תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אני רוצה ליצור עץ באמצעות jstree. את נתוני העץ אני מקבלת מDataBase. אבל, אני מקבלת את כל רשימת הצמתים לתוך תיקיה אחת. מה הבעיה? הקוד שלי: [/COLOR] <div id="treeViewDiv" ></div>[COLOR=#000000] [/COLOR]function setResultData(data) { var dataArray = ""; for (i = 0; i < data.length; i++) { dataArray += "{'attributes: {'id': '" + data[i].ID + "' 'parent: '" + ((data[i].ParentID == null) ? "#" : data[i].ParentID) + " 'text:' '" + data[i].Text + "' },"; } if (dataArray != "") { initTree(dataArray); } } ///////////////////////////////////////////////////////////////////// function initTree(dataArray) { $("#treeVi…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אנשים, יש לי בעיה שאני עובד בפלאש (ליתר דיוק בKOOLMOVES) אבל היא די דומה, ואני רוצה להכניס תמונה של אובייקט שהרגע שלו שקוף (לא קיים). ניסיתי לשמור בפיינט שופ פרו את הרקע כצבע "שקוף" אבל מסתבר שזה לא תקף לגבי הפלאש. למישהו יש רעיון איך עושים את זה ?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני צריך לשלוח טופס מאתר למייל איך אני עושה את זה או יותר טוב מישהו יכול לעזור לי עם זה כי יש לי ידע בHTML אבל אין לי כלום בASP
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי, מישהו מכיר פונ' RANDOM באסמבלר שתכלול גם רנדומליות בין A B וC וגם בין 1,2 ו3 תודה!
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, התחלתי לא מזמן ללמוד C++ מהאתר thenewboston ואשמח לקבל הסבר לגבי משהו עם פוינטרים ורפרנסים שלא בדיוק הבנתי.. באחד המדריכים נכתב הקוד הבא: class Sally{ public: Sally(); void printCrap(); protected: private:};Sally::Sally(){}void Sally::printCrap(){ cout << "Steak" << endl;}int main(){ Sally so; Sally *sallyPointer = &so; so.printCrap(); sallyPointer -> printCrap();} קטע הקוד הזה בעצם מסביר על דרך נוספת לפנות לפונקציות של אוביקט של מחלקה שיצרנו, דרך אחת היא הרגילה, ליצור אוביקט ולפנות ישירות לפונקציה, ודרך שניה היא ליצור פוינטר שיצביע על הכתובת בזכרון של אותו אוביקט, ולקרוא לפונקציה באמצעות הפוינטר והסימן המוזר הזה של החץ..ככה הבנתי את הדברים.…
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש פה אולי מישהו שמבין בשפת c פשוט נתקעתי עם תרגיל לשיעורי בית ואני לא מצליחה לגלות את הטעות תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
ב.net יש קונפיגורצייה לכל תוכנה שיושבת קובץ XML. האם יש תוכנה (רצוי קוד פתוח) שיודעת להציג את הקונפיגורצייה למשתמש בצורה נוחה עם GUI (במטרה לחסוך לעצמי לכתוב אחת)?
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איפו אני יכול למצוא באינט' תרגילים לתרגול PHP תוך כדי למידה? (כמו שיש בכל ספר הסבר ואז תר' אחריו)
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מעוניין להשתמש בספריות המובנות xmlrpclib/SimpleXMLRPCServer של פייתון לתקשורת בין שני תהליכים, ואני לא רואה ממשק נוח לשגיאות. (משהו בסגנון של raise Exception(Param1, Param2, ...)) זאת על אף שלפי הבנתי, התקן של xml-rpc תומך בהעלאת שגיאות (Faults) עם פרמטרים כרצוני.
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, יש לי תוכנה עם uninstaller לא סטנדרטי, שלא מאפשר silent mode וגם משום מה לא מופיע ב-wmic. אז אני צריך סקריפט קצר שיריץ את הקובץ, יעשה אישור אוטומטי (ה-OK הוא הכפתור הדיפולטי כשהחלון קופץ), יחכה זמן מסויים (נגיד 5 דקות זה מעל ומעבר, אין סיבה שיגעו במחשב בנתיים) ויעשה שוב אישור. אין לי מושג באיזה שפה אפשר לעשות את העניין של האישור, אז תתפרעו עם כל מה שאפשר, כל עוד זה לא דורש התקנה קודמת של שום דבר לתמיכה (כמו פייטון וכל זה). ואגב, חוץ מ-wmic, מצד המערכת הפעלה יש עוד דרכים לעשות uninstall לתוכנות מותקנות? אולי זה יכול לפתור לי את הבעיה יותר בקלות.
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני רוצה להתחיל ללמוד OpenGL [יש לי ידע קודם בC++] ואני לא יודע מאיפה להשיג קומפיילר לשפה על איזה קומפיילר טוב אתם ממליצים לי להשתמש [בתור מתחיל, אם זה משנה]? ומאיפה אפשר להשיג? תודה
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי נניח את הקוד הבא בתוך לולאה: i=i+i; printf("%d",i); Sleep (150); יש דרך שבה אני נותן ללולאה לרוץ עד שהמשתמש לוחץ על כפתור כלשהו, ואז התוכנה עוברת לקטע קוד מסויים?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
הי שאלה פשוטה HTML רוצה להכניס לתוך תאי טבלא לא סימטרית אימאג'ים אני רושם img src="desktop/images/photo.jpg הויזואל אומר שזה טעות כי הוא לא מוצא את הקובץ אני מנסה לעשות וללחוץ על הכפתור pick url והוא נותן לי לבחור רק מתיקיות שיושבות בprogram files מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני חדש פה כמו שאתם רואים בעיקרון אני מפתח java ו-C# אבל כרגע אני מפתח ב-java אפליקציות לאנדרואיד. אני מפתח עכשיו אפליקציית browser ואני רוצה לשלב בא קוד javascript בשביל זה הגעתי לכאן. אני לא יודע כל כך javascript יותר נכון אני לא יודע בכלל ובגלל זה הגעתי לכאן אני רוצה ללמוד קצת javascript וכבר התחלתי לקורא כל מני מאמרים. עכשיו נחזור לבעיה שלי לכרגע. פיתחתי אפליקצית browser לאנדרואיד וכאשר הדף נטען אני משלב את הקוד הבא "var isDown = false;" + "var timer;" + "var links = document.getElementsByTagName('a');" + "for(var i=0; i<links.length; i++) {" + "var link = links[i];" + …
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, הורדתי והתקנתי JDK. רשמתי command בהפעלה ונכנסתי ל- MS-DOS. ניגשתי לתקיה בא נמצא הקובץ. רשמתי את הפקודה - javac ואז את שם הקובץ .java . הדוס רושם לי שהפקודה לא מוכרת, מה יכולה להיות הסיבה? (באמת נכנסים ל- MS-DOS דרך command?) תודה רבה לעונים
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום אני חדש בכל נושא השפת תכנות והייתי רוצה להתחיל ללמוד, יש לי כמה שאלות אליכים : 1 - קודם כל, למה עוזר לי לדעת את אחת משפות התכנות? אני עכשיו אחרי צבא, לאחר שאדע זה יעזור לי באיזה שהוא תואר או אני אוכל להתקבל לעבודה בתחום המחשבים? 2- האם המתמטיקה שלי חייבת להיות ברמה גבוהה מאוד בשביל להצליח וללמוד? 3- אם אני לוקח את הלמידה באופן רציני כמה זמן בערך לוקח ללמוד את כל השפה והאם זה עניין מאוד מסובך או אפשרי ? 4- לסיום, באיזה שפה כדאי להתחיל? C C+ או #C ?? המטרה שלי מלמידת אחת השפות היא בעקרון לעבוד בתחום הייטק/ מחשבים אז כיצד עליי לפעול? תודה מראש !
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום!!! אני מנסה לכתוב כבר הרבה זמן תוכנית ב-C תוך שימוש באסמבלר של C. ??? התוכנה צריכה להציג על המסך את כל תוכניות מסוג TSR שנמצאות במחשב. היא צריכה להציג את שם התוכנה, גודלה ואיפה היא שמורה בזיכרון(SEGMENT AND OFFSET). מחכה לתשובתכם בקוצר רוח! תודה מראש סבינה
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
בכל קובץ עם מספרים יש כותרת כמחרוזת. כיצד ניתן לטעון את הקובץ כך שמטלב יתעלם ממנה? מצידי שימחק אותה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, אני צריך לכתוב ב-VB סקריפט, אפשר להגדיר את זה כ-PRE PROCESS, שאני מקבל קובץ כלשהו, אחרי 79 שורות אני צריך לכתוב לשם ASCII CODE של שבירת עמוד (יש לי את ה-ASCII CODE). האם למישהו יש המלצה מאיפה להתחיל?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
עזרה: איך מגרילים מספרים בין 1ל-M כלשהו, כך שכל מס' יופיע *בדיוק* פעם אחת? אני צריך להגריל את כל המספרים מ-1 עד M (נתון שלם כלשהו) ושכל מס' יופיע פעם אחת. איך אני עושה את זה יעיל? כלומר, בצורה כזו כמו שמגרילים כדורים בלוטו, שאם הוצאתי למשל את כדור מס' 5, הוא לא יעלה שוב בהגרלה. תודה רבה מראש!! מילקי. נ.ב. אני מתכנת ב-JAVA אם זה משנה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן, הוטלה עליי משימה במאלטב להלן : 1. Build GUI for simple audio player. Functions (Controls): - Open folder - Open specific wav file - Play - Stop - Next file - Exit 2. Compile your design into isolated apps (windows based) עבדתי שעות על הנושא והכי רחוק שהגעתי זה לטעון קובץ בודד ולנגן אותו בלי יכולת אפילו לעצור, וגם זה רק לזמן מוגבל (בגלל פקודת PUASE שרק איתה המוזיקה עבדה..) ניסיתי לעבוד עם ActiveX windows media player (זה קיים שם ב GUI) אך גם כאן ללא הצלחה. כמו כן גם חיפשתי ברשת המון ומצאתי נגן ענקי עם אפשרות לפלייליסט (צורף כקובץ ZIP) אבל לא הצלחתי להפעיל אותו.. (וגם בגלל שהוא ענקי ומסובך יהיה ברור שלא אני עשיתי אותו ול…
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן. נתקלתי בקשיים בעבודה עם lists...אני מצרף את התרגיל ואת מה שניסיתי לעשות: הקושי הוא עם שאלה 2 (שמונעת ממני לעבור הלאה לשאלה 3 שגם עלייה אשמח לקבל איזה טיפ). אני רואה שיש לי איזה בעיה טיפשית עם הרשימה. אני מבין שהיא לא ממש מוגדרת כמו שצריך. לא כל כך ברור לי מה הבעיה ב-range שלה. בנוסף, לא כל כך מצליח לדעתי להבין את העניין של לולאת for כמו שצריך - ולכן עשיתי משהו מסורבל מאוד - שני תנאים למרות שאני בטוח שאפשר לעשות פשוט else (אם הוא אי-זוגי + else). תודה !
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי, נניח שיש לי פונקציה שמקבלת נתונים (stringים) וחיבור לבסיס נתונים (OleDbConnection). הפונקציה פותחת חיבור (OleDbConnection.open()) ואז כותבת לתוך ה-DB נתונים בעזרת OleDbCommand וExecuteNonQuery. כמובן שבסוף הכתיבה הפוקנציה סוגרת את החיבור. ועכשיו אני קורא לפונקציה הזאת המון פעמים מכל מיני מקומות בתוכנה האם עדיין יהיה שימוש בConnection pool? או שבכל פעם שאני קורא לפונקציה הוא יפתח חיבור מחדש כי זה כבר לא אותו block? יש דרך חכמה יותר לעשות את זה? כדאי נניח לכתוב דברים ל-XML ולעשות תהליך אחר שאחת ל-X זמן יטען את כל הXMLים?
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום מהי הגרסה הכי עדכנית לjoomla ?ומאיפה ניתן להוריד? ניסיתי להוריד מהאתר של ג'ומלה אבל הם שולחים קובץ זיפ בלי הפעלת התקנה תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-


