עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Nurit2005,

    לאחרונה בנייתי אתר ובו כמה קבצי פלאש כידוע קבצי הפלאש לא מופיעים בזמן הגלישה לאתר בפלאפון. אך משהוא אמר לי וגם לי זה היה נשמע מוזר, שיש איזה תוכנה מיוחדת או איזה קוד המאפשר לצפות בקבצי פלאש בפלאפון מבלי להתקין את תוכנת הפלאש. רציתי לדעת אם זה נכון, ואם כן אז מה השם של התוכנה או הקוד. בתודה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by pergola,

    בזמן האחרון התחלתי לעסוק בבניית אתרים.. השתמשתי במדריך Total.Training.For.Website.Design.Extreme.Website מדריך מעולה.. הבנתי משם מלא.. עכשיו ברצוני ללמוד גם לבנות פורום.. משהו ברמה של האתר הזה (HWZONE) יש לtotal training גם מדריכים לבניית פורום..? כיוון שהמדריכים שלהם מאוד מדוייקים ומסברירים פרט פרט בוידיאו.. לכן אני מעדיף אותם.. אז יש להם תוכנה כזאת שמלמדת גם את זה..? אם יש מדריכים אחרים גם אשמח.. אבל רצוי שיהיו בוידיאו..

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. אוקי אז יש לי טופס ובו יש dataGridView שמקושר לDataSet שמקבל את הנתונים עם פקודת Fill מתוך מסד אקסס. עד כאן בסדר. עכשיו אני רוצה לסמן שורה בdataGridView ולמחוק אותה אבל שגם ימחקו הנתונים מהמסד שזה אומר שימחקו הנתונים מטבלה אחת ספציפית במסד. כשאני מריץ את הפקודה הוא מוחק מה dataGridView את השורה אבל לא מהמסד... הקוד נראה כך: dataGridView1.Rows.RemoveAt(dataGridView1.SelectedRows[0].Index); OleDbDataAdapter DataAdapterOrders = new OleDbDataAdapter("DELETE Customer_Orders.OrderNum FROM Customer_Orders WHERE (((Customer_Orders.OrderNum)=1))", aConnection); הוא צריך למחוק מטבלת Customer_Orders את השורה ש Customer_Orders.OrderNum)=1. זהו.. תודה למי שיכול לעזור

  4. Started by crowbar87,

    אני מנסה ליצור מופע של משתנה מסוג Random לתוך משתנה מסוג long Random rand = new Random(); long x = rand.nextLong(); השאלה שלי היא איך ניתן להגריל מספר לונג בטווח מסויים? (אני צריך מספר לונג בין 0 ל-50000) הפקודה (rand.nextLong(50000 נותנת שגיאה.. :-\

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by Ghosthunter,

    1) אובייקטים מסוג INLINE לא מציגים את הרוחב שנקבע להם בCSS. מה לעשות? עריכה: לא משנה, הסתדרתי. החזרתי להם את המאפיין BLOCK, והשתמשתי ב- FLOAT, כמו כאן: http://www.rikkertkoppes.com/thoughts/2004/11/14/ 2) איך אני משנה את הvalign של טקסט בתוך DIV? ניסיתי להשתמש במאפיין vertical-align אך ללא הצלחה. תודה.

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. Started by RonCohen,

    עריכה: קיצר אפשר מדריך איך להשתמש בפרפורמנס קאונטר Performance Counter על מנת להציג גרם של שימוש במעבד ורם כמו בטסק מנג'ר?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  7. Started by AdiR^SiNaI,

    מדריך כיצד להשים תמונה וכיצד לעשות כתב עבה ושיהיה רושם בצד ימין בבקשה בעברית

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  8. Started by yarin153,

    אני בשלבי לימוד של PHP HTML וכדומה אבל עלתה בדחיפות דרישה לסיסמא לאתר שבניתי משהו ממש בסיסי שלא נורא אם כל מי שיודע קצת האקינג ידע לפתור מישהו יכול לעזור לי לבנות את זה ?? עדיף שיהיה בHTML כי אני עדיין לא יודע PHP בכלל סתם משהו שהתנאי שלו אם הוכנס קלט ככה שייפנה לככה ואם לא אז ייפנה לדף אחר של יש טעות בסיסמא שלך תודה מראש לעוזרים ושבת שבת :-)

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  9. Started by orlupo,

    שלום, האם ניתן להקצות מערך עצמים באמצעות malloc? בתודה מראש, אור.

