עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by error403,

    אוקי אני ניצב מול הבעיה הבאה. אני זקוק לרשימה מלאה של המילים בעברית שלהיפוך המילה יש משמעות לדוגמא : מוח-חום בתוך-כותב ישן-נשי וכו.... מה שאני צריך שתוכנה תעשה ,זה שתעבוד עם מערכת הנתונים של מילון. תתחיל מהמילה הראשונה.{תהפוך אותה ותתאים את המילה לשאר המילים במילון. עד אשר תמצא התאמה {או לא תמצא} וכך תסרוק את כל המילים במילון. ותייצר רשימה {שניתן להדפיס על דף} של כל המילים שמצאה בצורה הרגילה וההפוכה. בדומה למה שהראתי למעלה. למרות שיש לי ידע בסיסי בתיכנות , אין לי מושג איך למצוא מילון אלקטרוני שיהיה ניתן לעבוד איתו בנקל עם שפת תיכנות. ואין לי הרבה ידע בתיכנות עם קבצים חיצוניים. אני אובד עצות , ואני אהיה אסיר תודה לכל מי שיעזור לי לפתור את הבעיה המעיקה הזאת. או…

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  2. שלום ! אני מחפש 2 פונקציות ב ++C שבאמצעותן ניתן לבודד את החלק השלם והחלק העשרוני של מספר. למשל: myWhole(5/2) תיתן 2 ו myFraction(5/2) תיתן 0.5 אם לא קיימות פונקציות כאלה, מישהו יכול ליעץ לי איך כותבים אותן ? תודה !

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  3. Started by Ovid,

    שלום, אני צריך ליצור dll שמקשר בין תוכנית שכותב משתמש מסויים לבין סימולטור (הוא כתוב הvb והוא כולל 7-סגמנט ,לדים ,מפסקים וכו'..) בעיקרון אני צריך get ,set ,כלומר פונקציות שולחות\מקבלות נתונים מהסימולטור , ופונקציות in\out שיתקשרו עם התכנית שכתב המשתמש. יש משהו ספציפי שאני צריך לדעת לגבי כתיבת dll ? איך אני מתחיל? זקוק להדרכה .. תודה. יום טוב.

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  4. Started by steelmanx,

    האם הפקודה הבא חוקית? mov al,[104h];104h contains a predefined value כשהרצתי את הפקודה על emu8086 זה עובד אבל לפי המדריך של Underwar זה לא חוקי.

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  5. Started by Ghosthunter,

    אני מנסה לקלוט ע"י CIN לתוך משתנה בתראד חדש שעשיתי, אך אני לא מצליח. כאילו צריך להגיד לCIN שיקלוט מהתראד הזה, מכיוון שאחרי שאני יוצא מהתוכנית, הוא רושם לי אחרי הc:\> (התחלתי אותו מהדוס) את מה שרשמתי כשהתוכנית פעלה. תודה רבה.

    • 11 תגובות
    • 1.5k צפיות
  6. Started by efod26,

    אני צריך לעבוד עם Timer אבל יש לי בעיה שאני לא מבין מהותה. יש לי שיטה שנמצאת במחלקה אחרת וצריכה לפעול במחלקה ראשית מתוזמנת. קראתי בתיעוד של המחלקה TIMER אבלי ש לי שגיאה שאני כותב: System.Threading.Timer t = new System.Threading.Timer(Database.Instance.Save, null, 50, 10000); אני מקבל שתי שגיאות: Error 1 The best overloaded method match for 'System.Threading.Timer.Timer(System.Threading.TimerCallback, object, int, int)' has some invalid arguments C:\Users\EFOD\Desktop\ניסיוני\פרויקט חדש\Forms\Forms\MainForm.cs 15 36 Forms Error 2 Argument '1': cannot convert from 'method group' to 'System.Threading.TimerCallback' C:\Users\EFOD\Desktop\ניסיוני\פרויקט חדש\Forms\Forms\Mai…

    • 7 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. Started by hasod,

    שלום אני מעוניין ללמוד איך לשלוח נתונים בפלאש (AS3) לשרת ולקבל ממנו נתונים אתם יכולים לכוון אותי מאיפה להתחיל? להביא לי מדריך או משהו? לכתוב בכלליות איך זה מתבצע? תודה רבה לעוזרים

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  8. Started by shahaf14,

    טוב אני רואה שאתם ממש מזלזלים כנראה היה לכם "חויות" מהעבר אז ישנם עוד פורומים שישמחו לקבל על עצמם דבר מתמשך כזה ההפסד כולו שלכם בפורום אחר דבר כזה הצליח כ 3 חודשים. ראיתי דווקא תמיכה מהמנהל בכך שנעץ את הנושא אבל זלזול מלא ממכם אז אין בעיה לבטל את זה כמו שזה התחיל אני לא מפסיד מזה כלום.

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by JVT,

    להלן קטע של תוכנית הבודקת אם הערכים שבאוגרים DL ו-DH הם תקינים. הגדרה: באוגר ערך הוא תקין אם הוא מכיל את הסיבית 1 לפחות פעם אחת. התכנית בודקת אם שני האוגרים ת'ינים. ואם כן - היא שמה את הערך '1' באוגר AL. אם לא - היא שמה '0' באוגר AL. mov al, 0 mov dl, 0 mov dh, 5eh cmp dx, 0 jnz end mov al, 1 end: . . . הקטע המוצע אינו נכון. א. כתבו דוגמה נוספת שלפיה הפתרון נכון. ב. כתבו דוגמה המראה כי הפתרון אינו נכון. ג. תקנו את התכנית. ד. האם אפשר למחוק את ההוראה הראשונה: mov al, 0?

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  10. Started by shlomiah,

    שלום רב, פתחתי פרוייקט Win32 ב-c++ ואני מנסה ליצור שם כפתור, השאלות שלי: 1. מדוע אין אפשרות כמו בc# באפליקציות חלונאיות לבחור בכפתור מתוך toolbox? 2. מצאתי את הקוד הבא: button = CreateWindow( "BUTTON", // predefined class "OK", // button text WS_VISIBLE | WS_CHILD | BS_DEFPUSHBUTTON, // styles // Size and position values are given // explicitly, because the CW_USEDEFAULT // constant gives zero values for buttons. 100, // starting x position 100, // starting y position 200, // button w…

    • 5 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. שלום באיזה שפות פיתוח, אפשר לכתוב תוכנית, שלא תצטרך Runtime Distributables בשביל לרוץ? NET. מן הסתם נפסלת ישר, כי היא צריכה את ה-NET Framework. מותקן, מה שלא תמיד קיים בכל מחשב. ++C אמורה להיות הבחירה הנכונה, אבל אני יודע שגם שם, לפעמים יש מצבים שזה דורש Runtime Distributables, אז מה צריך לעשות כדי להמנע מזה - כך שהתוכנה שלנו לא תדרוש את זה אלא פשוט תרוץ טוב? תודה card

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  12. אממ נתקלתי בתרגיל באחד מהמבחנים שלהם שפשוט לא היה לי מושג איך להשלים את זה אם למישו יש מושג אני אשמח אם הוא יעזור לי, התרגיל הראשון סעיף א' http://ks.ort.org.il/APPS/Public/GetFile.aspx?inline=yes&f=Files%2Fba3c28fc-8c3e-46d9-b4f3-effda4c7e27b%2F9b4c0411-2071-4619-bf7d-26b16b8a17a1%2F7ef63f14-bad4-4559-8806-64e5f7e02fc7%2F65518de7-b5d3-4066-9ed7-0d82aef2fda7.pdf

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. אני מתלבט איזו גרסה להתקין במחשב. בעיקרון עד עכשיו תכנתתי בvisual studio 2010. אם אני מתקין 2012 אצטרך לעדכן את הקוד של הפרויקטים שלי? אני מתכנת לרוב בvb

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  14. Started by talgold,

    אני רוצה לקחת תמונה ולשבש אותה כלומר לשנות את הביטים שלה כך שהיא תיראה מטושטשת בעזרת לולאה איך עושים זאת???

    • 10 תגובות
    • 1.5k צפיות
  15. יצרתי צייר (דומה לשל ווינדוס) אבל אם אני גורר את החלון מחוץ לגבולות המסך אם שם עליו עוד חלון הגרפיקה נמחקת....איך אני מונע את הדבר הזה בצורה הטובה ביותר?

    • 14 תגובות
    • 1.5k צפיות
  16. Started by oded900,

    שלום אני מעוניין לילמוד PHP כנראה בקורס ולפני כן החלטתי להתייעץ לגביי כדאיות הקורסים הנ"ל בארץ. הבנתי שPHP זה לא שפה ש"כובשת" את שוק העבודה בארץ ולא נמצאת בזרם המוביל, אבל בכל זאת מה רמת הלימוד של המכללות השונות בארץ... האם הקורסים כאן באמת מלמדים משהו שאי אפשר ללמוד לבד, מי שיש לו ניסיון עם מכללה מסוימת אשמח אם יפנה אלי אפילו בפרטי. חשוב לי להיות בטוח שאני באמת ילמד משהו מקרוס כזה ולא יצא עם סתם כאבי ראש מיותרים. תודה.

    • 0 תגובות
    • 1.5k צפיות
  17. שלום! יש למישהו מושג למה באתר הזה התפריט לא עובד במסך הצר של סמרטפון? http://www.smadar-short-stories.co.il/ לעומת זה, שזה כן עובד (אותה תבנית): http://twentythirteendemo.wordpress.com/ תודה שריה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  18. Started by tropit,

    היי , קניתי עכשיו לפטופ חדש שמותקן עליו W7 64 BIT, אחרי מלחמות של יום שלם עם IIS הצלחתי להתקין אותו ולהגדיר אותו שיוכל גם לקרוא מDATABASE אני עובד כרגע על עמודים בASP JAVASCRIPT וכו'.. כשיש לי תקלה בקריאה מהדאטה בייס או כל תקלה אחרת בצד שרת הוא לא מציג לי את התקלה והשורה שלה - כמו שאני רגיל, או לפחות רק את השורה שלה הוא פשוט רושם " An error occurred on the server when processing the URL. Please contact the system administrator. If you are the system administrator please click here to find out more about this error " כמובן שניתי בהגדרות של הדפדפן את "הצג הודעות ידידות של EXPLORER" בדקתי בדפדפנים בEXPLORER וגם בCHROME (אני לא בטוח לגביי הגירסה של EXPLORER ניראה ל…

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  19. קיבלנו תרגיל לגרום לכך שהמערך ישנה את סדרו בצורה הבאה: המספר האחרון עובר להיות הראשון ושאר המספרים כל אחד עובר מקום אחד קדימה (מן הסתם)... מה שיצא לי זה כל המספרים פשוט מוצגים לי בסדר הפוך..עזרה מישהו? מצרפת תמונה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  20. Started by eido300,

    אני מנסה לשלוח מייל דרך תוכנה שאני בונה ב#c ואני לא מצליח, או שהוא כותב שזה חיבור לא מאובטח ואני אפעיל את הssl או שהוא כותב בשהחיבור נסגר, זה הקוד מה אני עושה לא בסדר? using (MailMessage mail = new MailMessage()) { SmtpClient client = new SmtpClient(); mail.To.Add(new MailAddress ("...")); mail.Subject = "error"; mail.Body = textBox1.Text; mail.From =new MailAddress ("..."); client.Host = "smtp.gmail.com"; client.Port = 587; client.EnableSsl = true; client.Credentials =…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות
  21. Started by Ovid,

    צריך עזרה בבקשה לממש אלגוריתם (אלא אם קיימות ספריות מוכנות שאפשר להשתמש בהן ) בג'אווה או אנדרויד. מדובר בשיטת הצפנה : Rijndael - 256 bit ECB mode תודה רבה

    • 1 תגובה
    • 1.5k צפיות
  22. Started by 123elad,

    שלום אנשים, במסגרת הלימודים התבקשתי להכין עבודה שכוללת תרגיל מסוים בשפת C שאני צריך לחשוב על רעיון, זה יכול להיות משחק קצר או כל רעיון אחר. ההגבלות הם שהקוד יכיל לפחות 5 פונקציות כאשר אחת מהן היא רקורסיבית. הכתיבה שלי היא לא ברמה גבוהה לכן אני לא מחפש להסתבך מדי. אשמח לשמוע אם יש לכם הצעות לרעיון. תודה רבה!

  23. Started by AliceInChains,

    התחלנו לעבוד בביה"ס עם ASP.NET בVS2008, המורה נתנה לנו 2 שאלות: 1. כמה פעולות מתרחשות כשמפעילים אתר? 2. " " " כשלוחצים על button בדף שנפתח? אני חושב ששניהם זה 2 כי פונים לשרת ואז הוא מחזיר תשובה, נכון?

    • 3 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by crowbar87,

    כתבתי תוכנית קטנה בc++ ואני נתקל בבעיה בהרצה. התוכנית מקבל קלט של 3 משתנים - תו ושני מספרים שלמים. כאשר הוא נכנסת לswitch היא מבצעת פעולה בהתאם לתו. הפלט שמתקבל אחרי שמכניסים את המשתנים פעם ראשונה הוא תקין. אבל מהפעם השניה מודפסת כל פעם ההודעת שנמצאת בdefault. למרות שבשאר הcase יש break; בנוסף לכך מודפסת על פעם ההודעה "enter one character following by two integer numbers:" שנמצאת בתחילת הלולאה do-while. צירפתי בתחתית ההודעה סקרין שוט של הפלט למיקרה שאני לא מובן כל כך. #include<stdio.h> #include<conio.h> #include<math.h> int main() { int x, y; char ch; float avg, power; clrscr(); do { printf("enter one character following by two integer numbers: "); sc…

    • 8 תגובות
    • 1.5k צפיות
  25. Started by e.s,

    אני חייב להגיש את העבודה הזאת למחר ואני לא יודע כלום בשפת c אתם יכולים בבקשה לעשות את זה: שאלה 1: כתוב תוכנית שקולטת 3 מספרים שלימים ובודקת האם הם יכולים להיות צלעות של משולש. התנאי הוא: סכום כל שתי צלעות גדול מאורך הצלע שלישית. יש להדפיס הודעה מתאימה. משימה 2: כתוב תוכנית הקולטת זמן בשניות ומדפיסה אותו לפי שעות, דקות ושניות בתבנית: Xx(hours):xx(minutes):xx(second) למשל: אם קלט הוא 3795, אז פלט יהיה 01:03:15 רמז: לבירור כמות השעות יש לחלק את השניות ב-3600, אח"כ אפשר לטפל בשארית. הערה חשובה: להדפסת שעות, דקות ושניות אפשר להשתמש בפורמט: d%02. 02 לפני d מאפשר להדפיס מספר דו-ספרתי בצורה רגילה או להדפיס 0 לפני מספר חד-ספרתי. שאלה 3: כתוב תוכנית שקולט…

    • 2 תגובות
    • 1.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים