תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
תראו הייתי רוצה להוסיף שני כפתורים כמו אלה: <input type='button' accesskey='h' value=' כתובת אינטרנט ' onclick='tag_url()' class='codebuttons' name='url' onmouseover="hstat('url')" /> <input type='button' accesskey='g' value=' תמונה ' onclick='tag_image()' class='codebuttons' name='img' onmouseover="hstat('img')" /> <input type='button' accesskey='e' value=' כתובת דואר אלקטרוני ' onclick='tag_email()' class='codebuttons' name='email' onmouseover="hstat('email')" /> <input type='button' accesskey='q' value=' ציטוט ' onclick='simpletag("QUOTE")' class='codebuttons' name='QUOTE' onmouseover="hstat('quote')" /> <input t…
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
למה הקומפיילר נותן לי את הודעת השגיאה הזאת: Cannot implicitly convert type 'object' to 'ConsoleApplication4.Color'. An explicit conversion exists (are you missing a cast?) על שורה זו: c = Enum.Parse(typeof(Color), input); התוכנית המלאה: namespace ConsoleApplication4 { enum Color { Red, White, Black } class Program { static void Main(string[] args) { Color c; string input = Console.ReadLine(); c = Enum.Parse(typeof(Color), input); switch (c) { case Color.Red: Console.WriteLine("This is Red Color"); break; case Color.White: Console.WriteLine("This is White Color"); …
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
מישהו יודע איך אפשר לראות ב PHPMYADMIN, בתוך הסתכלות בתוכן של טבלה, אני רואה גיבריש במקום עברית בשדות השונים (הכל מקונפג על UTF-8, וכך גם המידע נכתב מ PHP במקור)?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום כולם אני צריך להציג תמונה בפאנל(למעשה קבעתי מחלקה שיורשת פאנל ואני מנסה לעשות שיהיה לה תמונה ברקע), ואין לו property של IMAGE. עכשיו אני מנסה לעשות public void GameBoard_Paint(PaintEventArgs pea) { Graphics grfx=this.CreateGraphics(); grfx.DrawImage(backImage,0,0); grfx.Dispose(); } זה מצייר את תמונה. עכשיו הבעיה היא שהhorizonta resolution וה vertical resolution של הIMAGE תמיד תקועים על 300, לבגלל זה התמונה לא מכסה אפילו 1/4 ממה שאני צריך. (הגודל המקורי של התמונה הוא 800X600 בערך). מה אפשר לעשות?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מבקש ממישהו אולי הוא יכול להשיג לי מדריך למתחילים מתקדמים זה לא משנה לי תודה רבה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
Python / PyCharm - יש לי כמה תרגלים שאשמח שתעזרו לי בהם https://drive.google.com/file/d/11CyykkEACC4NUQFDJX9rTv0WUV0ZqnVq/view?usp=drivesdk
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני מחפש סביבות פיתוח ל 1.assembler 8086 2.pascal ואם אפשר אז גם לדעת איך כותבים סביבת פיתוח באנגלית
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
מחפש שרת זול כי לא יודע אם אצליח בזהתודה מראש!!!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני עובד בasp.net וכאשר אני מוסיף text שמגיע מinput לתוך שדה בDB שלי , אז הוא מוסיף אחרי הטקסט עצמו כמה פסיקים בדקתי אם הוא שונה במשהו מהinput השני והם אותו דבר אחד מציב את הסטרינג כמו שצריך והשני משרשר לי אליו פסיקים משהו כזה ,,,boaz וגם הטקסטבוקס של האימל גם עושה לי את אותו דבר משרשר לי לאימל שמתעדכן מהaspx משרשר אותו בצורה הבאה : avidoronb@gmail.com , לא מבין מה הקטע של הפסיקים אשמח לעזרה אם מישהו נתקל, לא מצאתי על זה שום מידע בגוגל
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
טוב קודם כל אני יודע שהכותרת לא ברורה אז אם למישהו יש כותרת חלופית שיציעה... באיזה תוכנה (תיכנות) אפשר לבנות תוכנית שתשפיע על FLASH באינטרנט (שזה כמו קובץ פלאש רגיל לא?) אם מישהו לא הבין את השאלה שיגיד ואני יסביר שנית... תודה
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש דרך איך למקם אובייקטים כמו לחצנים, תיבות טקסט, כותרות וכו' על חלון מסוג JFRAME ב-JAVASWING על פי רצוני בלבד. אני סטודנט ולמדתי את השפה רק בסמסטר האחרון, ובקורס הראו לנו בעיקר את מנהל הפריסה FlowLayout אשר ממקם ומסדר בצורה אופקית את האובייקטים ורק כאשר נגמר המקום בשורה, אז הוא עובר לשורה הבאה. מצאתי באינטרנט את המתודה .setLocation(x, y) אך היא עובדת רק על ה-JFRAME ולא על האובייקטים שבתוכו. אשמח אם תוכלו להדריך אותי איך למקם את האובייקטים בצורה נוחה ואמינה יותר. חיים
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
התחלנו ללמוד c בבית ספר ואנחנו משתמשים בקומפיילר tclite... מישהו יכול להמליץ לי על קומפיילר יותר טוב ונוח לעבודה?
