תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
היי חבר'ה, קראתי בדויונים קודמים על שני התוכנות אלו להרצה של תוכניות הנכתבות באסמבלר,אבל אין לי מושג איך עובדים איתן. מה השימוש שכל אחד מהן. אשמח לקבל תשובות מהירות כי זה נורא חשוב לי. בתודה מראש,גל.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
איך אני מאתחל תא זיכרון (אני זוכר משהוא עם db ואז כותבים את תא הזכרון)? אני יודע שכותבים את זה לפני הקוד עצמו איפו שהוא בתחילת התוכנית
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. נתנו לי לעשות ב-java script טבלה 6 על 6. כתבתי את הקוד הבא, אבל אני לא מצליח לעשות ככה שבמשבצות לא יהייה כתוב כלום. <html> <head> <title>6-05</title> <script language="javascript"> var i ; var j ; document.write("<table border='1' cellpadding='3'>") ; for ( i = 1 ; i <= 6 ; i++ ) { document.write("<tr>") ; for ( j = 1 ; j <= 6 ; j++ ) { document.write("<td>" + + "</td>"); } document.write("</tr>"); } document.write("</table>"); </script> </head> <body> </body> </html>
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. מהו קוד הHTML שיפתח את החלון החדש בגודל התוכן? למשל כשלוחצים "גזור קופון" כמו באתר הזה אז החלון נפתח בגודל קטן http://www.rol.co.il/search/coupons/?by=restaurant&restaurant=
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בעייה חדשה בהודעה אחרונה שלום אנשים אני עובד בVC++ 2008 עשיתי פונקציה שמקבלת כפרמטר ifstream f ניסיתי לעשות בתוך הפונקציה f.getline(Cmd,51); (CMD זה מערך של 51 תווים) השגיאה: 1>c:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\fstream(676) : error C2248: 'std::basic_ios<_Elem,_Traits>::basic_ios' : cannot access private member declared in class 'std::basic_ios<_Elem,_Traits>' 1> with 1> [ 1> _Elem=char, 1> _Traits=std::char_traits<char> 1> ] 1> c:\program files\microsoft visual studio 9.0\vc\include\ios(151) : see declaration of 'std::basic_ios<_Elem,_Traits>::basic_ios' 1> with 1&…
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
בקרוב הולך להיגמר לי מאגר השאלות הנחמד שלי(הכוונה לפתרון כולם), חוץ מכמה שקשים לי במיוחד. אחרי שאני ישב עליהם אני רוצה לתרגל את הידע שלי בצורה יותר אמממ אינטנסיבית או לא יודע. כל העיקרון שיכין אותי למבחנים שונים, בעיקר של הצבא - אך הרבה מעבר. אם יש למישהו רעיון לתרגול טוב, אשמח לשמוע. אני לא חושב שהשפה שאני יודע אמור להיות גורם אבל למי שבכל זאת צריך אלה למה שמתכנן לתרגל עליהם: C, אולי בעתיד גם ++ ASSMBLER JAVA, עתיד קרוב רחוק ממש בספק אבל C# תודה.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן זה שוב אני (: המחרוזת "Hello GoodBye" , אז אחרי הפעלת הפונקציה היא תהפוך ל- "GoodByeHello" מה הרעיון שעומד מאחורי זה?
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
תכנתי תוכנה בעזרת העורך הויזואלי, של visual studio 2010' , בשפת C#. אני לא מצליח להבין איך אני מקפל אותה ביחד עם הWINDOWS FORM. אני יודע שתוכנה של דוס מקפלים בעזרת CSC.. עזרה בבקשה תודה
-
- 8 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלוםלכולם, אני מנסה להריץ שאילתא דרך קוד ב VB. לאחר שהמשתמש הזין ערך בתיבה משולבת אני מריץ שאילתה אשר אמורה לתת שדה אחד עם מספר דינמי של שורות אבל אני מקבל רק שורה אחת.לא מבין למה? אודה לכל מי שיוכל לעזור לי....
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום האם אפשר לבנות תוכנה בC# לקמפלה לקובץ EXE ולאחר מכן להריץ אותה על מחשב אחר שאין לו .net framework? אם כן אשמח ךדעת איך תודה רבה
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
יש לי עוד מעט בגרות באלקטרוניקה ואני צריך לדעת שפת תיכנות ואנחנו לומדים с כרגע אני לא יודע כלום ואני רוצה להתחיל ללמוד אז כמה שאלות ובקשות .. 1.כמה זמן דרוש לי כדי ללמוד את השפה ?(אני חושב לא צריך גם רמה קשה ממש זה כולה מבחן 2 יחידות באלקטרוניקה) 2.תביאו לי בבקשה קישורים לאתרים שאפשר להתחיל ללמוד את השפה שמה...
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
קודם כל שלום לכולם, אני במתכנת ב C++ ובזמן האחרון אני מגלה שאני לא ממש מטפל בשגיאות. אני אנסה לחלק את סוגי השגיאות לכמה קטגוריות ואציג פתרון שאני הייתי משתמש בו לטיפול שבגיא ואני מקווה שאתם תעזרו לי לטפל בהם נכון. סוגי השגיאות: 1. שגיאות לא קריטיות - כלומר שגיאות שלא דורשות סגירה של התוכנית אלה רק דיווח על השגיאה בקובץ. שגיאות כגון: חודש שלא הוכנס נכון (נגיד חודש מספר 13) וכדומה. טיפול - כמו שכבר ציינתי לרשום את זה לקובץ TXT של שגיאות או להציג הודעה על המסך. מספיק להישתמש ב IF פשוט. 2. שגיאות קריטיות - כלומר שגיאות שהתוכנית אמורה לקרוס. שגיאות כגון קובץ חסר (תמונה נניח), מצד שני זה לא כזה קריטי אפשר פשוט לא להציג את אותה תמונה, מצד שני אם חסר קובץ DLL לדוגמא אז התוכנית לא…
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אהלן, אני משתמש ב-RMI כדי לבנות מערכת שרת-לקוח מסוימת, ונתקלתי בבעיה קטנה - כשהשרת עולה, הוא עושה לעצמו binding ב-rmiregistry שרץ על המכונה הלוקאלית שהוא יושב עליה. אבל כשהוא נסגר (אם אני פשוט עוצר את הריצה של הפרויקט ב-IDE למשל) הוא לא עושה unbinding, מה שגורם לכך שבפעם הבאה שהשרת עולה הוא לא מצליח לעשות binding, כי קיימת רשומה עם השם שלו ב-rmiregistry. זה מאלץ אותי לאתחל את ה-rmiregistry בכל פעם שאני מאתחל את השרת, וזה מייאש. יש דרך לגרום לשרת לעשות unbind כשהוא יורד?
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
בעזרת אילו פקודות ניתן להגביל מהירות של מנוע בעזרת assembler? תודה מראש!
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
-
צריך מדריך בעברית או קישור לאתר שמלמד oop בשפת java
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני כבר יודע כמעט את כל החומר, אבל מאיזושהי סיבה כל הכיתה שלי מסתבכת עם השאלה הזאת ובנתיים אף אחד לא הצליח להשתמש רק בתור. אני מקווה שתוכלו לעזור לי [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מבקש עזרה עם קוד HTML . הקוד HTML משתמש ב- stylesheet.css אשר עובד היטב עם Internet Explorer , אבל משום מה Firefox לא מצליח לזהות אותו והטקסט מוצג ללא עיצוב כלל.
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום אני רוצה בבקשה לקבל המלצה על ספרים לתיכנות משחקים ב C++. ספרים שקשורוים לספריות SDL, OpenGL' DirectX ובכללי על הרעיון מאחורי משחק וכו'. תודה רבה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב, נמאס לי לעבוד עם ה emacs ועם ה VI, ואחרי שהתנסתי ב visual וב visual.net אני מחפש משהו דומה (או לפחות קרוב) לזה בלינוקס. הצעות מכל הסוגים יתקבלו בברכה. מטי.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני צריך באיזושהי דרך לגלול בעזרת ג'אווה סקריפט מידע שנמצא בתוך DIV, קיימת הפונקציה window.scrollBy(x,y) אבל היא רק לחלון הראשי. אם להיות יותר ספציפי, כשרוצים להזמין אנשים לאירוע בפייסבוק לוחצים על כפתור שפותח חלון קטן שנותן לסמן אנשים, בחלון הזה יש גלילה ואני רוצה לגלול למטה אוטומטית ע"י איזשהו סקריפט. אשמח לרעיונות, תודה ושבת שלום, תומר.
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום. אני צריך בשביל פרויקט למדוד תדר באמצעות המחשב- מהפורט של המדפסת LPT1. מצאתי רעיון לתכנון בקישור הבא: http://www.e-insite.net/ednmag/contents/images/42999di.pdf הבעיה שזה רשום ב C++ ,אני צריך לפרויקט שזה יהיה ב C. ובכל מקרה אני לא מצליח לקמפייל את התוכנית. אני צריך עזרה דחופה לסדר את הבעיה ואם אפשר לכתוב את התוכנית ב C. כל רעיון אחר למדוד תדר באמצעות המחשב יתקבל בברכה(משהו בסגנון אולי של מציאת פרק הזמן בין כל קצה אות עולה שמתקבל בפורט...). צירפתי את התוכנית רשומה למי שרוצה, כי אי אפשר להעתיק אותה מהקישור למעלה. תודה לכולם. [attachment deleted by admin - 90 dayss]
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
איך אני מדפיס נגיד ביטוי כזה: ST מחרוזת... הדפס (st-1) תמיד שאני כותב לו כך הוא מדפיס אותו כמספרים ולא כתו... תודה, Aviko
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני צריך לבנות פונקציה שתשנה ותחזיר את המיקום של פוינטר בקובץ. בניתי פונקציה אבל קיבלתי ארור מוזר אשמח אם תוכלו לעזור לי לתקן אותו: void del(FILE *fin,char *name) { struct book b; char name2[80]; fseek(fin,-sizeof(b),SEEK_CUR); fread(&b,sizeof(b),1,fin); strcpy(name2,b.name); search(fin,name); fwrite(&b,sizeof(b),1,fin); search(fin,name2); } void* search(FILE *fin, char name[]) { struct book b; rewind(fin); do { fread(&b,sizeof(b),1,fin); fseek(fin,( b.indexName)*sizeof(b),SEEK_SET); } while( strcmp(b.name,name)!=0 && b.indexName!=-1 ); if(b.indexName==-1) puts("there is no such book"); fseek(fin,-sizeof(b),SEEK_CUR);…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-


