עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

תכנות

פורום בנושא תכנות - C, Java, VB, פיתוח אתרי אינטרנט - HTML, CSS, ג'אווה סקריפט, PHP, ASP.NET ועבודה עם שרתים, מערכות ניהול, מאגרי מידע, חברות איחסון ושרותי תחזוקה.

  1. אורח DanielBerman
    Started by אורח DanielBerman,

    אין לי מושג איך אבל חיפשתי 'פרטי מעצבים' בגוגל וזה שם אותי בתוצאה ראשונה, אין בכלל מושג איך הגעתי לשם כשלא עשיתי שומדבר (לפחות לא במתכוון) כדי לקדם את העמוד הספציפי הזה. למרבה הצער זאת לא המילה שאני מייחס לה חשיבות בכלל ככה שזה לא כל כך רלוונטי. אבל אם זה בא לי ככה בקלות בלי שאפילו עשיתי שום מאמץ, איך אני עושה את זה גם לשאר המילות מפתח ?? או לפחות ל'ריהוט גן' או 'רהיטים'?? www.d-designs.co.il

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  2. Started by Aviv C,

    נתקלתי בבעיה בשימוש ב- DataBinding ב- C#. אני רוצה להשתמש ב- CurrencyManager על חלק מהשורות של טבלה מסוימת אז עשיתי ככה: cm = (CurrencyManager)(BindingContext[foundRows]); cm.Position = 0; foundRows הוא מערך של DataRow. לתוכו הכנסתי תוצאות של שאילתה שמחזירה תוצאות (בדקתי את זה) על ידי DataTable.Select(). שתי השורות האלה עובדות, והמצביע באמת מופנה לשורה הראשונה של התוצאות. הבעיה היא שכאשר אני עושה Binding לתיבת טקסט: textBox1.DataBindings.Add("Text", foundRows, "id"); ב- run זה מחזיר את השגיאה הזאת: יש לציין שניסיתי לכתוב את השורה הזאת מעל ומתחת שתי השורות הקודמות, וגם שאם אני נותן ל- Binding שם של טבלה (DataTable) זה כן עובד. אני באמת לא מבין מה הטעות שלי, איך זה יכול …

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. עריכה: הבעיה מוצגת 4 פוסטים למטה. עיינתי בספר: לימוד visual c++ תוך 21 ימים של SAMS. בספר (ביום השמיני) יש דרך להצגת להציג תמונה מקובץ שנבחר. קיימים שני חלונות, חלון ראשי שבו בוחרים מה יוצג, וחלון משני שמציג. אני רוצה לעשות חלון בודד שיציג תמונה שהגדרתי כמשאב. ניסיתי את הקוד הבא, אבל הוא עבד רק כאשר מקמתי אותו בחלון המישני (בתוכנה עם 2 החלונות), ולא הציג את התמונה בתוכנה עם החלון הבודד. CDialog::OnInitDialog(); ... // TODO: Add extra initialization here CPaintDC dc(this); CBitmap bm; bm.LoadBitmap(IDB_BITMAP); CDC dcMem; dcMem.CreateCompatibleDC(&dc); dcMem.SelectObject(&bm); dc.BitBlt(10,10,50,50,&dcMem,0,0,SRCCOPY); ... } מה חסר / שגוי בקוד? לשם…

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  4. יאללה בלי חפירות הנה המשחק - http://www.fileflyer.com/view/jn3LxAS צריך java se 5 sdk (זה רכיבים של java שניתן להוריד מאתר sun). או לעצלנים הבאתי קישור - https://cds.sun.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/CDS-CDS_Developer-Site/en_US/-/USD/ViewProductDetail-Start?ProductRef=java_ee_sdk-5_07-oth-ml-JPR@CDS-CDS_Developer כדי להריץ מוציאים את 2 הקבצים מתוך הwinzip ולוחצים פעמיים על הקובץ cmd (זה עם הגלגלי שיניים). תהנו!!!