-
- 9 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
כמובן חוץ מלזהות שכפתור נלחץ יש עוד אפשרויות? אני רוצה לזהות גם רק כשהעכבר עובר עליו, זה אפשרי?
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
היי אני לא מצליח להעלות לכאן את הקוד.. מקבל הודעת שגיאה.. אז העלתי את זה לקובץ TXT עם פירוט הבעיה.. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בהקצאת מחלקת TEMPLATE חדשה נתון לי מחלקה template<int size> class a ועכשיו יש לי פונקציה שמקבלת גודל a בתור פרמטר וצריכה להקצות מחלקה חדשה ניסיתי ככה אבל זה לא עבד A<a> *test = new A<a>; תודה
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
תקנו אותי אם אני טועה, function name hiding זה למעשה מתן שם זהה אבל חתימה שונה (מס' ו/או סוג פרמטרים שונה) למחלקת בסיס ומחלקה נגזרת כדי שלא יפעילו בטעות פונק' של מחלקת האב מתוך מחלקה נגזרת ?
-
- 8 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז ככה יש לי איזו תוכנית ומיקמתי בה 2 כפתורי רדיו עכשיו אני רוצה להבדיל בינהם. אני רוצה שבלחיצה על הראשון יעלו כל השדות והכפתורים שקשורים אליו ובלחיצה על השני יתחלפו השדות לאלו שתאימים לכפתור השני. אשמח לעזרה באיך לעשות זאת תודה מראש רן!
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום! השנה התחלתי לילמוד מדעי מחשב והבעיה היא שעברתי לבית ספר חדש ולא רשמו אותי שם דברתי ובסוף אני בפנים אבל על תנאי ממוצעה מעל 80 :'( טוב לעיקר רציתי שתיתנו לי כלים איך לילמוד למבחנים שם איך להבין את המורה ומה לעשות איך לילמוד לזה ת תודה רבה על עזרה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אז, אני צריך לבנות פורום או צ'אט הכי פשוט שיש ממש ממש קטן, אני לומד תכנות באנטרנט דרך הבית-ספר ואני רוצה לעשות פורום ב-ASP/Java/HTML אני אפילו לא יודע במה אני צריך להשתמש כי אין לי רעיון להתחיל, אז אם למישהו יש מדריך או משהו בסגנון מאוד יעזור לי. הערה: אני לא מתכוון לפורום phpBB כי אני לא צריך את זה, אני צריך פורום קטן שאני בונה בעצמי.
-
- 7 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אהלן אנשים, חייב עזרה. אני מנסה לשים סקרולר (גולל) לתיבת טקסט (textArea) ולא כל-כך הולך לי... ראיתי כל מיני קטעי קוד בגוגל אבל זה לא הולך... מישהו יכול לתת לי הסבר בקצרה או איזה דוגמה קצרה (קוד) בסיסי של תיבת טקסט עם גולל? תודההההה!
-
- 3 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אני יודע שאפשר להעמיס כמה פונקציות על אותו אופרטור (עבור ארגומנטים שונים). האם הדבר נכון גם לגבי אופרטור הצבה? operator= כי משום מה קיבלתי רושם שהאופציה היחידה המותרת היא T& operator=(const T& rhs) T כמובן סתם שם של מחלקה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
אני אמנם משתמש ותיק ב CSS, אבל בבעיה המוזרה הזאת עוד לא נתקלתי יש לי רשימה UL LI בLI מסויים יש לי מחרוזת בעברית ומספר אחריה. אם אני לא שם תו בעברית אחרי המספר זה פשוט משבש את כל פעולת התג.. זה גורם ל LI לתפוס גודל של שתי שורות במקום אחת. ניסיתי גם לצבוע את התו עם SPAN אבל הטריק הזה לא עובד על הדפדפן של האייפון... הוא עושה פארס כאילו התו כבר לא חלק מהמחרוזת. מדובר ב LI שמופיע בו המספר טלפון. שימו לב שב LI השני אין את הבעיה כי המספר מופיע לפני המחרוזת. העמוד שלי מתחילתו מוגדר RTL ככה שעברית לא צריכה להיות בעיה. הבעיה מופיעה בדפדפן של האייפון... בכרום זה בסדר. <ul> <li>חייג עכשיו : 054-4218573</li> <li>עד 30 דקות הגעה</li> <li>2…
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
. יש לי לולאת FOR, בתוכה יש לי SELECT-CASE ואני רוצה שאם תנאי מסוים לא מתקיים, שלא ימשיך לשאר הקוד שבלולאה, אלא שיעבור לאיטרציה הבאה.(כמו BREAK בC)?איך עושים את זה?2. יש לי את השורה : STR= STR & STR1אני רוצה שSTR1 תופיע אחרי STR אבל אם יש שם אותיות בעברית מתבלבל לי הסדר.מה צריך לעשות?3. . איך מסמנים הערות בקוד בVBA (לשורה אחת או לכמה שורות)?4. אם יש לי ביטוי של IF ארוך (עם מלא OR, AND בתוכו), ואני רוצה להמשיך אותו בשורה שאחריאיך עושים את זה שלא יתחשב באנטר בלי לסיים את הביטוי? תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יצרתי קטע קוד שלוקח קובץ מהדיסק הקשיח שלי ומוסיף אותו לספריה אצלי בתוך הפרויקט זה הקוד: PictureUpload.PostedFile.SaveAs(Server.MapPath(".") + "//ProfileImages//" + pictureFileName); ובאמת הוא מוסיף אותו לספריה בשם ProfileImages עכשיו אני רוצה לפני שאני מוסיף קובץ חדש בשם אחר אני רוצה למחוק את הקובץ הישן ולשים חדש הבעיה היא שאני לא מצליח למחוק אותו זה הקוד שעשיתי: ניסיתי אפילו למחוק את כל הקבצים בספריה אבל הוא לא מתייחס כלום... string Path = "~//ProfileImages//Untitled.jpg"; FileInfo file = new FileInfo(Path); if (file.Exists) { file.Delete(); …
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
יש לי תתוכנה ורציתי לבדוק אותה אז שמתי את הקוד הכי פשוט שיכול להיות והתוכנה לא מריצה אותו (יש לי את כללל ספריית הMSDN שהיא 2 GB ואת התוכנה עצמה הסיבת עבודה שהיא 1 GB) ואני מקבל הודעה כזאת שאני עושה DEBUG או START WITHOUT DEBUG 'devenv.exe': Loaded 'C:\Program Files\Microsoft Visual Studio .NET 2003\Common7\IDE\devenv.exe', No symbols loaded. 'devenv.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\ntdll.dll', No symbols loaded. 'devenv.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\kernel32.dll', No symbols loaded. 'devenv.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\user32.dll', No symbols loaded. 'devenv.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\system32\gdi32.dll', No symbols loaded. 'devenv.exe': Loaded 'C:\WINDOWS\syste…
-
- 6 תגובות
- 1.2k צפיות
-


