תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
לאחר כמה שבועות של תכנות (בכל זאת, צבא ) סיימתי סוף סוף את פרוייקט ה-PHP השני שלי. זהו בעצם אתר של ביקורות משתמשים לסרטים וסדרות. http://mynewblog.freehostingcloud.com/new_site הבעיה היחידה שלי איתו היא בעיות עיצבויות ותאימות בדפדפנים, כלומר יש בעיית מסגרת ב-IE ובעיה של טקסט שיוצא מהDIV שלו בכרום (ככה זה נראה http://img577.imageshack.us/img577/2391/issuew.jpg) תגובות והצבעות לפיתרון הבעיות יתקבלו בשמחה!
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
קיבלתי על עצמי את זה כפרוייקט לעזור בקבוצת תגבור שיש לנו במכללה, הם עושים שם כרגע תכנות בC ואחד הפרוייקטים שם הוא קיבוץ והצפנה, משהוא בסגנון של ZIP, רק הרבה יותר פשוט כמובן, מישהוא יכול לעזור לי בנושא? עם יש כבר תוכנות דומות כתובות באינטרנט או בכל מקום אחר שאפשר לשאוב רעיונות? ANYTHING?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
ucp.php: <?php require_once("includes/connection.php"); ?> <?php require_once("includes/functions.php"); ?> <?php include_once("includes/form_functions.php"); include_once("includes/check.php"); if (verify() <= 0) { $bad = "You are either banned or not logged in."; setcookie($_COOKIE("badlogin",$bad,time()+3600)); header ("Location: index.php?id=bad"); } else { switch($user) { case 1: echo "<a href=index.php?id=ucp&page=settings>User Settings<p>"; echo "<a href=index.php?id=ucp&page=info>Character Info<p>"; echo "<a href=index.php?id=ucp&page=property>Owned Property</a>"; echo "&…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מה הדרך לעשות את זה? (הSTRUCT מכיל שדות בגדלים שונים). הקובץ הבינארי מכיל את המידע של הSTRUCT איך שהוא נראה בזכרון. (MEMORY DUMP). תודה!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום בניתי אתר המבוסס על html5 וcss. אני רוצה לשלב באתר מערכת מוכנה המבוססת על php או asp לדוגמא הwordpress. כי אני רוצה להקים באתר מאגר מדריכים ואינדקס אתרים עם ממשק ניהול נוח.אני כבר בניתי חלקית מערכת מדריכים בhtml והבנתי שממש לא נוח כל פעם לשחק עם הקוד כל מדריך ומדריך לשחק עםhtml. ויש לי גם פורום phpbb באתר האם גם אותו אפשר לשלב לעיצוב הhtml שלי? תודה רבה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
[code]שלום. היום למדנו פונקציות ואני קצת מתקשה איתם- using System; namespace פונקציה { class CoolNum { static void Main(string[] args) { Console.WriteLine("Enter A Number between 0-9"); int n; n = int.Parse(Console.ReadLine()); switch (n) { } } } } זה בעקרון הקוד ועם הפונקציות- using System; namespace פונקציה { class program { static void kav(); Console.WriteLine("******"); static void amodyamin(); Console.WriteLine(" *"); static void amodleft(); Console.WriteLine("* "); static void amo…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום! Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error את הבעיה הזאת זה עושה כמה משחקים וגם בדריבר של הכרטיס מסך(ATI) עכשיו עשיתי את כול העידכונים של הוינדוס (יש לי חוקי) Microsoft Visual C++ 2005 Redistributable Package (x86) הורדתי את זה ניסיתי להתקין עכשיו שזה בה לפתוח את ההתקנה זה יוצא ממנה ..... עכשיו אמרתי אולי אני יוריד (x64 (64bit אבל זה לא קשור כי יש לי intel E6600 ניסיתי לעשות בדיקת שגיעות של ה וינדוס ניסיתי לעשות repair כלום לא עזר כבר הגעתי למצב שניראה לי רק פורמט יעזור ועכשיו אני שואל אותכם .. כי ממש לא בה לי לעשות פורמט http://img527.imageshack.us/img527/2747/asdcciz7.jpg איך אני מסדר את ? ודרך הגב זה בעיה של חבר .
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני חושב על לכתוב פרוייקט בC#. את השפה עצמה על בסיסיה אני יודע. אני מחפש איך לעשות אפליקציה שתרוץ ברקע, תריץ מספר אפליקציות, ואם הן קורסות חס וחלילה, האפליקציה תפעיל אותן מחדש. אני רוצה לדעת איך אני בעצם מריץ תוכניות עם C# ואיך אני עושה את הפעולה של הניטור. אם זה יחסית פשוט, אפשר לתת לינקים או משהו ואני אלמד. אם זה ממש מסובך, אז תגידו, ואני ארד מהרעיון, כי זה כולה פרוייקט לבגרות ואני יכול למצוא דברים הרבה יותר טובים לעשות. תודה מראש, Ameralis Zaiir
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, יש לי דף באתר, ואני רוצה שהכתובת שלו תישאר קבועה. עכשיו אני יסביר עצמי יותר טוב: נגיד שיש לי את הדף: www.walla.co.il ומשם מישהו נכנס לדף www.walla.co.il/abc.html, כמובן שהכתובת שתוצג לו אחרי שהוא יכנס תיהיה www.walla.co.il/abc.html אך אני רוצה שהדף הראשי בלבד יוצג ( www.walla.co.il), לא משנה לאן המשתמש נכנס ואיזה שינויים הוא מבצע .. בלי שהוא יוכל לראות לאיזה את הכתובת האמיתית של הדף (www.walla.co.il/abc.html,) ... אני יכול לעשות כזה דבר?
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, כתבתי קוד ובו שאילתת SQL שהתוצאה אמורה להיות מנותבת לקובץ טקטסט. להלן הקוד: <?php// Connect to database server$con=mysqli_connect("localhost","root","root","mydb");if (mysqli_connect_errno()) { echo "Failed to connect to MySQL: " . mysqli_connect_error(); }$sql1 = "SELECT startDate,endDate,intervalTime FROM june2013 INTO OUTFILE 'xxx.txt'";if (mysqli_query($con,$sql1)) { echo "Data added to text file successfully"; }else { echo "Error transfering data " . mysqli_error($con); } mysqli_close($con);?> אחר הרצת הקוד קיבלתי על המסך את ההודעה: שמשמעותה: קובץ הטקסט נוצר בהצלחה. חיפשתי את קובץ הטקסט XXX.TXT ב C\XAMPP\HTDOCS ולא מצא…
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי את השורות הנ"ל $file="delete.html"; open (TFILE, ">$file"); ואני רוצה שהקובץ delete.html יהיה לא בספריה הנוחכית אלא בספריה (למשל ) : http://lior.net/liordir ז"א ליצור את הקובץ לא באותו ספריה של הסקריפט אלא בספריה אחרת . אני אשמח לעזרה, אני ניסתי לכתוב במקום : $file="delete.html"; כתבתי: $file=" http://lior.net/liordir/delete.html"; אבל זה לא כותב לי את הקובץ . האם מישהו יודע איך לעשות זאת?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מנסה לשלוח מקשים למשחק (Battlefield) ע"י SendKeys אבל מסיבה כלשהי זה לא עובד. ככל הנראה צריך איזה מגשר או שיטה אחרת לשלוח מקשים למשחקים מבוססי DirectX. יש למישהו מושג איך ?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן... כתבתי תכנית שקולטת מילים ומסדרת אותן באופן מסויים ב-StringBuffer שאותה אני מדפיס בסופה. יש לי כמה בעיות שאולי תוכלו לעזור לי איתן: 1. בכל פעם שמופיע רווח כפול,אני צריך להפוך אותו לרווח יחיד. כמו כן, גם שבסוף ה-StringBuffer לא יהיה רווח מיותר. ניסיתי לעשות זאת עם switch ו-case אבל משום מה כשאני מפעיל את התכנית אז ה-scanner לא מפסיק לעבוד כשאני מקיש Enter. כלומר התכנית לא רצה מעבר ל-scanner 2. כאשר אני מפעיל את התכנית פעם אחר פעם, המילים מההפעלה הקודמת של התכנית נשארות בתוך ה-StringBuffers, ובפעולה שאחרי זה, אני מקבל הדפסה כפולה של הקלט של ההפעלה השניה, וכך הלאה... איך אני מאתחל את ה-StringBuffer בכל חזרה של הלולאה? אשמח אם תוכלו לעזור לי תודה, תום.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי יש לי אתר שבנוי בHTML וASPX (ובעתיד יהיה בו גם JAVA SCRIPT) , האתר כולל גם מסד נתונים. איפה ניתן להשיג שרת איחסון חינמי שיוכל להריץ את האתר ? האתר שלי עצמו לא שוקל הרבה בכלל (פחות מ2 מגה) תודה
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מצ"ב התרגיל + פתרון אבקש שתסבירו לי: למה בשורה 4 מכניסים תוכן הכתובת 200H לאוגר AX, שהיא 2A ובתשובות רשום כי התוכן בכלל הוא B52A שזה כאילו שילוב בין תוכן הכתובת 200H בתור AL ותוכן הכתובת 201H בתור AH ?? האם לא אמור היה פשוט להיות באוגר AX הנתון 2A ולדרוס נתון אחר ? הבנתי כי הוא דורס אבל למה הנתון הוא שילוב של 2 תוכני כתובות שבפועל הפקודה מכניסה רק התוכן של הכתובת 200H ?? תודה אנשים !!! [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שאלה בכותרת אם יש כזה דבר
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היום היה לי מבחן במחשבים.. (אני חדש במגמה..) קיצר היה זבל לאללה.. היה לנו תרגיל, שהוא דיי פשוט, הוא היה כזה: בנה תוכנית אשר תקלוט מטריצה בגודל 10X10 ותדפיס את המספר המינימלי בכל עמודה באלכסון הראשי של המטריצה. לדוגמה מטריצה בגודל 4X4: לפני 5 7 2 6 9 1 4 5 2 0 9 7 6 5 7 3 אחרי 5 7 2 3 9 1 2 5 2 0 9 7 2 5 7 3 כמו שאתם רואים להבין את זה, היה פשוט.. (למשל 3 הוא המספר הכי קטן בעמודה הראשונה וכו') אז איך עושים דבר כזה :\ בתודה מראש!
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריכה לצור מחלקה בסיס שיש בה פונקציות לחישוב שטח, הקף ולשרטוט- ריבוע, מלבן, תיבה. (הריבוע, המלבן, והתיבה יורשות ממחלקת הבסיס). בתכנית הראשית יש לולאה החוזרת 10 פעמים ובכל פעם מדפיזה לצורה שיוצאת בהגרלה- שטח הקף ומשרטטת אותה ע"י כוכביות. השאלות שלי: 1.איך אפשר להגדיר מערך של מצביעים מסוג הבסיס? 2.האם במחלקת הבסיס אני צריכה להגדיר אורך ,רוחב וגובה הצלע? 3. מה צריכה להכיל הפונקציה המחזירה את אורכי הצלעות? זה מה שרשמתי למחלקת הבסיס, ובשאר המחלקות ממשתי בהתאם: class Base { public: virtual int getTzela()=0; virtual int Hekef()=0; virtual int Shetach()=0; virtual void Sirtut()=0; };
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני יודע JAVA ברמה בינונית והולך להשקיע את החודש הקרוב בחיזוק השפה הזאת. כמו כן יש לי שליטה סבירה-בסיסית בויזואל ביסיק וHTML. לאיזה כיוון ללכת עכשיו, מה כדי ללמוד? כמובן גם איך :-)?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
באתר שבניתי לנייד, השורה התחתונה לא מקובעת לתחתית המסך: http://mob.eliezer-movers.co.il/ בניגוד לאתר הזה, שהשורות למעלה ולמטה מקובעות: http://galcomm.mobi/or-media.aspx האם אפשר ב html5 לקבע את השורות למעלה וגם למטה? תודה :-)
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מחפש ספר ללימוד השפה PHP. ספר בעיברית. מישהו מכיר,יודע היכן לקנות? (המדריך של PHP ישראל ממש לא מובן)
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
יותר ויותר אני נתקל במצבים של שימוש רחב בדברים דינאמיים שהולכים להשתנות רבות כגון מפות. נכון אפשר לשמור את המפה בתוך התוכנה עצמה וכל פעם שאני משנה משהוא במפה לקמפל מחדש את התוכנית, אבל אפשר לשמור את המפה בקובץ נפרד שהתוכנית שלי תקרא אותו ותעשה איתו כל מיני דברים (נשמע סוטה ) ובמקרה הזה אין צורך לקפמל מחדש את התוכנית אם שיניתי ערך אחד של המפה. עד פה בסדר אבל לא הכל כל כך פשוט, נניח אני רוצה ליצור AI למישהוא, נגיד מפלצת יהיה הרבה יותר הגיוני לשמור את ה AI שלו כקובץ נפרד שיטען על ידי התוכנית שלי, ובמקרה ואני רוצה להפוך את המפלצת שלי ליותר טיפשה או אולטרה חכמה אין צורך לקמפל מחדש את כל הפרוייקט מספיק לשנות רק קובץ אחד. זה מביא אותה ל script languages שבהן אין לי מושג. שמעתי…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום הייתי רוצה לברר כמה עולה לבנות אתר אינטרנט (לא משהו מסובך )ואיזה חברות מומלצות לתחום הזה תודה
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי אני חדש פה בפורום, הבעייה שלי היא כזו, אני צריך לחתוב תוכנית שמקבלת שלוש נקודות שנמצאות על מגעל ולפיהן על התוכנית למצוא את משוואת המעגל. למישהו יש מושג איך אני כותב את זה בשפת C?
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, האם מישהו מכיר את הדרך(או מישהו שיכול) להטמיע ולתכנת דפי aspx שיוכלו לקבל ולשלוח נתונים מחנות וירטואלית לשירות סליקת האשראי וואלה! פיי? http://www.wallapay.co.il כאן יש נתונים טכניים לדוגמא והסבר מפורט למתכנתים: http://www.wallapay.co.il/PO/WPO.pdf מישהו הבין את הקטע? טיפים איפה למצוא מישהו שיכול לעזור לי? (אף בתשלום)
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-