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. יש כפתור "שלח" בדף האינטרנט ואני בסרבר רוצה שהוא יפנה לפונקציה F בקליינט, ואם היא תחזיר אמת אז שיפנה גם לפונקציה G בקליינט איך אני מוסיף לו באטריביוט 2 פונקציות בצורה הנ"ל? משפט זה לא עבד לי: linkbutton.Attributes.Add ("onClick", "MyFunction1(); MyFunction2();")

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. אני מעונין להטמיע נגן בוורדפרס עם סרגל עליון וסרגל צד ובו הקבצים להשמעה, ואפשרות להזיזם עם חיצים כמו בדוגמא הבאה: http://www.taamu.co.il/?category=video&subcat=4 אשמח להתעדכן ולשמוע תשובות!

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by pantera,

    אני כרגע סטודנט למדעי המחשב ועברתי קורסים בתכנות של ג'אווה וג'אווה מתקדם ו C ולומד עצמאי פייתון, אני כרגע מחפש עבודות במשרת סטודנט בפיתוח או QA השאלה שלי היא מה באמת הרמת תכנות שמצפים מסטודנט? אני מפחד שהרמת כניסה היא גבוהה מדי וזה גורם לי לחששות ולכן הנטייה שלי היא לכיוון ה QA למרות שאני אוהב לתכנת. מה בתכלס מצפים מסטודנט בעבודה כזו (באופן כללי), ומה לצפות במקרה שאני מתקבל לעבודה בתחום? אם מישהו שעובד בתחום יוכל לספר על החוויה האישית שלו בעבודה הראשונה אני אשמח כי לצערי אין לי חברים בתחום ואני מרגיש שאני חסר יידע. תודה רבה לעונים.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  13. Started by avi12641,

    היי. אני מפתח אפליקציה ב-Java שמקבלת מספר כלשהו וממירה אותו ל-4. עד עכשיו השתמשתי באנגלית, אבל אני מעוניין להפעיל את אותו האלגוריתם גם על מילים בעברית. אני צריך אלגוריתם שממיר מספרים למילים בעברית. לדוגמא: 15,615 = חמישה-עשר אלף, שש מאות וחמישה-עשר תודה רבה!

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Neus,

    שלום חברים. אני אשמח אם מישהו יוכל להסביר לי את נושא "הרשימה המקושרת".. אני נמצא בשלב לימודי "הקצאת זכרון דינאמי" ודי נתקעתי על הנושא הזה, שלא כלכך ברור לי..

  15. Started by SaharBi,

    שלום. אני בונה אתר שבו יש סוג של טופס שאני רוצה שהנתונים שיקלטו יועברו ישירות למייל. כרגע בניתי טופס ב HTML, ושלחתי אותו לקובץ בשם mail.php. הנה הקוד של הקובץ PHP: <?php foreach ($_POST as $key => $val) { $text.=$key.":".$val."\n"; } $headers .= "From: $mail\r\n"; $headers .= "MIME-Version: 1.0\r\n"; $headers .= "Content-type: text/html; charset=utf-8\r\n"; $headers .= "Content-Transfer-Encoding: quoted-printable\r\n"; mail("saharbi@walla.com","טופס",$text, $headers); ?> הבעיה היא שכשהמייל מגיע, הנתונים שנשלחים למייל נכתבים ללא שורות רווח, כלומר שאם המייל אמור להראות כך: המייל נראה כך: תודה רבה למי שיוכל לעזור. שבת שלום.

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  16. שפת C\C++ תודה

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by p-o-i,

    טוב אז ככה יש לי מטלה לבנות תוכנה שתדפיס על המסך 9 ממוצעים - 3 ממוצעים של 10 מס רנדומליים, 3 ממוצעים של 100 מס רנדומליים ו3 ממוצעים של 1000 בקיצור בניתי הכל טוב ויפה רק שהתוצאה הסופית יוצאת אותו הדבר כל פעם שאני מריץ... אז אני לא יודע אם זה הבנייה או משהו שקשור לפונקציית rand(); אז אולי יש פה מישהו שיכול להאיר לי את הכיוון לבעיה שלי ?...תודה הנה התוכנית #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #define R 3 #define I1 10 int main() { int sum[3][3]; int i,ione,itwo,c; for(i=0;i<R;i++) for(c=0;c<R;c++) sum[i][c]=0; itwo=I1; for(c=0,i=0;c<R||i<R;c++) { for(ione=0;ione<itwo;ione++) sum[i][c]+=rand(); sum[i][c]/=itwo; if(c==R) { i…

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. Started by tHe_MoDeR,

    בעצם יש לי שתי שאלות : באיזה תוכנה הכי קל לתכנת משחקים ? ובאיזה תוכנה אפשר ליצור משחק כמה שיותר מרשים ?

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by THE-MASTER,

    שלום לכל חברי הפורום. הורדתי את תוכנה Httrack להורדת אתרים סידרתי את ההגדרות ובעצם מה שקרה זה שכל המסמכי PDF נרשמו כמסמכי HTML/ שמתי לב שכל מסמכי הPDF מכילים בשמם את המילה Download ואני מעוניין בכתיבת תוכנה שתקבל מיקום של תיקיה ותעבור על כל הקבצים תבדוק אם הם מכילים את המחרוזת הנ"ל ותשנה את HTML שאחרי הנקודה לPDF דבר שבעצם יפתור את הבעיה. עכשיו מה שאני מבקש מכם שתתנו ספריות לשפת C שיכילו פקודות לעבודה שכוללות סריקת קבצים בתיקייה וקליטת שמות הקבצים ושינויים כמו כן ציינו את הפקודות הנצרכות. את שאר התוכנית אני חושב שלא תהיה לי בעיה לסיים. בתודה מראש.

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. Started by 00000,

    היה לי אתר על השרת הפנימי (במחשב - xampp) ועשיתי פונקציית Inclue מתוך index.php, והכל היה טוב. <?php include('start.txt'); ?> <?php include('end.txt'); ?> כשהעליתי הכל לאינטרנט (דרך bluehost.com - בכסף וכמובן עם דומיין), העמוד הראשי כותב לי: Warning: include(start.txt) [function.include]: failed to open stream: No such file or directory in /home1/***/public_html/index.php on line 1 Warning: include() [function.include]: Failed opening 'start.txt' for inclusion (include_path='.:/usr/lib/php:/usr/local/lib/php') in /home1/***/public_html/index.php on line 1 איפה שכתוב [function.include] יש קישור, כשאני נכנס לקישור זה מה שכתוב: Not Found The requested UR…

    • 14 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by shynet,

    שלום לכולם, אני משתמש במחלקה שבכול פעם שהעכבר זז ממקומו היא "מקפיצה" אירוע עם הפרמטר שמכיל את מיקום העכבר, בעיקרון כאשר אני משתמש במחלקה באותו הליך של ה-UI הכול עובד כמו שצריך ואכן כול פעם שהעכבר זז "מוקפץ" האירוע, הינה דוגמא של הקוד (הקוד לא נכון וכתבתי רק בשביל ההדגמה): Dim WithEvents MHook as MouseHook Private Sub Form_Load(Byval Sender as Object, SomeArgs) Handles Me.Load MHook = New MouseHook() End Sub Private Sub Mouse_Moved(byval ptLocat as POINT) Handles MHook.MouseMoved Debug.Writeline("Mouse Moved") End Sub ברגע שאני מכריז על המשתנה כ-New המחלקה אוטומטית מתחילה לעלות אירועים כשהעכבר זז, ביינתים הכול עובד נפלא, ברגע שאני מריץ את התוכנה מופיע לי בשורת ה-Debug…

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. לפני כמה זמן קראתי מדריך מעולה באתר אחר, קיבלתי השראה והתחלתי לבנות משחק ב SDL... המשחק כבר כמעט גמור (כל הממשק גמור, נשאר רק החלק הביצועי של חוקי המשחק, אבל זה שעתיים עבודה), אבל יש לי דבר אחד שלא עובד לי בכלל. שאלה 1: כשאני שולח את הקובץ XO.exe (שהוא נבנה מהקומפיילר שלי, Visual C++), לחברים, הוא קורס עוד לפני שחלון הדוס נפתח, עם שגיאה (לא זוכר אותה). אצלי במחשב הכל עובד טוב, אבל כשאני שולח למישהו, או אפילו שולח את זה למחשב של אחותי הקטנה, הוא לא עובד. ניסיתי לצרץ את הקובץ SDL.dll, אבל עדיין לא עובד. אפילו כשאני שם אותו ב system32. במירק אמר לי אחד באיזה ערוץ תמיכה אחד, שאצלו זה עבד בגלל שהוא עשה משהו שנקרא Static Linking ל DLL, דבר שהגדיל את קובץ ההפעלה בכמה מגה (3-4)…

    • 4 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by BIR,

    היי שלום לכולם :] אני לומד בבצפר C# אבל בכלל לא מבין את החומר ): אז אם יש למישהו איזה מדריך טוב טוב שיוכל להבהיר לי את הדברים טוב יותר אני אשמח. אנחנו משתמשים בבצפר בתוכנה: Microsoft Visual c# Express בקונסול אפליקיישן. וקיבלתי היום שיעורים ואין לי ממש מושג איך לעשות אז אם מישהו יוכל לפתור לי אותם ולהסביר עם דרך פשוטה איך הוא פתר אני אודה לו מאוד מאוד. הנה השאלות מהמחברת: 1. מה יהיה המשתנה X בסוף קטע התוכנית (חובה להיעזר בטבלת מעקב). Int x,y,z x=4; y=6; z=2 if(x>y) x=x+1; else x=x+y if(x>z)1 x=x+2; else x=x+z; Console.WriteLine(x); 2. כתוב תוכנית הקולטת מספר שלם ומבצעת: א.אם המספר שלילי(כלומר המספר קטן מ-0) התוכנית תהפוך אותו לחיובי. …

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by eliom,

    שלום. אני לומד מתוך הספר בשם. המדריך לשפת c של פיטר אייטקן. ובקטעים בספר הם זורקים קודים.בלי הסבר על כל שורה מהי אומרת. ובסוף הפרק יש בוחן ללא תשובות לשאלות. אני מחפש המלצה על ספר בעברית שיש הסבר על כל מה שתיארתי. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  25. ידידי, אני חייב לציין ראשית שהשפה Visual J#.NET קלה מאוד, ומצויינת לכתיבה מונחת אובייקטים. לאחרונה כתבתי תוכנית, וניסתי להפיצה למחשבים אחרים עם (כמובן) חבילת Frame Work מותקנת אצל הלקוחות (לקוחות מחשבים לא אנשים). החבילה מסרבת להפתח (במתקונת Deplyment) בתוענה שצריך להתקין את ההוספה של Visuak J#.NET, ואין לי מושג מה זה. אני שוקל הגירה רצינית ל- C# אבל לפני כן אני שואל האם יש למישהוא מושג בעניין הכאוב הזה ?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים