תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
הנה הקוד: <script language="javaScript"> function chackForm() { var msg; var num = 0; msg=" " ; if(document.club.firstname.value.length == 0) { msg = msg + "Firstname field is empty\n" ; num = 1; } if(document.club.firstname.value.length > 15) { msg = msg + "First name is too long\n" ; num = 1; } if(document.club.firstname.value.length == 1) { msg = msg + "First name is too short\n" ; num = 1; } if(document.club.lastname.value.length == 0) { msg = msg + "Last name field is empty\n" ; num = 1; } if(document.club.lastname.value.length > 15) { msg = msg + "Last name is too long\n" ; num = 1; } if(document.club.lastname.value.…
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, האם לPLC יש קשר לכאן? במידה וכן, אני מעוניין ללמוד אבל מאוד קשה למצוא חומר על זה בעברית מכירים אתר כלשהו ללימוד בעברית? כל חומר בנושא הזה יתקבל בברכה רבה תודה!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום חברים, נתקלתי בבעיה , אני צריך לכתוב תוכנית כך שתקבל משפט אותו תעביר לפונקציה והיא תחזיר את מספר המילים במשפט כתבת תוכנית כזו אך הבעיה שלי היא כשאני מכניס משפט התוכנית קולטת רק את המילה הראשונה ולא את כל המשפט, כאשר אני מגדיר מראש את המשפט בתוכנית הכל עובד מצויין אבל כקלט זה לא עובד לי, אשמח לעזרה. זאת התוכנית: כאשר אני מדביק לכאן הכל מתבלגן אז העלתי קובץ טקסט
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם , אני מנסה למדוד כמה זמן לוקח לסט פקודות שאני מבצע , אני צריך למדוד ברמת ה milisec או microsec אני רוצה להשתמש בשעון של ה PC יש למישהו איזה שהיא דוגמא איך לבצע את זה ?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לעדכן תאריך והטופס כל הזמן קורס לי, זאת השגיאה שהוא רושם לי [h=2]String was not recognized as a valid DateTime.[/h]זה הקוד: Line 27: // string date = "2000-02-02"; Line 28: // string date = string.Format("'{0}'"+"-"+"02-02", Request.Form["year"].ToString()); [COLOR=red]Line 29: DateTime time = DateTime.Parse(date); [/COLOR]Line 30: /* *************** check if person exists ***************/ Line 31: bool isExistence = person.isExistence(Request.Form["id"], comm); חשוב לציין שאם אני מכניס ערך בצורה הזאת [COLOR=#000000][FONT=Consolas]Line 27: // string date = "200…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום. יש לי אתר שכל תכולתו קצרה. דף אחד, עם מספר למעלה. אבל משום מה, הדפדפן מאפשר לגלול למטה. והרבה. אתר פשוט עם js בפנים. lbwbtc.com אני חובבן. אשמח לשמוע עצה.
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום פתחתי פורום www.lexzone.com אשר נפתח רק אתמול וכאשר אני שולח הודעה פרטית לאחד הusers יש חלון pop up (דבר התמון במערכת) ובו מספר errors ענה עזרו לי למצוא את הפיתרון
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום...מה שלומכם...אני צריך עזרה... אנחנו בנינו אתר ללאן שלנו (וואי הזדמנות טובה לפרסם בואו בהמוניכם-תרד בפורום כללי...) אז מה שקרה שעשינו את האתר לגמרי בנוי מ-asp שהיה אופציה הכי חכמה כי למדנו את זה בבית ספר והיינו צריכים להגיש אתר ולכן צברנו ניסיון....אחרי שהשגנו הוסט גרוע למדיי מצאנו ישועה זמנית אצל קוויק סי או אי אל שהסכימו ברוב טובם לתת לנו הוסט חינם עם כל מה שרצינו...אבל שרצינו להעלות את האתר התבררה הבעיה..הוא לא תומך בasp אלא רק בphp.... לכן יש לי שאלה...ואני אשמח אם תענו לי עליה איך אני יכול להמיר את הasp ל php....כלומר מה ההבדל בין השפות האם זה יהיה בעייתי ויכרוח עבודה רבה....ואיפה אני יכול ללמוד את השפה במהירות (וכמה זמן ייקח לי בערך) בלי לקנות ספרות מקצועית יקר…
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי אני התחלתי ללמוד פיתוח אפליקציות, כרגע אני לומד להתאים אתר למובייל, הכנתי אתר, ברגע שהאתר יורד לרזולוציה של מתחת 600PX רוחב התפריט באתר הופך לתמונה, רציתי לדעת איזה פונקציה אני עושה בשביל להציג את התפריט על ידי לחיצה על התמונה תודה (שפת JS )
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם דרושה לי עזרה בהקמת דף אינטרנט דינמי זמני לאתר אינטרנט אשמח עם מישהו יוכל לעזור לי בכך לפרטים נוספים ניתן ליצור איתי קשר בהודעה פרטית ! תודה רום !
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מה לדעתכם הדברים שהכי שימושיים/חובה שכל מתכנת ידע בc#?
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
המורה שלנו הטיל עלינו פרויקט והייתי רוצה לשמוע עצות וטיפים על איך לעשות וכו'... המטלה: סימולציה של זבובים על המסך בעזרת X ו- Y וכל מיני פקודות שקשורים לכמות של הזבובים , פגישה של הזבובים (יצירת זבוב חדש) וכו'.. בבקשה עזרו ותנו טיפים עידכון: הנה הפרטים אני משתמש בC/C++ יש צורך ברשימות מקושרות (אחת הדרכים ליצור את התרגיל) הפרטים של זבוב: *זבוב הוא זכר או נקבה (ומיוצג על ידי X Y בהתאם) *לזבוב אורך חיים מוגבל *מפגש בין X ל Y יוצר זבוב חדש * כל מפגש מקצר את חיו של X ב 10% * כל מפגש מקצר את חיו של Y ב 5% *כאחר יחס X+Y לשטח = 80% תוחלת חיים קטנה ב50% // flyWorld.cpp // // A simulation of fly's by using X's and Y's // //** ספריות מוכללות **// //#include <all…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי יחידה באסמבלי לעשות ונתנו לנו שאלה כזו: כתוב תוכנית שתסכם את הנתונים מכתובת 2000h עד כתובת 204Fh ותשים את התוצאה ב2050h ו2051h האם כך אמור להיות הפתרון: mov ax, 0 mov SI, 2000 REPEAT: mov bl, [SI] add ax, bx inc SI cmp SI, 204f jbe REPEAT mov [SI], al inc SI mov [SI], ah end אני לא בטוח לגבי השורות: mov bl, [sI] add ax, bx עזרה תתקבל בשמחה!
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, יש לי וינדוס VISTA ניסיתי לקמפל קוד של C עם Dev-C++ וזה פשוט לא עובד.. חיפשתי קצת בגוגל וגיליתי שאני לא היחידי עם הבעיה. אני אשמח לקבל רעיונות מה אני יכול לעשות? אני צריך את היכולת לקמפל קוד C על וינדוס VISTA.
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש טבלה DG של 100 עמודות. העמודה הכי ימנית זה "מחיר במבה". שאר העמודות משמאל זה מחירה של הבמבה ב-100 החודשים האחרונים. איך גוללים את הטבלה לרוחב כך שהעמודה "מחיר במבה" תשאר קבועה? הערה: קיבוע העמודה צריך להיות בזמן ריצה כי בטבלה מוגדר: AllowPaging="True" בלינק יש המחשה אבל זה לא בשפת HTML ולכן זה לא עוזר לי תודה http://blog.flexexamples.com/2007/08/15/locking-columns-in-a-horizontally-scrolling-datagrid-control/ אני כותב ב: Html vb.net
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני מנסה בעזרת נטבינס להשתמש ב datepicker הבא: DatePicker-V0.99-2006.09.01.jar הוספתי את הקובץ לתוכנה, יצרתי אובייקט שלו: DatePicker a=new DatePicker(null); a.run(); זה פותח לי את החלון של הלוח שנה ומאפשר לבחור תאריך, אבל אני לא מצליח לשמור את התאריך הזה. חיפשתי בגוגל/יוטיוב, לא מצאתי הסבר על התוסף הזה.. יש מצב מישהו יודע איך אני שומר את התאריך שנבחר? אם אתם לא מכירים את הdate picker הזה, ויש לכם המלצה על אחד אחר, גם טוב. תודה!!
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יצרתי כרטיס שהמשתמש מכניס נתונים, שם ארץ ועוד פרטים רגילים את הפרטים האלה אני מעדכן בdatabase , השאלה שלי היא כזאת אם אני רוצה שלאותו משתמש יהיה מספר תמונות שאותם אני יוכל להציג, איך אני שומר אותם בDATABASE מממ אחרי שקראתי הבנתי שיש 2 שיטות, השיטה הראשונה שאני אבצע שמירה של אותם תמונות בעץ הפרויקט ואת הpath של אותה תמונה אשמור ב( database ( sql server השיטה השניה זה פשוט לשמור את אותה תמונה בdatabase ולא לשמור בעצם הפרויקט הייתי שמח לדעת אם יש שיטה מקובלת ואם אין אז בכלל מה דעתכם, איפה כדאי לי לשמור את התמונות... מה הכי טוב גם מבחינת גיבויים.... עוד שבוע שבועיים ימחק למשל עץ הפרויקט או לא יודע מה יקרה איפה עדיף לשמור מבחינת קלות גיבוי..
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך עזרה בפרויקט בניית אתר, הבעיות שלי כרגע הן: יש לי שגיאות בDB בהוספת הרשומה לטבלה תחת "הוסף לסל" מהGRIDVIEW בעמוד EMPANADAS בנוסף יש לי בעיה בשליחת אימייל בצור קשר ובשליחת ההזמנה בנוסף הCSS הפסיק לעבוד לא מבין מה גורם לבעיות הנ"ל אשמח אם תוכל לסייע גם בכך תודה עם המון הערכה... הקובץ: http://www.f2h.co.il/pko6kleswc6
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
התחלתי ללמוד HTML לבד, אני מנסה למקם תפריט במרכז העמוד ואין לי מושג איך עושים את זה? תודה לעוזרים.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, אני בשלבי תכנון מערכת לניהול חנות (הקוד יכתב בJAVA). השאלה שלי על איזה DB אתם ממליצים להשתמש?? אני רגיל לעבוד עם Access. אבל התחלתי לחקור קצת בMySql, אבל אני בטוח שיש עוד הרבה אפשרויות שאני לא מכיר. הDB אמור להחזיק נתונים של כמה שנים (רצוי כמה שיותר) שיהיה מהיר וחזק. אפשרות קלה לגבות אותו (אם יש אפשרות מובנה לעשות את זה דרך הקוד זה יהיה פנטסטי). לגבי MutiThreading רצוי שתהיה האפשרות לתמיכה בו זמנית בכמה לקוחות (אבל לא קריטי מקסימום נעשה סנכרון עם הServer). אני לא כל כך בקיא בכל הDBA. אם יש משהו שאני מפספס אני אשמח אם תעזרו לי כאן.. תודה רבה!!!
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש שפה ללמוד עכשיו לבד ואני חושב על ++C או JAVA מה עדיף לי ללמוד אין לי נסיון קודם ואני לומד מהרשת! אם יש שפה אחרת שאתם ממליצים אני אשמח וגם תכנים יעזרו לי מאוד תודה מראש בר
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
-
אני לומד שפת C בסביבת עבודה בורלנד, ומאיפה שלא הורדתי קיבלתי שגיעה שלבדוק איזה גרסת ווינדוס יש לי 32 או 64 סיביות כי בגירסה שלי הוא לא יכול לרוץ. יש לי 64 סיביות ובמחשב נייד יש לי 32 ובשניהם הוא לא עובד... אותה הבעייה כנראה הבעייה זה ווינדוס 7 אז רציתי לשאול אם מישהו מכיר תבעייה ואיך לסדר אותה, ואם לא האם אפשר קישור להורדה לבורלנד C שירוץ על
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי. אשמח לעזרה שלכם. יש לי תרגיל ואני צריכה לשמור את כל המידע שיש לי בתרגיל בקובץ בינארי בשיטה של ארגון סדרתי. אשמח לקבל הכוונה והסבר לאיך עובדים עם זה בכלל? מה העיקרון? איך מחפשים? איך מוסיפים דברים חדשים? חיפשתי באינטרנט וזה לא כל כך עזר. תודה.
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
צריך בדחיפות עזרה ב vb.net לפרויקט לימודי (כמובן בתשלום) idotamir@hotmail.com
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-


