תכנות
פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.
10,067 דיונים בפורום זה
-
לפתוח קובץ שמע יכול לקחת שתי דקות! יש למישהו פתרון?
-
- 0 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם. באמצע שנה הבאה אני מתחיל קורסים של שנה ראשונה בהנדסת תוכנה, למרות שלעולם לא עסקתי בנושא ואין לי בו אפילו מושגי יסוד(קופצים למים). אבקשכם להמליץ על שפה שכדאי להתחיל בה, (ולא על מנת להשתלב בפיתוח בנושא מסויים) בכדי לנצל את הזמן ה"מת" עד תחילת הלימודים כדי לטוס ולצבור יותר ויותר ידע (תאורטי ומעשי, וביותר מעשי) בכדי להתחיל עם פתיחה יפה וקלה. אודה לממליצים שימצאו לינקים מתאימים, ורצוי בעברית בתור התחלה כדי לקצר את הזמן באיסוף מושגי יסוד. תודה רבה (עברתי על הפוסטים הקודמים בכלליות, רובם למתקדמים, ואלא שאינם ישנים או ל מתאימים לענייני) תודה
-
- 6 תגובות
- 1.6k צפיות
- 1 follower
-
-
שלום אני כותב קובץ .bat קטן , שכל מה שעליו לעשות הוא יצירת תיקייה חדשה בכל פעם שמפעילים אותו. מה שעשיתי הוא להכניס mkdir foldername מה שאני צריך הוא לתת פקודה שבכל פעם שמפעילים את הקובץ , אם כבר קיים תיקייה בעל אותו שם אז שהוא יוצר תיקייה חדשה עם שם ממוספר. זאת אומרת בפעם הראשונה שם התיקייה החדשה יהיה foldername בפעם שנייה foldername2 בפעם שלישית foldername3 וכן הלאה. תודה מני
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
MYSQL לא מסתדר עם עברית? הוא מחזיר לי סימני שאלה במקום מה שכתוב לי בטבלה... איך אני גורם לו להחזיר לי את מה שכתוב בעברית כמו שצריך?
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
יש לי איזה פרויקט שאני צריך להגיש.. ואני מנסה להתחבר DB (יש תמונה עם הקוד והשגיאה) אני אציין שזה בסיס נתונים של SACCESS ובהרצה עולה לי שגיאה שאין לי מושג מה הבעיה.. אודה לכם מאוד למי שיוכל לעזור לי עם זה זה די דחוף.. תודה!!
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי טבלה ב ACCESS שקוראים לה users , לצורך העניין, חלק מהשדות בטבלה הזו הם id (מספר אוטומטי ומפתח ראשי) ו userName. בשאילתה שלי אני מעוניין לשלוף את ה ID לפי userName מסויים. ככה זה נראה ב JAVA: String username1="udi"; try { Class.forName("sun.jdbc.odbc.JdbcOdbcDriver"); // Load driver con = DriverManager.getConnection(url, user, passwd); // Connect stmt= con.createStatement(); // Create statement System.out.println(bagName+" , "+targets); str= "SELECT id FROM users WHERE userName="+'"'+username1+'"'; System.out.println(str); ResultSet rs = stmt.executeQuery(str); while (rs.next()) { Str…
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך שמישהו יבנה לי פונקציה שבודקת האם תת-מחרוזת כלשהי נמצאת במחרוזת אחרת, למשל האם במחרוזת ABCD נמצאת התת מחרוזת BC, התשובה היא כן, והפונקציה צריכה להחזיר את המקום שבוא מתחילה התת מחרוזת (אינטג'ר) או במקרה שלא נמצאה התת מחרוזת 0. לפי ההצהרה הבאה: function Pos (Sub:StringType; S:StringType):integer; Sub היא התת מחרוזת, וS היא המחרוזת המקורית. אם אי אפשר לבנות תפונקציה לפי ההצהרה שלמעלה - בלי האורך של התת מחרוזת אז אפשר להוסיף שהפונקציה גם מקבלת את אורך התת מחרוזת SubL ואורך המחרוזת .SL
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני רוצה למשל לבנות ספר טלפונים איך אני עושה שישמרו כל מספרי הטלפונים שנרשמים?
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום אני מתכון ללכת למגמת מחשבים ואמרו לי שמלמדים שם שפה תיכנות חדשה הנקראת c# האם השפת הזאת יותר נוחה לכתיבה? האם היא שונה מהשפות הקודמות? בתודה שגיא
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
לילה טוב לכולם. השנה התחלתי ללמוד בי"ג וצריך לבחור פרוייקט סיום. מכיוון שלא התעסקתי באף אחד מהדברים הבאים דיי קשה לי להחליט על משהוא מעניין ומלמד אך מצד שני אחד שאוכל לסיים לבד ב2-4חודשים. הרשימה כוללת את הדברים הבאים: משחקים (אני כבר אומר שלא בא לי להתעסק בזה) דחיסת קבצים (על זה דווקא חשבתי נשמע מעניין) כתיבת קומפיילר לשפה כלשהיא [כולל שפה שאני יכול להמציא] (רעיון גאוני עד שמורה אמרה שעד היום אף לא עשה את זה) כתיבת PARSER ל HTML הדמיית רשת מחשבים המרת קוד מפסקל/סי ל JAVA הפרוייקט יעשה ב JAVA. תודה על העזרה!
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
נתונה הבעיה : יש לכתוב פוקציה רקוסיבית שמקבלת כקלט מס שלם חיובי ומדפיסה אותו הפוך, לדוג' הקלט היה 123 הפלט יהיה 321 יש רעיון?
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
הי. רציתי לדעת באילו פקודות אני יכול להשתמש כדי ליישר אלמנט (במקרה שלי - div) לתחתית ומרכז הדף. תודה מראש.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
http://www.kerenandtomer.com/ זה אתר נורא פשוט, אין גם צורך בממשק עדכון ככה שיש הרבה דרכים לעשות אותו במהירות. השאלה אם פשוט לעשות לבד מ0 או שזאת בכלל תבנית מוכנה שלגמרי חוסכת את העבודה.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם אני לומד מחשבים ואני צריך עזרה בלכתוב תכנית שקולטת מחרוזת והופכת כל מילה מהסוף להתחלה בניפרד - ani lomed mashevim יהפוך לina demol mivehsam כאילו שכל מילה מתהפכת והם נשארות באותו סדר... ואנחנו לומדים פונקציות עכשיו אממ מישו בבקשה יכול לעזור לי או לתת לי הנחיות? עמית
-
- 13 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
יש לי פרוייקט ב-winform ובנוסף לגוי הראשי פתחתי עוד אחד (באותו הפרוייקט כמובן), הבעיה היא שאני לא רואה את הקונטרולים מהמסך של הגוי הראשי, איך אני מיחצן אותו ?
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
איך כותבים בצורה יעילה מתודה רקורסיבית המקבלת מחרוזת ומחזירה מספר המייצג את ה-hashCode: מספר ה-hashCode יתקבל מסכום של כל מספרי ה- ASCII של המחרוזת, לאחר שכול תו מייצג מספר ASCII מסוים. לדוגמה המחרוזת " RED" עם המתודה תחזיר את המספר: R)82+(e)101+(d)100 = 219) תודה זה הקוד שכתבתי שלא עובד /: public int hashCode(String value) { final int prime = 31; int result = 1; result = prime * result + x; result = prime * result + y; if(s.length() == 0){ exit(0); } for(int i = 0; i < s.size(); i++) { sum += s[i]; } return sum;
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אני צריך להגדיל מערך בזמן ריצה.איך עושים את זה? אני יודע שיש וקטור אבל אסור לי להשתמש מותר רק מערך כרגע.
-
- 2 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
היי, אני מתכנת פרוצדורלי (תכנות מדעי) ב- MATLAB ו- C כבר כמה שנים. אני מעוניין לפתח תוכנה על הפלטפורמה של Android, ולכן אני צריך ללמוד "קצת" JAVA. אני צריך המלצה לספר שמשלב JAVA וקצת DB-SQLite, לא ממש למתחילים, עם עקרונות טובים והסבר טוב על OOP. בתודה מראש לעוזרים.
-
- 4 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום, ברשותי הכלים ( תוכנות ) הבאים: - פורום מבוסס PHP של SMF גרסה 1.0.4 - php-5.0.4-installer - MyODBC-3.51.11 - התקנה של שרת MySQL 4.0.24 כיצד משלבים את כל החבר'ה האלו לפורום פעיל ועובד ע"ג המחשב שלי ? ניסיתי ולא הצלחתי עד כה. תודה לכל העונים.
-
- 10 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם אני רוצה ליצור מערך ...שבכל תא במערך יצביע לי למערך של char מישהו יכול להזכיר לי איך אני מגדיר כזה דבר ואיך אני מכניס ערך לתוכו ואח"כ אני צריך להדפיס את הכל ... תודה
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אהלן, עשיתי באתר שלי, מתחת לקישורי האתר, שמתי תמונות מתחלפות בעזרת jquery. עכשיו כשאני רוצה לעשות תפריט נפתח בעזרת css, למרות שהוספתי- Position:absolute !important; התפריט, ברגע שהוא נפתח, הוא נכנס מתחת לתמונה.. אשמח לרעיונות לעקוף את הבעיה מבלי להשתמש בjs תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אני עושה הרבה פעולות של הורדת קוד מקור של אתר וכאלה, ועד שלא הכל יורד התוכנה נתקעת. איך אני עושה שהתוכנה תדע לעשות דברים תוך כדי? אם אפשר גם C# וגם VB זה יהיה נחמד... [ד"א הייתי מחפש בגוגל, אבל הרשתות פה עם רימון הכי גבוה \= מעניין שאת הפורום הוא נותן...]
-
- 3 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום רב! אני מעוניין להכין תוכנית קטנה בVB שלוקחת 5 תמונות מסויימות, מעתיקה אותם למיקום מסויים במחשב, ופותחת אותם רנדומלית למשך דקה, 5 פעמים ביום. האם יש מישהו שיוכל לעזור לי? תודה רבה!
-
- 1 תגובה
- 1.6k צפיות
-
-
אם יש לי כמה קבצי js בהם יש json, שבנויים אותו דבר , רק הנתונים שונים. איך אפשר לעבור על כל הקבצים האלה ולהביא את התוצאה מכל קובץ? אני מדבר על חיפוש
-
- 5 תגובות
- 1.6k צפיות
-


