תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
יצרתי רישום ברג'יסטרי שפותח בעת לחיצה על כפתור ימני באקספלורר את התוכנה שפיתחתי. אולם הבעיה היא שכאשר אני מסמן מספר קבצים, נפתחים מספר מופעים של התוכנה במקום לשלוח את רשימת הקבצים למופע אחד... אני מעוניין לבצע פעולה דומה לתוכנה winamp, שכאשר מסמנים מספר קבצים ולוחצים על כפתור ימני ו-play with winamp הם נפתחים במופע אחד של winamp ונוספים לרשימת ההשמעה. לכל המעוניין, את התוכנה אני מפתח באמצעות Visual Basic 6. תודה מראש, מאור
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
שלום, לצורך עבודה קטנה לבית הספר אני צריך לכתוב תוכנה השולחת ביטים על גבי כבל RS232 הבנתי שאחת הדרכים היא ע"י פקודת outporb/inportb אך לא הבנתי כיצד עובדים איתה. אשמח לקבל עזרה כיצד לעשות זאת, תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה להפעיל קבצי ASP על המחשב שלי יש לי XP PRO היתקנתי IIS לפי המדריך אבל למרות שאני שם את הקבצים בWWWRUT (איך שכותבים את זה) קבצי הASP לא פועלים רק הקטע של הHTML מופעל וכל פעולות הASP לא פועלות בדפים כמו הרשמה מחיקה וכו' איך מפעילים קבצים של ASP? אני צריך להתקין עוד משהו?
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איזה פקודה אני צריך להשתמש כדי שהיא תהיה כמו F5 כלומר שתרענן את הדף
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בגרות של שתי יחידות בשפת JAVA.... השאלה היתה א': לכתוב תת תכנית שתקבל מערך דו מימדי 17*17 ושני משתנים אחד לעמודות ואחד לשורות ותבדוק אם התא במערך [שמקומו זה שני המשתנים הנוספים שהתת תוכנית מקבלת...] מקיים את התנאי הבא: סכום כל השורה שבה הוא נמצא שווה לסכום העמודה שבה הוא נמצא...אם כן התת תוכנית תחזיר אחד ואם לא היא תחזיר אפס..... אני עשיתי כך: public static int mk(a[][],x,y) { int zover1=0,zover2=0; for (int i=0;i<17;i++) zover1 = zover1 + a[i][y]; for (int j=0;j<17;j++) zover2=zover2 + a[x][j]; if (zover1==zover2) return 1; else return 0; } סעיף ב' צריך לכתוב תוכנית שנתו בה מערך דו מימדי 17*17 והיא תמנה כמה איברים כאלה [מה שיש בס…
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למערכת תכנות חדשה שנקראית MagmaSDK אנו מחפשים מתכנתים לבדיקת המערכת. המערכת מיועדת לצאת כקוד פתוח עוד כשלושה חודשים עד חצי שנה. המערכת נותנת כלי תכנות רבים ונוחים, ומקצרת תהליכי עבודה באופן משמעותי, בעיקר כאשר מדובר על אתרים לפיתוח שאנו מקבלים ממעצבים, ויש לפתח באופן מותאם לצרכי הלקוח. הפרוייקט היה עד היום פרוייקט קוד סגור של חברת Vital, אך היום אנו מעוניינים להוציא את המערכת כקוד פתוח לשימושם של מתכנתים. הסיבה שאנו לא ישר מוציאים את המערכת כקוד פתוח לכולם, היא מכיוון שאנו רוצים לתת מוצר טוב לקהילת הקוד הפתוח, ואנו מעוניינים לבצע לה FINE TUNING כחלק מהבדיקה, מתכנתים יקבלו לידם את המערכת, עם חבילת אחסון בחינם לשנה, תמיכה בתיקוני באגים במערכת, ותמיכה בבעיות שיש ללקוחות (תמי…
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני עובד עם מערכת ששולחת ללקוחות מייל עם קבצים מצורפים (הצעת מחיר וכו'). כדי לעצב את המייל כפי שאני רוצה ולא להשתמש בעיצוב ברירת המחדל של המערכת הייתי צריך להכין קוד HTML (למערכת הזו אין עורך וויזואלי - רק חלונית להזין בה קוד. עז בעזרת חבר שקצת מבין בזה הכנו קוד מתאים שעונה בדיוק על הבקשות שלי והכל נראה טוב. היום שמתי לב שאם מי שמקבל את המייל שנשלח מהמערכת קורא אותו בoutlook כל הטקסט מיושר לשמאל (בצפייה בדפדפן הכל מיושר לימין). מישהו כאן יכול בבקשה לעזור לי בשינוי הקוד כך שיוצג כמו שצריך גם בדפדפן וגם באווטלוק? מדובר בקוד קצר מאוד ולא מסובך....(נראה לי). תודה רבה! רם
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אוקיי רציתי לבנות קובץ דוס שיבצע עבורי מספר פקודות קובץ (.bat), אני רוצה שברגע שאני אפעיל את הקובץ הזה הוא אוטמטית יתחבר לאינטרנט, יפתח את המירק, ולאחר מכן אני רוצה עוד קובץ שיבצע פקודות דומות, כמו סגרית אקספלורר, והתנתקות מהאינטרנט.. הידע שלי בדוס אינו מורחב כלל, ולכן יש לי בעיה גדולה בלעשות שני קבצים אלו, אבל בכל זאת אם מישהו יסביר לי אני בטוח שאצליח, אבל אם למישהו כאן כל כך משעמם והוא יכול לבנות לי 2 קבצים שכאלה (כמובן, אם זה לא יקח לכם הרבה זמן), אז זה יעזור לי מאוד בחיים.. תודה מראש על העזרה, ומקווה שאני אקבל אותה כאן
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יש לי שאלה שמטרידה אותי זמן רב ולא מצאתי לה עדיין פתרון. אני רוצה לדעת איזה opcode יש לפקודה מסויימת ובפרט אני מעוניין לדעת את ה-opcode של הפקודה .imul לדוגמא: cmp al,03h בעזרת שורה זאת אני יודע האם הפקודה היא add או לא. אז איך אני מוצא אולי טבלה של opcodes כאלו (ניסיתי את גוגל. זה לא כל-כך עזר כפי שאתם מבינים)? תודה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני מעוניין להוסיף פורום לאתר שלי, שיהיה פורום בסגנון שיש כאן.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם אם מישהו עשה קורס ב-AngularJS/Angular2 באיזה מכון לימודים או מישהו פרטי אשמח לקבל המלצות, עדיף קורס עם שעות ערב (מאוחרות) או בוקר (מוקדמות) ו/או ימי שישי. בגדול אני רוצה לארגן קורס למספר אנשים מהעבודה שלי (כולנו עם נסיון בפיתוח Web) כך שהשעות צריכות להיות נוחות, בחיפוש זריז בגוגל לא מצאתי משהו קורץ אז חשבתי לנסות גם פה. תודה לכל העוזרים!
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
א.בנה מערך בגודל N(בחר N=30) ובו מספרים שלמים . ב.כתוב פרוצדורה בשם RAND_KELET המקבלת כפרמטר מערך בגודל N של מספרים שלמים ומציבה לתוכו מספרים בתחום 36 עד 46. ג.כתוב פרוצדורה בשם PELET המדפיסה את אברי המערך בשורה אחת . ד.זמן את 2הפרוצדורות מהתוכנית הראשית ובדוק שאכן התקבלו הנתונים הנכונים . בבקשה תעזרו לי כי אני ממש חלש בפרוצדורות ובמערכים .
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
try, throw, catch מישהו יכול להסביר לי מה אומר כל פקודה? תודה מראש
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי לכולם, כיצד ניתן לגרום ל main ב-java שגם ככה מוציא output דיווח, להכניס אותו לתוך קבצי log ולייצר אותו במקביל? בנוסף, שיהיה על זה גם timestamp ורצוי גם, כמה זמן לקח בין פעולה לפעולה. תודה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
אני בונה פרויקט ASPX, וצריך ליצור גרפים שיוצגו באתר. למישהו יש רעיון איך עושים את זה?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לעשות אפשרות הרשמה דרך אפליקציה לאייפון\אנדרויד הבעיה היא שאני לא יודע איך הסיסמאות שמורות חשבתי בהתחלה שהם שמורות ב md5 אבל הדבר לא הגיוני לפני הפורמט רשמתי שתי משתמשים חדשים עם אותו סיסמא וקיבלתי שתי סיסמאות שונות הראשונה עם שם משתמש test3 $P$BmGX4ij39oOx7jO.9l90bcayan15o6/ השנייה עם שם משתמש test2 $P$BvjZOSnWgg4s3rzwfmlg.TzvJciu6s/ הסיסמא היא 123456 מה שאומר שיכול להיות שההצפנה מכילה בתוכה את השם משתמש וכמובן יחודית לאותו שם משתמש למישהו יש מושג איך אני מצפין גם משתנה מסויים להצפנה הזאת ? חשבתי גם לבצע POST לדף של ההרשמה אבל זה בלאגן בתרגום הנתונים שנקבל, אלא אם כן יש לזה API או משהו ?? עריכה: הבעיה נפתרה אחרי מחקר קטן יש להם פו…
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני משתמש ב-IE, וגם בפיירפוקס. אני רוצה להוסיף מועדף/סימניה ל-IE שתפעיל סקריפט לפתוח את הדף הנוכחי ב-IE בפיירפוקס. חיפשתי וזה הדבר הכי קרוב שמצאתי (אמנם זה מדריך איך להוסיף לתפריט, אך אולי ניתן להיעזר בו) http://www.webproworld.com/webmaster-forum/threads/107728-Hack-for-IE-Right-click-context-menu-addition-quot-Open-in-FireFox-quot-or-Chrome-or-other אם יש משהו שכבר מוכן, גם כן אשמח לשמוע... תודה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, כתבתי PLUGIN ב-++C ל-IDA וכל פעם שאני מנסה לקמפל אותו ב-WINDOWS (בעזרת minGW) אני לא מצליחה לגרום לו למצוא את קבצי ה-(HEADER (HPP. גם כשאני מגדירה את התיקיה של ההדרים ב-PATH ואפילו כשאני שמה את ההדרים הנדרשים בתיקיה עם ה-PLUGIN. מה אפשר לעשות כדי להצליח בקימפול?
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם חג שמחח מבקשים ממני בתרגיל פשוט בעיצוב CSS לעשות מתחת לתגית h1 טקסט שהעיצוב שלו יכתב בcss ולא html בצורה הזו: טקסט ממורכז, מודגש, קו תחתי, צבע כתב אדום כל מה שאני עושה לא מצליח לי אז אולי אני כותב את זה לא נכון מבחינה תחבירית אם תשלחו לי קוד מדויק אני אשמח תודה מראש
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
חבר שלי רוצה לקשר בין אקסל לVB. את הקישור לאקסס הוא יודע. מה שהוא רוצה לעשות זה לקחת נתונים מטבלה באקסס באמצעות VB, ולהעזר בVB כדי להעביר את הנתונים האלו לאקסל וליצור גרף שיוצג בסופו של דבר בVB. מישהו יודע איך עושים את זה? תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
אני רוצה לבנות תוכנה בC# שאני מכניס תמונה כל שהיא ובוחר עצם כל שהוא בתונה והוא אומר לי את המרחק מהעצם עד למוקד הצילום. אז לשאלה יש דרך לדעת מרחק בין מוקד הצילום ועצם כל שהוא בתמונה(רגילה)?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
- 1 follower
-
-
איך אוכל להגדיר את struct מסוג template תנו בבקשה דוגמה איך זה אמור להיראות בהגדרה וב-main מה לא טוב בחלק הזה של הקוד template <class T> struct s{ T data; }; int main() { s <WHAT IS THIS> myS; return 0; }
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. לצערי שכחתי את הכללים של C++ ויש לי בעיה קטנה. נניח שקיים הקוד הבא: class List { int data; List *next; List(d) : data(d), next(NULL) {} } כלומר מחלקה בשם List בעלת קונסטרקטור שמקבל פרמטר אחד. כעת אני בונה מחלקה חדשה: class A { List MyList; ... } ואני רוצה לאתחל את MyList בקונסטרקטור של A, עם הפרמטר 1 (כלומר MyList יהיה אובייקט שיאותחל עם הקונסטרקטור של List עם פרמטר 1). איך אני כותב את הקונסטרקטור של A במקרה הזה? תודה מראש, מקווה שהובנתי.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דרך לסדר את הפלט מהמספר הגדול ביותר למספר הקטן.. הבעיה שלי היא שכל הפרטים נתונים בתוך קבצי txt ואז יוצא הפלט מהקבצי טקסט בלולאה.. איך אני יכול לומר להדפסה על המסך להציג את זה מהמספר הגדול לקטן? חלק מהקוד <?php $dirname = "./file"; $dh = opendir( $dirname ); while ( $file = readdir( $dh ) ) { $fh=fopen("./file/" . $file ,r); $filedata= explode('|', fgets($fh)); echo "$filedata[1]"; } ?> והפלט נגיד הוא 15 20 45 21 הקובץ טקסט בנוי בצורה כזו שאני צריך רק את החלק השני ממנו שבו מצויין מספר ההורדות.. איך אני מסדר את זה מהקובץ המורד ביותר לפחות מורד? תודה לעוזרים.
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-