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  5. Started by maverick,

    נניח שבניתי class מסויים: class list { private: int wanted; int wanted1; int length1; int currlocation; public: chain *previ; chain *anchor; chain *curr; list(int); ~list(); void clear(); void insert(const elem); }; איך אני צריך להגדיר את ה-destructor כך שישחרר לי את הזיכרון שנתפס ע"י פוינטר?

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  6. מישהו יכול להביא לי מדריך לכתיבה של קבצי אצווה (batch) ארוך אבל מפורט וברור?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  7. Started by Mr Gadget,

    לפני ההתקנה של SP2 יכלתי לעבוד עם BorlandC בלי בעייה כנראה אחרי ההתקנה של SP2 התוכנה לא מסוגלת לעבוד ההודעה המתקבלת היא: The system file is not suitable for running MS-DOS and Microsoft applications האם מישהו מסוגל להריץ את התוכנה הנ"ל עם SP2?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by assaf990,

    איך כותבים נכון? הקוד להלן לא עובר קומפילציה void Func( char* s = "dudu" ) { //todo } int main() { Func(); }

    • 11 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by eninyo,

    שלום, בכל שפה יש לי תמיד בעיה לקלוט מחרוזת שאני לא יודע מראש את גודלה. אני רוצה לקלוט מהמשתמש מחרוזת אבל אני לא רוצה לעשות זאת ע"י קליטת תותו ואם אני יגדיר מערך של תווים אז תמיד הקלט של המחרוזת יכול להיות יותר ארוך מזה, אז מה עושים, למישהו יש הצאה? בנוסף, אני מעוניין לקלוט מקובץ. הקובץ מסודר כך שיש מחרוזת ובין כל מחרוזת יש רווח אחד ובסוף יש סוף שורה. אני קולט תו תו ומכניס אותו למין BUFFER. (זה בגלל שאני רוצה לקלוט מחרוזת מחרוזת שכל אחת נמצאת באותה שורה ומופרדת ברווחים). האים יש פונקציה שקולטת עד רווח? (מתוך קובץ?) תודה מראש,

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by tom123,

    סימולטור שאני כותב תוכנית מריץ אותה ואז אני יכול לראות בסופה את מצב המשתנים?

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  11. Started by Osh3r,

    אשמח לעזרה בסעיף ב. אני לא מבין איפה טעיתי. תודה D:

    • 0 תגובות
    • 1.7k צפיות
  12. Started by perrikus,

    שלום, אני די מתחיל בשפת C... המשימה: בנה תוכנית הבודקת ומדפיסה כמה מספרים בין 100 ל-400 מתחלקים ב-6. #include <stdio.h> int main() { int a, i=0; for(a=100; a<400, a%6==0; a++) { i++; } printf("%d numbers", i); return 0; } *** עריכה: לא משנה כבר שיניתי את זה לבד #include <stdio.h> int main() { int a, i=0; for(a=100; a<400; a++) { if(a%6==0) i++; } printf("%d numbers", i); return 0; } תודה בכל זאת

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. 4. שלום, כתוב תוכנית roundup.cpp הקוראת מהקלט שני מספרים שלמים חיוביים ומדפיסה את תוצאת החילוק של הראשון בשני. התוצאה צריכה להיות מספר שלם. אם התוצאה האמיתית אינה מספר שלם, יש לעגל אותה כלפי מעלה. לדוגמה, תוצאת החילוק של 24 ב 6 תהיה 4 ותוצאת החילוק של 25 ב 6 תהיה 5. אין להשתמש ב if, או כל חומר אחר שלא נלמד עדיין בכתה. יש להשתמש רק בטיפוס int. #include <stdio.h> #include <math.h> main() { int x,y; int z; printf("\n\nEnter 1st no':"); scanf("%d", &x); printf("\n\nEnter 2nd no':"); scanf("%d", &y); z=(x/y); printf("\n\nRoundup %d divided by %d is %d \n\n",x,y,z); return 0; }

