תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם זקוק לעזרתכם בתרגיל הבא: כאן נתקעתי: #include<stdio.h> #define N 5 int main() { int a[N],b[N],i,j,n=N,k,element_num,index1,index2,value1,value2; find_elements (a,b,n,k,element_num,&index1,&index2,&value1,&value2); printf("\n%d elements exist",element_num); printf("\nThe index in the first array is: %d, the value is: %d",index1,value1); printf("\nThe index in the second array is: %d, the value is: %d",index2,value2); return 0; } int find_elements(int a[],int b[],int n,int k,int element_num,int *index1,int *index2,int *value1,int *value2) { int i,j,result; printf("Please insert the first array (5 numbers): \n"); for(i=0;i<n-1…
-
- 11 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, יש לי אתר שאני מריץ על שרת לינוקס.. יש לי בעיה עם מספר החיבורים למשתמש.. הוא מוגבל ל1, ואי אפשר להוריד יותר מקובץ אחד בו זמנית. רציתי לדעת איך אני יכול לשנות את זה שהמשתמש יוכל להוריד יותר מקובץ אחד בו זמנית \ להשתמש במנהל הורדות למספר חיבורים להורדה אחת.. בנוסף רציתי לדעת איך אפשר לאפשר חידוש הורדה ע"י מנהל הורדות..?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רק התחלתי לא מזמן ללמוד גאווה סקריפט עכשיו ביקשו ממני לעשות סליידר תמונות פשוט בעזרת גוגל בעיקר וכמה שינויים קטנים קתבתי את הקוד הבא אבל אני לא מצליח להוסיף לו פרמטרים לקבוע אורך ורוחב תמונה אתם יכולים בבקשה לעזור לי? [tt] <script type='text/javascript' src='http://jqueryjs.googlecode.com/files/jquery-1.3.2.min.js'> </script> <script type="text/javascript"> var imgs = [ 'http://www.h-woods.co.il/admin/wp-content/uploads/2012/10/vsop-03.jpg', 'http://www.h-woods.co.il/admin/wp-content/uploads/2012/10/vsop-02.jpg', 'http://www.h-woods.co.il/admin/wp-content/uploads/2012/10/vsop-01.jpg']; var cnt = imgs.length; $(function() { setInterval…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום רב, אני מעוניין לבנות תוכנת העברת הודעות והייתי מעוניינן לדעת איך אני יכול לבצע זאת באמצעות העברה ישירה מIP ל IP בASP.NET עם #C
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני מקבל את השגיאה Illigal start of expression על השורה הבאה : private int _numerator , _denominator; ועל כל מחלקות הPUBLIC שיש לי ? מה זה אומר ? ואיך אני נפטר מזה ?
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משהו יודע איך אני מריץ DAILUP באמצעות VB ? (בהנחה ואני ידוע את השם של הDAILUP) או משהו יודע מה הפקודה שמריצה DAILUP ? אם אני ידע את הפקודה אני יוכל להשתמש ב SHELL.
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכם... יש לי בעיה קטנה עם c++. יצרתי שתי מחלקות, candidate ו badCandidate. כאשר האחרונה יורשת מהראשונה. וכאשר אני מנסה לאתחל את badCandidate בצורה הבאה: Candidate = badCandidate(somevalues) ואני מנסה להדפיס את ערך type (סטרינג שמוגדר לשם הקלאס) מודפס לי תו ריק (כלומר כלום). מצורף הקוד של שתי המחלקות: public: Candidate(); Candidate(short,string,string,int); Candidate(const Candidate&); virtual ~Candidate(); virtual string getType(); short getId(); string type; string getFName(); string getLName(); int getPVote(); friend void operator<<(ostream& os, Candidate& Candid); bool operator<(Candidate); bool operator==(Candidate); friend…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
ב"ה איך אני יכול לקבל את מה שהוקלד בפקדים TextBoxשנמצאים ב StackPanel שמחוברים ע"י Binding תיאור: יצרתי StackPanel שמכיל פקדים שונים בעיקר TextBox אבל נתקלתי בבעיה שאני לא יכול לאסוף את הנתונים שהוזנו לקלאס שיצרתי לדוגמה כדי לשלוח להם נתונים אני עושה את זה ע"י StackPanel.DataContext = MyData אבל ביצוע פעולה הפוכה אני לא מצליח לעשות אני לא מחפש פיתרון של התייחסות לכל תיבת טקסט בנפרד ז"א להגדיר שם לתיבה וע"י זה להתייחס אליה בקוד. תודה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי שאלה בנוגע לclass ששייך למנוע עצמו
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לכתוב תוכנית שתיישם קיצור דרך ע"י לחיצה על שילוב של 2 לחצנים במקלדת (שאני קובע מראש) לחלפה בין כרטיסי הקול, בין כרטיס הקול של לוח האם realtek לבין כרטיס קול האופטי (גם מובנה בלח האם) אני יודע לתכנת ב JAVA ברמה סבירה, רק שלא יצא לי לכתוב תוכניות שמתחברות לספריות של החלונות. מה הדרך היעילה ביותר ליישם את הקוד? האם קיימת תוכנה שעושה פעולה זו תודה עמית
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
למביני עניין, הנה חידה חביבה: כתבו פקודה שמחזירה האם מספר הקלט (INTEGER) הוא חזקה של 2 (יש פתרון לוגוריטמי שהוא פחות יפה, ופתרון הרבה יותר פשוט ויפה במשחקים בינארים).
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך ליצור קבצי GERBER (ולא כדי להאכיל את הילד) ואין לי מושג איך לעזאזל עושים דבר כזה. אני צריך להדפיס מעגלים וזה הקובץ היחיד שהמפעל שיש לי בו קשרים מקבל. יש למישהו מושג עם איזה תוכנה אפשר ליצור יחסית בפשטות קבצים כאלו?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הייתי מעוניין לבנות מערכת משתמשים לאתר שלי - עד דגש על הרשאות מתקדמות למשתמשים (ניהול/צפיה) חיפשתי קצת בנושא אבל לא מצאתי.. אם מישהו מכיר קצת אתרים בנושא אשמח לקישורים... תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה אחי עכשיו לומד בבית ספר HTML כמו שכולם למדו אז הוא צריך לעשות דף עם תמונה ועוד שטויות עכשיו כאן הקטע המעצבן לא כל תמונה בפורמט jpg עובדת רק תמונות שהמחשב בוחר או הexplorer בוחר להציג :kopfpatsch: ניסיתי לשנות מספר תמונות וזה עובד פעם כן ופעם לא לא קשור לגודל ולעוד שטויות פשוט הוא מציג תמונות שבא לו ניסיתי לשחזר הגדרות של הדפדפן לא עזר אז באתי לכאן מקווה שתעזרו לי לפתור את הבעיה תודה לכולם
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
איך אני מקשר בין ה Struct של ה Color ל ComboBox?? כך שכל הצבעים יופיעו בתוך הקומבו-בוקס כלל השמות???
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כתבתי תוכנת PC, בC#, אשר משתמשת ביציאה הסריאלית (דרך ממיר Serial-USB) בכדי "לדבר" עם לוח Embedded. לוח ChipKIT, אם זה באמת מעניין. כאשר נשלחת פקודה מהPC לEmbedded הכל עובד כשורה, הבעיה שלעיתים קרובות הPC לא מצליח לעבד את המידע המגיע מהEmbedded. המידע מגיע לבטח - שמתי Serial Monitor ורואים את הפקודה מגיעה אך התוכנה לא מבצעת את שאמורה לבצע. המוזר בעניין הוא שכאשר אני עובד ישירות עם הVisual Studio, במצב Debug או Release הבעיה אינה קיימת, היא מתרחשת רק כאשר התוכנה רצה עצמאית. התוכנה משתמשת בDLL המבצע את רוב עניני התקשורת (יש Reference), הDLL תקין ועובד ללא בעיות בתוכנות אחרות האם מישהו נתקל בבעיה שכזו או שאולי יכול לזרוק רעיונות מה יכולה להיות הבעיה ?
-
- 1 תגובה
- 1.3k צפיות
-
-
יש לי מחלקה שכתבתי שבעיקרון יכולה לעבוד בעצמה (לא תלויה במחלקות אחרות) אני רוצה שתהפוך לקובץ שאפשר להפעיל ב- Windows. איך אני עושה את זה?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
שלום שלום ובוקר מצוין לכולם, הבעיה שלי היא כזאת: יש לי BYTE שחלק מהסיביות בו משמשות לי דגלים, אני מחפש דרך לפנות לBYTE כמערך סיביות. מצאתי אובייקט שנראה מבטיח ונקרא "BitArray" המציג סיביות כמערך בוליאני, אך אני לא מצליח "לטעון" לתוכו את הByte שלי.. כמו כן, הייתי רוצה להמנע משימוש באופרטורים ביטים (OR AND) (בכל זאת C#..) אם מישהו מכיר את האובייקט הנ"ל, או אחר אחר שיעזור לי, אני אשמח לקבל את עזרתו. תודה, חן.
-
- 3 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כן כן , גם הגירסה החדשה תורגמה על ידיי עבדכם הנאמן . http://tbird.port5.com/yabbheb.zip * סליחה שלא כל התמונות מתורגמות . אבל חשוב לציין שכל המילים מתורגמות , וגם ההתקנה בעברית, והכל מיושר לימין ! . בהצלחה . נ.ב - חשוב לציין שהמערכת הנ"ל צריכה שרת שתומך ב php/mysql והשרת בין היחדים שתומך בזה הוא Lycos - www.tripod.lycos.co.uk .
-
- 0 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי שהשועל לא "מבין תפקודה BR יש פקודה דומה שגם האקספלורר וגם השועל "מבינים" ?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול לפתור לי את הבעיה: ריבוע קסם הוא ריבוע המכיל מספרים טבעיים שבו סכום כל שורה, סכום כל עמודה, וסכום כל אלכסון שווים. כתוב פעולה המקבלת ערכים של מערך דו-ממדי ומחזירה true אם המערך מהווה ריבוע קסם, או false אחרת. דוגמה לריבוע קסם שבו סכום כל שורה, כל עמודה וכל אלכסון שווה 15: 4 9 2 3 5 7 8 1 6
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי לכולם אני נתקעתי בתרגיל בג'אווה שעוסק בירושה אם תוכלו להסביר לי מה אני צריך לעשות אני אשמח(: ביקשו ממני ליצור מחלקה בשם XDate שיורשת מהמחלקה Date ונתקעתי קצת בשאלה 3.4 ו3.5
-
- 2 תגובות
- 1.3k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום, אני איש מעוצבן שלומד\(מתמודד עם הקושי) שפת ++C (התחלתי לאחרונה להיות מעוצבן..) אני בונה מיני משחק שתוך כדי בנייתו אני לומד את כל האספקטים של השפה (ממ.. כן.. את רובם..) למעשה הקוד מובא הישר מספר (!) אשר רכשתי בכדי לעזור לי לא להתפגר מוקדם מידי תוך כדי הלימוד.. הקוד הוא כזה: #include <iostream> int main() { std::cout << "Decryptix. (C)Copyright 1999 Liberty"; std::cout << "Associates, Inc. Verion 0.2\n " << std::endl; std::cout << "There are two ways to play Decryptix: "; std::cout << "either you can guess a pattern I creat, "; std::cout << "or I can guess your pattern.\n\n "; std::cout << "If you are gues…
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אני רציתי לעשות גלרייה שכל התמונות נראות בקטן ועל כל תמונה שאני ילחץ היא תיפתח בחלון בנפרד אז במקום לעשות את זה ארוך ולשים תמונות קטנות ולינקים מצאתי סקריפט בתוכנה CASPER HTML אבל יש לי בעיה רואים את התמונות בגלרייה אבל בחלון שנפתח לא רואים כלום מישהו יודע למה??? <HTML> <HEAD> <TITLE></TITLE> <Meta Name='GENERATOR' content='Casper HTML'> <script> <!-- /*By George Chiang (WA JavaScript site www.abstract.simplenet.com) Credit must stay intact for use*/ function tile(bgname){ win2=window.open("","","width=380,height=380") if (win2){ win2.focus() win2.document.open() win2.document.write("<head><title>"+bgname+"</tit…
-
- 7 תגובות
- 1.3k צפיות
-


