תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
מי המציא את שפת אסמבלר?? מחפש חומר על מקור השפה אסמבלר (בטענה שהיא הומצאה ע"י יהודי) Cranchh כתבתי מהיוזר שלו כי לא היה לי כח להתחבר...
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי בעיה יש לי טופס הוספתי תמונה והוספתי כפתור עכשיו אמרתי לכפתור להיות שקוף הבעיה שהוא משקף לי מעבר לתמונה מה שאני לא רוצה שיעשה אני אומר לו להיות שקוף כי זה אני רוצה שיהיה לו צורה עגולה ואז אני יראה חייל של דמקה עגול הבעיה שהוא משקף מעבר לתמונה(לוח הדמקה) עכשיו אם אני ישים את התמונה בתור רקע של הטופס הוא לא ישקף לי דרכה אבל זה לא מה שאני רוצה יש רעיונות?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שכתובhttps://snag.gy/JzIVPw.jpgמה זה אומר? זה ביחד ל BP או ל SP? אגב מה אפשר להבין לפי זה על מבנה המשתניםשאלה שניהשכתוב לי esp+20h כמה אני צריך ללכת מעל המבציע של ה SP?אם זה נראה ככהhttps://snag.gy/H5MeCK.jpg
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני משתמש בקובץ CMD פשוט ביותר, שמשנה עבורי את הסיומות של כל הקבצים בתיקיה מ-GIF ל-JPG, מטעמי נוחות בלבד. REN *.GIF *.JPG ניתן להגדיר שבהרצת הקובץ לא רק שהוא ישנה את כל הסיומת של GIF ל-JPG בתיקיה בו אני מריץ, אלא גם בתתי-תיקיה שלה. הכיצד?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
enum ב-C מוגדרים by default להיות בגודל int כלומר : 4 בתים ב- C++ ה-enum מוגדר להיות הערך המינימלי האפשרי מבחינת אחסון. יש הרבה מאמרים / פתרונות שמוצעות באינטרנט, אבל אף אחת מהם לא מותאמת לקומפיילר של visual C++ 2005 האם יש אפשרות לשנות את הגודל הדיפולטיבי של enum ב- C ?
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום. אני רוצה לכתוב פונקציה ב- C (לא C++) שמקבלת פוינטר לתחילת רשימה מקושרת ומשחררת כל איבר ברשימה ולבסוף מחזירה את Head כ- NULL. תודה. רצ"ב פונקציה שכתבתי שלדעתי מוחקת הכל אך לא הצלחתי לבנות אותה כך שתחזיר NULL. [attachment deleted by admin]
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מצטער שלא כתבתי כותרת עניינית, אבל לא הצלחתי לחשוב על ניסוח קצר יותר שיתאר את הבעיה. המנהלים מוזמנים לשנות את הכותרת בתנאי שהיא תתאר את הבעיה ;D. אז ככה אני בונה אתר אינטרנט (דהה) במסגרת בית ספרית, האתר מהווה יחידת לימוד שלמה (!!). הבעיה שלי היא כזאת : כשאני נרשם לאתר שלי, אז אני צריך לעדכן (REFRESH) ידנית את המסגרת(IFRAME) שמראה את שמו של המשתמש שנרשם בשביל שהיא אכן תראה את השם. אני רוצה לדעת האם אפשר בדרך כלשהי (ב ASP,JAVASCRIPT,HTML) לעשות ככה שהדף הזה יתעדכן אוטומטית ישר אחרי ההרשמה?. או האם אפשר לשלוח פקודה לIFRAME שמציג את שם המשתמש שנרשם מהדף שמברך אותך על ביצוע ההרשמה שה IFRAME יתדעכן בעצמו?. אם לא הבנתם מה הבעיה תשאלו כי זה מאוד חשוב אני צריך לפתור את הבעי…
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך הסבר על כמה הגדרות במערכות הפעלה ... ההגדרות: פיסקה מיסוך תקורה זמן סבב שגרות למס´ משימות טעינת תוכנית במען כלשהו בזיכרון אז אולי מישהו יכול לעזור לי ולתת לי אתר(של מערכות הפעלה) שבו מוסברים מושגים אלה.רצוי מאד בעברית. תודה ענקית מראש.
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום קיבלנו עבודה ב c++ ואני לא מצליח לפענח איך לפתור אותה יש לנו שני מערכים ממוינים, המערך השלישי צריך להכיל את כל המספרים שבשני המערכים האלה ממויינים בסדר עולה. כל הרעיון הוא למזג את את שני המערכים הללו אבל הקאצ' הוא שאסור שימוש בלולאות for או while. משמע רק ברקורסיה. תודה לכל העוזרים!
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מדי פעם אני צריך לשכתב קטעי אודיו מוקלטים. הכי נוח לי לעבוד עם וינאמפ בגלל קיצורי המקשים הנוחים. הדבר שהכי מפריע, זה שברגע שאני כותב בוורד ואני רוצה לעצור את הקובץ שמתנגן או להריץ ע"י המקלדת, אני צריך קודם כל לעבור לוינאמפ ואז לעצור ולחזור לוורד, דבר שמאוד מעייף ולא יעיל בשימוש ממושך. רציתי לדעת האם יש דרך, ע"י מקשי מאקרו או משהו כזה, לשלוט בוינאמפ תוך כדי הקלדה בוורד מבלי לעבור אליו? זה יפתור את הבעיה. תודה רבה! * זה נראה לי הפורום הכי רלוונטי לשאלה הזו. אם הפוסט מתאים לפורום אחר, אשמח אם יעבירו אותו.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום. אני נוב בבניית אתרים אז קצת סבלנות : אם יש לי לינק באתר שלי, ואני רוצה שהוא יפתח בדף חדש כשלוחצים עליו, איך אני עושה את זה? תודה.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום! בניתי אתר: http://shotokai.bkalut.co.il/ (נבנה בוורדפרס) נתקלתי בבעיה, שהייתה נראית לי קצת מוזרה: בדקתי את האתר במחשב, בנייד ובאייפד ורק באייפד - לא רואים את תתי התפריטים. למשל בתפריט בטאב "קאטות", כשמעבירים את העכבר, רואים תתי תפריט. אבל באייפד זה לא עובד. למה?? תודה :-)
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אם אני רוצה לנגן קבצי וידאו בתוכנה ותוך כדי שירוץ באנר חדשות של YNET לדוגמא.... (כמו שיש במסעדות) איך אני עושה את זה? האם מישהו מכיר תוכנה שעושה את זה אוטומטית? האם אני צריך לכתוב סקריפ? מודה מראש לכל התומכים אפשר גם לענות לי ישירות למייל - propropropro@gmail.com
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני אמור לכתוב מתודה שקולטת a1,d ו-n ומדפיסה את כל איברי הסדרה יש לי שגיאה בסוף כשאני מנסה לקרוא למתודה: No overload for method 'series' takes 0 arguments using System; using System.Collections.Generic; using System.Linq; using System.Text; namespace _221A { class Program { static int ReadNumbers() { string stNum = Console.ReadLine(); int Num = int.Parse(stNum); return Num; } static void series (int a1, int d, int n) { for (int count = 0; count < n; count++) { Console.WriteLine(a1); a1 = a1 + d; } } static void Main(string[] args) { Console.WriteLine("Enter a1: ");…
-
- 11 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, אני מחפש קוד פשוט HTML לשליחת טופס ישירות מעמוד HTML פשוט שיגיע לדואר שלי מבלי לפתוח את תוכנת הדואר המותקנת במחשב. הכי פשוט שיש רועי
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
I want to implement a basic lexer in c++, i.e to be able to read input (strings) from either stdin or a text file, take it apart according to specific grammer rules and identify syntax errors lex http://www.opengroup.org/onlinepubs/007908799/xcu/lex.html would've been ideal for this task, however unfortunately i'm forbidden from using it what i'm basically asking for is either tips about how to go and implement it, a general guide conserning this topic (better) or a basic lexer source code (even better)
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
החלטתי לראשונה לפרסם תוכנית שעשיתי. בשפת C#. מדובר בתוכנית נחמדה שנועדה בעיקרה, להקל על המשתמש להוריד ולהתקין את התוכנות הנחוצות למחשב [מי לא נצרך לזה אחרי פרמוט וכדו'..] + תוכנות שמתחילה היו לשימושי ושמתי אותם גם ברשימה שאולי יהיו לתועלת השאר. הנקודה העיקרית בתוכנית, זה הפשטות והקלות להוריד ולהתקין , אפילו כמה תוכנות בבת אחת. כמו כן, לתוכנית אפשרות להתעדכן אם אני מחליט להוסיף עוד תוכניות לרשימה. אז אין צורך בשום עדכון חיצוני רק בכפתור בתוכנה [שמוריד קובץ טקסט זמני], ואז הרשימה מעדכנת תוכניות חדשות לרשימה או גרסאות חדשות לתוכנה. אשמח לחוות דעת, הערות, הארות, כל דבר. יניב. צילום מסך של התוכנית: להורדה: הורדה+סיקור ב SorceForge : לינק הורדה ישירה : לינק
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שבת שלום הביאו לנו את התרגיל הבא ואשמח לרעיון איך לכתוב אותו, תודה מראש סדרת פיבונאצ'י היא סדרת מספרים שבה כל איבר הוא סכום שני האיברים שקודמים לו. ערכו של האיבר ה-0 הוא 0 וערכו של האיבר הראשון הוא 1. סדרת פיבונאצ'י מתחילה כך: 0, 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21 … כתבו תכנית המקבלת מיקום בסדרה ומחזירה את ערכו. דוגמה: עבור הקלט 7, הפלט יהיה 13. יש לוודא את תקינות הקלט. מיקום בסדרה לא יכול להיות מספר שלילי או שבר.
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם! האם למישהו יש איזשהו מאמר(עדיף בעברית) על פתיחת קבצים בצורה בינארית? או אם אין מאמר אז איך פותחים קבצים בצורה ביניארית? אשמח מאוד אם תענו,תודה רבה.
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
האם ניתן להעביר משתנים ל view וכך לפנות כל פעם לחךק יותר קטן של תבלה אם לא, מה הדרך המומלצת יש לי טבלה שמחזיקה 30,000 רשומות של מוצרים וכול מוצר שיך לחנות אחרת. אני צריך כל פעם רק מוצרים של חנות אחת וחשבתי על view שאני אעביר לו את הid של החנות או כל דרך אחרת שאפשר לעבוד על מקטע כולל עדכונים והוספה
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
I'm having issue retrieving data from firebase.im trying to get the information related to this node "0506326662" and the sub-node "Location". I also created class named UserInformation that will hold the data as an object but for some reason i'm getting an error and i have no clue where it comes from and why. databaseReference.child("Users").child(numbeT). child("Location").addValueEventListener(new ValueEventListener() { @Override public void onDataChange(@NonNull DataSnapshot dataSnapshot) { for(DataSnapshot ds:dataSnapshot.getChildren()) { uInfo=new UserInformation…
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
אוקיי, זה טיפונת מסובך, אני אנסה להסביר את השאלה. יש לי טבלה פשוטה ב-Access, שאני מנסה להכניס אליה רשומה חדשה. הטבלה מורכבת מ-3 שדות. ID (מספור אוטומטי), שם, ומס' תעודת זהות. כשניסיתי להכניס רשומה במשפט INSERT כזה: insert into TestTable values (5, 'zvika', 123) הכל עבד. אבל כמו שציינתי קודם, השדה הראשון אמור להיות ממוספר אוטומטית. (כלומר כל רשומה חדשה תקבל ID+1 של הרשומה הקודמת) אז חיפשתי קצת בגוגל והבנתי שכנראה המשפט אמור להיות: insert into TestTable values (DEFAULT, 'zvikaaa', 12312) אבל כשאני כותב אותו אני מקבל Exception שמעיר ש"לא ניתן ערך עבור אחד הפרמטרים". אני מתקשר עם בסיס הנתונים דרך תוכנית ב-C#. מה עושים?
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
למדנו על בעית הקטע הקריטי עם הדוגמא של הייצרן והצרכן ששניהם ניגשים למונה משותף ויכול להיות בעיה אם באמצע ה COUNTER++ באמצעות הcontex switch תהליכים יתחלפו וכך המונה יתבלבל הבנתי שהפתרון לכך מכיל 3 חוקים אשמח להסבר כי לא כ"כ הבנתי מה ההבדל בניהם הראשון הבנתי שאם התהליך האחד נמצא בקטע הקריטי השני לא יכול לגשת לקטע הקריטי השני -לא כ"כ הבנתי מה אומר ומה ההבדל בינו לבין הראשון השלישי- שלא נחסום לעד תהליך מלגשת לקטע הקריטי-ברור שאסור להרעיב אותו,אבל מה נעשה? הרי אם התהליך השני נמצא בקריטי, נכון שיש בעיה של הרעבה אבל עדיין הוא בקריטי.! אשמח להסבר לגבי שלושת החוקים הנ"ל תודה
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אפשר הסבר על הקוד הזה איך הוא מתבצע ומה הוא אומר.תודה . #include <stdio.h> int main() { int x, y; scanf("%d%d", &x, &y); if (x = y) printf("The 2 numbers are equal\n"); return 0; }
-
- 7 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
בשביל שהתוכנה שאני עושה תהיה די יעילה אני רציך להפסיק מדי פעם לולאות FOR האם עדיף לבצע לולאות For עם Break או לולאת While. המצב כרגע הו לולאת While.
-
- 9 תגובות
- 1.6k צפיות
-


