תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום, תהיתי לעצמי, היכן מאוכסן פוינטר? ב-HEAP או במחסנית? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי.. אני רוצה לדעת את מספר שורות הקוד שתוכנה מסויימת שכתבתי. התוכנה מן הסתם כוללת הרבה מאוד מודולים והרבה מאוד קבצים נפרדים, כך שלפתוח את כל הקובצים ולחשב את זה ידנית זה לא נחמד בכלל, ולא ממש מעשי.. אני מחפש תוכנה שתוכל לקרוא את כל הקבצים בסיפריה מסויימת (אם היא יכולה גם לבד להיכנס לתת-סיפריות, מצויין), לפתוח את כל קבצי הטקסט שבה (או כל הקבצים שאני מגדיר לה, נניח *.php), ולהציג לי מספר סופי של כלל שורות הקוד בכל הקבצים ביחד.. מישהו מכיר דרך לעשות את זה?
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מתאמן בsql ואני יצרתי כמה טבלאות בsql server אבל זה ניראה לי קצת , אז למדתי איך לעשות import ו export ומה שאני מחפש כרגע זה טפסי exel מוכנים כבר שכוללים סתם שמות לקוחות התעודת זהות שלהם, כאלה שהם גדולים ומוכנים כבר שאני אצטרך לעשות רק export אני חפשתי בגוגל ולא מצאתי אשמח לקישורים
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כתבתי פרוייקט שרץ ב C++ עם קבצי H וקבצי CPP כעת יש בקשה לשנות הכל לקובצי DLL ולהריץ את בכלל דרך GUI על ידי C#. השאלה: איך אני ממיר את הקבצים H ו CPP לקבצי DLL?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני משתמש ב-toolkit של גרפיקה שנקרא Coin3D שאמור להתממשק ל-VS ע"י ממשק שנקרא SoWin. הגדרתי את ספריית הקבצים ב-System environmental variables. כשאני מריץ תוכנית שבניתי לנסיון הכל מתקמפל כמו שצריך בלי שגיאות, אבל אחרי שאני מריץ את התכנית עם F5 אני מקבל הודעת שגיאה שאחד מקבצי ה-dll חסר. עכשיו אותו קובץ נמצא בספרייה שהוגדרה כבר. האם יש מקום מסוים ב-VS שצריך להגדיר בו ספריות שבהן צריך לחפש את הקבצים האלו? הידע שלי ב-VS כמעט אפסי, אז זה כנראה משהו מאוד בסיסי ששכחתי לעשות, שלא צריך בשבילו להכיר את ה-toolkit הזה ספציפית. אני אשמח לכל הכוונה שהיא!
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה לכתוב שאליתה ולא כל כך מצליח...אני ינסה לתאר את הטבלאות שלי שיהיה כמה שיותר ברור: יש לי טבלת user שיש שם user_id שזה ה-id של היוזר ויש שם priv שזה מספר בין 1-4 שאומר את רמת ההרשאה של אותו יוזר ויש עוד שדות שלא כל כך רלונטיות לשאליתה בנוסף יש טבלת project שיש שם proj_id שזה ה- id של אותו פרויקט ויש עוד שדות שלא רלונטיות לשאליתה בנוסף יש לי טבלה project_premision ששם יש שתי שדות : proj_id שזה מפתח זר לטבלת הפרויקטים ויש user_id שזה מפתח זר לטבלת היוזרים . בעקרון הטבלה הזו אומרת לאיזה יוזר יש הרשאות לפרויקט מסוים אני צריך שאליתה שתביא לי את כל היוזרים עם priv=x אבל שאותו יוזר לא יהיה לו כבר הרשאות כבר ל proj_id=y כלומר שאותו יוזר לא יופיע בטבלת project_premision…
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני מנסה להריץ את קטע הקוד הבא, ובשורת ההשמה ( 's = '5 ) התוכנית נתקעת. השגיאה: Unhandled exception at 0x76ed15de in ex4.exe: 0xC0000005: Access violation writing location 0x009a5798. מה לעשות? [size=78%]void my_itoa(int number, char s[]){[/size] int i = 0; for ( i = 0 ; number % 10 != 0 ; i++){ s[i] = '5'; number /= 10; } reverse(s); } void main(){ char *s; s = "0"; my_itoa(78689, s); printf("%s", s); }
-
- 7 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום, איך אפשר לשנות ציור גרפי שציירתי בפאנל מסויים ע"י לחיצה על לחצן שנמצא בפאנל אחר? יצרתי קלאס של ActionListener בתוך הקלאס של ה-Frame שלי (תת-קלאס) אבל הוא לא יכול לגשת למשתנים שנמצאים בפאנל עם הציור הגראפי. מישהו יודע מה הפתרון?
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, רציתי לדעת איך מקובל לצייר משפטי Switch Case, האם מציירים אותם כמספר תנאים ? האם יש דרך מקוצרת ? בתודה מראש, מייק.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
Someone here ever programed a robot with one of this softwares? if so i need your help but before ill write and explain i want to know if there are people who used\ing those softwares
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי windows 7 64 ביט התקנתי אקליפס cdt כמו כן הורדתי MinGW. כתבתי את הקוד הבא #include <iostream> using namespace std; int main () { cout << "Hello World! "; cout << "I'm a C++ program"; return 0; } עשיתי save כמו שצריך ויש בעיה של בקימפול של Launch failed. Binary not found. אני ישמח לעזרה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
עברתי כבר על כל גוגל ועדיין לא מצאתי פיטרון פועל להסרת הHASH !אולי משהו יודע איך אפשר לעשות את זה בשרת לינוקס אולי ע"י .htaccess ?או ג'אבה סקריפט פועל
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
היי בתוכנה שלי אני פותח סרט ע"י הפונקצייה mciSendString שבwinmm.dll את הסרט אני מעוניין לשלוח דרך networkstream, וכאן אני נתקל בבעייה לא מצאתי, ולפי מה שהבנתי, לתוך mciSendString ניתן לטעון רק קבצים שמורים במחשב, לא דרך stream. הפתרון שמצאתי הוא לפרק את הסרט לתמונה וקול בנפרד. את התמונה אני מצליח לשלוח, הבעייה בצליל. קובץ קול שלם אני יודע לשלוח ולהשמיע, אך מכיוון שמדובר בסרט, ועוד מספר סיבות אישיות, אני מעוניין להזרים את הצליל בזמן אמת, או בחבילות קטנות, ולהשמיע אותו בצד השני. האם הפתרון היחיד הוא לשמור קטע קצר(נגיד שנייה) של הצליל, ועז לשלוח את הקטע כל פרק זמן מסויים(שנייה במקרא הזה)? או שיש פתרון יותר פשוט לשמירת קול בזמן אמת למערך bytes(על מנת לשלוח אותו), ולהשמיעו? אם…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום האם ניתן לקלוט תו בודד ללא GETCH)(, אלא באחת מהפעולות הבסיסיות של ספריה IOSTREAM? תודה ושבת שלום, מושיקו
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://web.media.mit.edu/%7Ehugo/demos/metafor-bartender-simple.mov סרטון די מגניב שמדגים את היכולות הבסיסיות של זה (הנושא בפיתוח). הנה כתבה בנושא: http://www.trnmag.com/Stories/2005/032305/Tool_turns_English_to_code_032305.html
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
tcity.FindFirst "city=" & Str(cb_city) ERROR type mismatch מה צריך לעשות? tcity זה הטבלה city זה מפתח ראשי מסוג טקסט זה חלק מקוד של הצגת ערכים של טבלה עם עמודה אחת בשם city מסוג טקסט, פשוט טבלת מאגר ערים שמיוצגת בVB על ידי קומבו בוקס. הוא נותן לי את טעות 13 שכביכול אין תאימות בנתונים. מה לעשות?
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השנה אני מתחיל ללמוד Asp בבית ספר...עכשיו אני יודע שasp שפה מסורבלת ולא טובה. אני לומד אותה רק בשביל הבית ספר...האמת שהתחלתי לא מזמן ללמוד Php. אבל שמעתי על Asp.net ושמעתי עלייה הרבה דברים טובים... בכל מקרה אם אני אלמד Asp יהיה לי יותר קל להתחיל עם Asp.net?או שאין קשר? אם לא אז אני פשוט אלמד Asp בשביל הבית ספר אבל אני אלמד Php לבד.
-
- 0 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך לכתוב תוכנית שמקבלת משפט מהמשתמש (מחרוזת) ומאכסנת את המילים במערך. מספר המילים במשפט לא ידוע. ידוע שאורך כל מילה מוגבל ל80 תוים. מה שמפריע לי זה חוסר האפשרות להכריז על המערך אחרי קבלת הקלט. האם קיימת דרך אחרת לבנות את המערך?
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
יש לי כמה שאלות קטנות אבל מציקות שאני לא מוצא להן תשובה בשום ספר, מודה מראש על העזרה. א. אם נגיד רשום לי int x=2, *p; x=sizeof(x); x=sizeof(p); כמה יהיה שווה בשני המקרים X? ב. האם שתי דרכי הכתיבה נכונות: void main() } char *s="bla"; והשנייה char *s; s="bla"; ג. מה עושות שתי הפקודות: int x=5, *p; x=(int)p; p=(int*)x; נגיד ש- x=5 והכתובת של x היא fff8 מה יהיה הערך של p לאחר הצבה זו? ד. פויינטר לפויינטר: int *ptr; int **ptr2; *ptr2=ptr האם זה בעצם אומר שהמצביע השני מקבל את הכתובת של הראשון??
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם איזה תוכניתן אחד שלומד איתי נתן לי את ויזואל סטודיו portable עם ממשק נחמד מאוד אבל נתקלתי בבעיות רק בממשק, לפני קטע הקוד אני רוצה ליצור סביבה של סלוט מאשין עם שלוש קוביות מסוג lable שני קוביות command שאחת אומרת spin והשנייה end ותמונה מסוג image משהו פשוט מאוד אם randomize שמתי שאני לוחץ על spin הוא יגריל לי שלושה מספרים במידה ויש את המספר 7 אז תקפוץ התמונה ואם אין 7 אז התמונה לא תהיה כלל כאן נתקעתי......שאני לוחץ על image וקובע לו מה אני רוצה שתהיה גודל התמונה ואחר כך אני הולך ל-picture שיחפש לי תמונה שיש במחשב ואת זה הוא לא רוצה להעלות לי כן, שאני לוחץ על הקוביה הקטנה עם השלוש נקודות הוא כאילו רוצה לעלות, קופץ לשניה ונעלם וזה תוקע אותי מלכתוב את התוכ…
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, אני צריך עזרה עם כמה בדיקות. אני אומנם יודע איך לעשות את הבדיקות אבל הדרך שלי תיהיה מסורבלת (לולאות וכו') הבדיקות הן: - בדיקה שבסטרינג אין מספרים וסימנים - בדיקת תקינות אימייל (שמעתי על משהו עם רגולר אקספרשן אלב אין לי מושג..) - סטרינג מכיל רק מספרים תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הפנקציה שאני אמור לכתוב היא : * כתוב פונקציה סטטית המחשבת והמחזירה מהו היחס האסימפטוטי בין גודל המערך לבין ההחלפות שיש לבצע כדי שהיה ממוין בסדר עולה השמח לקבל הדרכה כי אין לי מושג מה אני אמור לעשות כאן.. תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברים, יש לי תרגיל שאני כותב עכשיו. אני רוצה לעשות בדיקה על הדברים שכבר עשיתי, אבל המיין לא עובד לי: Compiling... poly32.cpp C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\MyProjects\poly3\poly32.cpp(256) : error C2065: 'cin' : undeclared identifier C:\Program Files\Microsoft Visual Studio\MyProjects\poly3\poly32.cpp(256) : warning C4552: '>>' : operator has no effect; expected operator with side-effect Error executing cl.exe. אותו דבר עבור גם cout. למרות שעשיתי include <iostream> עבוד הקוד המצורף. אודה לכם אם תוכלו לעזור לי לפתור את הבעיה הזאת. אני לא מבין למה זה קורה. [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
האם זה אפשרי? זכור לי שב-2003 היה אפשר.
-
- 5 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
איך מציגים תמונה ל2 שניות ב#C לפני שהתוכנית מתחילה, אני עובד עם FORM ו PAINT, אני רוצה שלפני שמה שרשום בPAINT יופעי שץופיע ץמונה ל2 שנית ואז הPAINT ירוץ רגיל
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-