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  14. Started by Sfree,

    שלום, אני לא מזמן החלטתי שאני רוצה ללמוד תכנות, קראתי מאמרים/כתבות/מדריכים, ובכל זאת, עדיין לא מצאתי את השפה שלי. התחלתי לפני כמה חודשים ללמוד שפת C, ולאחר מכן הבנתי שזה לא בשבילי... הלימודים מתישים במיוחד, לא מובנים (לפחות לאחד כמוני שמימיו לא טעם שום שפת תכנות) ולא ממש השקעתי את מיטב יכולתי בדבר. לאחר מכן עברתי לפייתון, שלמדתי ולמדתי (והתקדמתי די טוב) עד שהבנתי שאני לומד לגרסה 2, ואני צריך ללמוד לגרסה 3. ואין שום מדריך באינטרנט שמלמד פייתון 3 (בעברית). אני יודע שאני נשמע טמבל, אבל אני לא! יש לי פתיל קצר, אין לי עצבים ללימודים מפרכים.. בכל מקרה, קראתי עוד כמה וכמה מאמרים לגבי C# ו java והתלבטתי, האם עדיף להתחיל באחד מהשפות הללו (ואיזה מהם ?) או ללמוד פייתון גרסה 2 ? כמוב…

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  15. private void button1_Click(object sender, EventArgs e) { if (CheckInet()) { bool internetcheck = false; string url = "[url]http://192.168.1.254/cgi-bin/dial?rc=@&A=H0&rd=status";[/url] WebClient wc = new WebClient(); wc.OpenRead(url); while (!internetcheck) internetcheck = CheckInet(); label1.Text = getExternalIp(); } } אני מנסה לעשות התחברות מחדש דרך הראוטר שלי למודם שלי. ההתחברות מחדש עובדת כלומר שwc אכן קורא את הurl ופה לא הבעיה, הלולאת while שעשיתי כדי שתעכב את שינוי הIP בlabel1 עד שיחזור חיבור האנטרנט כנראה תוקעת את זה איכשהו. מה לדעתכם הבעיה?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. שלום לכולם !!! מחפש תוסף למהדר Turbo -c שמאפשר להוסיף תיעוד בעברית לקוד המקור . תודה מראש .

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  17. Started by matteo,

    אוקיי קודם כל שלום אני מתכנת פרל המון שנים וכל מי שהייתה לו הכרות בפרל יודע שכל בעיה אתה פונה ישר ל cpan או לגוגל ומוצא את הספרייה שאתה צריך או יותר נכון המודול אתה רוצה ליצור ממשק ויזואלי לך ל tk או win32::gui וכו'.... אבל כמתכנת c++ גם כן אני מאוד רוצה ללמוד אותה - לאחרונה נכנסתי ל c# , אבל משהו מפריע לי בשפה אני לא מצאתי שום דרך להשתמש בסיפרייה winsock שום מדריך שבאמת מסביר גם לא מצאתי שום מדריך שמסביר איך ליצור ממשק gui כמו שצריך כמו ש c# מסבירה לא איכפת לי מהתחביר הפשוט של c# אני מספיק מסובך מהתחביר של פרל לדוגמא כשאתה מריץ חיפוש בגוגל על סוקטים ב c++ אתה מוצא סיפריות שאנשים כתבו "לפשט" את סיפריית ה winsock אבל אי אפשר להשתמש בהם כלומר לעולם לא הצלחתי מה שאני רוצה לא…

    • 16 תגובות
    • 1.7k צפיות
  18. Started by susu,

    שלום לכולם, ברצוני לדעת איפה ניתן להשיג חומר על שפת התכנות PHP, והאם ניתן לשלב אותה בתוך אתר שתוכנו נכתב ב-Html,JavaScript, Asp. הייתי רוצה לדעת איך יוצרים פורום ב-PHP או ב-ASP ? תודה מראש.

