תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
מה זה אומר invalid null pointer ? מצורף חלק מהקוד. אם, לדוגמא,בקובץ main אני רושמת שורה כמו: ;(Student *t = new Student("g","fn",4 השגיאה מופיעה בשורה של אתחול מערך course. h file: [/code] # include <string> # include <iostream> # define Non Course() using namespace std; ///////////////// 2 ///////////////// struct Course{ int Number; string Name; /////////////////// בנאי /////////////////// Course(int number = NULL , string name = "NULL" ){ Number = number; Name = name; } ///////////////// בנאי מעתיק /////////////// Course (const Course &c){ Number = c.Number; Name = c.Name; } ///////////// הדפסת פרטי הקורס ////////////…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
למה אחרי שהמהדר הופך את שפת התיכנות לשפת מכונה, אי אפשר פשוט לשמור את השפת מכונה במקום כל פעם לעשות את תהליך ההידור מחדש?
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
להפתעתי היו לי מספר מועט של בעיות והנה הם: 1. אני לא מצליח לגשת לפונקציה של מחלקה ככה: Deck.newDeck(stock); המחלקה: #include "Card.h" #include <list> #include <algorithm> using namespace std; class Deck{ private: static list<Card> deck; static int integration; public: static const int NUM_OF_CARDS=60; Deck(); ~Deck(); static void newDeck(list<Card> &d); }; קוד הפונקציה: void Deck::newDeck(list<Card> &d){ d=deck; } 2. מאותה מחלקה אני מנסה לאתחל את המשתנה בקובץ CPP ככה Deck::integration=0; לא נותן, הוא רוצה שאני יכתוב INT בהתחלה, אבל אז אני מגדיר משתנה חדש לא? 3. מאותה מחלקה, המימוש של הדיסטרקטור: Deck::~Deck(){ ~list(…
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יודע כיצד עושים מגש צבעים ב - VB וכיצד אני בודק ויודע מהו הצבע הנבחר ?
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
µTorrent יש אפשרות להריץ קוד לשימושים שונים, אני מבקש את עזרתכם בעשיית קוד שמאפשר לתוכנה להמשיך להעלאות קבצים גם במקרה של ניתוק האינטרנט וחידושו לאחר זמן מה באופן אוטומטי. כאשר µTorrent מתנתק מהאינטרנט לפעמים הטורנטים הופכים לאדומים, הם צריכים לעבור תהליך של בדיקה ורק אז אפשר להעלאות אותם מחדש . אני מעוניין שכל התהליך הזה יהיה באופן אוטומטי על כל הטורנטים שהופכים לאדומים כך שהעלאה תהיי ללא עצירות מיותרות . מצאתי את הקישור הזה אולי הוא יעזור
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
-
בס"ד שלום, בform מסויים יש לי מספר כפתורים. אני רוצה שבלחיצה על כל כפתור ישמר לי הname של הכפתור כמשתנה שמוכר בכל הפרויקט (גלובלי) מה שעשיתי זה הגדרתי משתנה סטטי שבסוף נקרא : Home.h עבור כל לחיצה של כפתור כתבתי קוד כזה: home.h=this.name.tostring(); מה שקורה בפועל זה שהוא מכניס בתוך home.h את השם של הform ולא את השם של הכפתור הנלחץ. האם כך אמור להתנהל : שthis מכיר שהוא המסך.?? או שיש לי בעיה בקוד?? עזרה.. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום בזמן האחרון חשבתי ללמוד שפת תיכנות ולהתקדם קצת.. עכשיו אני רוצה ללמוד רק לא יודע מה... אני יודע קצת HTML בסיסי שזה כלום :-[ אני חושב שאני צריך פירוט קצת על השפות שיש -מה הם עושות? האם קשה ללמוד בתור מתחיל? ולמה זה שימושי..? כי אני לא יודע באמת מה אני רוצה ללמוד ומה לעשות אם זה... ד"א אשמח אם תמליצו לי על שפה קלה למתחיל כמוני .... תודה רבה ; :xyxthumbs: ;)D ;D ;D
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כבר בערך באמצע כיתה י' השנה אני יצתרך להחליט לאיזה כיוון להמשיך? גרפיקה או אינטרנט? יש המלצות הצעות?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מארח לאתר שאני בונה אבל אני צריך שהוא יתמוך ב CGI - BIN ואולי גם ב ASP וכמובן שיהיה חינם יש לכם הצעות ?
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
יש למישהוא מדריכים שמסביירם את עקרונות ה memory pooling and memory management ואיך משתמשים בהם? אפשר גם באנגלית. תודה רבה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום יש לי טבלה במסד נתונים שקישרתי אותה ל dataset ומשם ל datagrid. אני מציג את הטבלה בחלון הראשי של הFORM שלי ואני רוצה שכל פעם שאני מכניס שורה חדשה למסד נתונים - הטבלה תתעדכן. הבעיה שלי היא: הגדרתי משתנים גלובלים לחיבורים ול DATASET. בפעם הראשונה שאני קורא לפונקציה (לפני שהכנסתי משהו חדש, ישר עם הפעלת התוכנה) הכל עובד טוב ואני רואה את הטבלה במסד נתונים. הכנסתי משהו חדש למסד נתונים, אני קורא לה שוב ואני מקבל שגיאה: Cross-thread operation not valid: Control '_dbView' accessed from a thread other than the thread it was created on. עכשיו, זאת פעם ראשונה שלי עם dataset אז אני כנראה עושה פה משהו לא נכון, אם זה באיך שאני מכניס, איך שאני מעדכן.. לא יודע מה. יש אול…
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
שלום אני עוזר לחבר שיש לו חברה, ואני צריך ליצור לו אתר, שמכיל בעצם גם גרסא אנגלית וגם גרסא עברית.. האפשרות הפשוטה לעשות את זה, היא פשוט ליצור שני אתרים.. אחד בעברית, השני באנגלית, ולקשר בינהם. אני תוהה לעצמי האם יש דרך פשוטה ויעילה לעשות את זה בלי שני אתרים? למשל אתר אחד, שאפשר להגדיר לו שתי שפות, ואז לא צריך להעלות את התמונות פעמיים, אלא רק את הטקסט פעמיים. תודה רבה card
-
- 4 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
סימתי היום תוכנית קטנה שכתבי (אני מאוד משועמם) היא מנהלת מועדון כלי רכב (תקראו בפנים תבינו) ויש לי 2 בעיות: * יש 2 בעיות בתוכנית * אני רוצה להוסיף הורשה ואין לי מושג איפה להוסיף את זה תודה על כל העזרה [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אם אני אוריד cygwin אני אוכל לכתוב תוכניות בקוד שיעבוד ללינוקס שיעבדו ב windows? אני שואל את זה כי זה כתוב במדריך של beej לתכנות בסוקטים בחלק שמופנה למתכנתי windows http://www.beej.us/guide/bgnet/output/html/singlepage/bgnet.html#windows זה נראה לי מוזר אבל אם זה נכון זה יעזור לי כי berkley socket בלינוקס מאפשר יותר מ winsock(שליחה וקבלה ברמת data link layer).
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו יכול לרשום לי את התוכנית / אלגוריתם לפיתרון של התרגיל המצ"ב? תודה אנשים ! [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איזה פעם ראיתי בטוק טיוי שאפשר להוסיף את המנוע חיפוש גוגל לאתר שלך אבל אני לא זוכר איך מישהו יכול בבקשה לעזור לי. ועם מישהו יודע איזה קוד צריך כדי להעלים את הפרסומות של TRIPOD באתר החינמי זה יעזור מאד
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כאשר אני מנסה להדפיס ערך של משתנה בפורמט של printf בתוך הswitch case השני מוחזר לי ערך שגוי במקום הערך הנכון... בנוסף,ראיתי שלהבדיל מהדפסת משתנה אין בעיה להדפיס סתם מחרוזת וכלן ניסתי type casting from double to char אבל לא הצלחתי... להלן קטע הקוד.. #include <stdio.h> switch (to){ case 'K': sum*=K; break; case 'C': sum*=C; break; case 'I': sum*=I; break; case 'F': sum*=F; break; case 'Y':sum*=Y; sprintf(b,"%lf",∑);;break; case 'L': sum*=L; break; } return 0; }
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני צריך את ה CPANEAL או את ה PLASK האם אני יכול להתקין על מחשב רגיל ?
-
- 9 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
טוב אז סליחה אם זה ספאם אבל חיפשתי בפורום ולא מצאתי אז בבקשה אם משהו יכול להביא לי את הקומפיילר...? :'(
-
- 6 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני סורק תיקיה ומכניס את כל שמות הקבצים שבה (סריקה רקורסיבית) לתוך SortedDictionary, כל PATH שאני נותן עובד חוץ מכונן ראשי כמו למשל C או D, אני מקבל את השגיאה הבאה: וכשאני מאשר את החלון הזה אני מקבל את ההודעה הזו: (אין לי שום נק' עצירה בקוד) Access to the path 'D:\System Volume Information\' is denied
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום, טבלת list בשרת mysql אצלי מכילה שדה אחד מסוג datetime ונודה לקליטת תאריך ושעה. הקוד לקליטת תאריך ושעה (html\php) הינו כדלקמן: <!doctype html> <html lang=en> <head ><title>Insert Date</title> <meta charset=utf-8> </head> <body> <?php date_default_timezone_set('israel'); $dbcon = @mysqli_connect ('xxx', 'xxx', 'xxx', 'xxx') OR die ('Could not connect to MySQL: ' . mysqli_connect_error () ); mysqli_set_charset($dbcon, 'utf8'); if (isset($_POST['exam_date'])) { $myDate = trim($_POST['exam_date']); $q = "INSERT INTO list (exam_date) VALUES ($myDate)"; $result = @mysqli_query ($dbcon, $q); ?> <form action="to_for…
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום רב! יש לי מערכת של ניהול משרד שכוללת מאגר פרטים של לקוחות כגון שם מלא, תעודת זהות, כתובת וכו'... בנוסף יש במערכת מאגר של משימות לביצוע במסגרת העבודה. כל מי שיש לו שם משתמש וסיסמה יכול להכניס לקוח חדש ומשימה ולראות את שאר הלקוחות ואת שאר המשימות, גם אם משתמש אחר הכניס אותם. אני מעוניין להצפין את כל מאגרי המידע האלו כך שרק מי שיש לו שם משתמש וסיסמה למערכת יוכל לראות אותם. הקטע הוא שלא מספיק רק להצפין אותם בעזרת הסיסמה(לדוגמה hash+salt וה-salt הוא הסיסמה) של המשתמש, ככה שרק הוא יוכל לראות את הלקוחות והמשימות שהוא הכניס- כי גם משתמשים אחרים בעלי גישה למערכת צריכים להיות מסוגלים לראות את הנתונים. כלומר כמה סיסמאות שונות צריכות להיות המפתח…
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
יש לי ביום שני מבחן על אוטומט מחסנית אין לי מושג איך אני פותר תרגיל או אפילו איך אני קורא את ההגדרה של השפה. אני אשמח עם משהוא יתן הסבר קצת יותר טוב מהמורה שלי על הבססי ועם אפשר גם על דיקדוקים
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-


