עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by man with no name,

    מישהו מכיר תוכנה טובה לתכנות קובץ ב keylogger ?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  2. Started by Nahum2,

    C אני יודע C++ אני דיי בטוח שאני יודע. היכן אני יכול למצוא מדריך טוב ל C#?

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. Started by galan,

    שלום לכולם!!! אני צריך לממש פרוטוקל תקשורת UDP בשפת C או בJAVA וכרגע אני מעדיף את C. הורדתי כמה דוגמאות של פרוטוקולים פשוטים אך עדיין הייתי מעוניין בדוגמא טובה ומפורטת יותר של העברת קבצים...אם מישהו מכיר... כל עזרה תתקבל בברכה!!! חנוכה שמח ושבוע טוב!!!

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by lo_toda,

    A =ones(3,3,3) >> size(A(:,1,1)) ans = 3 1 >> size(A(1,1,) ans = 1 1 3 אני לא מבין אני לא אמור לקבל את אותו גודל מטריצה ? כי רק מימד אחד (ווקטור) אני לוקח מהמטריצה..ואיך אני עושה את זה נכון שישאר בגודל ווקטור ולא יתווסף עוד מימדים.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  5. Started by shaithebest,

    שלום רב....לא יודע אם הדיון הזה לכאן אבל לא מצאתי משהו אחר!!! טמפלייט מונסטר הוציאו עיצוב תבנית לדפי עסק בפייסבוק ישנם הוראות ושם נתקעתי אולי כי אני מטומטם ולא יודע לקרוא הוראות אבל אני צריך עזרה לאתר מה שהם רוצים אז ככה: 1. Create a Facebook page 2. Add the Static FBML App to your page. Type “fbml” in Facebook search, choose “Static FBML”. 3. Click “Add to my page” and then choose the page you want the FBML to be added to 4. Go to the “Settings” of your page, find Apps -> FBML-FBML -> select “Go to app” 5. Insert the code you will find in a Readme.txt file in a download package. עד סעיף 4 הגעתי בשלום הגעתי לsettings ואני לא מוצא APPS ואת FBML-FBML -> select “G…

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by B.D.B,

    [ltr] http://en.wikipedia.org/wiki/Programmers' Day [/ltr]

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  7. Started by e_s,

    היי, *הכותב חסר כל ידע או ניסיון בתכנות* כבר הרבה זמן שאני מחפש לקרוא בצורה רצינית על אחסון אתרים או אחסון של DB של אפליקציות. אני חושב לפתח אפליקציה ואני מנסה להבין עכשיו את הצד של הbackend כולל הפן של האחסון, איך זה עובד, ויותר חשוב מה האפשרויות שמוצעות כיום בשוק. שהתייעצתי עם חברת פיתוח הציעו לי אחסון של AWS בכמה מאות דולרים לחודש, אבל זה היה נראה לי מיותר ויקר. לכן אני אשמח לקבל כל הפניה למידע בנושא (חיפשתי בגוגל אבל אני נתקל ביותר מדי פרסומות ולא בתוכן מקצועי). תודה רבה.

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  8. Started by moriaD,

    אני צריכה רעיונות לפרוייקט בvisual basic ברמה של 5 יחידות כל עזרה תתקבל בברכה ניתן לפנות גם לאיימל shani2424@walla.co.il

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. אני מייצר DLL של MATLAB אבל הוא מתרסק ב-INIT כל פעם. לא מצליח להרים את ה-MCR, ניסיתי לשנות PATH, עם ובלי קובץ CTF, כ-DOT NET וגם כ- COM , הוא פשוט לא מצליח לאתחל את סביבת הריצה שלו ... מישהו נתקל בזה ? תודה.

  10. שלום לא מזמן התחלתי ללמוד על אלגוריתמים גינטיים ורשתות עצבים מלכותיות (ANN), אני דיי יודע בתיאוריה איך לעבוד איתם (ואפילו ניסיתי כמה בעיות עם GA) אבל חסרה לי פרקטיקה והרבה. חשבתי אולי אתם מכירים כל מיני בעיות שניתן לפתור עם שימוש ב GA או ANN או שניהם, משהוא שיתן לי "להרגיש את זה", כמובן ניסיתי לחפש בגוגל אבל אני לא בדיוק יודע מה לחפש. תודה רבה מראש!

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by mupi8,

    יש לי שני מנועים שהכנתי בשבילם קוד בשפת c ניסתי להפעיל את שתי המנועים ביחד ואחרי 5 שניות להפסיק את פעולתו של אחד המנועים.. מישהו אולי יודע איזה פקודה יש כדי לשלוט בזמן בזמן פעולה של כל אחד מהמנועים בנפרד??

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. Started by matteo,

    רציתי לדעת משהו אני הולך לקנות היום או מחר ספר על (c++ סדנאת לימוד) ורציתי לדעת אם אני צריך לדעת קודם c++ בשביל ללמוד לאחר מכן visual c++ או שזה בעצם שתי שפות שונות?

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  13. Started by SweeT_EviL,

    אני צריך איכשהו לרשום שם STRUCT X... כדי שהוא יקבל את הפונקציות שרשומות שם (בקובץ H). אז מה אני צריך לרשום שם? ניסיתי את המימוש המלא, רק הכותרת מלווה ב }{, או כמו הקודם ואחריו או רק כותרת מלווה ב; . כלום.

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. Started by ~שירה,

    יש לי 3 טבלאות dataGrid בדף. האם אפשר לעשות switch על הdataGrid, (איזה אוביקט נכנס בערך של הSWITCH?) וכל CASE יתייחס לטבלה אחרת?

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  15. Started by orninyo,

    שלום בניתי פונקציה פשוטה שמקבלת מחרוזת של שם משתמש ומחפשת בDB אם הוא קיים הבעיה היא שכשאני מכניס שם משתמש בעברית (שקיים בDB) בפיירפוקס הכל תקין והפונקציה מחזירה שהוא קיים בIE הפונקציה מחזירה שהוא לא קיים (למרות שהמחרוזת מגיע אליו בצורה תקינה) באנגלית שני הדפדפנים מחזירים תשובה תקינה. הכל מקודד UTF-8 כולל הDB מישהו נתקל בבעיה דומה?

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  16. היי, אני מחפש ספר טוב שאפשר להתחיל ללמוד סי שארפ או ג'אווה. "JAVA על כוס קפה" זה ספר טוב? תודה, פיני.

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  17. היי יש לי שאלה בקשר לקבלת תווים ב C / C++ , רציתי לדעת האם יש דרך , לקבל תו מהמשתמש ללא עצירת התוכנית ז"א שהתוכנית רצה ללא עצירה כאשר היא דוגמת מידי פעם את ה BUFFER של המקלדת ומשווה אותו לתו מסויים לדוגמא מקש ESC או כל מקש אחר , כאשר במידה והתו שהוקש תואם התוכנית תבצע דבר מה . הקטע החשוב הוא שלא תהייה עצירה של התוכנית והמתנה להזנת התו . תודה !

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by שלום2017,

    שלום, אני מתכנת משחק ואני אשמח אם מי שיודע זאת טוב ויכול לעזור יוכל ליצור איתי קשר בפרטי . תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  19. Started by sshai81,

    שלום לכולם. המשימה שלי היא למצוא קובץ עם מידע על גבהים של יבשת מסוימת ולחשב את הגובהה הממוצע על ידי שיטת מונטה קרלו. הבעיה שלי שהתוצאה שאני מקבל לא הגיונית. או שהבעיה היא התוכנית או בקובץ הנתונים. לצערי חרשתי על כל הרשת ולא מצאתי מישהו שעש זאת כבר. מישהו יכול לעזור בנושא? או להפנות אותי למקום כזה? תודה רבה רבה שי

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. הכוונה לא להדפיס , אלא לחליף "פיזית". :s05: תודה

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by Pum,

    מה היא השיטה לחישוב של חיטוך של שני קטעים ע''י דטרמיננטה? שמעתי שיש פתרון הרבה יותר פשוט מהפטרון הרגיל והמסובח, בעזרת וקטורים. תודה מראש

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. Started by generalA,

    מה עושה הפקודה SWAP במעבדי 8051 (אסמבלי). לא להתבלבל עם 8086/88 !!!

    • 4 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by assaf990,

    איך כותבים את הדברים הבאים: לשלוף תאריך מטקסט-בוקס (dd/mm/yyyy) לתוך משתנה להוסיף 10 חודשים לתאריך לשלוף את השנה בלבד ולהפוך אותה ל int לשלוף את החודש בלבד ולהפוך אותו ל int

    • 5 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. Started by talgold,

    איך אני יורד שורה (אני כותב מספר שמות על המסך בעזרת INT 21 ואני רוצה לרדת שורה בכל שם)

    • 3 תגובות
    • 1.3k צפיות
  25. לאחרונה יצא לי להתעסק עם תוכנה חינמית המשמשת ליצירת מוקד טלפוני וירטואלי בשם asteriks. אותה תוכנה, ברגע קבלת שיחת טלפון, מקפיצה לי חלון קטן ובו. : Answer, Ignor, ומספר סידורי (שמייצג את המספר אליו התקשרו) כיצד אני יכול "למשוך " את המספר הסידורי הזה ע"י תוכנה אחרת? (לטובת ניתוב השיחות, למשל: תמיכה, מזכירות, קבלת קהל) למעשה, אני מעוניין ליצור דפדפן שישתמש במספר הזה כדי לפוח חלון נבחר מתוך מאגר. הכיצד?

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים