עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. שלום לכולם. אני רוצה להכיר לכם מערכת חדשה ושמה phpSB או phpShoutBox. זו מערכת שאני בניתי וזה גם במערכת הראשונה שלי בכלל ב php שבניתי בנתיים יש רק דמו אם יהיו בקשות אני ישחרר את הבטא לציבור הרחב. קצת על המערכת: מערכת זו היא מערת של תיבת צעקות או אפשר לומר צ'אט. התקנת המערכת: נכון לעכשיו בגירא 1.0 בטא ההתקנה היא ידנית כלומר צריך להריץ את הקובץ sql_db.sql דרך לוח הניהול של בסיס הנתונים והוא יצור את כל הטבלאות הדרושות. מבנה בקבצים: phpSB: install sql_db.sql language lang_english lang_main.php lang_about.php templates vix images about.gif cellpic.gif cellpic1.gif log…

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  2. Started by orninyo,

    למה אני מקבל את השגיאה (הפרדוקסלית) הזאת ? 'MakeEmpty' : 'void (Stack)' differs in levels of indirection from 'void (Stack)' זה הפרוטוטייפ: void MakeEmpty(Stack S); זה הפונקציה: void MakeEmpty(Stack S) { if (S == NULL) { perror("must use CreateStack First"); exit(4); } else while (!IsEmpty(S)) Pop(S); }

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by Tarnegolz,

    אני עוד חדש בכל הקטע של הסיבוכיות ( וחדש בפורום ) ואשמח לעזרה עם 2 קודים קצרים ... הראשון : int a = 3 ; while ( a<=n) a=a*a; השני: public void foo ( int m , int n ) { int i = m; while ( i > 100 ) i = i/3; for ( int k=i; k>=0; k-- ) { for ( int j = 1 ; j<n ; j*=2 ) System.out.println(k+i); system.out.println(); } } מהסתכלות קצרה בקוד אני חושב שהסיבוכיות של הראשון היא לוג אן , ושל השני : logM + m*logN אין לי מושג אם זה נכון - וגם אם כן , אני לא כל כך יודע להסביר... עזרה מישהו ?

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אני מתכנת ב Action Script לא ברמה כל כך גבוהה ואני רוצה ללמוד עוד שפת תכנות... בפלאש יותר קל לי ליצור משחקים לאייפון ואתרים מאשר שפות אחרות, אני רוצה ללמוד שפה שתפתח בפני עוד דלתות (אני מדבר על עבודה). על מה אתם ממליצים? חשבתי על JAVA גם ראיתי שיש ביקוש. ומהי רמת הקושי של השפות שאתם ממליצים? תודה

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by liran2003,

    שלום, החלטתי ללמוד את שפת ה-PHP, ואני מחפש ספר טוב, שמלמד מא' עד ת'. בעברית. קראתי קצת בספר של הוצאת פוקוס והוא נראה סביר בהחלט. אשמח לשמוע על עוד המלצות לספרים. תודה מראש, לירן

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by tdknight,

    שלום, אני מעוניין לבצע שאילתת SELECT שבוחרת מס' עמודות מטבלאות שונות, נגיד את כל השדות של Messages ואת השדה User_Name של Users, איך זה מתבצע? בעיה נוספת היא שאני צריך לבצע התנייה של המידע משני הטבלאות. לדוגמא, מUsers אני בוחר רק איפה שהשדה User_ID שווה לשדה Sender_ID של Messages, איך אני כותב את ההתניה הזו/את כל השאילתא הזו? תודה נ.ב. ניסיתי לעשות זאת כך, האם זה האופן התקין: Select Messages.*, Users.User_Name From Messages,Users Where Messages.Sender_ID=Users.User_ID

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by SweeT_EviL,

    למשל הקוד הזה fseek(fin,jmp,SEEK_SET) איזה מספר נחשב אצלו כשורה ראשונה, 0 או 1? נגיד וJMP יהיה שווה ל1 הוא יפוץ לשורה 2 או לשורה הראשונה.. תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. Started by Zeev86,

    היי. פתחתי לפני מספר שבועות דיון ובו ביקשתי עזרה בנוגע לתקשורת בין client לhost באמצעות winsock. למרות שאנשים פה ניסו לעזור לי, שום דבר לא עבד. ואז חשבתי, אפשר לתקשר בין התוכנות באמצעות HTTP, כמו צאט. תוכנה אחת שולחת טקסט, והתוכנה האחרת טוענת אותו דרך HTTP ומתרגמת אותו לפקודה. עכשיו לשאלה. עד כמה זה יעיל ואיך לבצע? מסד נתונים, קובץ טקסט פשוט שמאוכסן בשרת? עוד דרכים? והאם הדרך הזאת לא כל כך חכמה ועדיף להשתמש בשיטה אחרת? (הכוונה שלי שלמחשבים תהיה אפשרות לתקשר בלי שמשהו יחסום אותן, אם זה אנטיוירוסים, חומות אש, ראוטרים וכו).

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  9. Started by skywalker13,

    שלום נתנו לי לבנות תוכנית (תרגיל מספר) שמציגה על המסך טבלה בגודל 6X6 גובה כל תא 30 נקודות ורוחבו 30 נקודות צבע התאים בעמודות (משמאל לימין) הוא: אדום, כחול, צהוב, ירוק, אפור, ורוד. בשורה הראשונה רק תא אחד צבוע (התא השמאלי ביותר), בשורה השנייה רק שני תאים צבועים (השמאליים ביותר) וכך הלאה, עד שבשורה השישית כל התאים צבועים. ניסיתי ולא בדיוק הצלחתי, הנה מה שכתבתי: <html> <head> <title>6-05</title> <script language="javascript"> var i ; var j ; document.write("<table border='1' cellpadding='3'") ; for ( i = 0 ; i <= 5 ; i++ ) { document.write("<tr height='30'>") ; for ( j = 0 ; j <= 5 ; j++ ) { …

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  10. Started by unknown20070,

    מישהו מכיר את השפה הזו ויכול לעזור?

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by avnet613,

    אני לא בטוח זכאן המקום הכי מתאים לבקשה אבל לא ידעתי איפה לשים אותה. אני כותב בלוג על חיפוש טיסות ובתוכו כתבתי פוסט קצר על חיפוש טיסה זולה באופן אנונימי. כיוון שאני לא מבין גדול מאוד במחשבים הייתי שמח אם תוכלו להגיד לי אם יש לי אי דיוקים בדברים שכתבתי. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. Started by skywalker13,

    שלום אני מעוניין לשים מוזיקה באתר שלי. חשבתי אולי מישהו יכול לקוון אותי למדריך (w3schools.com אני לא מצאתי אולי אתם תמצאו) איך עושים את זה. (אני עובד אם html ו-java script) או להסביר לי איך עושים את זה. תודה מראש לכל העוזרים.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. Started by N.S,

    אני חייב שמישהו יעזור לי להתקין את זה... וליז חייב שילמדו אותי לבנות אתר עם זה .. icq-161371997

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  14. Started by pazer005,

    יש לי על המחשב שרת XAMPP. לאחר שקניתי רישיון, קיבלתי קוד SSL מוצפן ואין לי מושג איפה בדיוק אני מכניס אותו ואיך אני מגדיר את כל העניין הזה על השרת. ניסיתי לחפש בגוגל אבל אני לא מוצא משהו רלוונטי או שאני לא יודע מה בדיוק לחפש...

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  15. Started by binyamin1001,

    מישהו מכיר מדריך בעברית לתקן החדש? כי אני מכיר את הפרסום עצמו באנגלית, אבל אין לי כח לשבור על זה את השיניים. תודה מראש!

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by edenn,

    אני עושה פרויקט באסמבלר אבל נתקעתי בבעיה, אני מנסה לקלוט מספר ולפיו לפנות לפעולה אחרת, אך בכל פעם ההוראה מתבצעת בצורה כזאת כאילו נקלט המספר 3, אני כמובן מנסה לקלוט עוד מספרים. שברתי את הראש כבר כמה שעות ולא הצלחתי להבין מה לא בסדר אני אודה לכם מאוד אם תצליחו לעזור לי. kelet3 proc mov ah,01h int 21h call clear ;פעולה לניקוי המסך mov bl,1 cmp al,bl jnz r call pd ;זאת הפעולה הראשונה שאני רוצה לקפוץ אליה. jmp w r: mov bl,2 cmp al,bl jnz t call pe ;זאת הפעולה השנייה שאני רוצה לקפוץ אליה. jmp w t: mov bl,3 cmp al,bl jnz y call pf ;זאת הפעולה השלישית שאני רוצה לקפוץ אליה, אבל הוא קופץ אליה בכל פעם לא משנה מה הקלט. jmp w y: call pg ;וזאת הפעולה הרביעית שאני רוצה לקפוץ אליה. w:…

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by Roni Singler,

    אני מחפשת מישהו שיכול לעלות קוד מגיטהאב, מגרסה ישנה של מטלב ולהמיר אותו לגרסה חדשה או להעלות אותו לגרסה ישנה. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  18. Started by mudale222,

    היי כשאני לוחץ כל F5 רצוף בשביל לרוץ עד לקטע "המעניין", אם אני לוחץ ארוך מדי, קופץ לי הודעת שגיאה והמשתנים שאחריהם הדביאגר עוקב נעלמים מהמסך העליון. התכנית ממשיכה לרוץ אבל זה כבר לא שווה מבחינתי כי אני לא יכול לעקוב מה הולך בתוך המשתנים. מערכת הפעלה UBUNTU. תודה

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  19. Started by Galos,

    שלום לכולם, אני מתכנת בC++ והייתי מעונין להעביר את התוכנית שכתבתי, שעובדת כרגע בקונסול, לתוכנית בגרסה וויזואלית לווינדוס, אבל מעולם לא עבדתי עם ייצוג וויזואלי שהוא לא במצב טקסט. להלן הדרישות של התוכנית: *אציין שהקומפיילר המעודף עלי כרגע הוא codegear (יש לי גם VS2008 אבל פחות מעודף). 1. נדרשים שלושה כפתורים : 2 שמייצגים מצבים שונים בתוכנית ואחד ליציאה. לאחר שבוחרים מצב שני כפתורי בחירת המצבים צריכים להכנס למצב "רדום", כלומר שלא ניתן יהיה ללחוץ עליהם. 2. בתוכנית שלי אני משתמש במערך ,מבחינה ויזואלית הייתי מעונין ליצור רשת של ריבועים שכל תא במערך ייצג אחד מהם, וכאשר יש שינוי בתא מסוים במערך גם התא המתאים ברשת ישתנה לתמונה שתוגדר מראש. להמחשה אפשר לחשוב למשל על משחק איקס…

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by DiseaseDor,

    שלום ! אני לומד 5 יחידות מחשבים בשפת ג'אווה ואני רוצה להרחיב קצת את ידיעותיי ולצאת מהמסגרת .. לא מבקשים ממני באיזה שאלה פה לאתחל מערך כתכונה לעצם מסויים בפעולה בונה אבל אני בכל זה רוצה.. אז העצם הוא HOSPITAL והמערך הוא גם עצם מסוג PATIENT .. ואני לא יודע כמה חולים ביה"ח יכול להכיל .. אני שמעתי איפשהו שאפשר להגיד מערך שכל פעם שאני מוסיף תא הוא יגדיל את האינדקס שלו ב-1 .. איך אני עושה את זה ? (במידה והמערך הוא מסוג Patient) .. תודה רבה =]

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by D@nny,

    שלום אני צריך לקבל שני משתנים מסוג כלשהו להשוות מי גדול ממי ולהחזיר 1/0/-1 בהתאם זאת תת משימה של השאלה הגדולה, אבל הבעיה הגדולה שלי זה ההבנה של הנושא הזה אני מאוד אשמח אם מישהו יבהיר לי טיפה את הרעיון הכללי פוינטרים לפונקציות כיצד מטפלים ב *void (זה יותר חשוב לי מהפתרון של המשימה כרגע) תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  22. Started by Proww,

    אהלן. חבר ואני בנינו אתר PHP, אנחנו רוצים "לבחון" מקרוב לפני העלתו לרשת. יש תוכנה אשר מבצעת מן "מקום איחסון" על המחשב וניתן לראותו על המחשב? אני מתכוון לאחסן את האתר על המחשב שלי לדוגמה על מנת לראות את התוצאות בזמן אמת, כולל פתיחת בסיס נתונים. יש חיה כזאת? תודה.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  23. Started by freee,

    שלום, יש לי מערכת הפעלה של וייסטה,עכשיו נסיתי להתקין את התוכנה microsoft visual studio 6 אבל אל יכלתי בגלל שהתוכנה ישנה מידי ולא תואמת לוייסטה. מה אני עושה? חיפשתי את הגרסה החדשה היא 2.5 גיגה לאומת 600 בגירסה הישנה. תודה לעזורים.

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  24. Started by mwalker03,

    נתונה פונקצייה foo שמקבלת long x ונקראת ע"י ת'רדים מרובים. צריך להמנע מביצוע בו זמנית של אותו ערך. לדוגמא: אם 2 קריאות עם הערך x=10 מגיעות, אחת צריכה להתבצע ואחת צריכה להמתין. אבל אם מגיעים ערכים שונים, כגון x= 10 ו x = 11 שנייהם צריכות להתבצע במקביל. צריך לא לשמור בזיכרון את כל הערכים את כל הערכים שנקראו בעבר לפונקצייה, אלא, לשחרר אותם ברגע שת'רדים יוצאים(או מסיימים) או לחכות ל GC. בנוסף, צריך למנוע מצב שערכים שונים יתחרו על אותו Static sherd lock, לדוגמא: הערכים 10 ו - 11 יתבצעו במקביל וכשיגיע שוב 10 הוא ימתין ובפעם הבאה - הוא יהיה ראשון, כאשר במקביל יכולים להכנס עוד ועוד ערכים. שברתי את הראש כבר, מקווה שמישהו פה יוכל לתת לי כיוון תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by eliom,

    האם יש להורדה את המהדר zortech c .כי אני לומד מהספר. שמוסבר על המהדר הזה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים