תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
אם אתם בוני אתרים מתחילים או שסתם בא לכם לבנות משהוא שיתמשו בו הינה משימה בשבילכם: תבנו PLUGIN למערכת אתרים (CMS) מוכנה שניקראת E107. התוסף הוא גלריית תמונות שליד כל תמונוה יש אפשרות להציג: שם תמונה, גודל תמונה, הועלה על ידי ____, קישור להורדת התמונה. שיפור: שימוש ב LIGHTBOX + תצוגה של תמונות רנדומליות + תמונות שהועלו לאחרונה (ניתן להוסיף עוד דברים דומים) יש מתנדבים? (למי שלא הבין אני רוצה שישלחו לי את התוסף הזה אחרי שתסיימו אותו)
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני רוצה ליצר Script שיריץ תמונה מצעד ימין לשמואל כמו שרשרת (שיחזור על אותו תמונה) איך ניתן ליצר זאת?
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
שלום. בקטע קוד שצירפתי למטה , יש לי בעיה , שלא ברור לי מה הפעולה מחזירה בצורה הרקורסיבית. למשל אם ניקח את העץ הזה: אז הוא בודק שהצומת הראשונה מפנה למשהו , ואז עושה אותו פעולה על החלק השמאלי ועל החלק הימיני של העץ וכו'.. הבעיה שאם לדוגמא בעץ הוא התחיל ב-8 ואז -3 ואז 8 , עכשיו בחזור מה הוא מחזיר בדיוק? 0 ואז מה? מן הסתם שהוא מחזיר 1 בכל פעם אבל לא הבנתי למה ואיך... תודה מראש [attachment deleted by admin]
-
- 9 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי עיצוב מוכן לוורדפרס, לא משהו מורכב, עומד בתקן w3. אני רואה אותו מצויין בפיירפוקס, בכרום, באקספלורר 8 אבל באקספלורר 9 הכל מבולגן. מה השתנה באקספלורר 9? איך אני יכול להתאים את העיצוב אליו? תודה מראש
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם, פתחתי את הנושא הבא ב- stackoverflow: http://stackoverflow.com/questions/19070575/python-3-3-cx-freeze-py-to-exe-work-but-displays-an-error-after-build ולאחר מס' בדיקות שהמשכתי לערוך, וניסיונות חוזרים. הבנתי שהבעיה קצת שונה ממה שחשבתי. אני מתכנת ב- python 3.3, ב- וינדוס. אני מעוניין בעזרת cx_freeze להמיר קובץ מ- py ל- exe. הבעיה היא שהמודול VideoCapture עושה לי בעיות. והכל נתקע בגלל פונט. המטרה שלי היא בעזרת תוכנה שכתבתי, לצלם תמונה בעזרת המצלמה - לא אכפת לי באיזה מודול זה יהיה. הבעיה היא ששאר המודולים הקיימים לצילום תמונה ע"י המצלמה לא עובדים. (רק VideoCapture עשה את העבודה - בתור קובץ py). והוא מציג שגיאות אחרי הקימפול (לאחר ה- build, כקובץ exe). אשמח לרעיונו…
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני כבר זמן מתעסק עם הסטרינגים בvisual c++ בכל אופן מישהו יודע אולי על הליך מסודר לבצע את ההמרה הנ"ל? בגדול אני רוצה לקחת את הסארניג מtextbox שהוא string^ ולהמיר אותו לטובת פונקצייה שמקבלת WHCAR* ? => LPARAM (הפונקצייה היא getwindow( תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יצרתי פונקציה שקוראת לפונקציות בדיקות של קלטים מהמשתמש , הפונקציה בוחרת בפונקציות שתשתמש ע"י הפרמטרים (0 = לא , 1 = כן) הפונקציות מכניסות למשתנה errMsg את תיאור השגיאה. יש שגיאה לא מובנה בפונקציה ואני כבר מנפח וריד. הפונקציה: תודה על העזרה מראש. עדכון: הבעייה נפתרה ("מחיקת המילה var פתרה את הבעייה").
-
- 10 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין להתחיל לתכנן משחקים לiphone ורציתי לדעת אם מישהו יודע איך עושים את זה? איזה שפה צריך לדעת ? והאם זה עולה כסף?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
אני יודע שהסיכוי לקבל הסבר בנושא קלוש מאחר ובקושי המורות מצליחות להסביר אבל שווה לי לנסות אני צריך להגיש את פרויקט הגמר שלי בקרוב וחסרה לי רק המעטפת של הפרויקט, הצלחתי להבין מה היא. אבל אני מתקשה להבין איך אני מחבר בין המעטפת (התבניות והמנגנון היסק והסבר) לבין העץ החלטה והתפריטים.
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, קודם כל אני לא מבקש כאן דרך פתרון רק דרך מחשבה/רמז. המשימה: "כתוב פונקציה רקורסיבית אשר מקבלת פרמטר n, ומציגה למסך את משולש פסקל, עד השורה ה-n שלו." עכשיו אם היה לי אפשרות להכניס עוד 2 משתנים לפונקציה (שורה וטור) הפתרוון היה קל, אך עם פרמטר אחד אני לא מצליח לחשוב על דרך (חוץ מלהכפיל ב2, אך אני לא מצליח ליישם את זה).
-
- 3 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
הגדרתי קלאס A וקלאס B שיורש ממנו ומוסיף שדות. בMAIN שלי אני בונה VECTOR של <A>. האם אפשר להכניס לVECTOR הנ"ל גם אוביקטים מסוג B?
-
- 5 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אשמח להכוונה למתכנת בדגש של יישומי מחשב. עבודה התחלתית על משהו. בנוסף אפשר לחזור למייל: ranmar@walla.co.il תודה ושבוע טוב
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני מכניס נתונים לתוך TEXTBOX ממסד נתונים כלשהוא. אבל כאשר אני מאפשר למשתמש לעדכן אותם אני ממשיך לקבל את הערכים הישנים מתוך הTEXTBOX. רעיונות למישהו?
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חברה יש לי אתר, איך אני מוסיף לו איקון ליד שורת הכתובת? כמו שבפורום פה יש את האיקון של "המחשב": תודה רבה וסוף שבוע טוב
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
-
אם אתם תוכניתנים מנוסים בטכנולוגיות ASP.NET ו- #C ובכלל טכנולוגיות מיקרוסופט. אתם מוזמנים לבקר בבלוג שלי שסוקר טכנולוגיות חדשות ומכיל הרבה קוד. http://blogs.microsoft.co.il/blogs/gadib אם יש נושאים שמעניינים אותכם ספציפית , אשמח לשמוע.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מחפש טבלה שתוכל לתעדכן און ליין, כלומר יהיה לי גישה אליה ואני יוכל לשנות בה נתונים און ליין... כרגע אני משתמש בטבלה מהאקסל וכל הזמן צריך לעלות לIMAGESHACK את העידכון כי זה טבלה עם נקודות וזה של משחק.. רציתי לשאול אם יש מעין טבלה כזה שאפשר לעדכן און ליין לשנות נתונים וכו'.. תודה מראש.
-
- 6 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שפת C אני רוצה להתחיל ללמוד C יש לי בסיס בפסקל וניסיון ב-VB כמו כן אני יודע כבר html,javascript ו-asp עכשיו הייתי רוצה לדעת אם מישהו יכול להמליץ לי על ספר טוב ללמוד ממנו או אולי אתר\ים? כמו כן איזה גרסה(C++,C shark,...) הכי יעילה או שימושית ולאו דווקא הכי פשוטה לתפעול אני מעדיף שהתכנות שלי יהיה יעיל ומסובך על לא שימושי ופשוט אם הבנתם אותי?
-
- 14 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
בונה אתרים ולא רוצה להגיע למצב שיאשימו אותי בגניבת תמונות מהו האתר הכי גדול בתשלום להורדת תמונות? לא משנה המחיר רק שיהיה מגוון ענק תודה
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
יש לי בעיהת אני לומד מחשבים ונתנו לנו לפסח פרויקט לבנות צומת עובדת. הבעיה היא שמשום מה כל פעם שאני מנסה ליצור רמזור עובד זה לא יוצא. אנא כל מי שיכול שיעזור לי. פרטים: הרמזור עובד ב 4 מצבים:1- אדום 2- אדום+צהוב 3- ירוק 4- ירוק מהבהב בין כל מצב יש השהייה תודה רבה לכל מי שקרא ויכול לעזור
-
- 0 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום, אני עושה עבודה של מחשבון בפסקל, ואני רוצה שיהיה סינון קלט שלא תצא התוכנה כל פעם שלא נקלט מספר, במילים אחרות שהתוכנה תקלוט רק מספרים... אין לי מושג איך לעשות את זה... *דחוף דחוף דחוף!!! *** עדיף באי סי קיו 91827226 תודה אדם
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום. אני צריך לעבוד מול Web service מאובטח, שלא אני כתבתי ולא ניתן לשנותו. אותו Web service מצפה לקבל ממני תוכן XML כלשהו, אבל המתודה שלו מקבלת String. יצרתי את תוכנית הלקוח תוך שימוש בJava וAxis2, ע"י הכלי wsdl2java שמסופק ע"י Axis. כשאני שולח את הString שלי שמכיל את הXML, התווים המיוחדים בו הופכים לEscape sequences: > הופך ל-<, < הופך ל-> וכו', אבל הWeb service מצפה לקבל את התוכן כXML רגיל. יש דרך שבה אני יכול לשלוח את הXML כמו שהם מצפים? אני לא נעול על שפה או טכנולוגיה מסויימת, העיקר שיעבוד, אבל עדיף Java. תודה מראש, גרשון
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני מעוניין בסי שארפ לדעת אם מישהו מדבר למיקרופון ואם כן אז אני רוצה להקליט את המידע מממ אני לא השתמשתי בשום כלי של המייקרופון אז אין לי כל כך שמץ של מושג מאיפה להתחיל למישהו יש מושג עם איזה כלים אני צריך לעבוד? איזה usingים אני צריך להוסיף בשביל להשתמש ואיך אני עושה את זה אשמח לעזרה ועוד שאלונת, האם זה אומר שאם אני צריך לדעת אם מישהו מדבר למייקרופון זה אומר שאני צריך להפעיל אותו פתוח כל הזמן או שזה אפשרי שהוא יפתח ויעבוד אך ורק כאשר מישהו מדבר
-
- 2 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום חבר'ה, אני צריך 7 משפטים של שפת C למתחילים, עד 10 תווים למשפט. תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 1.4k צפיות
-


