשוט לפלטפורמה שאתה רוצה לוחצים ומורידים את הקטע של האקטיביישן הוא גם חינמי רק צריך לתת אימאיל להכניס פרטים כמו שם,שם משפחה,אימאיל וזהו בערך ומקבלים את הקוד אקטיביישן הזה ואז ההגבלת זמן יורדת !
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
הקטע המוזר הוא שבבית ספר הוא כן מצליח... עוד נתונים הם שאני עם ווידוס אקס פי פרו ואופיס xp הארור שאני מקבל זה ככה: Error Type: Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers (0x80004005) [Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] Cannot update. Database or object is read-only. /side menu/up manu/sinup.asp, line 76 הקובץ המצורף הוא הקוד
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, אני רוצה להפעיל סקריפט בפרל עם מידע מה-HTML . אני מכיר צורה כזו: <form method=post action=delete.pl> <input value=מחיקה type=submit> <input type=hidden name=num value=0> ואז אני מקבל כפתור שכתוב עליו מחיקה ואם אני לוחץ אז הסקריפט מופעל. השאלה: אני רוצה שזה לא יהיה כפתור אלא סטייל קישור ז"א ככה עם קו תחתון מתחת ושאם אני לוחץ עליו אזי יופעל הסקריפט . איך אני עושה את זה ? תודה
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה המצב חברה אני בונה מערכת לרשימת עובדים וחישוב משכורות יש לי טבלה של עובדים שכל עובד יכלו לקבל כמה תפקידים בדף HTML יש לי SELECT ששם אני בוחר את שם העובד ומה שאני רוצה לעשות זה שברגע שאני בוחר שם עובד לידו נפתחת לי או מוכנסים נתונים לאובייקט SELECT של כל תחומי העבודה שהוא יכול לעבוד לדוגמה מלצר יכול להיות גם מארח וגם טלפן.. לכל תפקיד משכורת שונה זה הקוד HTML שלי <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "[url]http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd">[/url] <html xmlns="[url]http://www.w3.org/1999/xhtml">[/url] <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=utf-8" /> <title>Untitled…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


