עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אהלן חבר'ה, אני צריך ייעוץ. ברצוני לדעת פחות או יותר מה צריך לדעת ואיפה להתחיל על מנת לבנות אתר דומה לאחד מהאתרים הבאים: http://www.x-casinos.com http://www.pro360.com בהנחה שאני רוצה לבנות משהו דומה. האם ידע נרחב ב HTML מספיק על מנת ליצור אתר ברמה הנ"ל ? או שיש צורך בעוד דברים. אבקש תשובה מפורטת אם אפשר תודה רבה.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by kalimero1234,

    שלום, התחלתי ללמוד PHP ואני רוצה לבנות אתר ודרכו ללמוד. (יש לי ידע בסיסי בPHP HTML JAVASCRIPT CSS ועוד כאלו דברים ואני רוצה להתעמק בהם..) אבל דרך שפת התכנות בלבד אני לא יודע איך לעשות אתרים שנראים יפה (הרי כל מה שאני מכיר זה טקסטים, טבלאות וכו'). אני לא רוצה להשתמש במערכת לניהול תוכן כמו JOOMLA כי זה לא תכנות כל כך.... השאלה שלי היא איך אני בונה UI כמו שצריך בלי מערכות לניהול תוכן... תודה...

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  3. Started by almogas,

    שלום לכולם אני בונה עכשיו אתר ויש לי בעיה במרכוז שלו במרכז הדף. מבחינת גובה הוא תקין נתתי לו margin 30 וזה מספיק טוב, אבל בצדדים נתתי ב css possition absolut ואז התחלתי מ 8px משמאל (שם פשוט נראו הגבולות ב דרימויוור. איך לסדר את זה? ובנוסף איך נהוג לבנות את האתר זאת אומרת יש לי סרגל למעלה של הקישורים, ובאמצע ריבוע שרק הוא אמור להשתנות, השאלה אם לעשות את זה ב frame או פשוט כל לחיצה פותחת את כל הדף מחדש עם כל העיצוב והכתב הרלוונטי? והאם יש אפשרות ליצור קישור אקטיבי ב css שהוא גם תמונה? למשל שהקישור עומד זה תמונה של בית שאני שם עליו עכבר זה מתחלף לתמונה של כלב ושאני מפעיל אותו ונמצא בדף שלו אז זה תמונה של חתול(לצורך המחשה) והאם ניתן לשייך כל סדרת קישורים כזו לפי id מסויים ולא…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  4. Started by RunningWithScissors,

    אני יודע שזה בסיסי אבל זה פשוט עף לי מהראש :\ אם אני בודק שני תנאים כך: if(table[i][j]==true && checkT(i,j,table)) האם בזמן ריצה כאשר התנאי הראשון יהיה FALSE ייבדק גם התנאי השני (זה חשוב ליעילות של התוכנית). ועוד דבר לא מזמן עברתי לVisual C++ ואני זוכר שבקומפיילרים מודרניים אחרים (כמו ECLIPSE בשביל JAVA) הייתה אפשרות שכאשר פותחים סוגר מסולסל ועוברים שורה הסוגר השני ייווצר אוטומטית. האם יש דרך לעשות את זה בVISUAL C++ 2005? תודה

    • 13 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. שלום לכולם משתנים בוליאנים בשפת C כמו : check equal found אני מנסה לפתור תרגיל ולהוכיח משפט שקר ואמת עם else if בקיצור הקומפיילר של ויזואל סטודיו 2005 מראה לי על שגיאות למרות שהקוד כתוב פיקס מה עושים? יכול להיות שמשתנים בוליאנים לא מתאימים לקומפיילרים של מיקרוסופט? המרצה שלי לא אמר שום דבר על זה והוא גם יודע שכל הסטודנטים בקורס משתמשים בקומפיילר הזה יכול להיות שזה BORLAND או DEV BLOODSHEED? אין לי כוח להוריד את הקומפיילרים האלה וגם הבורלנד עושה בעיות

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. את הדבר הזה אני רוצה להפוך ל- PHP: <table width="60%" cellpadding="2" cellspacing="1" border="0" class="forumline" align="center"> איך אני עושה את זה? תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  7. כאשר אני עושה את הקישור בין אקסס לטבלת DBF, אני רואה את העברית בג'יבריש . איך מבצעים את ההמרה כדי שזה לא יקרה ? תודה מראש לכל מי שיעזור לי...זה די דחוף !

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by thegodx,

    הא"ב הוא A ו B , והשפה היא שפת כל המילים שבהן מספר האותיות A מתחלק ב-3 עם שארית 1 וגם מספר האותיות הכולל זוגי (AABBBAA, למשל , אינה בשפה, אך AABBBAAB נאמצת בפשה). תודה מראש.

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by taly88,

    היי שלום לכולם. ביום ראשון אני צריכה להגיש לבית הספר פרוייקט בvb ברמת 5 יחל. הפרוייקט כמעט מושלם. ויש בו מס מצומצם של טעיות אשר כולן שייכות לשאילות Sql האם מישהו מוכן לעשות הרצת מבחן לפרוייקט שלי ולתקן את שיגאות הsql? אני יהיה אסירת תודה לאדם שיעשה זאת עבורי!! כמובן שניסיתי מספר רב של פעמים לתקן את הטעיות בעצמי אך לא הצלחתי... אני בטוחה שאלה דברים קטנטנים שאני פשוט כבר מחוקה מרוב עבודה על הפוייקט ולכן לא שמה לב לטעיות. אם מישהו כאן מוכן לעשות את זה שישאיר מייל ואני אשלח לו את הפרוייקט. חגגגג שמחחח ותודה מראש למלך או המלכה!!!

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. שלום לכולם , שאלה קטנה יש לי מחרוזת עם שם של פונקציה ואני רוצה לקרוא לפונקציה מסויימת באמצעות המחרוזת כיצד ניתן לעשות זאת ?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by Ghosthunter,

    שלום, ניסיתי ליצור דף WAP פשוט שמקשר לקבצים שונים, אך כשאני מנסה להיכנס לדף דרך המכשיר, הוא מודיע לי שיש "שגיאת ניתוח". זה הקוד שהכנסתי: <?xml version="1.0"?> <!DOCTYPE wml PUBLIC "-//WAPFORUM//DTD WML 1.1//EN" "[url]http://www.wapforum.org/DTD/wml_1.1.xml">[/url] <wml> <card id="card1"> <a href="sib.mid">sib.mid</a><br/> <a href="r.mid">r.mid</a><br/> <a href="pma.mid">pma.mid</a><br/> <a href="p.mid">p.mid</a><br/> <a href="osc.mid">osc.mid</a><br/> <a href="ne.mid">ne.mid</a><br/> <a href="na.mid">na.mid</a><br/> <a…

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. עדיף לc, אבל כל דבר יהיה טוב. גם תוכנות לא חינמיות. תודה רבה, בז'נגלו.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. שלום לכולם, ישבתי כמה ימים (שלמים!!), בשביל לגייר את כל הפרוייקט שלי (PHP) לקידוד UTF-8. שזה אומר לעבור קובץ קובץ ולשמור אותו כ-UTF-8. לא מצאתי באינטרנט תוכנה או סקריפט שיודע להמיר את כל הקבצים שלי ל-UTF-8 בלי שום בעיה. היו תוכנות שכן עושות את זה, אבל לא היה תמיכה בעברית.. והיו גם תוכנות שהיו מוסיפות BOM, ולא היה דרך לבטל את זה. לבסוף, כתבתי תוכנה קטנה, שעושה את זה במכה אחת.. וכמו תומכת בעברית בצורה מלאה. אני מאוד אשמח לקבל פידבקים על התוכנה, ואם יש צורך או רעיון לשיפור, אני אשמח מאוד לקבל ! בכל אופן, התוכנה משכתבת את כל הפרוייקט במכה אחת ל-UTF-8, ולא מעתיקה למקום אחר (אולי כדי להעתיק למקום אחר?), אז ככה שכדי לעשות גיבוי לפרוייקט שלכם לפני שאתה מתעסקים עם זה. תהנ…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by Spiritus,

    אני יודע VB ו C . אני רוצה להתקדם וללמוד JAVA . אז אם אפשר אני רוצה לקבל הסבר קצר על JAVA . האם זה דומה לVB? איזה ספר אתם ממליצים? אתרים שאני יוכל ללמוד מהם? והאם בכלל כדאי? תודה לכם !!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by א,

    אני מנסה לכתוב קוד שיקבל מחרוזת, ותו כלשהו. כאשר מה שיודפס זאת תת-המחרוזת שמתחילה באותו תו (מהמופע הראשון שלו במחרוזת). צריך להקצות מקום לאותה תת מחרוזת ואז להדפיס אותה. עוד דבר - אסור להשתמש בפונקציות ספריה מוכנות בשביל מחרוזות. משום מה זה דוחף לי את התו \n (שורה חדשה) בפנים, כך שנאלצתי לשים במיוחד תנאי בשביל זה. רק אני לא מבין למה זה קורה. זה הקוד: http://pastebin.com/cRj92XmW

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. Started by The_Doom_Master,

    האם יש ספר של אסמבלר בעברית שאפשר ללמוד ממנו ...?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. היי, כשמשתשמים בפונ' הנ"ל עם הפרמטר NULL, לאיזה מצב המנעול מאותחל? * ככה נראית שורת הקוד: pthread_mutex_init(&mtx,NULL) תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  18. אני רוצה להריץ באתר שלי WAP (אפשרות להכנס לאתר דרך מכשיר הסלולרי). השרת שלי הוא במערכת Linux (כתובת: ipowerweb.com), ולא כתוב על אפשרות כזו בפרטי האחסון. האם יש משהו מיוחד שאני צריך לעשות כדי שתהיה לי תמיכה ב-WAP או שכבר יש לי תמיכה ב-WAP או שנגזר גורלי ללא WAP? תודה מראש.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by yochze,

    היי, השאלה שלי היא טיפל'ה מורכבת אך מאוד נקודתית. אני מפתח יישום אינטרנטי שחלק מהעבודה שלו הוא לפרסר 10 (בערך, משתנה) אתרים (משתנים מפעם לפעם) ולהוציא מהם את כל תגי הלינקים הקיימים ולפלוט אותן למשתמש (כל ה a href למיניהם). עבדתי בהתחלה עם PHP וזה לקח נורא הרבה זמן.חשבתי לעבור לשפה שתומכת Multi Threading ואולי לחסוך זמן יקר? אז ככה: א. האם עבודה באמצעות Multi Threading לפירסור דפי האינטרנט תקצר את זמן העבודה של היישום? אם כן, בכמה? (מבין שאי אפשר לתת תשובה ממשית.. אבל בערך) והאם זה משתלם? באיזה שפה רצוי להשתמש? אני מניח ש-ASP.NET C#? או אולי בכלל סקריפט PYTHON או משהו? הדגש הוא על מהירות. זה באמת הכי קריטי.. אני צריך את הדרך והשפה שתציג לי את התוצאות בצורה הכי מהירה! תוד…

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by מאיר פלג,

    שלום לכולם ! אני נתקע כבר שבועים ולא מצליח להבין מה שלבי הבניית האתר .! אני יסביר לכם . אני רוצה לפתוח אתר פשוט של חדשות למשל .. יש לי עיצוב מוכן שהכנתי בפוטושופ HTML אני יודע ! עכשיו אני לא מבין מה הצעד הבא ?! הרי עיצוב יש עכשיו צריך תכנות ?! יש את התוכנת של אדובי שמתכנתים איתה אבל מה הצעד הבא ?!לגזור לחלקים ? עשיתי עיצוב יש גזירת חלקים יש מה אלה ?!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. איך אני מתקין קומפיילר על windows או בקיצור ליצור קובץ הרצה שיוכל לרוץ על windows כלומר לקמפל קובץ בשפת C או C++ ככה שהקובץ הרצה יצליח לעבוד על windows ולא רק כשמריצים אותו בטרמינל

  22. איך כותבים קוראים מקובץ text ב HTML ? אני מחפש פקודה בדומה ל fprintf fscanf עבור HTML , טוב אני חייב להודות שאני קצת עקשן ולכן מתעכב על הנושא עד שאצליח למצוא משהו מספיק פשוט (עדיף שאינו דורש התקנות - כמו php/ cgi ו ASP , ואם כבר דרושה התקנה שתהיה קובץ EXE או c/c++ שניתן לקומפילציה ולא משהו שמשאיר לכלוך ב system . (בגלל שאני עובד על מחשב שאינו שלי)). אם מישהו יודע ,אודה על כל עזרה. אורי

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. יש לי כזה סקריפט: <head> <SCRIPT LANGUAGE="JavaScript"> <!-- Begin browserName = navigator.appName; browserVer = parseInt(navigator.appVersion); ns3up = (browserName == "Netscape" && browserVer >= 3); ie4up = (browserName.indexOf("Microsoft") >= 0 && browserVer >= 4); function doPic(imgName) { if (ns3up || ie4up) { imgOn = ("" + imgName); document.mainpic.src = imgOn; } } // End --> </script> </head> <center> <table width=360 border=0 cellspacing=0 cellpadding=0> <colspan=4 align=center><img name="mainpic" src="p1.jpg" border=0></td> <br><br><br><br><br>&lt…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by avivlyaviv,

    שלום בניתי טופס FORM בעל שדות טקסט בלבד. אני רוצה שטופס ישלח תמיד למייל שלי. איך אני עושה אתזה?(אני יודע ASP בקטנה אם צריך)

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  25. Started by MaXiK,

    חיפשתי פקד winform video player בtoolbox ,נכנסתי לאפשרות choose items אם לוחצים על הלחצן הימני בעכבר ולא מצאתי. האם אני אמור להוסיף reference כדי שהוא יופיע בtoolbox או לעשות משהו אחר? אם אתם מכירים פקד אחר להצגת וידאו אז ציינו בבקשה. אני משתמש בvisual studio express 2005. תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים