עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by joker8834,

    הנושא הוא מודלים חישובים. אני צריך להוכיח חופשיות הקשר של שפה כלומר לבנות לה אוטומט מחסנית אם אפשר. השפה היא הסבר של השפה במילים: a בחזקת i b בחזקת i+k-j c בחזקת j d בחזקת k כאשר i j k גדולים מ-0 וk גדול מ j

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by nokobik,

    אני מנסה לתכנת ב-C++ בסביבת VS2005. אני מנסה ליצור MSGBOX פשוט ואני נעזר באתר הזה למרות שהוא כותב שם ל-C, ההסברים שלו טובים. כשאני מנסה לקמפל את הקוד הבא: #include <windows.h> int WINAPI WinMain(HINSTANCE hInstance, HINSTANCE hPrevInstance, LPSTR lpCmdLine, int nCmdShow) { MessageBox(NULL, "Goodbye, cruel world!", "Note", MB_OK); return 0; } אני מקבל הודעת שגיאה: error C2664: 'MessageBoxW' : cannot convert parameter 2 from 'const char [22]' to 'LPCWSTR' חפרתי באינטרנט לגבי ה-LPCWSTR והגעתי לזה שמדובר TYPEDEF של wchar_t. אין לי מושג אם לעשות המרה, וכל העניין הזה של Win32 app חדש לי. למישהו יש רעיונות?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by darkman,

    אני רוצה לעשות תוכנה בC שתשלח לי תו לפורט הטורי בגלל שWINXP לא מאפשר גישה לפורט הטורי אני לא יודע איך לבנות כזאת תוכנה אשמח עם תעזרו לי יש לי קצת ידע ב C...

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  4. Started by sap2221,

    שלום לכולם!! יש לי אתר גיימינג, ואני הגעתי לשלב של הפורום, זאת אומרת לשלב שבו לוחצים על הכפתור "פורומים", ובו יהיה הפורום. איך אני יכול לעשות לו IFRAME, וכאשר נכנסים לאשכולות זה ירשום את קישור האשכול למעלה בשורת הלינק? כמו לדוגמא פה: http://www.esgames.co.il/modules.php?name=Forums עוד שאלה, אפשר לעשות את זה שבדף הראשי אם הוא לא מחובר זה ירשום "ברוך הבא, הרשם או התחבר", ואם הוא מחובר אז שזה ירשום "ברוך הבא - Username [התנתק], זאת אומרת לעשות IFRAME למקום שבו יש את זה ולערוך את זה דרך העורך בממשק ניהול?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  5. איך אני יכול לגרום לכך שכאשר אדם לוחץ על כפתור באתר אינטרנט מסוים...זה יגרום לתוכנית EXE שנמתאת על אותו שרת לעבוד? הכוונה היא שהתוכנית תעבוד על השרת והלקוח לא יראה כלום.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  6. Started by netanel1,

    מחפש גרסה טובה של eclipse למישהו יש המלצות?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  7. ובחינם כמובן 8) ועוד איפה אני יכול ללמוד המרות בין בסיסים מדצימלי להקסדצימלי וכו'?

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  8. Started by b-a,

    האם יש אפשרות במקום לרשום on error goto שזה מפנה אותך לפקודה מסויימם אני פשוט רוצה אופציה שברגע שיש בעיה התוכנה ממשיכה ומתעלמת מהפקודה שהיא לא מצליחה לבצע האם זה אפשרי ?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  9. בC# עשיתי מחלקה rectangle ועשיתי מערך שלה ב main זאת המחלקה : private int height; private int width; private Random rnd=new Random(); public Rectangle() { } public Point TopLeft { get { return topLeft; } set { topLeft = value; } } public int Height { get { return height; } set { height = value; } } public int Width { get { return width; } set { width = value; } } // הצבת ערכים בצורה דינמית למלבן public void SetRectangleRandomly() { …

  10. היי לכל המתכנתים 🙂 שמי אלעד, הנדסאי תוכנה. אני מחפש לתכנת עם עוד כמה אנשים שהם מתכנתים מתחילים/ג׳וניורים פרוייקט אחד-שניים-יותר, על״מ שנקבל ניסיון בתחום ונתכונן היטב לעבודה בהייטק כמתכנתים, מכיוון שבלי פרוייקטים מוכנים בתיק העבודות ובלי ניסיון קשה מאוד להתקבל למשרה בתחום. לאחר שנסיים מספר פרוייקטים מלבד הידע והנסיון שנצבר, המטרה להציג את הפרוייקטים בפרופיל לינקדין או/ובקורות חיים. אני מכוון לפרוייקט שבו נבנה אתר אינטרנט כ Full Stack Developer. אני מתכנת בשפות HTML5, CSS, JavaScript, יש לי ידע ואשמח להתחיל לכתוב אתר ב- ReactJS, ובצד שרת - C# וSQL server אשמח אם תרצו להצטרף וליצור קבוצה כזו חדשה (המטרה לשבת לתכנת מספר …

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  11. אני מחפש שרת איחסון חזק מאוד ומהיר לאיחסון חנות וירטואלית מבוסס מגנטו ... לא משנה לי המחיר! היקר שיהיה ממש פצצה!! כנ"ל : אני מחפש מומחה למג'נטו שיכול לפתח לי אותו ברמה גבוהה לפי דרישותי + מעוניין לילמוד להשתמש הכי אפקטיבי שאפשר במערכת + מחפש מעצב ומתכנת שיכול לבנות לי עיצוב . בתודה ***הפורום הוא לא מקום לפרסום של העסק שלך*** יצירת קשר : slava@mycomp.co.il

  12. אני צריך את זה לפרוייקט ואין לי מושג.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by Burned,

    אני מנסה לבדוק האם מחסנית אחת מוכלת בשניה אבל אני לא מצליח לעשות את זה.. אני חושב שצריך מחסנית עזר, אני צודק? תודה

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. איך אני מפצל מספר שלם, כך שכל משתנה יקבל ספרה אחרת בג'אווה, כלומר, 1234 אז: A=1 B=3 C=3 D=5 אני לא מוצא ב API

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by ^DaGoN^,

    1) רציתי לדעת איך בתוך form שיש Input type מסוג submit, אני רוצה במקום ה-input type לשים תמונה שתעשה את הפעולה submit, איך אני עושה את זה? 2) איך אני עושה ש-td בטבלה יהיה לינק, כלומר שלחיצה עליו תהיה קישור לאתר כלשהו. 3) רציתי לדעת איך אני עושה את הקטע כמו באתר www.msn.co.il, אם תשמרו את הרקע הכחול בצד של האתר, אתם תראו שזה לא כל הרקע של האתר, אלא חלק ממנו ואז איפה שהרקע בתמונה ששמרתם נגמרה יש המשך בצבע אפור באתר עצמו, איך אני ממשיך את ה-background בדיוק כמו שב-msn?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  16. Started by eegg,

    יש לי label בתוכנה דומה למחשבון שבניתי אני צריך שיופע כשיש מעל 1000 Kxx וכשיש מספר מעל מיליון אז Mxx

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  17. שלום יש לי קוד PHP שרץ כמו שצריך כאשר אני מריץ אותו באתר שיש לי ב hostgator.com ניסיתי להתקין XAMPP ולהריץ את הקוד על המחשב שלי וקיבלתי את השגיאות הבאות : Fatal error: Cannot redeclare class File in C:\xampp\php\PEAR\File.php on line 92 כשאני מוריד את ה require למחלקה File שאני כתבתי אני מקבל את השגיאות הבאות : Strict Standards: Non-static method PEAR::registerShutdownFunc() should not be called statically in C:\xampp\php\PEAR\File.php on line 541 Text Input Fatal error: Call to undefined method Image::AddToForm() in C:\xampp\htdocs\infograph\Classes\Abstract\AbstractInfoGraph.php on line 77 Strict Standards: Non-static method PEAR::getStaticProperty() s…

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by yoahe,

    set<int> coll4; copy (coll1.begin(), coll1.end(), // source inserter(coll4,coll4.begin())); // destination מה תפקיד coll4.begin() בשורה השלישית ןלמה זה לא משנה לי עם אני שם קול4.סוף במקום קול4.התחלה?

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by AnTiSh0ck,

    אני מתחיל בכל העניין, אבל עדיין לא מבין למה לא הולך לי בתרגיל הזה. אני לומד את השפה דרך הספר "המדריך השלם לשפת C" הוצאה שנת 1998 התרגיל: קלוט מספרים חיוביים או שליליים ומצא את המקסימלי מביניהם. יש לקלוט עד שיקלט המספר 0 או עד 5 מספרים לכל היותר. התרגיל בא אחרי חומר על לולאת while אז צריך לבצע את התרגיל בעזרתו. הקוד: #include "stdafx.h" #include <stdio.h> void main() { int i=0, top=0, input=1 ; while(i<=4 && input!=0) { printf("enter a number: "); scanf("%d", &input); if(input>top) top=input; i=i+1; } printf("the biggest number is: %d", &top); } אני משתמש ב visual c++ 2008 בגלל זה יש את הספריה הראשונה. מה שקו…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני מנסה לקרוא קובץ טקסט: static void Main(string[] args) { int counter = 0; string line; string links = @"‪D:\links.txt"; // Read the file and display it line by line. System.IO.StreamReader file = new System.IO.StreamReader(links); while ((line = file.ReadLine()) != null) { Console.WriteLine(line); counter++; } file.Close(); // Suspend the screen. Console.ReadLine(); } ומקבל את השגיאה הבאה: An unhandled exception of type 'System.NotSupportedException' occurred in mscorlib.dll Additional information: The given path's format is not supported. מצאתי דיון דומה עם פתרון פה: htt…

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by yehouda75,

    עניתי על השאלה ה1 אך שאר הסעיפים לא ברורים לי ,אשמח לעזרה. http://www.f2h.co.il/959573604 לגבי א -ג לא ידעתי איך להתחיל . תודה על העזרה

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  22. Started by mas-que-lito,

    שלום לכם, אנשים יקרים, אנא הושיעוני כתבתי מערכת של שרת לקוח ב- RMI ובדרך, כמובן, אני מנסה להעלות את השרת, באמצעות הפקודה הפשוטה מאד: Naming.rebind(url address) אני מעוניינת לבחור port אחר מזה שמוגדר בברירת המחדל של הפקודה (1099) ולכן נותנת כתובת url מלאה, בסגנון: Naming.rebind("rmi://localhost:1234/myServer") ובתגובה לזה אני מקבלת java.net.ConnectionException כשניסיתי לברר את המקור לזה, מחקתי את ה- port באופן הבא: Naming.rebind("rmi://localhost/myServer") ואז הצלחתי להתחבר, הבעיה היא, שיש לי יותר משרת אחד לחבר על אותו מחשב, ואני חייבת עוד ports !! מה קורה?! עוד אוסיף, שיש לי קובץ policy שמאפשר גישה כוללת לכל permission java.security.AllPermission "", ""; …

  23. Started by bdoron,

    אני מנסה כבר כמה שעות לסדר בעיה שקיימת אצלי, אני מצליח ליצור עץ , ומצליח ליצור טאבים אבל אני לא מצליח ליצור עץ שאני לוחץ עליו ומהצד הימיני שלי מתחלף לי div מישהו נתקל בבעיה הזאת ? איך אני עושה עץ בצד שמאל שכל לחיצה על הענפים בעץ מחליפה לי את הdiv בצד הימיני בdiv אחר כמו טאבים אשמח לעזרה

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by bigmaind,

    שלום אני מתלבט איזה שפות כדאי ללמוד. בתחום המחשבים- vb+diretx php asp c שפה אחת אני רוצה ללמוד בחופש. אודה למי שיעזור בבחירה. תודה מראש.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. שלום אני מנסה לבנות סוג של מסד נתונים ליחידה של בצבא. 1.אז ככה יש לי טבלה עם עמודה אחת שיש בא שמות: למשל: 1.דוד 2.דודו 3.דורון 4.אייל 5.משה עכשיו אני רוצה לעשות שאילתה שתבקש מהמשתמש להכניס אות , ואז ברגע שהאות שהוא רשם קיימת הוא יראה לי את השם. למשל: 1.אם הכנסתי את האות מ - אז הוא יציג לי את רק משה. 2.אם הכנסתי את האות ו - הוא היה מציג לי את דוד דודו ודורון. איך אני יוצר כזאת שאילתה.. 2.ועוד שאלה נגיד ויש לי במקום שמות יש לי משפט: אבא, חיים ומשה הלכו לעבודה אני רוצה ליצור שאליתה , שתבקש מהמשתמש מילה ותריץ חיפוש על המשפט. ברגע שבמשפט יש את אותו מילה אז המשפט יוצג.. תודה אשמח אם תיצרו איתי קשר ב אי סי קיו: 259049552 או במסנגר comeback.t@gmail.com

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים