עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by ofer_shm,

    שלום לכולם אני בונה אתר ב- PHP ויש לי בעיה בכתיבת שאילתא יש לי שדה בטבלה ב- MYSQL של datetime" כל פעם שיוזר מכניס אוביקט לאתר אני מכניס את התאריך והשעה שבה הוא הכניס ועכשיו אני רוצה לשלוף את האוביקטים בכל מני תווחים של תאריכים כלומר : כל האוביקטים שהכנסו היום,בשבוע האחרון ,בחודש האחרון וכו, אפשר בבקשה עזרה איך לכתוב את השאילתה ב- PHP תודה

    • 2 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. שלום וברכה, רציתי לשאול האם קיים שירות שנותן לך כתובת + אחסון אתר (-ממש קטנצ'יק מבחינת נפח מידע - כמה מגהבייט) בחינם וללא פרסומות (-גם אם יש פרסומות לא נורא). יש שירות שנקרא 000webhost והוא מצויין אבל אני מעוניין במשהו אחר כי הוא עושה לי קצת בעיות.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  3. אני זקוק לטמפלט קוד פתוח לצרכים שבכותרת. יש לציין שלא מדובר במערכת פורומים, אלא במערכת ממשית לבניית אתר. עדיפות לאפשרות מכירה-קנייה(או משהו בסגנון). איני מכיר את הנושא, ואשמח אם אלו שכן יתנו הצעות.

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  4. Started by Omerole,

    יש לי תוכנה שהאופציות בה פועלות לפי Charים. אבל עם מכניסים קלט ריק (כלומר לReadline פשוט לוחצים אנטר) אז היא קורסת. איך מתעלמים מקלט ריק כזה? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  5. Started by gil ortz,

    הי לכולם ברצוני לדעת איך להגן על מייל לדוגמא שמשתמש אהיה חייב לעשות @ ו3 תווים לפני @ ו 4-3 תווים אחרי ו .com תודה מראש לעוזרים....

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  6. Started by dani1999,

    מה הכוונה ב Segment Address ומתי צריך "להרחיב אותו" אשמח להסבר תודה

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  7. Started by yudi770,

    שלום

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  8. Started by Amit Shani,

    יש לי תרגיל בC++ שאני קצת מסתבך פה, לכאורה הוא היה נראה פשוט משאר התרגילים... זה סתם קטע טכני,זה הולך ככה: ממש מחלקה בשם God כך שיהיה ניתן ליצור ממנה אובייקט אחד בלבד וכל בקשה ליצירת אובייקט נוסף תחזיר את האובייקט הראשון. אז אני מבין שאני צריך להשתמש במשתנה סטטי כדי לספור את מספר האובייקטים שנוצרים אבל איך אני גורם ליצירת אובייקט להחזיר לי אובייקט אחר שנוצר מקודם לכן?

  9. Started by doker,

    יש לי אובייקט ואני רוצה לעשות מתוך אותו אובייקט בנייה מחדש זאת אומרת איפוס של האובייקט ופשוט שיבצע את הconstructor מחדש. איך עושים את זה?

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. היי, יש לי משימה לכתוב חתיכת קוד פשוטה יחסית. התוכנית מקבלת מספר מהממשתמש ועושה אחת מהפעולות הבאות 1) בודקת האם המספר ראשוני או לא 2) ופה הבעיה. היא משתמשת במספר שנקלט למשחק 7 בום. הוא מדפיסה את כל המספרים שמתחלקים ב 7 ללא שארית ו את כל המספרים שמופיעה בהם הספרה 7. ומדפיסה אותם בסדר מהקטן לגדול. הכל טוב ויפה עד לחלק האחרון. יש לי קוד לא מושלם הבעיה שלי היא איך לסמן את כל המספרים שמופיעה בהם הספרה 7. חשבתי על משהו כמו לחלק ת המספר ב 10 כל פעם אבל נגיד שיש לי 127675 איך אי יכול לסמן את כל ספרות ה 7 ? הנה הקוד