    • 3 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by MrAlex,

    אני קודדתי בית קולנוע בC++ ומשם נעצרתי אני לא יודע אין לי חשק להמשיך פשוט אני עובד אולי זה ביגלל זה? או ביגלל שחבר שלי מושך אותי לשמקחים חדשים ומגניבים? כדאי להמשיך לתכנת? אנ אקרא לזה אין לי מצברוח לקודד פשוט :\

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. Started by SkeletonBoy,

    שלום אנשים... אני בדיוק עובד על פרויקט באקסס (משהו פרטי... לא בית ספר) ואני רוצה לדעת איך אני מוציא נתון מתוך טופס לתוך שאילתה... למשל: אני רוצה שבטופס תהיה תיבה משולבת ושהערך שיבחר בתיבה המשולבת ישלח לתוך שאילתה ודרך השאילתה יבנה דוח בהתאם... כאילו מעין דוח אינטראקטיבי שכזה. בבקשה תעזרו לי עם זה... אני צריך עזרה בדחיפות... תודה!![br]פורסם בתאריך: 6.08.2007 בשעה 14:00:05 בבקשה תעזרו לי כמה שיותר מהר... זה דחוף לי מאוד!!

    • 9 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. במהלך כתיבת תכניות, לפעמים נתקלתי בקשיים לבצע פעולות כגון: int main (int argc, char* argv[]) { doSomething(argv+1); return 0; } מהן האלטרנטיבות?

    • 6 תגובות
    • 1.7k צפיות
  22. Started by blackjacka,

    שלום יש לי שאלה איך המחשב מפענח מהמספרים נגיד 001010 קובץ שיש בו תמונה או שיר אם אתם יכולים לפרט קצת כי אני לא כל כך מבין בזה אבל זה חשוב לי תודה

    • 5 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. Started by ori2694,

    שלום לכולם, הורדתי איזשהו קובץ פלאש שמשתמש בקובץ XML. הבעיה היא שכאשר אני משנה את הטקסט לעברית הוא מופיע כג'יבריש ואני לא מבין מה הבעיה. והקידוד הוא utf-8. הינה הקוד: <?xml version="1.0" encoding="utf-8"?> <thumbnails> <thumbnail filename="flashmo_128_elegant.jpg" url="[url]http://www.flashmo.com/preview/flashmo_128_elegant"[/url] target="_parent" title="בדיקה" description="Elegant Design - Flash website template, subpages for products, AS3 contact form" /> <thumbnail filename="flashmo_127_curtain.jpg" url="[url]http://www.flashmo.com/preview/flashmo_127_curtain"[/url] target="_parent" title="Item No. 2 (127 curtain)" description="Curta…

    • 1 תגובה
    • 1.7k צפיות
  24. "שיעורי בית" בפסקל, התרגיל ייחשב כ7 נקודות מן המבחן: "מכונת המשקאות, כתוב תוכנית המדמה את פעולתה של מכונת משקאות. המכונה מכילה 7 משקות במחירים שונים: 1. נס קפה - 2.25 ש"ח 2. קפה שחור - 2.25 ש"ח 3. תה - 2.25 ש"ח 4. שוקו - 2.25 ש"ח 5. מרק - 2.25 ש"ח 6. קולה - 2.25 ש"ח 7. מיץ תפוזים - 2.25 ש"ח המכונה יודעת להחזיר עודף בהתאם לסכום שהוכנס למכונה ולמחיר המשקה. כתוב תוכנית המקבלת כקלט את מספר המשקה ואת הסכום שהוכנס למכונה ומחזירה עודף(אם יש) במספר מינימלי של מטבעות. (המטבעות שבשימוש: 10 ש"ח, 5 ש"ח, 1 ש"ח, 50 אגורות, 10 אגורות ו5 אגורות). כפלט יש להדפיס את מחיר המשקה, הסכום שהוכנס, העודף ופירוט מטבעות העודף." Now, פתרתי את התרגיל והרצתי כמה פעמים עם כמה קלטים והפלטי…

    • 14 תגובות
    • 1.7k צפיות
  25. Started by Noririco,

    אהלן... אני סטודנט למדעי המחשב, מה שרציתי לשאול הוא מה העיקר בלימוד C ? ואם אני אחדד השאלה אז על מה אני צריך למקד את עצמי כשאני לומד?, כמובן שללמוד הכל , אבל מהו העיקר ? כאילו על מה להתאמן הכי הרבה?

    • 17 תגובות
    • 1.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים