עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. Started by Sheik Yerbouti,

    מועבר לפורום לימודים

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by matteo,

    #include <iostream.h> #include <conio.h> class car { public: void operate(int a); }; int main() { car toyota; int a; main1: system("cls"); menu: cout<<"what do you want to do now?\n(1)brake\n(2)pick a run\n"; cout<<"\n"; cin>>a; if(a!=1 && a!=2){cout<<"press a number between 1-2"; goto menu;} if(a=1) toyota.operate(1); else toyota.operate(2); return 0; } void car::operate(int a) { if(a=1){cout<<"zzzzzzzzzzzzzzzzzz";getch();} if(a=2){cout<<"hhhhannnnnnnn hhhannnnnnnn";getch();} } מה הבעיה בקוד הזה בעצם? תלחצו 1 ו-2 ותבינו

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. שאלתי היא, כאשר אני עושה אתר בasp.net הוא נמצא בעצם בספרית הC:\inetpub\wwwroot ולכל קובץ יש קובץ cs שמחובר אליו , שזה לפי הבנתי קובץ הסי שארפ יושב על השרת... וכאשר אני רוצה להקים את האתר שהוא יהיה ברשת בצורה ממשית אני פשוט מעתיק את כל הספריה מוצא שרת IIS שם אותו שם ורק מסמן איזה קובץ אני רוצה כ home page וזהו יש לי אתר שעובד בצורה של קליינט סרבר ועכשיו בלימודים הכניסו לנו איך ליצור שרת, שאני צריך לעשות ליסטינר ולשים את מספר הפורט שלו מה ההבדל אני לא יודע? מה הקטע בניהם הרי גם זה שרת וגם השני הרי שיוזר מבקש הודעת get באתר asp.net זה אוטומטי יודע איפה השרת למה אני צריך לעשות שרת עם כל האובייקטים האלה אם אני לא בדיוק צריך אותם

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  4. Started by TecNodRom,

    אהלן, יש לי מחלקה שיש בה מערך דינאמי של int(אסור צ'אר) מה שאומר שהיא צריכה לקבל גם גודל. השאלה שלי, אם בתוכנית הראשית עלי לקבל מספר חשבון ואז לשלוח אותו למחלקה כדי שתעדכן את הגודל ותעתיק את המספר חשבון למשתנה הפרטי שבמחלקה כיצד ניתן לעשות זאת? והרי זה לא מחרוזת תווים וצריך לקלוט מספר-מספר. (מה שלא הגיוני כי יש המון נתונים מספריים שצריך לקלוט וכולם צריכים להיות דינאמיים במחלקה) תודה רבה

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  5. Started by OBR,

    אני מחפשת חומר עזר בנושא רקורסיה,תרגילים,דוגמאות וכל דבר שיוכל לעזור לי קצת להבין את הנושא(מומלץ בעברית) אשמח לקבל עזרה תודה רבה(:

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. בJAVA- איך אני מוצא אורך שורה של מטריצה _mat [][] שנתונה? אולי אפשר איך שהוא להשתמש בהגדרות של המחלקה כי זה פרמטר שניתן באיתחול של המחלקה. תודה.

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  7. Started by gshhar,

    יש לי בעיה במתודה IsOlder (בקוד יש הסבר מה היא עושה) אני לא ממש יודע איך להשוות בין 2 עובדים ולשלוח נתונים למתודה: using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace T303 { public class Employee { private int Id; private string Name; private DateTime BirthDate; private decimal[] LastYearSalaries = new decimal[12]; //c'tor that gets id, name and birth date public Employee(int id, string name, DateTime b ) { this.Id = id; this.Name = name; this.BirthDate = b; } //c'tor that gets id, name and empty birth date; public Employee(int…

    • 12 תגובות
    • 1.6k צפיות
  8. Started by SweeT_EviL,

    יש לי ערך של DOUBLE שאני רוצה שהוא יכנס לתוך STRING איך שהוא... יעני אם רשום בDOUBLE 543.34 אז בSTRING יהיה רשום אותו דבר (רק שהוא יחשוב שזה תווים כאילו) ניסיתי לעשות CASTING הקומפיילר אמר שאי אפשר ניסיתי לעשות parseString אבל אין לSTRING תפקודה הזאת בכלל משהו יודע? SweeT EviL

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  9. שלומות, בניתי סקר, קובץ שמכניס את ההצבעה למסד נתונים וקובץ שסופר הצבעות לכל אפשרות וגם נותן המחשה ויזואלית של הקולות: http://img146.imageshack.us/my.php?image=survey1cf.jpg הבעיה היא שכל אחד יכול להצביע בסקר ואני רוצה שאחרי שגולש הצביע שבמקום הסקר תופיע הודעה שאומרת "תודה על הצבעתך, לא ניתן להצביע פעמיים" או משהו בסגנון. אין לי שמץ איך לגשת לזה אפילו..... אפשר אולי לבדוק ip ואז לבדוק אם הip כבר הצביע? הקוד של הקובץ שמכניס הצבעה מהסקר למסד נתונים: <% response.buffer = true set c=server.createobject("adodb.connection") DSN = "DRIVER=Microsoft Access Driver (*.mdb);DBQ=" & _ Server.MapPath("/arielkarlinsky/database/database_users.mdb") c.open dsn s…

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. בניתי אתר לקח לי זמן,והגיעה הרגע שחיכיתי לו,לעלות אותו לאינטרנט,ניסיתי לעלות אותו לקיו הוסט,אבל משהו התפקשש לי בבסיס נתונים,הוא לא מוצא אותו,לא מגדיר אותו טוב,לר יודע מה,בויזואל סטודיו זה עובד טוב,אבל בשרת לא.. יש למישהו מושג איך אני מגדיר אותו? כמה שהסבר יותר מפורט יעזור לי רצחח,אני מבאס רצח,כל העבודה הקשה הלכה לי..... אגב מדובר בויזואל סטודיו 2008,ובסיס נתונים שבא עם התוכנה..SQL

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  11. Started by VanGogh,

    שלום ליושבי הפורום. נתקלתי בבעיה כשניסיתי לפתור קושיא, ואשמח לקבל את עזרתכם. הרי היא לפניכם: A 5-digit positive integer is entered through the keyboard. using recursion, write a function to calculate sum of digits of the 5-digit number: והרי הפונקציה שכתבתי: int DigitSum(int x) { int digit=0; if (x>0) { digit+=x%10; /* צבירה של ספרת האחדות */ DigitSum(x/10); /* רקורסיה לאחר שספרת האחדות קוצצה */ } else { return(digit); } } הרקורסיה עובדת כמו שצריך, הבעיה היא שכל אימת שהפונקציה מזמנת את עצמה, היא מאפסת את digit, וכך לא מתבצעת צבירה של סכום הספרות. מאידך, אינני יכול לוותר על איפוס של digit... איך אפשר להתגבר על זה, או לכתוב את זה בדרך אחרת? תודה רבה מר…

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by tal lu,

    היי חברים מישהו יכול ליעץ לי איזה תחום בתכנות מבוקש יש בו עבודה ומכניס משכורת יפה (20-30 אלף שח בחודש ) תודה

  13. Started by gkman,

    שלום לכולם התקנתי במחשב שלי את APACHE ושרת MYSQL בשביל לעבוד על פיתוח האתר שלי. וכדי להתחבר לmysql אני משתמש שה- host שווה ל-localhost והמשתמש הוא root אבל בשרת אחסון הנתונים שונים אז מה שניסיתי לעשות זה פתחתי קובץ בשם constant.php ובו כתבתי <?PHP define("MYSQL_HOST", "localhost"); define("MYSQL_USER", "root"); define("MYSQL_PASS", "pepper123"); define("MYSQL_DB", "dbdb"); ?> ואז פתחתי קובץ index.php שבו כתוב- <?php # call constants.php for database connection details require'constants.php'; //Make a MySQL Connection mysql_connect("MYSQL_HOST", "MYSQL_USER", "MYSQL_PASS") or die(mysql_error()); mysql_select_db("MYSQL_DB") or die(mysql_error());…

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  14. Started by ה*לה,

    תבנית בשפת C בלינוקס. בתכנית יש לולאה לקליטת פקודות מהמשתמש שמופעלות ע"י fork() וexecv. בתחילת כל איטרציה אני צריכה לבדוק האם ישנן פקודות שכבר סיימו לפעול- איך אני בודקת את זה (צריכה להשתמש בפקודה wait()? מה צריך להיות תהנאי בלולאה הזו?)?

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  15. Started by meshorer,

    הי, יש לי מערכת ישנה הכתובה ב asp.net 4.0. יש לי בה WebForm המכיל update panel ו Ajax Controls ToolKit ModalPopUpExtender. בדף הזה אני מבצע שליחת אימיילים למספר משתמשים בזה אחר זה באמצעות Task שאלתי היא כיצד אני יכול מתוך ה Task ו/או בסיומו לעדכן את ה ui כלומר את המשתמש ולתת לו התראות בדבר זה. Task sendMailTask = Task.Factory.StartNew((stateObj) => { // some code },2000); try { if (!sendMailTask.IsCanceled && !sendMailTask.IsFaulted) { StatusMessagesContainerModalDialog.Attributes["class"] = "modal-…

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  16. Started by nir_gamer,

    חיברתי את הטלפון הסלולרי שלי למחשב דרך USB פתחתי את הפורט ויצרתי CONNECTION אני רוצה לדעת מתי הטלפון מנותק ומתי הוא בשיחה אני יודע שיש פקודת AT COMMAND שמחזירה ערך מסוים שלפי זה ניתן לדעת מה לעשות תודה

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות
  17. Started by dorbe,

    למדתי בעבר C ומעט אסמבלר אני מחפש ללמוד שפה חדשה על מנת להרחיב את הידע וגם מכיוון שיש לי לא מעט זמן פנוי. איזו שפה הכי כדאי לי ללמוד? אני רוצה שאותה שפה גם תהיה שימושית בשוק העבודה, וגם לא קשה יותר מידי ללמידה עצמית בהתחשב בזה שאין לי יותר מידי ניסיון קודם. אשמח להמלצות, ואם יש אתרים ומדריכים באינטרנט שיעזרו לי להתחיל זה רק יעזור! תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by rg,

    אני עובדת ב-vb של access 2000. אני בודקת בתוכנית האם תאריך מסויים קטן מאחר. במקרים מסויימים הוא לא מזהה שהתאריך קטן מהאחר. לדוגמה: הוא לא מזהה ש-28.2.05 קטן מה-1.3.05, אבל כן מזהה שהוא קטן מה- 8.3.05 . (שמתי לב שהפרש של עד 4 ימים מהתאריך הוא לא מזהה , והפרש גדול יותר הוא כן מזהה). יש למישהו רעיון מה קרה פה?

    • 5 תגובות
    • 1.6k צפיות
  19. Started by c5123,

    יש לי את המחרוזת ואני רוצה לעשות משהו כזה: str="12+33+44=" str2; for(int i=0;str[i]!='=';i++) { if(str[i]!='+') str2[j]=str[i]; } אבל זה לא עובד אך אני יכל לעשות את זה ב C#?

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. Started by motogt,

    אהלן, שדרגתי עכשיו לוונדוס 7, והייתה לי תוכנה בשפת פייטון שעבדה בXP, אבל עכשיו היא לא עובדת ב7. אני פותח את הקובץ, והוא מיד נסגר. הצלחתי לתפוס PS של מה שהוא כותב בנתיים. יש לזה סיבה שתוכנה לא תעבוד על ווינדוס מסוים? מה עושים? [attachment deleted by admin]

    • 10 תגובות
    • 1.6k צפיות
  21. שלום, אני רוצה להעלות את פרוייקט הגמר שלי לרשת, אני מחפש שרת ASP ברשת חינמי שתומך בין השאר במסדי נתונים טקסטואליים. לא אכפת לי אם יש פרסומות או לא. ואני גם לא צריך מי יודע מה הרבה מקום. אז אם יש לכם משהו שעובד במאת האחוזים, פרסמו פה בבקשה. תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by hararim,

    שלום לכולם. אני צריך קוד פשוט שמבצע fft בשפת c לטובת פרויקט שאני עובד עליו. אם מישהו יוכל לעזור אני אודה לו מאוד

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  23. Started by bdoron,

    אני מנסה למצוא את הנושא הזה של חיתוכים , שמעתי על המושג הזה והבנתי שזה בעצם ליצור תפריט שלוחצים בצד על לחצן ואז יוצא לי מהצד תפריט כזה .. הייתי רוצה לדעת איך קוראים לנושא הזה באנגלית כדי שאני יוכל ללמוד אותו, ואם יש מדריך בעברית מה טוב ועוד דבר, אני רוצה לעשות הכל בעצמי לא לעשות את זה באמצעות bootstramp

    • 3 תגובות
    • 1.6k צפיות
  24. Started by ORrrr,

    שלום, אני מחזיק DB חינמי דרך mongoLab. אני צפתח אתר אינטרנט מסויים דרך הIDE החינמי של cloud9. כתבתי את השרת שלי ב nodeJS. לצורך העניין יש לי 2 ראוטים לבקשות. בשני המקרים כל מה שהבקשה מבצעת זה את הדבר הבא: פונה לקולקציה, כאשר כל בקשה פונה לקולקציה אחרת, ומחזירה את כל המסמכים ממנה. בשתי הקולקציות יש מסמכים. להלן הקוד: var collection = db.collection('chat-users'); collection.find().toArray(function(err, docs) { console.log(JSON.stringify(docs)); res.end(JSON.stringify(docs)); db.close(); }); משום מה, בקולקציה הראשונה אין בעיה, אבל בקולקציה השניה, למרות שיש מסמכים, לא חוזר כלום ואני מקבל undefiend. למישהו יש מושג למה? תודה, אור

    • 1 תגובה
    • 1.6k צפיות
  25. מישהו יכול לתת לי קוד ב HTML או JAVA שניתן לגלות IP אני רוצה שיכנסו לדף מסוים וכל אחד יראה את ה IP שלו

    • 2 תגובות
    • 1.6k צפיות

דיונים חדשים בפורומים