    • 8 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. שלום לכולם אני רוצה להפיץ פרסום לקבוצה של מתעניינים, משיטוט באינטרנט ובפורומים השונים הבנתי ששימוש בפוטושופ הכי מתאים לחיתוך התמונה הכללית לתמונות קטנות ויצירת קובץ HTML לכדי תמונה שלמה והפצה של הקובץ הגעתי למצב שיש לי קובץ מוכן ב HTML ואם אני מפיץ אותו בתוך הארגון הוא נראה תקין הבעיה מתחילה בהפצה לשרותי דואר חיצוניים כגון - גוגל/יאהו/הוטמייל/וואלה/נענע/ועוד. בהפצה לאותם שרותי דואר יש תופעה (כפי הנראה מוכרת באינטרנט) שגוגל/יאהו/הוטמייל/וכד' יוצרים רווחים בין התמונות תמונה לדוגמה - כאן זה הקוד שאני ייצרתי ולמרות כל מה שאני מנסה עדיין מוצג עם רווחים <!DOCTYPE HTML PUBLIC “-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN” “http://www.w3.org/TR/html4/loose.dtd”> <html> &l…

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by DotC,

    עשיתי אחד עם מישהו שעזר לי טיפה לנקות את הקוד.. זה ריבוע קסם או קוביית קסם לא כל כך מבין בזה.. בשביל לבנות את זה ציירתי קובייה של 3X3 וראיתי מה אני צריך בשביל זה. אולי יעזור למישהו... הנה התמונה שציירתי: http://img542.imageshack.us/img542/7176/silr.png [ATTACH=CONFIG]3295[/ATTACH]

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  13. אני בונה גלרית תמונות לעסק של אחי ואני רוצה ליצרוב את זה על דיסק הגלריה בנויה בשפת HTML אבל יש לי בעיה אחת -אני רוצה שהindex (דף ראשי) יפתח אוטומטית אחרי שמכניסים תדיסק כמובן למחשבי PC מבוססי WIN ובמיקרה שאפשר גם למאק ולינוקס (אין דברים מיוחדים בקוד של הHTML שכתבתי) מה אני צריך לעשות שזה יקרה-אני מבין רק בHTML אז במיקרה שהפיתרון בשפה אחרת אני צריך הסבר בשיטה של א ב בתודה STONE

    • 7 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by Galos,

    שלום לכולם, בדומה למה שנפתח בדיון http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=465804.0 רק שכאן הבעיה מעט שונה. כתבתי אלגוריתם בC++ בעבר הרחוק, כעת שיש לי את הידע והכלים בפיתוח WPF אני מעונין לבנות GUI. השאלה היא איך אני יכול להשתמש בC++ בתוך C# , אני מודע לכך שלא בכל הפונקציות אני אוכל להשתמש וחלקם אני אצטרך קצת לשנות, אבל את הליבה אני מעונין לשמר, האם זה אפשרי? או שמא עלי "להמיר" לC#? באותה נשימה אשמח לדעת איך בונים קבצי DLL (אני מתכוון לעטיפה), ואיך לעבוד איתם בצורה נכונה? תודה מראש, גל

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  15. Started by dortibi,

    אני יודע שכדי לשנות צבע כתב צריך לרשום Console.ForegroundColor = ConsoleColor.Black; מישהו יודע איך משנים את גודל הכתב?? (בשפת C#)

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  16. Started by guy81,

    מצורפת שאלה. עלינו לממש קריאה לפונקציה בשם foo הכתובה ב- c עם ארגומנט אחד שערו 0x100fa500. מה הקוד שיבצע זאת נכון? a) sub esp,2 mov word[esp],0xa500 sub esp,2 mov word[esp] , 0x100f call foo add esp 4 d) sub esp,2 mov word[esp],0x100f sub esp,2 mov word[esp] , 0xa500 call foo add esp,4 מדוע התשובה הנכונה היא d?(זו התשובה שמופיעה בפתרון המבחן) לפי איך שיצא לי בסעיף a , המספר נכנס בדיוק כמוו שהוא היה נכנס עם פקודת push וב- d דווקא לא. תודה.

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. Started by שריה 24,

    שלום! ב URL מופיע בסוף, למשל: id=8 ואני רוצה להסתיר את זה, כדי שהמשתמש לא יוכל לשנות ID, מהי הדרך הפשוטה ביותר להסתיר את זה? ונראה לי, שאני לא יכול להשתמש ב POST.... תודה! שריה

    • 3 תגובות
    • 1.4k צפיות
  18. אני בונה כרגע את הפרוייקט שלי במסגרת יחידה במדעי המחשב ( כיתה י"א). יש לי טופס הרשמה שעובר בדיקה בJAVASCRIPT, ומגיע לדף ASPX.CS שמכניס את הנתונים לתוך טבלה שפתחתי ב ACCESS. עכשיו הבעייה שלי היא כזו - לקחתי רק חמש משתנים מהטופס (הכוונה לשם, שם משפחה וכו'), הכנסתי אותם לטבלה והם פועלים. עכשיו שיפצתי את זה כדי שכל נתוני הטופס יכנו לטבלה, וזה פשוט מתעלם ממני! לא מביא לי שום הודעת שגיאה , פשוט כאשר אני נרשם זה מוסיף לטבלה רק את ה5 נתונים הראשונים, ומשאיר את העמודות החדשות ריקות. הנה הקטע קוד הרולוונטי - string uname = Request.Form["uname"]; if (Request.Form["submit"] != null) { string i = Request.Form["firstii"]; string f = Request.Form["lastii"]; …

    • 0 תגובות
    • 1.4k צפיות
  19. Started by Shbd,

    למשל יצרתי דף members.asp השאלה שלי איך מקובל לגשת למידע אחר באותו דף על ידי QSTR למשל אם אני נותן לו members.asp?me=profile לכתוב בדף של ה- members לאותו QSTR את המידע אותו אני ירצה לרשום או להכניס לו inner file בשביל לא להכביד על הדף או שזה לא משנה. דוגמה לקוד: <% if QStrme = "me" then accPage=1 %> <!-- #INCLUDE FILE="qstrme.asp" --> <%elseif QStrme = "editme" then accPage=1 %> <!-- #INCLUDE FILE="qstreditME.asp" --> <%end if%> האם גם ככה צריך להשתמש באתר תקני? סליחה אם אני שואל שאלות טיפשיות פשוט אני די חדש בזה.

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  20. שלום לכולם, יש ברשותי קובץ EXE שמשמש לצורך הדגמה מסויימת, ולוקח תמונות מתוך תיקייה מסודרת, על גבי המחשב שלי. האם וכיצד ניתן להעלות את הקובץ EXE והתיקייה לדף האינטרנט שלי כך שקובץ הEXE ירוץ "ONLINE" מבלי שיצתרכו להוריד אותו, ואת התיקייה ורק אז להפעיל את קובץ הEXE לשם ביצוע עבודתו? *הקוד שבו בנוי קובץ הEXE הוא בשפת ++C, ומה שהקובץ עושה למעשה זה לבנות דברים ויזואליים תוך כדי שימוש בתמונות מסויימות המסודרים כולן יחד בתיקיה אחת. תודה מראש

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by ftom2,

    הי, אני מבצע קריאות AJAX עם JQUERY כאשר משתמש לוחץ על כפתור מסויים. הכל עובד טוב רוב הזמן אבל מידי פעם לחיצה על הכפתור גורמת ל - 2 קריאות AJAX במקום אחת. ניסיתי לגרום לכפתור להפוך ל DISABLED מיד אחרי הלחיצה ולפני ביצוע הקריאה ל -AJAX כדי למנוע מצב של לחיצה פעמיים אבל זה לא עזר. אשמח לעזרה. תודה.

    • 6 תגובות
    • 1.4k צפיות
  22. ה השאלה היא: איך אני יכול להגדיר לאתר שאני עובד עליו להיות מותאם בגודל מלא לכל סוג של משתמש לא משנה אם המשתמש עובד ברזולוציה של 1024X768 או שהוא משתמש ב 800X600 ככה או ככה האתר שלי יכנס בצורה מלאה על המסך לכל אחד שיכנס לאתר שלי, אני יודע שזה דורש עבודה עם אחוזים ולא עם גודל ממשי אבל אני פשוט לא מוצא את האפשרות הזאת ב DREAM WEAVER כשאני עובד עם TEMPLATES. תודה מראש.

    • 1 תגובה
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Ghosthunter,

    איך אני מדבג עם TELNET כשאני משתמש בWIN והצד השני בלינוקס?

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  24. Started by spinchicken,

    מישהו יודע איך להעביר buffer להשמעה בכרטיס קול ברמה כמה שיותר קרובה לחומרה עצמה, ואיך אני מפקח על מה שיוצא?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  25. Started by NiTRo37,

    יש לי בעיה קטנה....נו טוב , גדולה , במדעי המחשב - לולאות. זה גרם לי להכשל במבחן הקודם , בגלל שבכלל לא הבנתי את הנושא , או שהמורה שלי לא מלמדת טוב. קיצר , רציתי לדעת אם מישהו יוכל להסביר לי את העניין בקצרה , או אפילו להביא מדריכים והסברים. תודה רבה , ויום טוב

    • 11 תגובות
    • 1.4k צפיות

דיונים חדשים בפורומים