עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by bdoron,

    הייתי רוצה לדעת איך אני יכול לקבל נתונים של טלפון נייד בasp.net האם זה אפשרי בכלל? שאעשה אתר שיודע האם המשתמש נכנס דרך הטלפון או שהוא נכנס דרך מחשב.. ואם הוא נכנס דרך הטלפון אני רוצה לקבל את המיקום שלו, הבעיה היא שגם אם כן אני לא יודע באיזה סוג טלפון הוא משתמש.. אשמח לידע בנושא

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  2. http://80.230.251.33/ בנתיים הו נמצא על המחשב שלי ולא העלתי אותו עדין על שום שרת.... עכשיו תגידו מה אתם אומרים על העיצוב תוכן ול הרעיון הכללי של האתר!!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  3. יש לי יישום שבניתי ויש בו פקד מסוים (Control). אני צריך למצוא את הקואורדינטות של הControl הזה (x שמאל, x ימין, y למעלה, y למטה). מה שאני רוצה לעשות זה שכל פעם שהעכבר יעבור מעל הפקד הזה, הוא יצייר קווים. אין לי בעיה עם הציור עצמו, אני פשוט לא מצליח למצוא את המלבן הנכון לצייר בו (המלבן של הפקד). הישום נבנה בMFC.

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  4. Started by Kobi-D,

    אני לא יודע אם זה הפורום המתאים לשאול את השאלה שלי לכן פירסמתי גם פה וגם בפורום שפות עיליות במסגרת פרוייקט גמר סטודנטיאלי אנחנו צריכים להוציא מידע מאתר מסויים וניסינו כל דרך אפשרית שקיימת אך ללא הצלחה (והעתקה ידנית מהאתר היא סיוט שלא ברא השטן). כרגע אנחנו צריכים להוציא מידע אודות מוצרים שנמצאים ברשתות שיווק ושני האתרים היחידים שכרגע מפרסמים מידע מלא אודות מוצרים הם שופרסל ומגה. האם מישהו יכול לעזור לי בהוצאת המידע הרלוונטי מאתרים אלו? כל עזרה תתקבל בברכה!

  5. Started by Idan-h,

    יש תרגיל בו אני צריך להגיב למקרה שהמספר (X לצורך העניין) מקבל ערכים שונים. עד 2000, 2000 ומעלה עד 4000, 4000 ומעלה עד 6000, ו6000 ומעלה. עכשיו אני יודע שיש טווחים אז עשיתי Select Case X Case is < 2000 Case 2001 to 4000 וכו' העניין הוא כשאני עושה את זה אני מאבד את המספרים בין 2000 ל2001, לדוגמא 2000.5. איך אני רושם Case שהוא גם גדול מ2000 וגם קטן שווה ל4000 (כמו AND בIF). תודה רבה!

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  6. Started by Excel,

    אתרים? ספרים? רצוי בעברית. תודה :]

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  7. Started by shoshana,

    האם יש למישהוא מושג איך ממירים בJS מפורמט תאריך רגיל:Wed Nov 19 10:12:53 2008 לפורמט:29/12/2008

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  8. נתקלתי בבעיה ב-cpp , תוכן הבעיה - 2 הודעות שגיאה: c:\Program Files\Microsoft Visual Studio .NET 2003\Vc7\include\cstdlib(17): error C2039: 'exit' : is not a member of 'operator``global namespace''' c:\Program Files\Microsoft Visual Studio .NET 2003\Vc7\include\cstdlib(17): error C2873: 'exit' : symbol cannot be used in a using-declaration כל הקבצים מתקמפלים בלי שום כל בעיה, מלבד קובץ אחד CGameHabdler.cpp תוכן הקובץ: איך לפתור את הבעיות הללו? אני יודע שזה דבר יחסית "קטן" שיוצר המון בלגן. תודה =) אפיק.

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  9. Started by emperor,

    שלום לכולם! אני מעוניין להתחיל ללמוד c. הבנתי שאני יכול לתכנת אפילו בדפדפן אבל אני צריך מהדר. איזה מהדר אני צריך? תודה

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  10. ממש מרמה של מתחילים עד לרמה גבוהה

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by Argo013,

    צריך סיוע במימוש התכנית הבאה: זה הקוד שלי, שהבעיה איתו, שהוא עובר על המערך 3 פעמים, אך מותר רק פעמיים: #include<stdio.h> #define N 5 void sort_array(int a[], int b[], int n); int main() { int a[N],b[N],i,j; printf("\nPlease insert the first array (5 numbers): \n"); for(i=0;i<N;i++) if (scanf("%d",&a[i])!=1) { printf("\nInput error!"); return 1; } printf("\The sorted array is: \n"); sort_array(a,b,N); return 0; } void sort_array(int a[], int b[], int n) { int i=0,j=0; for(i=0;i<n;i++) if (a[i]<0) { b[j]=a[i]; printf("%d ",b[j]);j++; } for(i=0;i<n;i++) if (a[i]==0) { b[j]=a[i]; printf("…

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  12. שאלה קצת מפדחת אבל אני לא זוכר

    • 5 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by guy81,

    mov eax,4 push dword "DCBA" mov ebx,1 mov ecx,esp mov edx,4 int 0x80 add esp,4 mov eax,4 push dword 0x44434241 mov ebx,1 mov ecx,esp mov edx,4 int 0x80 add esp,4 אשמח לקבל הסבר מדוע הקוד הראשון מדפיס DCBA ואילו השני, ABCD. 44434241 זה הקידוד אסקי של DCBA, אז משהו לא מסתדר לי כאן..זה לא אמור שקול?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  14. Started by gkman,

    שלום, יצרתי לעצמי אובייקט, נראה כרגע מאוד דומה ל- <?php class myobject1{ function __autoload($class){ echo 'test-string1'; include $class.php; } public function somthing(){ echo 'test-string 2'; return new myobject2(); } } $a = new myobject(); $b = $a->somthing(); ?> הפלט שאני מקבל מהדוגמא שכתבתי היא test-string 2 ושגיאה שהוא לא מוצא את ה-class של myobject2. אין בפלט את המחרוזת 'test -string1' כך שאני מבין שהפונקציה של autoload בכלל לא בשימוש. אני משתמש בPHP בגרסה 5.4.1. מישהו אולי מכיר את הבעיה ויכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by imac,

    ראיתי פה בקשות לקובץ תרגום של YaBBSE .. אז אני וחבר מ hebscripts אם אתם מכירים הוצאנו גירסא מבוססת על 1.5.1 RC1 (מה שהפורום הזה משתמש) בהצלחה ... http://www.yardenkedar.sites.co.il/yabbhe.zip

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  16. כשאני מנסה להפעיל פרוייקט Web Application אז מופיעה לי ההודעה הבאה Http/1.1 500 Server Error מישהו ידוע מה הפיתרון לה? ניסיתי כל מיני הסברים שהופיעו בפורומים בחו"ל ושום דבר לא עזר.. למישהו יש פתרון אחד לבעייה ?

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by yosda-boy,

    שלום רב, התחלתי ללמוד C# גראפיקה בבית הספר וכידוע לכם הקצב בכיתה יותר איטי משל צב, אשמח אם מישהו יוכל להמליץ לי על מדריך טוב ללמידת C#. בתודה מראש Mystery

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  18. Started by seffi,

    כשאני מנסה לשלוח הודעות בעברית דרך פונקצית mail של PHP ההודעות מתקבלות בג'יבריש. ה manual של PHP מן הסתם לא מתייחס לעברית. יש למישהו מושג איך פותרים את הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by yan,

    אני רוצה לבדוק בדף הרשמה כלשהוא אם שם המשתמש שמישהו הזין לשדה כבר נמצא במסד הנתונים איך אני עושה את זה?

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  20. אני מחפש אתר (רצוי בעברית) שיעזור לי ללמוד אלגוריטמיקה\++с ותכנות בסביבת אינטרנט (html, java-script, php...). תודה מראש לכל העוזרים!

    • 3 תגובות
    • 1k צפיות
  21. Started by Omer Michleviz,

    יש תרגיל שבו צריך להחליף צמד תווים ואם הם זהים אז לקחת את התו הימני. יש לי את הסגמנט ולמען האמת אין לי שמץ של מושג איך לעשות את זה. אשמח להכוונה. תודה # Computer Architecture #Question 1: # Input: 1)in buf (in the data segment) string of exactly 10 chars # # # Output: 1)swap each pair chars in the string # (if the pair identical change the second to '*' ) # 2)print buf in reverse ## ## # Example # buf= "aabb456788" # #After swap buf= "a*b*54768* # # in reverse = "*86745*b*a" ################# Data segment ##################### .data buf: .ascii "aabb456788" ################# Code segment ################…

  22. Started by johnynardi,

    שלום לכולם! אני מנסה לעביר מטריצה לתוך רשימה מקושרת הנה הקוד: typedef struct mode { char brd[3][3]; int scor; struct Modes *next; }Modes; Modes *add(Modes *head,char bord[3][3],int point) { Modes *new_mode; new_mode = (Modes*) malloc(sizeof(Modes)); new_mode->brd = bord; new_mode->scor = point; new_mode->next = head; return new_mode; } וכשאני מנסה להריץ את התוכנית אני מקבל הודעת שגיאה : error C2106: '=' : left operand must be l-value יש למישהוא מושג ? תודה רבה מראש :-)

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  23. יש לי פרויקט בWPF שפתחתי עוד פרויקט תחת אותו solution והצהרתי בפרויקט את השורה הזאת xmlns:local="clr-namespace:Session" שתחת הפרוייקט Session קיים מחלקה בשם doron לדוגמא איך אני פונה אל אותה מחלקה? ראיתי דוגמאות שאומרות לי לעשות ככה : <local:Person> <x:Arguments> <x:String>Joe</x:String> <x:String>McDowell</x:String> </x:Arguments> </local:Person> על xmlns:local="clr-namespace:Session" הוא לא רושם לי הודעת שגיאה, אבל כאשר אני מנסה להשתמש בlocal:classname הוא רושם לי הודעת שגיאה איך אני פונה למחלקה עכשיו?

  24. Started by tomash501,

    כדי שיהיה צאט באתר שלי אני צריך להדביק קוד.. אבל ככל הנראה אי אפשר להדביק שם כלום. מה אני עושה ? יושב שעות ורושם את הקוד?

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Kitt0s,

    אוקי אז ככה.. יש לי איזה דף פשוט שאני רוצה לבנות על בסיס טאבים (tabs) כלומר ככה, כל טאב הוא למעשה תמונה לחיצה, שכשלוחצים עליה היא משתנה לתמונה אחרת (אותה תמונה/כפתור, אך בפייד) כל לחיצה על טאב מראה div שונה, ומסתירה את הקודם כמובן אני צריך שכשהעמוד נטען, הטאבים יתחלפו אוטומטית כל כמה שניות, עד שהמשתמש ילחץ על איזה שהוא טאב... את כל הקטע של ה-HTML אני יכול לעשות, הבעיה היא שאני לא כל כך יודע javascript אשמח אם מישהו יעזור לי! :-}

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים