תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
דבר ראשון מה זו בדיוק השפה הזאתי ולמה היא משמשת ו ואיפה אני יכול ללמוד אותה באינטרנט?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום כתבתי תוכנית קטנה בc# שפותחת את הנגן media player classis (mplayerc.exe) a ומוסיפה לו כתוביות באמצעות arguments שהנגן מקבל בהרצה. הקוד הרלוונטי: psi.FileName = "C:\\mpc\\mplayerc.exe"; psi.Arguments = pathVideo+" /fullscreen /sub "+pathSubtitles; Process.Start(psi);ProcessStartInfo psi = new ProcessStartInfo(); pathVideo - מחרוזת שמכילה את הפאת' של הסרט. pathSubtitles - מחרוזת שמכילה פאת' של קובץ כתוביות. שתי המחרוזות האלה מכילות ערכים תקינים. את התוכנית אני מקמפל בwin xp 32bit והיא עוברת קימפול ועובדת. כשאני מנסה להריץ את הקובץ exe של התוכנית בwin7 64bit אני מקבל הודעת שגיאה שהתוכנית לא מצליחה לפתוח את הקובץ mplayer.exe . האם זה בגלל שהקובץ ביצוע קומפל תחת 32bit…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עשיתי תוכנית לקוח ושרת המתחברת למחשב באמצעות המחלקה ServerSocket.. תוכנית הלקוח מתחברת באמצעות פורט והאייפי של המחשב השרת. נוצר חיבור כאשר הלקוח והשרת נמצא באותה רשת הביתית שלי. ניסיתי את הלקוח במחשב שנמצא מחוץ לרשת אך הפעם לא עבד החיבור.. אולי אתם תוכלו לנסות לעזור לי עם זה הקוד של השרת: [size=0.7em]public static void main(String[] args) throws IOException {[/size] [size=0.7em] final int port = 2000;[/size] [size=0.7em] ServerSocket serverSocket = null;[/size] [size=0.7em] try {[/size] [size=0.7em] serverSocket = new ServerSocket(port);[/size] [size=0.7em] System.out.println("Listening on port " + port);[/size] [size=0.7em] } catch (IOException e) {[/siz…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני בן 20, בשנים האחרונות התחלתי ללמוד תכנות בשפת c# שהתחלתי מכיתה י'. עכשיו אני משתמש בwindows forms app והתחלתי להכין משחק הצבתי labal שמשמש לסכום כסף ושני כפתורים אחד "buy" והשני"sell" הצלחתי לסנכרן ביניהם שאם קודם לוחצים על buy הסכום יורד ומופיע בlabel ואז שלוחצים על sell הסכום של אחרי הקנייה עולה ומופיע בlabel (ולהיפך) הבעיה היא שלא הצלחתי להגדיר שיהיה אפשר ללחוץ על אותו כפתור פעמיים או יותר ברצף?????
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
כתבתי מאקרו בחוברת עבודה מסויימת ככה שיבצע בה שינויים מסויימים ואז ישמור אותה בשם אחר. כלומר, קובץ המקור נשאר ללא שינוי. עכשיו אני רוצה לטעון מחדש את קובץ המקור כדי שאוכל לבצע בו שינויים נוספים ושוב לשמור בשם אחר. הבעיה היא שאני לא מצליח לגרום למאקרו לטעון את חוברת העובדה מחדש. שלא נדבר על להמשיך להריץ את הסקריפט מהמקום בו הוא נעצר. ניסיתי להשתמש ב-updatefromfile אבל הוא כל הזמן מחזיר שגיאה. מחיפוש באינטרנט אני מבין שהפונקציה הזאת עובדת רק אם קובץ המקור מעודכן יותר מאשר הקובץ שאני עובד עליו, והרי לא כך הדבר. האם יש איזושהי דרך לעקוף את זה? נניח לשמור קובץ עם תאריך פיקטיבי או אולי שימוש בכלל בפונקציה אחרת. עריכה* הסתדרתי
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כל פעם השורה השניה מסומנת לי בזמן הקימפול. Scanner console = new Scanner(System.in); System.out.print ("pleaze type a number:"); השגיאה שמתקבלת: <identifier> expected והנה הקוד של כל התוכנית: import java.util.Scanner; public class hyper{ public static void main (stirn[] args); Scanner console = new Scanner(System.in); system.out.print ("pleaze type a number:"); double 1 = console.nextInt(); system.out.prinln ("please type another number:") double 2 = console.nextInt(); system.out.prinln ("pvvv: ") int 3 = console.nextInt(); system.out.prinlt ("please type ") }
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
ב c++ וההפך char str[]; float a = 9.5; how to convert a into str? what the size of str shuld be? (not dinamic allocation) hwo to convert from char[] to floar?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
2 שאלות 1) יש לי data-view (הסרבר) שאני מציג אותה למשתמש (לתוך data-grid, בקליינט). העמודה הימנית של הטבלה(=dada-view) היא מסוג checkbox. אם המשתמש עושה וי בכמה checkboxes כאלה, והוא מדפדף בתוצאות וחוזר נגיד לדף הקודם, אז הסשן לא שומר לי את הסטאטוס של הסימונים של היוזר (שומר רק את התוצאות הקודמות). כיצד שומרים בכל זאת בסשן את הסטאטוס של הבחירות של המשתמש ב- checkboxes? 2) אני רוצה לעשות אופציה ל-"בחר הכל" ואז כל ה checkboxes של דף התוצאות הנוכחי בלבד יסומנו בוי. כיצד?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך עזרה בתרגיל הבא: עץ סיגמה מוגדר כ: עץ ריק או עץ המורכב משורש ו2 בנים שכל אחד הוא עץ סיגמה, כך שערך השורש גדול מסכום הערכים של כל צאצאיו או שווה לו. אני צריך לכתוב אלגוריתם האם-העץ-סיגמה(SUM,T) המחיזר אמת אם T הוא עץ סיגמה ושקר אחרת. אם הוא דיגמה יכיל המשתנה SUM את סכום ערכי כל הצמתים. כשאני מסתכל על עץ אני יודע איך לבדוק אם הוא סיגמה או לא, אבל אני פשוט לא מצליח לכתוב את זה בתור אלגוריתם, כל פעם אני או נתקע או מוצא טעות אחרת. אני דיי בטוח שהפעולה אמורה להיות רקורסיבית, ולפי דעתי צריכה להתחיל מעלה ולא מהשורש (ככה אני בודק אם זה סיגמה או לא)-ולכן נראה לי שתנאי העצירה צריך להיות -אם T ריק החזר אמת. אבל אני לא בטוח וכאמור לא יודע איך להמשיך... אודה לכם אם תכוונו או…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד Java ויש לי Class שיצרתי ואני אמור ליצור לו קובץ API מכל ההערות שהכנסתי בקוד, איך עושים את זה ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם קיים ספר שאלות ותשובות ב - ++c? אין לי רעיונות לתרגילים וספר כזה יכול לעזור. בכל אופן ובלי קשר האם מישהו יכול להמליץ לי על תרגילים בנושא פוינטרים/מערכים? בתודה מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם אפשר להכניס לטבלה ב-DB שורה של -HTML ולהציג את ה-HTML בדפדפן? http://img144.imageshack.us/img144/8581/87826786ro2.jpg האם יש אפשרות להציג את VIDEO LINK כ-HTML??
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מתחיל ללמוד עכשיו בMICROSOFT SQL SERVER ורציתי לדעת איך מתקינים את זה והאם מיקרוסופט משחררת את זה בחינם?
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא יודע בדיוק איך להגדיר את זה אבל אני בונה אתר ואני רוצה שיופיע בו כזה משהו שממספר את מספר האנשים שנכנסים אליו... מישהו יודע איך עושים את זה ?! תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
using System; public class JustAClass { public static void Main() { char ch; char word; Console.WriteLine("Enter A word (1 Character each time, * To End): "); ch = (char)(Console.Read()); while (word != '*') { if (ch == 'Z') ch = 'A'; else ch = (char)(ch + 1); word = word + ch; Console.WriteLine("Enter A word (1 Character each time, * To End): "); word = char.Parse(Console.ReadLine()); } Console.WriteLine(word); } } התוכנה הזאת אמורה לקלוט אות אות(בעצם מילה) ולהחזיר את המילה בפעם אחת כאשר כל אות במילה הופכת לאות שאחריה חוץ מהאות Z שהופכת לA. אבל זה נותן לי את השגיאה הבאה: Cannot implicitly convert type '…
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני פותח פרויקט אישי ואני הייתי רוצה לדעת מבין אלה בפורום שעובדים כבר בתחום, איך מבחינת הספריות והתתי ספריות שצריכות להיות בספרית הפרוייקט הבנתי שזה הולך בצורה הזאת: 1. ספריה ראשית בעלת שם הפרויקט 2. בתוך הספריה הראשית ספריה של גיבויים של הפרויקט 3. עוד ספריה בתוך הספריה הראשית של דפי הפרויקט , תכנון .. ( WORD וכאלה מצגות ודיאגרמות. ) אשמח לדעת מה עוד... אגב איזה שם הספריה של הword וכאלה נקראת?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, כתבתי קוד המבצע את אלגוריתם הופמן ואני משום מה מקבל שהקובץ המקודד יותר גדול מהקובץ המקורי, נראה לי שיש לי איזה בעייה בשמירת הקובץ, אני מנסה לשמור אותו כקובץ בינארי אבל גם כבינארי הוא יוצא גדול יותר מהמקור. בנוסף יש לי בעייה אחרת שאני הכנתי קובץ Lookup table עם כל ערכי הASCII והערכים שלהם ע"פ העץ הבינארי שנבנה ע"פ האלגוריתם של הקוד. אין לי כלכך רעיון\דרך איך לפענח קובץ המקודד כבר וכשיש לי את הLookup Table של אותו הקובץ. אני כותב את כל הקוד בשפת C. להלן הפונקציות העיקריות בקוד: מאוד אודה לכם על קוד עזרה שהיא.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום רב לכולם, בניתי טופס באסקל הכולל רשימה של כל מיני ערכים שונים. אחד מהערכים הוא תיבת בחירה (כן/לא). האם ישנה אפשרות לעשות עיצוב מותנה. כלומר, האם אפשר כשאשר התיבה מסומנת שיצבע לי את השורה בצבע אחר (כמו באקסל)?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום 1. האם עדיין נהוג לבנות אתרים חדשים ברזולוציה 800X600 ? או שמומלץ ללכת על הדרך הקשה ולהיות חבר טוב של האחוזים? 2. האם אתר עם משקל 5 מגה ו6 עמודים צריך יותר מאחסון חינמי? ועל איזה אחסונים חינמים ללא פרסומות אתם ממליצים? 3. אם למישהו יש נסיון עם phpmyadmin ויודע איך עושים שיופיע עברית בתוכן הטבלאות בGUI שלו אשמח אם הוא ישתף אותי. 4. איזה מערכת ניהול DB הכי מומלצת והכי ידידותית לעברית כיום? (MYSQL) תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש איזו שהיא דרך לשמור את התוכניות שאני בונה בפסקל כקובץ BAT למשל, במקום כקובץ של פסקל שאפשר לפתוח רק בעזרת התכנה? (כדי שאני יוכל להפעיל את התוכנה בלי להפעיל את הפסקל) ואם כן, איך בדיוק עושים את זה?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אז קניתי שטח אחסון חדש, העברתי את כל הקבצים ועכשיו אני רוצה להעביר את הכתובת. איך עושים את זה? כמה בלאגן זה? תודה וחג שמח
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי פרויקט ב-C# בויז'ואל סטודיו 2010 שבנוי על בסיס נתונים מסוג MySql. אני משתמש בתוסף של קריסטל ריפורטס לויז'ואל סטודיו כדי להציג דוחות, והוא מסרב להציג לי בקריסטל שדות בעברית. כל שדה בעברית מופיע כסימני שאלה. סתם טקסט בעברית (כלומר לא שדה מבסיס הנתונים, סתם טקסט שאני כותב בעצמי) אין לו בעיה להציג בעברית. כשאני מנסה את זה על מחשב אחר מאותו בסיס נתונים הכל נראה בסדר, וגם כשאני מוציא דוח קריסטל במחשב שלי מבסיס נתונים מסוג sql server העברית בסדר. לפי זה אני מנחש שמדובר בבעיה כלשהי בהגדרות של mysql על המחשב שלי, אבל אני לא מוצא פתרון שעובד. יש לכם רעיון איך אפשר לפתור את הבעיה? תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני לומד שפת C בסביבת עבודה בורלנד, ומאיפה שלא הורדתי קיבלתי שגיעה שלבדוק איזה גרסת ווינדוס יש לי 32 או 64 סיביות כי בגירסה שלי הוא לא יכול לרוץ. יש לי 64 סיביות ובמחשב נייד יש לי 32 ובשניהם הוא לא עובד... אותה הבעייה כנראה הבעייה זה ווינדוס 7 אז רציתי לשאול אם מישהו מכיר תבעייה ואיך לסדר אותה, ואם לא האם אפשר קישור להורדה לבורלנד C שירוץ על 7
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
כנראה אני אלמד בבצפר פסקל השנה אז החלטתי להקדים.. בכל אופן כשאני מריץ את הקובץ המהודר של הקוד הבא אני מקבל Syntax Error. זה הקוד: Var Xxx: integer; Begin For Xxx:=0 to 10 do Begin WriteLn('Loop number ',Xxx); End; End. מה הבעיה בקוד?
-
- 11 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קיבלתי קובץ wsdl של web service ועכשיו אני צריך להכין ממנו CRUD web api. המטרה הסופית היא שבעזרת javascript אני אוכל לפנות לapi שיספק נתונים מהweb service הזה. מישהו יכול לתת לי כיוון באיזה טכנולוגיה אני צריך להשתמש בעולם ה .net? web api? odata? asp.net mvc? אני ברמת מתחיל לגמרי בכל מה שקשור ל .net אז אני מקווה שהשאלה שלי מובנת. אני מאוד אודה לכל מי שיוכל לכוון אותי בכיוון הנכון
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


