תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
שלום, אני רוצה ליצור דו"ח ב - reporting services כך שכל שורה זוגית תהיה צבועה בצבע אחד ושורה אי זוגית בצבע אחר. הבעיה: יש לי GROUP כלומר: יש קישורים (לינקים בדו"ח) לפי שם משפחה כשלוחצים על שם משפחה נפתח דו"ח של שם פרטי. השם פרטי נצבע לי מעולה. השם משפחה (שהוא בעצם GRUOP) מתחרפן. גם כשניסיתי לצבוע שורות לפי שם הגרופ. איך עושים דבר כזה, איך צובעים שורות בגרופ לפי זוגי ואי זוגי? תודה רבה!!
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם , התחלתי ללמוד עצמאית גאווה ואני נעזר במספר מדריכים , שלהלן : אחד מהם והשני אחד מהם ממליץ על eclipse כסביבת פיתוח , אבל שנכנסתי לאתר ההורדות שלהם ראיתי שיש כמה גרסאות .. מהי המומלצת מבניהם למתחילים ? (classic או IDE for java ) המלצות נוספות יתקבלו בברכה ,
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מה ההבדל בין Delphi 2005 Architect ל-Delphi 2005 Enterprise? מה הגודל של כל גירסה ב-MB? איזו גירסה עדיפה, במידה ואתה מעוניין בכמה שיותר אפשרויות, אבל רוצה להימנע מהסתבכויות?
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אהלן, יש לי תפריט להלן: כעת, כפי שתראו, יש מרווח קטן בין התפריט (עוצב כמובן בידי margin). אני מעונין שהרווח הזה יירד ובמקומו יהיה צבע כחול. ניסיתי לשחק עם הmargin אך לא זאת הבעיה; הבעיה היא בתפריט עצמו. התפריט מעוצב עם ul,li כך שתמיד יהיה מרווח בין תיבה לתיבה. במידה ואני אוציא את ה<li>, כל התפריט יתחרבש ויירד למטה ולא יהיה מסודר. ניסיתי גם לעשות <span> אבל זה לא עבד. במידה ותרצו קוד מלא של התפריט / קוד מלא של תפריט הHTML. תקבלו בשמחה. תודה.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני מתלבט בין שתי מכללות ללימוד php האחת גדולה, יקרה ובעלת מוניטין - עלות 15,000 שח עשרה חודשים לימודי ערב - סכום מאד קשה לעיכול השנייה מכללה עלומת-שם פה בעפולה זולה יותר ונותנת רושם לא כ'כ טוב אני יכול להעביר לפה סילבוסים של הקורס אם יש צורך השאיפה שלנו היא כמובן לקבל את הכלים הטובים ביותר במחיר הטוב ביותר על מנת להשתלב בעבודה בסיום הלימודים. מה המחיר ההגיוני שצריך להסכים לשלם עבור קורס מקיף?
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי Y נתון שהוא מספר גדול אני צריך למצוא את הX ש X^X יהיה כמה שיותר קרוב למספר Y ואם יש X אחר ש(X^(X+1 או ש (X^(X-1 שיציג אותו יש למישהו רעיון? דרך אגב Y יכול ליהיות גם גדול מ20 ספרות תודה
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
היתי רוצה לדעת אם זה אפשרי לדוגמה לפתוח את המדיה פלייר עם כפתור שאני עושה (windows application)
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי ידע מאוד בסיסי במחשבים ואני רוצה ללמוד C ו C++ למשהו יש אתר מדריך או ספר טוב שיכול לתת לי תודה מראש עומר
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום בניתי דף LOGIN בPHP שמעביר לסוג של דף צאט הוא עובד אבל יש לי בעיה עם הזכור אותי הגדרתי את יצירת העוגיה אבל אני לא מצליח להגדיר את הדף הראשי לשימוש בעוגיה <?php session_start();require_once 'function.php';$users = get_all_users(); if (isset($_REQUEST['remmember_me'])){setcookie("username",$_REQUEST['username'],time()+60*60*24*14);}}?> <html><head><title>login</title><link rel="stylesheet" type="text/css" href="css/style.css"></head><body> <?php $errors = array();if (isset($_SESSION['login'])){header('Location: index.php');break;}else{if (isset($_REQUEST['login'])){if ($_REQUEST['username'] == ""){$errors['usern…
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
משהו יכול בבקשה להסביר מה אומר b\ ב- regular expressions של פייתון (ובטח גם ברוב השפות האחרות)? אפשר דוגמה לשימוש של זה אולי? תודה רבה
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, קיבלנו שאלה במערכים והסתבכתי בחלק אחד בשאלה: ביקשו תוכנית שתגריל מספרים אקראיים בין -100 איך אני עושה מספרים אקראיים? הבנתי שיש ספרייה לזה אבל איך משתמשים בה? תוודה
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
1. אני לומד להשתמש ב ASP.NET , ויש לי DataTable ב C# ואני רוצה ליצור ממנו טבלה של HTML מחלק מהנתונים שיש לי ב DataTable את זה הייתי עושה פשוט באמצעות Loop של for שירוץ לאחר פתיחת ה table בHTML לפי מספר השורות בטבלה של הנתונים וישתול <tr>ים ו <td>ים עם הנתונים של אותה שורת הנתונים ב DataTable (ככה לפחות השתמשתי בטבלאות נתונים בPHP) עכשיו הקטע המוזר הוא - שזה לא נותן לי לכניס קוד של C# לתוך ה table ב HTML , בכל שאר המקומות בקוד HTML ה VS נותן לי לשים שורות של קוד באמצעות <% %> אבל ברגע שאני מכניס את זה לתוך אחרי פתיחה של <table> ולפני הסגירה של ה</table> הוא לא נותן לי לשים קוד של C# אם לא עושים את זה ככה - אז איך עושים את זה שאלה שניה - אני וח…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, מתוקף תפקידי בעבודה כ-DBA, אני אחראי בין היתר על כל נושא הגיבויים והשחזורים. עד לאחרונה כל הגיבויים על השרתים תוזמנו ע"י קבצי BAT שונים ומשונים. לאחרונה התחלתי לכתוב מחדש את הסקריפטים השונים ב-PowerShell אשר נותן יותר יכולות, גמיש יותר ובעיקר (כנראה) העתיד שאליו מיקרוסופט מכוונת. הורדתי המון דוגמאות קוד שונות והתקדמתי לא רע, אבל אני עדיין מרגיש שחסר לי קצת רקע בסיסי בPS. למשל: השימוש ב-|(pipe) שגיליתי במקרה וכו'. אשמח אם תוכלו לכוון אותי למקור מידע אשר "מלמד מאפס" את הדברים הבסיסיים ב-PS. אני אשמח גם לקבל הכוונה לכל מה שקשור לשילוב של PS עם אובייקטים של SMO ובכלל עבודה מול SQL Server. כמו כן, האם יש אפשרות לפתח סקריפטים של PS בסביבת VS2008? לא מצאתי אפשרות לפ…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בעיקרון מדובר בטבלה שה- css שלה הוא: .items{ width:680px; border:1px solid #989899; border-spacing:0px; vertical-align:top; border-collapse: collapse; position:relative; } אני אקשר לאתר אם זה לא ייפתר כי בעיקרון אני מעדיף שלא מטעמי אבטחה. כמו שאפשר לראות באקספלורר 8 ומטה בלבד (לא בפיירפוקס או כרום או אקספלורר חדש) כשמשנים את גודל הדפדפן, הגבול השמאלי מופיע לגדלים מסויימים ונעלם למסויימים. הבאג גם קורה לדיווים ולא רק לטבלאות בכל האתר. תודה רבה.
-
- 8 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני בתהליך בניה של אתר לעסק, ונתקלתי בבעיה בזמן ניסיון התמנה של API מבוסס JAVA באתר שבנוי על מערכת WP. אם יש פה סטודנט לתוכנה או כל אדם אחר מבין עניין שמוכן לעזור, כמובן תמורת תשלום סמלי, שבבקשה יצור אתי קשר. מייל: anton954@gmail.com
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הי חברה! אני אלי, ואני עובד כרגע על רעיון טכנולוגי עם שותף, ואני מאוד זקוק לעזרתכם, כי אני לא מבין גדול בתכנות. אני כרגע מאפיין מערכת עבור שותף טכני. במערכת יש התקשרות עם שרת בין שני משתמשי קצה ואני צריך למזער את זמןן ההתקשרות הזה, מפני ששני המשתמשים נמצאים אחד מול השני ושניהם מחכים להתקשרות להסתיים, ואלו הם השלבים: 1. לקוח קצה שולח בקשת כניסה לעסק מהמכשיר הנייד על גבי האינטרנט. 2. השרת ובו מאגר המידע מקבלים הבקשה ומתבצעת ההחלטה אם לאשרו. 3. אישור\סירוב כניסה נשלח לעסק (דלפק כניסה) ומתקבל בתכנת PC על גבי האינטרנט גם כן. חשוב לי שההתקשרות הזו תהיה מאוד מהירה מפני שעיכוב עלול ליצור תסכול אצל הלקוח ועומס בכניסה. חברה, תעזרו לי להבין אומדן זמן ההתקשרות ואיך ניתן לש…
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני צריך כמה שיותר שאלות ותשובות מבגרויות משנים קודמות. השאלות שאני צריך זה רק מחלק ג של הבגרות(אני צריך רק שאלות על מערכים חד מימדים ועל לולאות..) חיפשתי כבר אבל אני מוצא רק את הטפסים של הבגרות ולא את התשובות. תודה
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אז ככה, אני מחפש חברה שיודעים לעבוד עם שרתים ו sql מצד אחד,ובנוסף לבנות אתר מאפס (HTML,CSS/DHTML,JavaScript) תחום ההתעסקות מעבר לאתר הוא מדפסות תלת מימד (הכנת ה"מתכונים" להדפסה). אם הצלחתי אפילו טיפה לסקרן אתכם ואתם באמת בעניין של לעשות משהו רציני עם הידע שלכם צרו איתי קשר דרך הפייסבוק :https://www.facebook.com/tomer.polani לפרטים מלאים .
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לכתוב מתודה סטטית בג'אווה המקבלת מצביע לראש רשימה המכילה מעגל, ומצביע לצומת כלשהו בתוך המעגל. המתודה תהפוך את הרשימה לרשימה חסרת מעגלים תוך שמירה על סדר האיברים. היא אינה מחזירה ערך (void).דרישות:*יש להיעזר במתודה סטטית reverseList (אותה אין צורך לממש!) המקבלת מצביע לראש רשימה חד-כיוונית חסרת מעגלים, הופכת את הרשימה ומחזירה את ראש הרשימה ההפוכה.*סיבוכיות זמן O(n) .*ניתן להקצות זיכרון אבל רק בגודל קבוע.*מותר שיטות עזר. בשאלה המקורית אין חיוב להשתמש במתודת הרוורס ולכן הצלחתי לפתור. אבל לפתור בעזרת הרוורס - לא הצלחתי! לכן אני פונה אליכם. אודה לכל רמז/ עצה/ כיוון....
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יכול לעזור לי??? אין לי מושג... אני לא מצליח כלום.. המבחן יהיה על פונקציות(לא קשות..) עם כל הטרנק,רנדומייז.. שאלה לדוגמא: כתוב תוכנית הקולטת3 ציונים של 5 ילדים,מחשבת את הממוצע של כל ילד,מדפיסה אותו,כותבת את הכי גבוה,וכותבת כמה ילדים עברו וכמה לא.. בעיקר שאלות בסגנון הזה אני לא מבין.. את כל הTRUNC והשטויות האלה..
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אילו תוכנות טובות אתם מקירים ליצירת משחקים? התוכנות שניסיתי עד עכשיו הן DIV(שלדעתי די גרוע) ו game maker.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה לרשום ערכים מטבלה שהמשתמש ממלא, ומשום מה באופן קבוע הערך האחרון לא נשמר. הקוד הוא בערך ככה: הכל נמצא בתוך לולאת for, בעזרת משתנה tw מסוג textWriter אני רושם לקובץ את תוכן הטבלה, זה משהו כזה: tw.WriteLine(dataGridView[0,i].value); tw.WriteLine(dataGridView[1,i].value); תמיד הערך האחרון שהמשתמש הקליד לא נרשם\ כאילו הvalue לא מכיל אותו. אשמח לעזרה בפתרון הבעיה. עריכה - אחרי עוד בדיקה מתברר שאם הוקלד ערך בתא מסויים ולא עזבו אותו (עברו לתא אחר) הוא לא נשמר במשתנה value של הפקד הזה. איך מסתדרים עם זה?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי 2 מקטעים, כל מקטע מורכב מ-2 נק' (אחת שמאלית ואחת ימנית) ולכל נק' יש כמובן קורדינטת X וקורדינטת Y, שניים מהמתודות שעלי לכתוב הם: boolean isAbove (Segment1 other) 1 - שיטה שמקבלת מקטע כפרמטר ומחזירה האם המקטע שעליו הופעלה השיטה נמצא מעל למקטע שהתקבל כפרמטר. boolean isUnder (Segment1 other) 2 - שיטה שמקבלת מקטע כפרמטר ומחזירה האם המקטע שעליו הופעלה השיטה נמצא מתחת למקטע שהתקבל כפרמטר. השיטה הזו משתמשת אך ורק בשיטה isAbove שהוגדרה לעיל. ה-Class שלי מורכב מ: public class Segment1 { private Point _poLeft; private Point _poRight; } לפני זה הייתי אמור לכתוב Class Point שגם שם הייתי צריך לממש מתודת isAbove ומתודת isUnder (המתודות האלו מקבלות נק' כפרמטר) וזה מה שכתבתי: …
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אני כל הזמן מקבל את הארור הזה Too many ('s. בtcsh הפעולה המבוצעת אשר גורמת לארור נמצאת בתוך סקריפט והשורה הבעייתית היא: if($a == "Closed") then a מוגדר ושווה open האם מישהו יודע מה הארור הנ"ל אומר? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-


