תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
צירפתי בקובץ 2 מחלקות שאני אמור לבנות של date וbook התכניות לא מתקמפלות. מישהו יכול לעזור ? java.rar
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
הכל כתוב כבר בכותרת... תודה מראש!!!
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. יש לי בעיה, אני לא בדיוק יודע כיצד לפתור אותה. הנה היא: אני צריך לכתוב תוכנית, או חלק מתכנית שתקלוט את המספרים M ו-N, ומערך דו מימדי בגודל NxM. זאת אומרת, אם למשל אכניס M=5 ו-N=3 - אז יווצר לי מערך דו מימדי בגודל 3x5. תודה מראש!
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי תרגיל שמקבל עובדים עם כל הפרמטרים (שם, גיל וכו') אני מנסה לכתוב עובד מסויים ב-MAIN לתוך קובץ בינארי וזה לא כותב לי כלום, כל שאר התרגיל עם המתודות הכל עובד בסדר אז צירפתי רק את השורות הרלוונטיות ב-MAIN, פשוט יצרתי עובד ואני רוצה לראות אם ה-ID שלו לצורך הדוגמא נכתב בקובץ. DateTime birthDate1 = new DateTime(1966, 1, 1); Employee moshe = new Employee(101, "moshe", birthDate1); FileStream file1 = new FileStream("employees.bin", FileMode.Create, FileAccess.Write); BinaryWriter brEmployees_1 = new BinaryWriter(file1); brEmployees_1.Write(moshe.Id);
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי אפליקצית .NET 4 ולאחר ששידרגתי במחשב לגרסה חדשה יותר (.NET 4.5.1) האפליקציה לא נפתחת לי אלא אם כן אני מעביר את הפרוייקט שלי ל .NET 4.5.1
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, סיימתי לכתוב את המדריך הישראלי ל-Java (המהדורה החדשה) לפני מספר שבועות והקמתי אתר מיוחד עבורו (www.javabook.co.il) שבו ניתן להוריד אותו בחינם וגם לצפות במגוון וידאו קליפים אשר מסבירים נושאים שונים בשפה. הכל בחינם לשימוש אישי ואקדמי. אשמח לקבל תגובות, הערות והארות. בהצלחה! חיים.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני יודע שכאשר הנכד יורש משני בנים שיורשים וירטואלית מסבא כלשהו - אז ברשימת אתחול של הקונסטרקטור של הנכד צריכה להיות הפעה של הקונסטרקטור של הסבא. מספיק רק של הסבא או שגם לקרוא לקונסטרקטורים של שני הבנים (האבות של הנכד) ? אם זה רק של הסבא , אז מה ההגיון שעומד מאחורי זה ? תודה רבה...
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם! כמו שנכתב בכותרת, אני מחפש ספריה בה ניתן לבנות כפתורים,צ'קבוקסים וכו'. תודה מראש לעוזרים.
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי פרויקט של ניהול מסד נתונים. ואני רוצה לנהל את הנתונים בעזרת מודול 3 השכבות אני מסתבכת: שיכבת הDL בשיכבת הBL הגדרתי >> using dl ובשיכבת הgui הגדרתי >> using bl קודם כל הוא מסמן לי את שורות הusing בקו תחתי אדום - כלא תקין.. כביכול לא מזהה את זה.. יש לי הודעה שהוא לא מוצא את type של הnamespace - משו כזה.. מה לעשות? תודה!
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
היי קניתי את המסך וחיברתי למדפסת ואני רוצה לעשות למסך תוכנית בשפת אסמבלי ואני מבין באסמבלי אני לא יודע מה הפורט של המדפסת בhex ואם מישהו יכול לעשות לי תוכנית פשוטה שאני אוכל ללמוד ממנה תודה מראש נ.ב אני מכיר את הקודים של הlcd כמו נקה מסך וכו ???
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי בעיה. היה לי את הקוד אבל הוא נאבד לי איך אני גורם לכך שכאשר אני לוחץ על RADIO BUTTERN מסויים תופים לי תמונה אחרת מזאת שהייתה במקור במקום אחר. אני זוכר שזה סקריפט + HTML רגיל עם כמה טריגרים אבל אני לא זוכר איך כותבים בבקשה לעזור
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
-
תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
רק היום התחלתי ללמוד קצת ג'אווה סקריפט, ואני לא יודע די הרבה דברים, אז דבר ראשון- איך אני משנה צבע טקסט בלי עזרת תגיות HTML בג'אווה סקריפט? הגדרתי נעלמים שיהיו צבעים ואני רוצה להשתמש בזה לשינוי צבע הטקסטים. דבר שני, איך עושים לינק ואיך שמים מוזיקה ברקע? תודה רבה מראה!!
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
האתר X יהיה בנוי HTML והקודים היחידים שיהיו שם: 1. CSS 2. קצת JS (פשוט, רק שתהיה תחלופה יפה לגלריית תמונות) 3. קוד גוגל אנליטיקס 4. תוכן רלוונטי לאתר מה העימוד ה"נכון" ביותר בשביל קריאה מהירה, קידום נכון בגוגל וכו' CSS JS תוכן ואנליטיקס בסוף?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני מנסה להעלות תמונות מסוג GIF לתכנית ה-java.אני עובד עם ה-forte. הבעיה היא שהתמונות צריכות להיות מועלות מתוך מחלקת Paintpanel,שיורשת מ-JPanel,כמו כן יש import ל-javax.swing.*; הבעיה היא שברגע שהתמונות מוכנסות כקובץ ב-paintpanel הקומפיילר לא מכיר את הפקודה--getDocumentBase().יש לי דוגמא שהקוד עובד במחלקה שיורשת מ-JApplet,ולכן הכיוון שלי אומר שהבעיה בשימוש ב-image,ב-paintpanel.עוד נקודה שראוי לציין זה שאני מגדיר משתנה מסוג image,לדוג..private image logo1,אין לקומפיילר שום בעיה לקבל זאת.אני חייב להעלות את התמונות מה-paintpanel.אנא עזרתכם הברוכה.אקבל כל רעיון...
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
מישהו יכול להסביר לי לגבי שאלה 2 פה: http://www.cs.bgu.ac.il/~spl121/wiki.files/09-a.pdf בסוף הקוד כתוב: "ידוע כי הפלט של הרצת התוכנית הינו :...." עכשיו השורה האחרונה(השלישית- ColorPrinter printing ColorImage) ברור לי למה היא מודפסת- כי בשורה האחרונה של dowork עשינו print על תמונה צבעונית. אבל מדוע מודפסים גם 2 השורות הראשונות?
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, כתבתי שאילתה פשוטה ששולפת נתונים מאקסס, ביזמן ריצה מתקבלת לי שגיאה- צרפתי את התצלום מסך של השגיאה. מצורף קטע תחילת הקוד... מסומן בסגול השורה בה מפסיקה התוכנית לרוץ. אודה מאד על עזרה!! OleDbConnection conn = newOleDbConnection(); conn.ConnectionString= "Provider=Microsoft.ACE.OLEDB.12.0;Data Source=C:\\Users\\sarimimi\\Desktop\\gibuy\\key.accdb"; conn.Open(); // משתנה המתחבר לבסיס הנתוניםOleDbCommand comm = newOleDbCommand(); comm.Connection = conn; comm.CommandType = CommandType.Text; comm.CommandText = "select tz from tbl_man where tz = " + tz_text.Text ;//לפי התז שהוכנסה// הפעלת קריאה לפי הפרמטרים שנרשמו למעלהOleDbDataReader reader; reader = comm.ExecuteReader();…
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בבקשה אני מחפש אתר טוב וחינמי שאליו אני יוכל להעלות את האתר שלי, אתר שבנוי ב ASP.NET ו C# ז"א שאני אצטרך להעלות קבצי ASPX וכמובן גם קבצי DATABASE.. תודה רבה מראש!
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
איך לעבוד נכון עם פתיחת ויצירת אובייקטים דינמיים? נניח, יש לי צ'אט ואני רוצה שכל פניה של חבר אלי תפתח חלון חדש (עם פקדים משלו שאוכל כמובן להתיחיס ולעדכן ספצפיתי אותם כשהשיחה תתמשך) למשל משהו כזה: win_num = {} def OpenWindow(memberid,member_gender,member_UserNick,member_Message): print ("memberid:" + memberid + "gender" + member_gender + "usernick" + member_UserNick + "msg:" + member_Message) if memberid in win_num: print ("kooooooooooooooooooooooo") txt_num[memberid].insert(INSERT, member_UserNick + ": " + member_Message + "\n") else: win_num[memberid] = Toplevel() …
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הידור הקוד הבא: //temp.cpp #include <string> using std::string; #include <iostream> using std::cout; int main() { string myS="sss"; switch (myS) { case 'sss': cout << "hi !"; } return 0; } יוצר את הודעת השגיאה הבאה: שממנה אני למד שניתן להשתמש במשתנה מסוג int בלבד ב switch-case. מישהו יודע אם וכיצד משתמשים ב string ב switch-case ? תודה !
-
- 7 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כתבתי פעולה סטאטית שמקבלת תמונה בינארית והופכת אותה למערך דו מימדי שכל תא בו מייצג פיקסל אחד מהתמונה- 0 ללבן ו-1 לשחור . הבעיה היא שכשאני רוצה להשתמש במערך (שבניתי בפעולה נפרדת) בפעולה הראשית ולהפעיל עליו פעולות נוספות זה נותן שגיאה שהמערך לא קיים .. יש לזה פתרון? תודה מראש לעוזרים (: ...
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
השימוש בGridView לא נותן מענה למה שאני מחפש, כי הוא מציג מוצרים בשורות. אני רוצה שהתפריט שלי יראה בדיוק כמו באתר הנ"ל (לגלול למטה לאחר הטעינה) http://www.moto-depot.co.il/ כלומר יש שם טבלה של 3 עמודות בכל אחת הרבה תמונת שמתחתן השם והמחיר, והקישור לדף המוצר. איך עושים זאת מבחינה עיצובית? נ.ב ניסית שימוש בDetailsView אך הוא מציג לי בכל עמודה רק מוצר אחד בכל פעם.
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש ספר לקנות בעברית שמכיל מדריך מקיף ומפורט ועדכני! ל C# ו .NET
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני רוצה לדעת האם אפשר לקנות מערכת ניהול דומה עם טמפלט והכל מוכן שיאפשר למשתמשים הרשמה לפי דרגות וגם פרסום באתר כמו באתרים שפה קחו לדוגמה גם את המערכת שפה באתר (מערכת החדשות) http://popdownow.me/ http://moridim.me/ http://www.moridim.tv/ אני יודע שהם לא חוקיים אבל אני צריך רק מערכת ניהול דומה לבניית אתר סיקורי משחקים כי להשתמש בWORDPRESS זה לא ממש בה בחשבון כי אין גישה נוחה והכל חייב לעבור אלף עריכות לפני פרסום


