עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by netanel1,

    אוקיי יש לי את הגרסה 3.5 ואני מקמפל את הקובץ שלי, אח"כ execute אותו אבל איפה הקובץ exe עכשיו? אני די חדש ל-JAVA.

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. היי, אני מנסה ליצור סוג של התחברות לאתר, אבל לא משנה איזה נתונים אני מכניס בשדות הטקסט, אותו דף מגיע לי, גם אם הנתונים נמצאים בטבלה, או גם אם לא.. הינה הקוד: זה הקוד של שליפת הנתונים מהטבלה: public class DBAccounts { public DBAccounts() { } public static DBAccountsDataContext DbAccountsConnect =new DBAccountsDataContext(); public static Boolean cheakUsername (String usernameCheak, String passwordCheak) { var result= from p in DbAccountsConnect.tbl_Accounts where p.userName==usernameCheak && p.password==passwordCheak select p; if (result!=null) return true; else return false; } } וזהו הקוד …

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by Dor767,

    1

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by Zeev86,

    היי. אני כותב בVB 2010 תוכנה שאמורה להוריד קובץ מהאינטרנט. אני נתקל בבעיה, כשהקובץ נראה באופן הבא: http://www.vbforums.com/attachment.php?attachmentid=46517&d=1143754788 איך אני מוציא מהקישור את הכתובת של הקובץ? כלומר, כשאני שם את הקישור במנהל הורדה כלשהו, הוא יודע לתרגם את הכתובת לקישור עם סיומת הקובץ ולהוריד אותו. התוכנה שלי לא יודעת. איך אני גורם לתוכנה לפרש את הכתובת?

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. אני מחפש ספרייה שתוכל לעזור לי לקלוט לחיצת מקש(לא הצלחתי בעזרת אסקי לעשות משהו :\),בשפה C++. המטרה היא לבנות איקס עיגול עם מקשים בקונסול(משהו חמוד כזה ) תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. שלום שוב (: האתר שלי מתקדם לאט לאט.. בתוך הטבלה שלי רציתי להגביל אותיות אם כותרת הסרט ארוכה מידיי. באנגלית זה פועל מצויין. אבל בעברית אני מקבל סימן שאלה מוזר כזה, נראה לי שאני יודע ממה זה נובע זה כנראה בגלל קידוד, או כל מיני אותיות בלתי נראות שעוזרים להציג את העברית בצורה תקינה. הבעיה שאין לי מושג אין לתקן את זה. הפונקציה הולכת ככה function title_limit_heb($str) { if (strlen($str) > 37) { return "...".substr($str,0,37); } else { return $str; } } וככה נראת התצוגה השגויה. אגב כדי להציג עברית תקינה אני משתמש פונקציות הבאות. header('Content-Type: text/html; charset=utf-8'); mysql_query("SET NAMES utf8;"); מה שמונע ממני לכתוב עברית י…

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by Burned,

    יש לי את הקוד הזה: int a, b; Random z = new Random(); a = z.Next(1,4); b = z.Next(1,4); איך אני מבטיח שתמיד a יהיה שונה מ b תודה

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  8. Started by bagtoshop,

    אחרי ששמרתי את הקבצים. לחצתי עליהם עכבר ימין פתח באמצעוות ושיניתי שיפתח תמיד עם BLUEJ. זה שינה את הלוגו ללוגו של BLUEJ . אחרי שלחצתי עוד פעם קיבלתי הודעת EROR מה אפשר לעשות ?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by mt_nro,

    מישהו יודע איך אפשר לעשות מוזיקת רקע לתוכנית שלי בC# כי לא ממש הצלחתי להבין משהו מהHelp... ועוד שאלה, מה הדרך הכי טובה לחשב אחוזים של X מתוך Y? percent = 100 / Y* X ; ?? כי ניסיתי לעשות ככה וזה לא יוצא מדויק, למשל 7 מ30 אמור לצאת 23 אבל יוצא 21... תודה לעוזרים!!

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by Chronick,

    אני צריך סקריפט או לפחות באיזה פונקציה להשתמש כדי לקבל IP של כל מבקר שנכנס לאתר שלי. אני צריך לאסוף את כל הIPS למסד נתונים כלשהוא או קובץ טקסט. כאילו לאחר שמישהו נכנס לעמוד ראשי של האתר הסקריפט קולט IP שלו ורושם אותו לקובץ / מסד נתונים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by 7799170,

    היי סיימתי ללמוד קורס בדיקת תוכנה ידני Qa ואני מוזמן לראיונות עבודה וכולם שואלים אותי מה גובה השכר הרצוי אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בעניין תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  12. Started by White Shepherd,

    שלום, יש לי בעיה עם הפונקציות fgetc ו-fclose, הוא צועק עלי כשאני מגיע לפונקציות האלה. זו פעם ראשונה שאני עובד עם קבצים, אז תגידו לי מה שגוי כאן: #include <stdlib.h> #include <stdio.h> void main() { FILE * fin; FILE * fout; char next; char path[200]; ..... ..... printf ("type the file path\n"); gets(path); while (fin = fopen(path, "r") == NULL) { printf ("the file is not exist. type the file path again\n"); gets(path); } ....... ....... while (next = getc(fin) != EOF) { ....... } ...... ...... printf("%s.\n", fclose(fin) == 0 ? "closed successfuly" : "close failed"); ........ לא צירפתי את הקוד הלא רלוונטי. תודה על הע…

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  13. Started by danielzy,

    הקוד החדש למטה.

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by mwalker03,

    איך אפשר לקבל סורס של אתר, אבל אחרי ש JS פועל עליו ? לדוגמא function init(){ document.getElementById("mytest").innerHTML= "Results after rendering..."; } </script> <body onload="init();"><div id="mytest">OK<> כשאני אעשה "בקשה רגילה" לדוגמא עם WebClient ב C#, אני אקבל את הסורס הזה. אני רוצה לקבל את הדף "מרונדר", איכשהוא ... למישהו יש רעיון ? לא משנה באיזה שפה או איך יכתב, העיקר שיעשה את העבודה ..

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. אני רוצה לדעת מתי ואיפה שמים את ה #INCLUDE ועל מה זה משפיעה ?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. אוקיי יש את form1 עכשיו רציתי לפתוח עוד פורם תוך כדי התוכנית בשביל לקבל ממנו ערך בעצם מה שעשיתי זה פשוט עשיתי event ללחצן שפותח חלון ממש רגיל new form() אבל מה שקורה אחרי שקיבלתי מהחלון את מה שרציתי כאשר הוא נסגר החלון הראשי נסגר איתו מה אפשר לעשות

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. אני רוצה לעשות מערך דו מימדי של תמונות, בגודל למשל של 100 פיקסלים כל אחת וכשאני עובר עליהם התמונה גודלת טיפה, ובלחיצה על תמונה התמונה תגדל לי בצורה משמעותית על האתר למישהו יש מושג איך זה נקרא? איך אני עושה את זה אשמח לדעת - - - תגובה אוחדה: - - - אופס שמתי את זה בפורום הלא נכון אשמח אם תעבירו את השאלה לפורום הנכון

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Orly Yekotiel,

    לומדת שנה א בתעשייה וניהול קצת מתקשה לתכנת את זה אשמח להארות מאלה שמבינים הרבה יותר ממני , כבר אבודה. ( ללא החלק האחרון של הטבלה) EXE8 (1).docx

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by moo2004,

    היי, אני באמצע כתיבת VBscipt שיוצר Local user ומוסיף אותו לקבוצת ה Administrators. אני צריך להעביר ", כלומר מרכאות כפולות לתוך ה Script. מישהו יכול להגיד לי איך עושים את זה? בסקריטפט כרגע הוא: Dim objShell,UserDescription UserDescription = "EUS Testing"" strCommand = "Net user /comment:"&"'"UserDescription Set objShell = WScript.CreateObject("WScript.Shell") objShell.Run ("Net user EUSadmin 1q2w3e4r5T /add /passwordchg:no") אני רוצה לשנות את השורה האחרונה ל: objShell.Run ("Net user EUSadmin 1q2w3e4r5T /add /comment:"EUS Testing" /passwordchg:no") כך שמילה EUS Testing תיכנס ל Script עם מרכאות כפולות

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. יש לי תיבת טקסט, אפשר להגביל אותה כך שהמשתמש יוכל להכניס רק עד אורך מסויים של מחרוזת (נניח 10 תווים)? תודה רבה מאוד לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. כי שינתי לוגו ועכשיו הוא גדול מידי אז אני רוצה לישר אותו לאמצע איך עושים זאת?

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by zahiz007,

    היי, יצרתי אתר ASP.NET, איך אני יכול להכניס אותו בתור IFRAME באתר PHP \ HTML רגיל? שכן VISUAL STUDIO יוצרת מספר עמודים מאחורי ASP.NET. עוד שאלה אם כבר אני כאן אני רוצה ליצור TABLE \ Div אשר גודלו משתנה בצורה דינאמית כאשר מוסיפים לו נתונים... תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by ViPeRT,

    אני בונה מערכת שאני צריך להטמיע בה סרטוני יוטיב אחרי חיפוש באינטרנט ראיתי שיש 5 סוגי קישורים של יוטיוב: http://www.you1ube.com/watch?v=GPokkuX_jjk http://you1u.be/GPokkuX_jjk <iframe width="560" height="315" src="//www.you1ube.com/embed/GPokkuX_jjk" frameborder="0" allowfullscreen></iframe> http://www.you1ube.com/watch?v=GPokkuX_jjk&feature=player_detailpage http://www.you1ube.com/watch?v=GPokkuX_jjk&feature=player_detailpage#t=378 מה שאני צריך בעצם זה כמובן לבדוק אם זה אחד מהקישורים האלה ולהוציא מהם את ה ID שהוא GPokkuX_jjk אשמח לעזרה * החלפתי את האות t ב 1 כי המערכת של האתר עושה Embed אוטומטית. בברכה, תומר - - - תגובה אוחדה: - - - …

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  24. Started by judicatr,

    אז כמו שהכותרת אומרת - אני מנסה לבנות תכנית ניתוח לקוד HTML בפרולוג. היישום של פרולוג שברשותי הוא Amzi! Prolog 5.05. אם למישהו יש טיפים או ניסיון עם מיזם דומה - אני אודה מאוד על כל פיסת עזרה. המטרה הסופית שלי היא לכתוב מתאר parse/2 שיעבוד בצורה הבאה: ?- parse(HTMLCODEHERE,X). X = [element(tag,attributes,[list-of-contents-here]). כאשר ה-list-of-contents הוא רשימה של כל תוכן הטאג, שגם מתואר בעזרת element/3. יש רעיונות?

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים