עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by commander,

    הרכבתי ב-javascript קוד לחישוב זמן, שעות דקות ושניות, אשר אותו הייתי רוצה בתור אפלקציית C או VB ככלי לשימוש. הנה קוד ה-javascript, אשמח אם חבר כאן יוכל לשלב זאת. העניין הוא ליצור מחשבון זמן, לדוגמא 1:22:04 ועוד 00:01:15 יהיה שווה 1:23:19 גללו את הקוד על דף HTML. בתודה. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- <html dir=rtl> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript" TYPE="text/javascript"> <!-- function addValues (value) { var myForm = document.timeCalculator; if(myForm.total_time.value.length > 0){ var the_hours = parseInt(myForm.total_time.value.substring(0,myForm.total_time.value.indexOf(…

  2. Started by deTiTan,

    שלום התחלתי ללמוד סוקטים ואני צריך סיפריית SOCKET הבעיה שאני לא מוצא אותה ב TC.. יש לו בכלל ? ???

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by dartinations,

    תקשיבו אנשים אני ממש צריך עזרה לא הייתי שבוע בבית ספר כי הייתי חולה ובזמן הזה המורה לימדה לולאת FOR ועכשיו לי בעיה כי אני לא ממש מבין את זה ו... יש לי עבודה להגשה בפסקל ויש תרגיל שאני טוחן עליו כבר איזה שעה ולא הולך אז בבקשה אם מישהו יוכל לעזור לי פה אני ממש יעריך את זה: הנה פתח וישם אלגורים אשר יציג כפלט את סכום כול המספרים מ 1 עד 400 אשר להם שורש ריבועי שלם. (כלומר תחשב ותדפיס את הסכום : 1+4+9...400 בבקשה תעזרו לי

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by orninyo,

    האם קיים פלאגין שמוסיף לויזואל אקספרס אפשרות לעבוד עם PHP ? או שאפשר לבנות בו רק אתרים מבוססי ASP

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  5. Started by Vaknir,

    שלום, בניתי כבר תוכנית שעושה את זה, אבל משום מה זה עושה לי כמה בעיות לא מובנות לאחר מס' קבצים שאני שולח אז הוא נתקע ויש בעיה . בכל אופן , אם מישהו יודע איפה אפשר למצוא מקום שאפשר לקרוא על זה או להדריך או כל דבר אחר שקשור יעזור. ;D

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  6. יש לי דומיין בבעלותי ואין לי אחסנה. מעוניין להפנות את הדומיין ל-DNS במחשב שלי... האם זה אפשרי (בעצם יודע שכן, איך עושים את זה?) כרגע הדומיין נמצא על DNS של חברת אחסנה (DOMAINTHENET).... תודה לעוזרים.

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by אלון פ,

    שלום לכולם, אני מחפש אתרים בסגנון של האתר הזה: http://www.freeactionscript.com/ אתרים שנותנים עזרים לאקשן סקריפט, עם כול מני קודים והצעות. תודה רבה וחג שמח! אלון

  8. התוכנית קולטת מספר חיובי ושלם כלשהו ופולטת הספרות שלו כך ללא ספרות כפולות לדוגמא: קלט 134476676 פלט 13476 קלט 1234 פלט 1234 תודה מראש למי שיעזור הנה דוגמא http://www.cs.bgu.ac.il/~prog101/wiki.files/ass1c2010.pdf http://www.cs.bgu.ac.il/~prog101/wiki.files/ass1c2010.exe[br]פורסם בתאריך: 13.11.2009 בשעה 15:50:57 בתוכנית ניתן להשתמש רק בלולאות.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. אני עובד בASP.NET. אז ככה אני רוצה ליצור כמה פקד בלולאה ובשביל זה אני צריך ID שונה בכל אחד, אז עשיתי איזה משהו והוא לא עובד... אני יכול להוריד את השדה ID והוא יצור כבר לבד ID משלו, אבל זה לא פותר לי את הבעיה כי אני כן צריך שדות אחרים.. ולקוד: <asp:GridView ID="GridView<% = i.ToString() %>" runat="server" AllowPaging="False" AutoGenerateColumns="False" DataSourceID="<% = (dtList.Rows[nNumOfRow][1].ToString() + i.ToString()) %>" PageSize="5"> <Columns> <asp:BoundField DataField="Title" HeaderText="sTitle" SortExpression="sTitle" /> <asp:BoundField DataField="Date" HeaderText="dDate" SortExpression="dDate" /> …

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  10. Started by tecore,

    כתבתי פונקציה פשוטה מאוד לחישוב שטח והיקף מעגל. כתבתי קובץ crc.m ובתוכו את הקוד הבא: function []=circles(r) x=2*pi*r; y=pi*r.^2; fprintf('the perimeter of the circle is: %g , and area is: %g' ,x,y) end הפונקציה מקבלת את r רדיוס המעגל ומדפיסה את המשפט עם ההיקף והשטח. אבל גם פותחת משתנה חדש ans ומזינה בו את הערך של x. 1. איך אני גורם לפונקציה רק להדפיס את המשפט הנ"ל ללא החזרת\פתיחת הערך ans? 2. האם בקובץ *.m ניתן לכתוב רק פונקציה אחת בלבד? כי אני קורא לפונקציה בחלון ה- command windows לפי שם הקובץ ורק ככה הוא מגיב, אז אם יש מספר פונקציות איך הוא ידע למי אני קורא? נשמע לי קצת לא הגיוני, שעבור כל פונקציה צריך לפתוח קובץ m חדש. תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by MinesweeperKing,

    ציתי לשתף אתכם בextension חדש שהכנתי לכרום. התוסף הוא משחק שולה המוקשים (Mineweeper | Demineur) בתוך הדפדפן. לתוסף קוראים MineBlown - Minesweeper והוא הגרסא של האתר שלי MineBlown - Online Minesweeper - Demineur en ligne לכרום. אחרי שמתקינים אותו כל פעם שפותחים טאב חדש במקום לראות את החיפוש של גוגל, נפתח משחק שולה המוקשים שלי. אשמח מאוד מכל מי שיוריד ויחווה דעה! זה הקישור לתוסף:MineBlown Chrome Extension לכל מי שמתעניין קצת מה הולך שם, כתבתי הכל בreactjs שזאת ספריה שפייסבוק פיתחו שאיתה אפשר ליצור UI בצורה ממש נוחה.יש לי גם 2 repositories בgithub עם חלק מהקוד(כל repo הוא npm package שהextension משתמש בו)MineBlown-LogicMineBlown-GameUI

  12. שלום השתמשתי ב- ObjectDataSource, כאשר GridView מציג את הנתונים באמצעות SelectMethod, מתודה שבניתי ב class מתאים. עד כאן הסתדרתי, אבל הבעיה, כשרציתי שיהיה לי כפתור מחיקה ב GridView, אז התברר לי שאני צריך לכתוב בעצמי מתודות שעושות delete. למשל, עיינתי בקישור: (יש שם דוגמא) http://msdn.microsoft.com/en-us/library/system.web.ui.webcontrols.objectdatasource.deletemethod.aspx וזה נראה לי די מסובך, לכתוב כל כך הרבה קוד בשביל למחוק שורה ב GridView. האם יש דרך אחרת, קצרה יותר? או שאולי לא הייתי צריך להשתמש ב ObjectDataSource ? תודה על העזרה! (וכמובן תודה לכל מי שעזר לי בשאלות הקודמות! ) שריה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by CyberBot,

    ל Cאני ממש מתחיל ללמוד(לנסות לבד) רצוי מאוד עם השלמת קוד תוך כדי כתיבה וקומפלייר כמובן עד עכשיו היה לי NET-BEANS וCYGWIN

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by NiTRo37,

    יש לי למחר עבודת הגשה , זה בעיקרון על לולאות אשמח מאוד אם מישהו יוכל לפתור את התרגילים הבעים או חלקם: 1)בכיתה 20 תלמידים. כל תלמיד הגיש 3 עבודות ,הציון הוספי מחושב לפי השלבים: *המורה מחשב את הציון הממוצע של כל תלמיד בשלוש העבודות *אם הציון הסופי שהתקבל גבוה מ85,המורה יוסיף 5 נקודות לציון שחושב שבממוצע.אם לאחר ההוספה יתקבל ציון גבוה מ100,הציון הסופי יהיה 100. כתוב תוכנית שתקלוט לכל אחד מה20 תלמידים את ציוניו ב3 העבודות,התוכנית תחשב ותדפיס א ציונו הסופי במחצית. כמו כן התוכנית תמנה ותדפיס את מספר התלמידים שקיבלו 100 כציון סופי. 2)מספר תלת ספרתי יקרא "מספר מינורי" אם הערך המוחלט של ההפרש בין כל זוג ספרות אינו עולה על 3. כתוב תוכנית בC המציגה כפלט את כל המספרים התלת …

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  15. לא מבין איפה הבעיה. אני עובד עם לינוקס. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  16. יצא לי לדבר עם מישהו שבונה מערכות מידע מקוונות באינטרנט למכללות, בתי ספר , עסקים וכולי אז שאלתי אותו בתור בור גדול בנושא , "מה , אתה יושב וכותב את הקוד ממש מאפס ? " הוא אומר לי מה פתאום יש לי מערכת מוכנה לבניית כל סוגי מערכות מידע , ואני בונה מערכת ממש כמו לגו . כלומר לא נוגע בקוד בכלל ! אז חשבתי לעצמי , ידוע שפעם התקמצנו על כל קילו בייט וכל טיפה של כח עיבוד , והיו בונים קודים מתוחכמים ויעילים להפליא . למשל אם היו כותבים משחקים של פעם כמו שנהוג היום הם היו שוקלים פי 10 ו 20 ללא הגזמה . מישהו שמע ממתכנת עתיק מה דעתו על המתכנתים של היום ? לא שאני נגד נוחות עבודה , ההיפך אם אפשר לחסוך כאב ראש לאלפי אנשים מה טוב ומה נעים

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by TheAnthrax,

    היי, אני עושה מעבר לC# מפייתון ורציתי לשאול - יש מצב שאי אפשר ב-C# לקרוא לפונקציה רק עם חלק מהמשתנים? בפייתון אני יכול לעשות משהו כזה: func: def example(param1="1", param2="2"): call: example(param2="not 2") בC# זה לא עובד: func: public void example(string param1="1", string param2="2"){} call: example(param2="not 2") יש דרך לעשות את זה? או שאני חייב בכל פעם שאני קורא לפונקציה להתיחס לכל הפרמטרים גם אם שמתי להם דיפולט?

  18. Started by oba3k,

    איפה אפשר למצוא דברים חביבים?

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  19. ^^^ כותרת, בתודה מראש.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני כותב תכנית בסי וכשאני רוצה לראות את הפלט התכנה מודיעה לי על שגיאה, וזה מסמן באדום את האות "S" במילה #include<stdio.h> אפילו תוכניות שעבדו ושמרתי ועכשיו אני מפעיל, מראות את אותו ארור. תודה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  21. Started by pssheba,

    שלום, רציתי להעלות דף המכיל תמונה שכאשר לוחצים עליה היא משתנה לתמונה אחרת. עשיתי זאת ע"י סקריפט javascript ולא הצלחתי. ניסיתי לפשט את הקוד כך שלחיצה על תמונה תעלה תו acii כלשהו וגם בכך נכשלתי. הרי הקוד: <head> <title>Untitled Document</title> <script type="text/javascript"> <!-- function ChangeImage(param) { document.write(param); if(param=="file:///D:/js/examples/tanzania/gallery/dar2.jpg") { document.write('1'); /*document.getElementById("myID").src="D:/js/examples/tanzania/gallery/dar3.jpg";*/ } else ( document.write('1'); ) } --> </script> </head> <body> <img id="myID" src="tanzani…

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  22. Started by DaFreeze,

    איך אני מכניס מידע לתוך קובץ טקסט? האם יש דרך פשוטה? תודה מראש, אני.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by cateye,

    שלום לכולם, יש לי איזה רעיון שאני ליישם כתוכנה שמתאימה לפלא חכם/פאלם וכו' רק מה שאני לא יודע זה איזה תוכנה אני צריך ללמוד כדי לדעת לתכנת אותה? אני צריך שהיא תתחבר לאינטרנט, לGPS, לשרת שלי, ותהיה כמובן באבטחה מקסימלית. איזו שפה אני צריך ללמוד? תודה רבה רבה מראש

    • 9 תגובות
    • 1k צפיות
  24. שלוםל כולם. קראתי קצת על בניית מסדי נתונים(ואני מאד מאד חדש בתחום) והתעוררה לי בעיה: אני צריך מסד שבו יש טבלה שעפ"י מספר ID תוכל להעביר אותי לטבלה אחרת(לדוגמא עבור 1 לטבלה א' ועבור 3 לטבלה ג'). כלומר, לטבלא הנ"ל יש 2 טורים ומספר רב של שורות. הבעיה היא שעבור כל טור אפשר לקשר רק טבלה אחת לפי מה שקראתי. אין סיכוי שלאף אחד לא הייתה את הבעיה הזו ואני משוכנע שיש לה פתרון, רק שלא הצלחתי לגגל אותו.

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by kisin,

    אני לומד עכשיו c# 3.5 וראיתי שיש אפשרות בהגדרת משתנה להוסיף סימן שאלה אחרי סוג המשתנה. לדוגמא: public int? Value = null; מה ההבדל בין השורה הזאת לאותה השורה בלי סימן שאלה? מה נותן הסימן שאלה?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים